Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Nei ,jeg tåler ikke noe form for prevansjon .Jeg har noe som heter leiden mutasjon som gjør at legene nekter å gi meg prev .Jeg har prøvd hormonspiral og p prøyte og de får jeg så store bivirkninger av at det er helt umulig for meg å fortsette med det. Jeg er utrolig fruktbar (dessverre for meg ) og det er ikke langt i fra at jeg blir gravid bare noen ser på meg . Ja ,jeg har 3 aborter og skulle ønske at jeg ikke hadde hatt noen av de ,men sånn ble det ikke . Jeg vil ikke ha noe barn med en voldtektsmann og bli mindt på den voldtekten hver dag resten av mitt liv .Mitt liv mitt valg ... Av to av de tre abortene har jeg brukt prevansjon (p piller og kondom). Hvordan kan du vite at jeg er en hore ,kjenner du meg ?vet du hvor mange sex partnere jeg har hatt? Og hvorfor bryr du deg om det? Og grunnen til at jeg ikke vil sterilisere meg ,er at jeg er ung og vil ha flere barn ..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Neffi er et fryktelig menneske, som gjør hva som helst for at vi andre skal følge hennes syn. Jeg synes hun virker ustabil i hodet, og burde fått en legesjekk. Det er vel ikke så mye annet i livet hennes en abortforkjempelse og paradis hotel. Vær snill med henne, noe vet bare ikke bedre.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Neffi er et fryktelig menneske, som gjør hva som helst for at vi andre skal følge hennes syn. VIL bare si til deg ANONYM 16:04 at du ikke virker hakket bedre enn henne... Tenk å henge ut folk på den måten, og anonym i tillegg! Hvis ho brenner for abortforkjempelse så gjør ikke det henne til et fryktelig menneske. Tror det finnes verre meninger å brenne for enn det altså! Trangsynte menneske! Dessuten skriver du " Neffi er et fryktelig menneske" og etterpå skriver du "Vær snill med henne, noe vet bare ikke bedre." JA, for det var jo smart sagt når du gjør motsatt selv....
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Herregud, hva er det som er galt med folk her inne? Kan ikke neffi få ha sine meninger på lik linje med alle andre? Eller skal hun dømmes nedenom og hjem bare fordi man ikke deler hennes synspunkter? Jeg deler ikke hennes meninger, men jeg respekterer at hun har et annet synspunkt på abort enn meg. Hun er hverken pervers, ustabil eller dum i hodet slik enkelte hevder utelukkende på bakgrunn av ytringer i forhold til det temaet... Dersom man ikke kan diskutere sak bør man holde seg unna debatter. Fremstår mildt sagt som en taper når man må diskutere og angripe person!!!
cherry coke Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Synes neffi stort sett virker som ei grei dame, men kommentaren til deg HI burde hun ha spart seg! Den var absolutt unødvendig. Skjønner godt valgene du tok.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Men når hun, eller andre, henger ut folk som har tatt abort uten at det er ønskelig, så bør hun finne et annet sted og henge. På en kristelig konservativ nettside eller noe. Og la oss andre være i fred.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Neffi har på lik linje med aborttilhengere rett til å ha sin mening. HI, PM! Du elsker å legge ut om alle abortene dine. Drittlei!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Hei du. Ikke bare kristne mennesker mener abort er galt, vet du. Mange ateister mener også det er galt. Visste du ikke det????????? Skal du prakke ateistene på ei kristen anitabortside også? Herlighet så patetisk enkelte er. Må man være kristen for å forstå at abort er galt???
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Unnskyld meg folkens, men det er forskjell på å få lov til å ha egne meninger og å henge ut noen som horer! Det er ikke en mening, det er mobbing!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Neffi kalte henne en hore? det var stygt. Hvor sa hun det?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 På et av innleggene her inne. Har du tatt abort eller noe?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 Nei, "noen som har tatt abort og ikke angret?" Slik svarte neffi ei som har blitt voldtatt: Tåler" du virkelig ingen prevensjon? Beklager, men det tror jge ikke noe på... Du er nok bare veldig lett å få til sengs, sprer bena så fort du kan... Æsj...horer kaller vi slike og de burde ikke hatt retten til å få barn... neffi : )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2009 #14 Skrevet 18. mai 2009 styrken ved demokratiet er ytringsfriheten, svakeheten er at den blir brukt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 18. mai 2009 Selvfølgelig kan hun ha sine egene meninger og at det skal respekteres . Men når hun sier at jeg er lett og få til sengs ,sprer bena mine for hvemsomhelst og kaller meg for hore ,når hun ikke kjenner meg ,ja da har hun gått for langt i mine øyne . Det er helt greit at hun er uenig i de valgene jeg har tatt i livet ,men hun har heller ikke levd mitt liv .Mitt liv ,mine valg. Og du som sa du er dritt lei innleggene mine ,det er ingen som tvinger deg til å lese de ,bare overse de da vel !
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #17 Skrevet 18. mai 2009 Hvor mange aborter er du liksom villig til å ta, HI? Helt greit å bare fortsette sånn, eller? Du angrer jo ingen av dem, og det er ingen big deal. Synes du virkelig det er helt greit å bruke abort som prevansjon? For det er jo det du gjør på en måte. Hvor mange aborter har du tenkt å ta? Før du tenker å sterilisere deg? Jeg ser jo du sier du har tenkt å ha flere unger før du går til dette skrittet. Hva med å få disse ungene NÅ, og så sterilisere deg?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #18 Skrevet 18. mai 2009 Neffi er kona til hele frp. Makan til snevre meninger. Så flott at du, mamma´n til william sier det som det er=)
SuperSizeMe Skrevet 18. mai 2009 #19 Skrevet 18. mai 2009 Enig med deg mamma'n til William! Eg meiner ein skal kunne ha sine eigne meiningar, og ein skal kunne diskutere og utveksle meiningar her inne, men når ein går personlig til angrep og kallar nokon hore på NULL grunnlag er det gått altfor langt! Det blir patetisk og forferdelig umodent! Eg vart skikkeleg provosert då eg las innlegget, og meiner slike innlegg skulle vore sletta.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. mai 2009 #20 Skrevet 18. mai 2009 Har du noe med det? Hvem tror du at du er som skal sitte her og moralisere? Tror du virkelig at en som du, som ikke er verd noe i mine øyne, skal få oss som er for selvbestemt abort, og bruker de valgmuligheten vi har til å skifte mening?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #21 Skrevet 18. mai 2009 Hva med at du slutter å legge deg opp i his behandling av egen kropp og fremtid..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har ikke tenkt til å ta flere aborter ,eneste unntaket er om det skulle vise seg at det er noe alvolig galt med fosteret .. Skulle ønske jeg hadde ikke hadde tatt en eneste abort jeg ,men sånn er det dessverre ikke .Og nei jeg har ikke brukt abort som noe prevansjonsmiddel . Og er det noen som skal steriliseres så er det mannen i huset ikke meg .
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #23 Skrevet 18. mai 2009 Nå har hun selv lagt ut all slags info om seg selv, og dette var et ærlig spørsmål. HUN kan svare om hun vil. Ingen andre trenger å blande seg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #24 Skrevet 18. mai 2009 Men mannen i huset er vel ikke allergisk mot prevansjon?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #25 Skrevet 18. mai 2009 Hun fremstår jo som en taper når hun kaller hi hore!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå