Aurbor Skrevet 11. juni 2009 #26 Skrevet 11. juni 2009 Hei jenter, har vært så hektisk her at jeg ikke har rukket innom BIM. Det går bra med dere så langt, ser jeg. Alt fint her. Er litt trøtt og har såre brystvorter, men sånn var jeg allerede før uthenting, så det er nok bare all medisinene. Ellers merker jeg ingenting, annet enn at jeg har lyst på sterkt krydret og salt mat hele tiden, mauler en hele pakke oliven (!) men det er vel for tidlig med cravings..? Ellers kan jeg vel fortelle at jeg satte inn 1 egg, det var delt i 4. De andre 5 eggene ble kastet... Krysser fingrene, krysser fingrene, krysser fingrene!!!
Treangel <3 Skrevet 11. juni 2009 #27 Skrevet 11. juni 2009 Hei rugere. Ser det er flere av oss som fikk satt inn på samme dag. :=) Jeg fikk satt inn to egg, er første forsøk så dette har jeg ikke vert med på før. Kan vel si meg enig med Aurbor om trøtthet og såre brystvorter, ellers alt vel. Nårtid skal dere teste ?
Pia76.. Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #28 Skrevet 11. juni 2009 Heidu:) Enda ei som satt inn på samma dag ja:) Arti:))))) Skal teste til neste hælg jeg,,,dvs viss jeg greier å la vær å test før tia da;) Masse lykke te te dæ å))
bianchi Skrevet 12. juni 2009 #29 Skrevet 12. juni 2009 Så bra vi er flere:) Både i går og i dag har vært vært kvalm på morgenen, etter frokost. Tar albyl e så kan jo være den...men tror ikke jeg var så kvalm de andre gangene...men er vel litt tidlig med kvalme hvis de har festet seg uansett kanskje... nei er ikke annet å gjøre enn å vente noen dager til, vet jo ikke noe før har tatt test alikevel... blir dere fulgt opp med blodprøve for å bekrefte/avkrefte graviditet? Jeg blir ikke det, tar bare hjemmetest, deretter evt ul.
Pia76.. Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #30 Skrevet 12. juni 2009 Jeg tar bare hjemme test ja. ( les: tester;)hehe ) Er den negativ,, så ringer jeg inn når jeg får mensen. Da kan jeg med det samma melde meg til nytt fryseforsøk. Jeg har 1 egg igjen der:) Er den positiv må jeg varsle fra om dette. Sånn att jeg får ordnet meg time til Ul. Kanskje litt tili me kvalme,,men man vet jo aldri. Jeg HÅPER bare att det går rette veien for oss alle:D
Treangel <3 Skrevet 12. juni 2009 #31 Skrevet 12. juni 2009 Jeg skal ikke ta blodprøve før 24.06 , men tror nåkk at jeg blir teste litt før det jah på egen hand :=) sååå spennende :=)
Pia76.. Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #32 Skrevet 12. juni 2009 Hehe Du tru det du å ja:))))) Vi er nok like go, når det gjeld å vent med der testinga alle sammen ja hehehe...... Men hvorfor vente helt til 24, viss du satt inn den 5??. Bli jo 19 daga det. Vi andre kan jo test etter 14 daga. Dvs att jeg skal no ikke ta blodprøve jeg da,,,kanskje du må vente lenger pga det??? Kan ikke så mye om dette jeg:D
Treangel <3 Skrevet 12. juni 2009 #33 Skrevet 12. juni 2009 Nei , jeg kan ikke noe særlig om dette jeg heller men jeg syns det var lenge å vente med den blodprøven. Jeg får ta en test til uka jeg å :=)
Pia76.. Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #34 Skrevet 13. juni 2009 Det gjør du;) Fredan er det jo 14. dagen siden du satt inn.
bianchi Skrevet 16. juni 2009 #35 Skrevet 16. juni 2009 Å klarer aldri å holde meg i forhold til testing jeg....måtte teste i går allerede for å ha en "nulltest" (unnskyldning for meg selv, he he..) den var negativ...men når jeg kikket på den til morgenen i dag var det antydninger til strek der! Sa til meg selv at jeg skal vente til i morgen eller torsdag med å ta ny...men klarte selvfølgelig ikke vente...tok en til i formiddag...ikke noe strek med en gang, men etter 3-4 min kan jeg så vidt skimte en strek...kan det være et svakt tegn tro? Hadde forresten to streker etter et ferskt forsøk en gang, men da fant jeg jo ut at det vat den eggløsningssprøyten, siden den ble negativ noen dager senere. Men på fryseforsøk er det jo ingen medisiner som gir falsk positivt svar eller? Å blir jo nervevrak av dette! Får bare vente et par dager til med å ta neste test... Hvordan er det med dere da? Er vel bare jeg som ikke har klart å vente med test....
Treangel <3 Skrevet 16. juni 2009 #36 Skrevet 16. juni 2009 Nei, no testing har jeg det ikke travelt med lenger. Blør som pokker så det gikk ikke så bra denne gangen for oss....
Pia76.. Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #37 Skrevet 16. juni 2009 Treangel: Du kan være gravid for det treangel. Leste jo ett innlegg for litt sia. Ei hadde begynt å blø,,å det masse å. Hun hadde da trudd att dette gikk ikke,,så hun hadde ikke testet. Så viste det seg jammen att hun var gravid læl.)) Så man kan være gravid selv om mensen kommer. Noen blør jo ikke bare første mnd,,men mnd 2 å 3 å. Så for all del ikke gi opp. Ta en test uti hælga, så HÅPE æ du ikke bli skuffet. Bianchi: Jeg har ikke testet enda nei. Men det er bare av frykt for å bli skuffet nok en gang. Kjenner jo ingenting lenger. Bare att jeg er dønn sliten å trøtt. Å det kan jo være bare ett resultat av att jeg går på progestan å:// Så jeg tenkt å vent til lørdags morgen jeg,,,så får jeg se om om det blir ei bra eller dåli helg for vår del. Neste gang må du ta på morgenen. Håper att din er positiv:)
Mirakel <3 Skrevet 16. juni 2009 #38 Skrevet 16. juni 2009 hei Vil bare ønske dere lykke til Håper dere får positive tester til helgen...krysser fingre.. klem
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 16. juni 2009 #40 Skrevet 16. juni 2009 Hei Pia76! Klarer du vente? Jeg satte inn dagen etter deg, og er supernervøs!!!!!!! Har lyst å teste, men er redd for å bli så skuffa atter en gang! Ska itj vær lett det her gamet gitt!!! Ønske dæ masse lykke te me testinga te helga!
Pia76.. Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #41 Skrevet 16. juni 2009 hehe skulle akkurat til å svare på innlegget ditt ja. Jeg bare MÅÅÅ vente jeg. Vil ikke bli skuffet, så jeg har bestemt meg for å vente til lørdag. Håååpe det går bra te dæ,,,masse lykke te
Pia76.. Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #42 Skrevet 18. juni 2009 Fader,,,,min test e negativ(((((((((( Det jeg fryktet,, derfor jeg tenkte å vente til hælga. Men fikk 10 tester i posten idag,,å da MÅTTE jeg bare///.. Skal gjøre ett nytt forsøk imårrå,,da på morgenurin. Bli sikkert samma da å. Siden jeg ikke hadde drukket/spist eller gått på do flere timer før testen idag. Men hååååper........ vil ikke bli skuffet igjen
bianchi Skrevet 18. juni 2009 #43 Skrevet 18. juni 2009 Uff det var dumt Pia76, men ikke mist håpet ennå...kan hende egget deler seg sent og dermed senere festet, så ta en ny test i morgen på morgenurinen. Kan jo hende du også må vente til søndagen før det evt vises positivt...håper det går den rette veien, krysser fingre og tær!
bianchi Skrevet 19. juni 2009 #44 Skrevet 19. juni 2009 Hvordan går det med deg Pia og dere andre?????
Treangel <3 Skrevet 19. juni 2009 #45 Skrevet 19. juni 2009 Nei det gikk ikke så bra her. Blør enda og negativ test i dag.
Pia76.. Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #46 Skrevet 20. juni 2009 Negativ test her også treangel. Vi får bare brette opp armene,,å se fremmover mot neste forsøk. Men dette ER VANSKELI/////////
Treangel <3 Skrevet 20. juni 2009 #47 Skrevet 20. juni 2009 Det får bli en av oss som greier det neste gang. :=) Dette er tungt ja, kjenner det sliter i alt man har ikropp og sjel. Jeg og sambo går å er sur og lei om en annen, det terer på alt en har. Man skal være ganske så sterk for å gå ijennom en sånn her prosess gang på gang... vet ikke om jeg tåler så veldig mange ganger før jeg er utslitt. Men håpet er jo der, sååå en runde til skal jeg klare :=)
bianchi Skrevet 20. juni 2009 #48 Skrevet 20. juni 2009 Uff skikkelig synd å høre det ikke gikk for dere denne gangen...men gi ikke opp! Det går en liten stund så er dere klare igjen! Lykke til videre i hvertfall....som en spl sa til meg på klinikken når jeg fikk satt inn sist (hun merket kanskje jeg hadde gitt litt opp allerede...) : til vanlig er det jo veldig mange egg som som blir befruktet der ute men som ikke fester seg, men man merker det bare ikke. Så det er ikke så rart man vanligvis må ha noen innsettinger før det fester seg...det hjalp på håpet mitt ihvertfall;)
Pia76.. Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #49 Skrevet 20. juni 2009 Ja dette er tøft å gå igjennom treangel. Jeg vet heller ikke om jeg makter haugevis av disse omgangene. Men enda holder jeg ut,,klamrer meg til håpet. Å det er ikke bare en av oss som skal lykkes neste gang,,det er BEGGE:)))). Det har jeg bestemt;) Har du fryseegg ,,,eller må du starte helt på nytt me spray å greier? Å takk for gode ord bianchi. Vi skal jaggu ikke gi opp enda nei. Er no såå gla for att du var heldi denne gangen:D:D:D
Treangel <3 Skrevet 20. juni 2009 #50 Skrevet 20. juni 2009 Ja, jeg har to egg på frys som jeg håper overlever opptiningen å får satt inn så fort det rår :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå