Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Tydelig at det er blitt mikset og trisket med noe der...
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hehe, det er jo det som er meningen da, lage best mulig show... Sååå opptatt er jeg ikke av det at jeg boikotter=)
Little Dreamer Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 ha ha.ta deg en pause neffi:) Synes også han er kvaaaaalmmm.kommer sikkert til å vinne hele driten. Men tv3 lager tv de.Er jo drit kjedelig å se på en gutt uten tann ligge å sove og da...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor? Fordi det beste paret vinner? Fordi det svakeste paret måtte ut? Takk og lov at Margrethe ble kastet ut, uten sjanse for å få gjennomført det hun ville. Hevn er ikke jeg noe fan av, når Petter faktisk er en av de mest verdige vinnerne der inne. Heroisk av Andre å gjøre slik.
Bolla:) Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 men herlighet da! de reklamerer jo med at : her på paradise hotel, kan alt skje! og hvis man ikke liker at ALT kan sskje så skjønner jeg ikke at man gidder å melde seg på eller se det på tv...er jo d som er litt av showet! ;o)
Bolla:) Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 dessuten er faktisk petter en myyyyye mer verdig vinner ann margrethe og andre..
Gjest 5 andre Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Er med på boikott fordi de sender Paradise hotel i det store og det hele :-p
*En rosa og en blå* Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Åh, herregud, må ikke kaste bort tiden deres med å se på det drittprogrammet der... Jeg tror jeg har sett 10 min på det, og noe verre lavmål kommer man vel ikke borti, tenker jeg!
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Heroisk var vel ikke ordet jeg ville brukt...feigt er vel en mer passende beskrivelse. At Petter er en mer verdig vinner enn Margrethe er greit, men at Margrethe blir overprøvd kun for å lage bra tv blir kvalmt. Det var faktisk mennesker der inne som var enige med henne.
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Heroisk ja, såpass. Andre bare rett og slett kjøpte seg en venn. Og selv om Petter skulle være den mest verdige vinneren dere inne (noe som jeg heller ikke er enig i) så er det jo uansett en spill og da er det ikke alltid at den som fortjener det mest som vinner. Er det den mest verdige som skulle vinne så kunne de jo bare ha droppet alle parsermonier, utropt vinneren med en gang og bare latt de feste og ha det gøy hele oppholdet. Hadde Petter vært så real som alle skal ha det til så hadde han ikke gått med på å bytte.
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 Sant dant, Frokostquiz. Og så lurer jeg på hva er en verdig vinner? Den som har vært der lengst? Den som er best likt? Hva er da poenget med å få inn flere deltakere? Da har de jo uansett ikke en sjangse!
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Hehehe...det er sant Lucille. Men har ikke stort annet å gjøre på om kveldene, så litt hjernedød underholdning passer ganske bra;-)
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 En verdig vinner er den som klarer å spille ut alle og stå igjen til sist. Ikke den som kom inn først, ikke den som er best likt, og ikke den som klarer å mobbe best. Tror litt for mange lar seg blinde av champagnestilen til Petter og gjør alt for en mulig gratis tur på byen senere. Vræl, kjenner jeg blir irritert. At alt kan skje i PH er det som gjør det gøy, men da må jo for pokker Tv3 bli med på leken også.
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #15 Skrevet 12. mai 2009 Det hadde vært modig av Andrè å trosse de andre og faktisk kjempe seg frem selv. Ikke bare gjøre det som var forventet av han. Om han hadde sagt at han ikke ville bytte plass med Petter , hadde jeg fått stor respekt for han.
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #16 Skrevet 12. mai 2009 Jupp, Andre er en slappfisk uten like som kun flyter på strømmen. Han er så tafatt at det er underholdende, så så sett hadde det vært bra tv å ha en Lene uten partner og en tafatt Andre som måtte danne par, ha ha ha. Tv3 har virkelig bitt seg i foten.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #17 Skrevet 12. mai 2009 Også begynner dere å mobbe Andre på den måten der.. Tafatt ++ Og det var vel ikke "flere" som støttet M, det var kun Kevin som sa: "jeg backer deg". Syns det var supert at hun ikke fikk det som hun ville. Enten må man spille spillet fullt ut, eller drite i det. Man velger ikke den feigeste måten i det man skal reise.
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #18 Skrevet 12. mai 2009 Tror ikke du skal snakke så høyt om hvem som mobber hvem. Mener at du har sagt ganske lite fine ting om Margrethe her inne. Og hvem valgte den feigeste måten? Ikke Margrethe, for hun trosset en hel "barneskolegjeng". Det var tøft gjort å stå opp mot dem som har behandlet henne som dritt. Andrè derimot valgte den feigeste veien ut der ifra. Han turte rett og slett ikke å gjøre annet da han fikk valget..
Mamman til David<3 Skrevet 12. mai 2009 #19 Skrevet 12. mai 2009 Må dåkk ro dåkk ned da... Det e et spæll.. Petter vinnj færdig med det.. Boikott tv3? Koffer da? Må da da vårrå litt action på hotele å, bli så kjedelig uten Petter.. "Blir det ikke kuse, river jeg huset!"
Mamman til David<3 Skrevet 12. mai 2009 #21 Skrevet 12. mai 2009 "Heller drive hor, enn å knulle Noor!"
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #22 Skrevet 12. mai 2009 Ja, jeg liker ikke Margrethe. For den hun ble VIST på tv der inne. Jeg ser bare 45min av en 24timers dag. Jeg sa at jeg "følte avsky for Margrethe". Etterpå sa jeg at det var litt sterkt ord, mer enn det har jeg ikke sagt. DET var feil av meg, men jeg harr ikke gått over flere innlegg og mobbet henne. Dere derimot mobber Andre, Petter OG Lene. Margrethe er feig. I mine øyne. Andre var tøff som gjorde det han gjorde. Ser det ikke som tøft av M å kaste en spiller ut på den måten der. Og lurer på hvor øynene deres var.. Petter sa nei og prøvde å ikke la Andre gjøre det han var på vei til. Allikevel - Andre sto på sitt og gikk ut.
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #23 Skrevet 12. mai 2009 Du har merkelig deffinasjon på feig og tøff. Hadde Margrethe vært feig hadde hun stikki av da det begynte å storme. Hun hadde også tatt med seg Andre ut. Hadde Andre vært tøff hadde han sakt at nei han ville ikke ofre seg for Petter samme hvor kul han var. Petter sa nei, det gjorde han ja. Men selv jeg har sakt nei har da sakt "nei det trenger du ikke kjære.......men det hadde vært koselig om du hadde hentet det fordet....." hvis du skjønner? At Petter er en flink skuespiller er det iallfall ikke noe tvil om.
Tøysetipp Skrevet 12. mai 2009 #24 Skrevet 12. mai 2009 Alt det rabalderet her inne fikk meg til å se den aktuelle hendelsen på web-tv. Mitt inntrykk var at Margrethe var tøff. Kult gjort. Hun gav Kevin en sjanse til å vinne, ingen av dem stod opp for henne når det stormet. What goes around comes around, you know. Bare synd tøffeladden måtte ofre seg. Det var jo riktig så solidarisk. LER Boikotte tv3. Noen burde blitt lagt inn til rehabilitering. I hvert fall kunne skille den virkelige verden og det som bir vist på et fjernsyn. Det er søren i meg underholdnig å være her inne noen ganger.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #25 Skrevet 12. mai 2009 Dessuten blir det for dumt å diskutere med MEG, om hva jeg synes og hva dere ikke synes. Jeg er ikke her for at dere skal like meg. Jeg er her fordi jeg ikke har deres meninger, og ikke følger strømmen. Jeg begynte å se på PH pga rabalderet her inne, og har aldri hatt noe imot verken Lene eller Petter. Margrethe som tydeligvis har kommet rett inn i hjertene til folk syns jeg ikke noe om. Min mening. Margrethe har fått altfor mye gratis der inne, og fortjente ikke å få lov til å ta et siste stikk når hun endelig kunne gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå