Gå til innhold

Kirkedåp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint for dere, men veldig lite tolerant fordi som mener noe annet. Dette er jo en fillesak. Hvis du har så svake slektninger at de ikke klarer å ta et valg etter egen overbevisning synes jeg det blir feil å tro at alle andre gjør det samme.

Som sagt. Fint for deg at du har gjort som du har gjort. La oss andre få gjøre det som passer for oss. Fei for din egen dør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er at det er respektløst overfor dem som faktisk er troende.Og å mene at det er greit å lyve vil jeg ikke respektere fra noen, særlig når de ikke har noen gode grunner for det. Enda ikke hørt en god grunn for å døpe uten å være kristen.

Skrevet

Og jeg har aldri sagt at jeg tror alle døper uten å være kristne, selvfølgelig er det noen som gjør det, men alt for mange gjør ikke det, og de burde tenke seg litt bedre om.

Skrevet

Jeg har en. Jeg hadde verdens mest fantastiske bestefar, som var prest i den norske kirken. Han var utrolig tolerant, og en person jeg så veldig opp til. Han hadde ikke leet på øyenbrynet en gang om jeg lot være å døpe barna mine, men han har gitt meg så utrolig stor respekt for religionen, at jeg gjorde det selv om jeg strever med å tro. Han var død da jeg skulle døpe mine barn, men jeg følte det var rett å gjøre det likevel. Korsfest meg dere!

Skrevet

Den teller som kristen grunn, fordi du la vekt på det religiøse i valget :-)

HI

Skrevet

Du, NN 23:20, det hadde vært en kjempefordel om du var enig med deg selv før du begynte å diskutere med noen andre.

Skrevet

23.48

Vet du hva 23.30 er?

Skrevet

Hva er det du preiker om nå, da...?

Skrevet

hmmm... tror dette er den mest usammenhengende tråden jeg har lest her inne........

Ramlet av lasset laaaangt oppi her........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...