★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #51 Skrevet 8. juni 2009 hei b77h:) ja man måå jo merke noe når det er så forhøyet dose..men så lenge man vet hvorfor man oppfører seg som en komplett idiot til tider så går det i grunnen greit hehehe:) vi har lov å være litt bitch syns jeg.ikke bare småtteri vi pøser inn kroppene våre... ikke fått noe kul men ett veldig blå merke en gang...men du?jeg mener jeg fikk beskjed om å ta cyclogest en tid inni ett evt svangerskap...? må være feil det da??kanksje det ar klexane han mente?? hmmm.. hehe går i ball alle disse medisinene..får no nærmere beskjed om det når den tid kommer tenker jeg;) hvor lang tid etter ul sjekk ble det ut og inn på deg? takk for lykke til og samme til deg!)))
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #52 Skrevet 9. juni 2009 En liten ting ang cyclogesten. Etter eget ønske, fikk jeg fortsette etter positiv test. Jeg skal ta den til jeg er 9+0, som er i morgen. Dette pga to tidligere SA. Snakk med legen eller sykepleieren om det.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #53 Skrevet 9. juni 2009 nattlys og spiren:) ja sant du får det?tror nok det vard et han sa at jge skulle få ta den til uke 12 var over eller noe sånt..to tidlige sa bak meg jge også.. men hvis noen ikke får lov hva er grunnen til det da?kan den virke mot sin hensikt i noen tilfeller da eller? vet ihvertfall at jeg har flere enn en pakke av de igjen på resepten om jeg ikke husker feil.....
b77h Skrevet 9. juni 2009 #54 Skrevet 9. juni 2009 Nei, jeg fikk beskjed om å stoppe da...det har vel med hva han tror er årsaken til problemene mine. At det ikke er fordi jeg mangler progesteron, men fordi immunforsvaret mitt angriper de søte, små ;-) Men kunne nå tenkt meg å tatt det for sikkerhetsskyld da... Men så langt går det heldigvis bra :-) (bank i bordet!) starter på uke 7 i morgen, så det er jo en milepel... Jeg har fått beskjed om å ta klexane til kontrollen i uke 7 (om en uke). Og jada, du får beskjed på klinikken om hva du skal gjøre etter innsett, de skriver det ned til deg. Det blir spennende! krysser fingrene for deg.
b77h Skrevet 9. juni 2009 #55 Skrevet 9. juni 2009 ps; jeg var på Ul sjekk om torsdagen (skulle egentlig vært fredagen), og gikk på medisinene til og med søndagen. Uttak onsdag og innsett fredag.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #56 Skrevet 9. juni 2009 b77h:)))ja det er vel individuelt det som med alt annet:) skulle ta klexane også ett stykke på vei...klarer vist ingenting på egenhånd denne tøysekroppen her.. men glad det finnes hjelp da!) syv uker er da en milepel det også hadde du vært på ul eller er det det du skal om en uke?
b77h Skrevet 9. juni 2009 #57 Skrevet 9. juni 2009 det er om en uke ja. føles VELDIG lenge til. Men for meg har det også vært en milepel å komme over helgen som var, og de dagene jeg mistet forrige gang. Kjenner fortsatt grav.symptomer; ømme og større pupper + det stikker litt i magen innimellom, så jeg håper det er tegn på at tingene utvikler seg rett :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #58 Skrevet 9. juni 2009 åå det blir spennende! gleder meg til å "høre"fra deg da! føles nok lenge ja..uff det er mye vi må vente på i dette gamet her.. stikkingen i magen er vel livmoren som strekkes er det ikke det da mon tro?men det å miste er desidert det noe av det værste som er:( har selv mistet i uke 8 to ganger så forstår godt det du sier med å komme seg forbi de dagene det gikk galt sist....sånn ville jeg også følt det..... håper sammen med deg...klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå