Tøysetipp Skrevet 13. mai 2009 #51 Skrevet 13. mai 2009 Men, å boikotte TV3 av den grunn? Jeg kan nesten ikke tro det jeg altså. LER, og tenker på favorittepisoden min av Hege Schøyen da hun var avhengig av såpeoperaer. Når vi snakker om engasjement;-P Herregud og bra.
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #53 Skrevet 13. mai 2009 Det er vel heller en diskusjon som har utviklet seg på en tråd med en teit overskrift. For å boikotte tv3 kommer jeg aldri til å gjøre, det er jo den beste kanalen )
cherry coke Skrevet 13. mai 2009 #54 Skrevet 13. mai 2009 Ikke enig med deg der Frokostquiz;-) For min del kunne godt tv3 forsvunnet, ser aldri på den kanalen for jeg synes de sender mye merkelige greier. Men paradise hotell klarte tydeligvis å fange min interesse...
Tøysetipp Skrevet 13. mai 2009 #55 Skrevet 13. mai 2009 Snakker om hovedinnlegger;-o:-) Engasjement er bra, så sant det ikke gjør deg søvnløs på natten.
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #56 Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker merkelige greier jeg, he he he. Men det skal være rettferdig!!! )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2009 #57 Skrevet 13. mai 2009 Tøysetipp: Akkurat når det gjelder Spetakkel og hennes utsagn er det alltid rettet negativt når hun ser mitt nick, tydeligvis er det også neffi. Og som jeg sa lenger opp her, det gjelder ikke bare oss to - hun har noen andre nick hun hakker på også. Etter ¨ha vært på DIB i 4år (BIM/DIB+/-) så merker man veldig fort at det tilstadighet alltid er en person som må prøve å trekke en ned i søla. Jeg har gitt opp hu, for hu er for interessert i holde på å hakke, enn å se hva vi nickene faktisk står for. Og det er synd, for jeg har ikke noe mot personen Spetakkel slik hun virker å være mot andre. Bare så synd hun må holde på slik hun holder på med ENKELTE. Jeg syns faktisk det er mye morsommere å diskutere PH, noe som kan lede en diskusjon (Ja, slik som denne i flere dager) inn i flere uoverensstemmelser, men allikevel se andres meninger - enn å diskutere Reima. Enten er man for eller så er man imot. Jeg er imot kjøp av den for MINE barn Og jeg klarer ikke å diskutere med de som er for - for vi har på begge hold gjort opp en mening. Våtservietter, bilsete, pålegg til barn ++ Det er ting jeg ikke diskuterer med andre - og at man da blir stemplet som **** fordi man ser på EN realityserie.. Det syns jeg ikke noe om! Hun trakk også H&A i bildet. Og det er jo ikke vanskelig for meg å skjønne at hennes setninger rettet mot meg og neffi er ment til å være frekke. Og når det gjelder det Tøysetipp: Jeg syns også det var morsomt (innleggets overskrift) - rett og slett fordi.. Hva er vitsen? Jeg tror verken jeg eller neffi eller vi andre som har diskutert "går så opp i PH". Dette er bare en av mange diskusjoner som fikk over 40svar. Da blir det jo veldig lett (og tåpelig) å snakke om "skaffe seg et liv" når det omhandler et program. Hadde det vært like lett om når det gjelder Reima? Nei, for den diskusjonen går ikke av moten uansett.. Det var ikke ment som noe negativt rettet til deg nå, Tøysetipp. Men, jeg syns det er utrolig kjedelig at Spetakkel KAN få lov til å drive på med den mobbingen sin. Når det går over noen år, og det ikke tar slutt - så er det noe som ikke stemmer.
partyoffive Skrevet 13. mai 2009 #58 Skrevet 13. mai 2009 Er jeg den eneste her inne som ikke ser på 'paradise hotel' og som aldri kunne fallt meg inn og se på det? Synes det er vanvittig mye snakk om paradise hotel alltid. Flere som ikke er tilhengere av denne dårlige realitets serien?
cherry coke Skrevet 13. mai 2009 #59 Skrevet 13. mai 2009 Det kan jo være at dere to er veldig ulike som personer Vålrenga, og at dere er fundamentalt uenige i det meste? Jeg ser iallefall ikke på det som mobbing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå