★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 skal begynne på medisiner allerede i morgen!!) kort regime:) ble forespeilet at forsøket skulle finne plass i august men av en eller annen grunn fikk jeg mensen fire dager for tidlig denne gangen og kunne begynne i morgen rett på sprøyter.. er så overveldet at jeg nesten ikke vet hva jeg skal skrive:)))er så ubeskrivelig glad for at vi slapp vente noe mer og en mer positiv overraskelse skal en lete lenge etter ihvertfall i denne situsjonen føler jeg:))) tenke om mensen hadde kommet når den skulle?da hadde det blitt august siden hausken har stengt i juli..prøver å tenke at det finnes en mening med tr denne gang..aaaaldri vært så glad i tr som nå hehehe:)))
19Augustjente Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Så bra...Det er utrolig kjipt å må gå å vente disse sommer mnd pga stengt. Så jeg skjønner godt du er fornøyd. Masse lykke til!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 ja ventingen er værst:(( hvor er du i løypen da?hausken du og eller? lykke til uansett:))
19Augustjente Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er på rugedag 18. Men det ble nokk ikke baby denne gang heller.Tok en test på dag 15 og den var negativ, så det er vel ganske kjørt ja. Får vite det 100 prosent sikkert på fredag, Så jeg har ikke klar å gi opp håpet helt enda. Holder til i Tromsø.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 løpet er vel ikke kjørt før tr kommer vel?det er fremdeles håp og når er det virkelig din tur!!vi fikk 50 prosent sjanse på å klare det på første forsøk fikk du vite noe sånt før dere satt igang?ikke gi opp håpet enda regine!! klem
finetine Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Så gode nyheter:o)!! Deilig å slippe å vente hele sommeren, da venter man jo bare på at den skal ta slutt så man kan komme igang. Nå kan du nyte den med forhåpentlig voksende mage;o). Du skal se at det er en mening med at du skulle få komme igang akkurat nå ja. Lykke til med stikkingen da;o)!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2009 finetine: ja forhåpentligvis kan jeg det...er veldig positiv så skuffelsen vil bli stor selvfølgelig om det ikke går men må jo bare væer positiv:)))noe annet hjelper ihvertfall ikke;) gruer meg til stikkingen da:(men men..det får jeg bare tåle..;)lykke til til deg også
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Så bra da, Tøysekroppen! Håper at dette går rette veien, 50% er jo en god sjanse! Må være deilig å bare komme fort i gang Men hva var grunnen til at dere fikk kort regime? Og når i syklusen forvntes uttak i kort regimen?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2009 elisabeth: kjempe deilig å komme i gang så fort ja:)) grunnen var at jeg kom akkurat i tide hva sykl angår pluss at hvis vi skulle få det unnagjort før de tok ferie ble det sånn..kunne seff ventet men det vil vi jo ikke.samme prosent sjanse for oss uansett kort eller langt regime sa de... skal på ul neste onsdag å sjekke eggene så de ventet på oss i slutten av neste uke for uttak og innsett;) hva som er vanlig vet jeg ikke siden dette er første forsøket vår men tror det er veldig individuelt dette med medisiner og tid og den slags...slik jeg har forstått det da.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2009 ble ikke registrert så dytter;)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Gratulerer vennen :-) :-) Dt har du sikkert fortjent...Kanskje alderen spiller noen rolle...du er jo ganske ung i forhold til oss andre "slitere" he,he,he....Legene vet hva de gjør :-) :-) Uansett, masse,masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2009 hei du;) ja vi har aldern på vår side ja så får vi bare håpe det er det som skal til i vårt tilfelle.. nå bare er jeg redd jeg ikke skal få tak i medisinene på så kort varsel..må jo ha de imorgen!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2009 my sweet 35: glemte helt takke for lykke ønskninger min venn..er litt tankefull og glad og alt mulig på engang i dag så er litt distre skjønner du;) takk vennen;)
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Kjempe flott! Har "ventet" på å høre i fra deg. Hvilken lege undersøkte deg og hvilken sykepleier hadde samtalen etterpå? Når vi var der, så var det Jon som undersøkte meg og Jorunn hadde samtalen etterpå. På UL var det Jon som undersøkte meg og Elise hadde samtalen etterpå. På uttaket var det Arne som hadde den og Elise assisterte han. Jorunn var den som kom på hvilerommet å snakket litt etterpå. Det var Elise som ringte dagen etter ang befruktningen. Det var Jon og Elise som var på innsettingsdagen. Vi er veldig fornøyd med alle som jobber der. Håper du fikk et godt første inntrykk. Masse lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 3. juni 2009 hei igjen nattlys:) ja er det ikke fantastisk?!plutselig skjedde alt to mnd før det skulle ganske fornøyd med det ja:D godt med litt hell oppi dette også..bare håpe lykken fortsetter;) det var arne som tok undersøklsene og jorunn som hadde samtale med oss etterpå skjønne mennesker alle.. var det veldig vondt under uttaket?gruer meg jæ...til det..eier jo ikke smerte terskel føler jeg:(
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #16 Skrevet 3. juni 2009 Uttaket er ikke vondt. Du får smertestillende. Viktig å slappe av. Regner med at din mann blir med inn. Det er godt å ha en hånd å holde i. Masse lykke til! Tenker på deg!
shnuppelure77 Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer! Ja, deilig å slippe å måtte vente til over sommeren, jeg syns all ventingen er noe av det tøffeste oppi alt dette. Enig med deg; Det var sikkert en mening i at tr kom tidlig denne gangen. Krysser fingrene for det. Jeg har kort regime denne gangen jeg også, satte første sprøyta i går og har første kontroll på fredag allerede ) Lykke til!!!
Alid@ Skrevet 3. juni 2009 #18 Skrevet 3. juni 2009 Så flott at du får starte før dem tar ferie:) Jeg er også i gang der nå og i dag er 2 sprøytedagen men jeg skal ikke ha ul før den 12 juni og sikkeret uttak uka etter i tilegg skal vi vente 5 dager med innsett dersom det blir egg nokk så vi får mange dager der nede;) Ønsker deg masse lykke til!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 3. juni 2009 tusen takk for lykke ønskninger jenter!! vært å hentet medisiner idag og kjenner at jeg er uvel og kvalm som jeg tror kommer av litt nervøsitet og gru-gleder meg..gruer meg til stikkingen:( men for all del overlykkelig for at dette gikk så fort..bare å håpe på at jeg ikke blir overstimulert eller noe annet kommer i veien..er så redd for at det ikke skal gå men vi prøver å være positiv og sier til oss selv at dette skal gå veien vår:)))) men jeg sier det igjen..det er jammen litt av en berg og dalbane og ikke alltid like lett men hva gjør man ikke for drømmen sin;))))))))))))) shnuppelure77: første kontroll på fredag allerede?det var veldig rask da;)blir ikke så mye venting og masse spryter på deg da;) høye doser siden det var så kort tid?spennenede dette her og jeg heier på dere alle og satser på at vi alle har spire i magen løpet av noen uker:))) lykke til til deg også hvor holder du til da forresten?første forsøk?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2009 Alid@:ønsker deg så masse lykke til og håper og tror dette går din vei nå!!!)ble langt regime på deg da...men de er jo så flinke og har stor tro på at de klarer å ordne dette for deg;) vi får holde hverandre oppdatert alle sammen:) kanskje vi får voksende mage denne sommeren alle det hadde vært noe;)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 3. juni 2009 #21 Skrevet 3. juni 2009 oi oi oi oi så utrolig bra=D=D=D da ligger vi sånn ca HELT likt vi da=D jeg skal på ul på torsdag da vel og merke.....hva går du på og hvor høy dose???=D XXX alt som krysses kan for at vi går ut juni med pos test=D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #22 Skrevet 3. juni 2009 ja det kom jeg på også!!:DDD dæven dette blir spennende! jeg går på puregon 900IE og 600IE men den pennen skal stå på 175.sier ikke meg så mye om dette er stor dose eller hva men sånn er det ihvertfall;)skal gå på blodfortynnene fra idag til evt positiv test.. så skal jeg gå på cyclogest(?)fra egguttak og tre mnd ut i svangerskapet mener jeg det var...var så masse info at det går litt i ball;) så el sprøyter ogdet der da...du da??nåleputen.com:D
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 3. juni 2009 #24 Skrevet 3. juni 2009 jeg har 900IE men skal ta 150ie daglig, da har du en del høyere dose enn meg, men det er kanskje en grunn til det?=) cyclogest??what? hehe ja nålepute.com her også*ler litt*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #25 Skrevet 3. juni 2009 grunnen til høy dose vet jeg egentlig ikke bare gjør som jeg får beskjed om kansje siden jeg har kort regime at det blir sånn?? cyclogest er en progestron støtte for å ikke miste evt.om jeg har forstått at det er det progestron gjør?helt lost i denne ivf verden bare jatter med liksom hahahaha:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå