cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #26 Skrevet 12. mai 2009 Kniiis...rehabilitering!=) Hehehe...har sett mer provoserende ting på tv enn Paradise, men jeg boikotter ikke av den grunn. Poenget er vel at tv3 skal lage bra tv og holde på seertallene. De skjønte nok tidlig at Petter var en keeper;-)
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #27 Skrevet 12. mai 2009 Har aldri hatt noe imot Petter jeg heller, Lene synes jeg derimot var ganske så urimlig mot Margrethe, men det har hun gjort opp for. Men samme hvor mye jeg og alle andre hadde elsket Petter så blir det alikevel ikke riktig å overstyre Margrethe i den situasjonen bare fordi det var Petter hun valgte. Hadde det vært Benedikte som hadde gjort det samme så hadde jeg blitt like irritert, selv om jeg liker Petter og synes han er mer vedrig enn henne. Det er ikke person det går på men selve hendelesen. Men det virker som du har lakt din elsk på Petter og Lene at det er kun dem du ser. At det var riktig å gjøre som Tv3 nettopp fordi det var Margrethe som gjorde det. Sorry, men jeg synes det bare blir så tåpelig.
cherry coke Skrevet 12. mai 2009 #28 Skrevet 12. mai 2009 Men du Vålrenga...du må forklare meg en ting; Hvorfor er det mobbing når noen kaller Andrè for tafatt, men når du kaller Margrethe feig så er det ikke mobbing? Ser ikke helt den store forskjellen.
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #29 Skrevet 12. mai 2009 Vet du hva, du skal ikke bort ifra at Petter er kjøpt og betalt av Tv3 og det er derfor han ikke kunne gå ut ennå. Det er ikke første gang de har gjort det i et realityshow faktisk. Vet om iallfall et show de har gjort det før, betalt inn en deltager for å skape liv.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #30 Skrevet 12. mai 2009 Det er jo alltid en "vri" i alle ting som skjer der. Så, jeg gidder ikke å bry meg om at hun ble overkjørt. Hadde det vært Lene som hadde ville fått ut.. La oss si.. Kevin - og Petter hadde gjort det samme som Andre - ville dere reagert likt? Nei. Jeg ser ikke på det som noe galt, fordi Andre sa: Hadde jeg kunne stått der istedenfor Petter ville jeg gjort det. Triana spør: ER du villig til å ofre plassen din? Ja, svarer han. Javel, ferdig med det. Går ikke og synes synd på stakkars Margrethe fordi hun ikke fikk oppnådd en ting der inne, og levde bare på Kevin og fredninger + Andre. Og cherry coke: Jeg har sagt at M har vært feig og valgte den løsningen idet hun går ut og SLIPPER å få noen reaksjoner. Jeg syns der og da at hun var feig, at det var en feil løsning. Dere hakker på Andre og syns han er tafatt liten *** som ikke sier og gjør annet enn ** og *** **** **. Slik fremstiller dere han. Jeg har ikke lagt min elsk på verken Lene eller Petter, men de er mye mer verdige vinnere enn M og Andre tilsammen.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #31 Skrevet 12. mai 2009 He he, enkelte her inne bør kanskje få seg et liv utenfor TV? Syns det er samme person som hisser seg opp uansett om det er Home&Away eller dette latterlige hotellet.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #32 Skrevet 12. mai 2009 jada, Spetakkel og det ser ut som om det er samme person som disser meg hver gang jeg skriver noe her...merkelig det...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #33 Skrevet 12. mai 2009 Sikter du til meg, så har jeg aldri hisset meg opp når dete gjelder H&A.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #34 Skrevet 12. mai 2009 Spetakkel sikter til meg; PS; oss to imellom; Hun liker meg ikke noe særlig skjønner du ; ) Har selv heller ikke hisset meg opp over Home and Away tror jeg...ikke så ofte jeg rekker å se det...
MintCondition Skrevet 12. mai 2009 #35 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ler meg skakk! Boikotte tv3....? Ok, tror nok det er på tide at noen tar en tur innom virkeligheten, det er TEEEEVEEE vi snakker om. Skjerpings.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #36 Skrevet 12. mai 2009 Hahah, hun har aldri likt meg heller, oss to imellom ) Enkelte har forfølgelsesinstinkt, hun er vel en av de som hisser seg mer opp over nick, enn andre ting. Og ikke klarer hun å gi slipp på det heller. Jeg har helt sikkert vært uenig i noe av det du har skrivd her inne, men å hver gang være uenig i deg og virkelig VISE at "det nicket har jeg krangla med, det nicket liker jeg ikke" - nei.. Det blir for dumt.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #37 Skrevet 12. mai 2009 Nå har jeg lest denne tråden i et anfall av nysgjerrighet. Jeg er litt...målløs..hehe.. Egentlig er jeg litt forundret over engasjementet for dette TV-programmet, men jeg har jo aldri sett det.
It's all about me Skrevet 12. mai 2009 #38 Skrevet 12. mai 2009 Da har du virkelig gått glipp av noe, ha ha ha. Ps: det ligger ute på web tv.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. mai 2009 #39 Skrevet 12. mai 2009 Du er ikke den eneste Teline. Like morsomt hver gang. Husker da det var de stakkars unge mødrene det gikk i, ikke hadde jeg den kanalen heller, men hva gjør vel det når vi har dib;)
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #40 Skrevet 12. mai 2009 He he, følte dere truffet begge to, ser jeg ;-I Skaffe dere et liv, kanskje?
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. mai 2009 #41 Skrevet 12. mai 2009 ikke noe problem her vi har nemlig ikke tv3 å glad er jeg for det, fordi makan til dritt kanal!!!! Det eneste jeg kanskje savner er topmodel
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2009 #42 Skrevet 12. mai 2009 Hva skal jeg føle meg truffet av? At du hele tiden hakker på enkelte her inne? Ja, jeg ser på H&A og jeg føler meg ikke mindreverdig av den grunn. Samme med PH. Allikevel har jeg et liv fylt med barnet, samboeren min og dyrene mine. DE er det viktigste for meg, de TO tvseriene jeg ser på de kommer når 1. Sønnen min er lagt seg 2. Når samboeren er opptatt med fotball 3. Når dyrene har vært ute. 4. Når husarbeidet er gjort unna. Det viktigste for deg å tydeligvis å hakke. Og du er veldig flink til å holde på, hvor lenge har du gjort det? Siden du så nicket mitt første gang? Ja... Jeg vet av flere nick du til stadighet hakker på, så du er vel den som legger lista høyest i det å få seg et liv. )
millie+2klumper Skrevet 12. mai 2009 #43 Skrevet 12. mai 2009 Jeg synst det var helt latterlig at Petter ikke røk. Hva faen var vitsen med at Magrethe skulle få velge når hun til syvende og sist ikke fikk velge alikavel da?!? idiotisk.. Var KUN fordi tv 3 ikke ville miste Petter. Ekle ufyselige Petter som tror han er noe han IKKE er! han blir bare for teit asså..hehe. Å ikke er han noe særlig godhjertet heller! uff..
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #44 Skrevet 13. mai 2009 Godt skrevet vålerenga12 og Daniel. Er så enig med deg her i alt du skriver....
Tøysetipp Skrevet 13. mai 2009 #45 Skrevet 13. mai 2009 Apropos skaffe seg et liv. Vet ikke om det var det spetakkel mente, men når man går så til de grader opp i et reality-program tenker jeg det skorter litt på innhold i sitt eget. Eller ikke har evnen til å skille mellom privatliv og det som foregår på sjåkassa. Boikotte tv3 var bare det morsomste jeg har hørt. Gu' tenk de morer seg når de får den mailen.
AneB Skrevet 13. mai 2009 #46 Skrevet 13. mai 2009 Reality-sjekk, noen!??? Jeg er målløs, overrasket og humrer litt av engasjementet over hendelsene på hotellet. Skulle ønske noen oppretta DIB-hotel eller noe sånt, da hadde det blitt action da!
cherry coke Skrevet 13. mai 2009 #48 Skrevet 13. mai 2009 Skjønner ikke helt problemet med å bli engasjert? Livet mitt mangler ingen verdens ting, men når dagen er over og jeg legger bena på bordet, synes jeg det er helt greit med denne type underholdning. Og jeg engasjerer meg. Ikke bare i dette, men i det meste=)
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #49 Skrevet 13. mai 2009 AneB Reality-sjekk, ja det har jeg mandag til torsdag 21.30. Dessutten er det ikke noe verre å bli engasjert i PH enn i våtservietter, ytterdresser og andre ting her inne. Og ja, jeg gleder meg vilt til den danske seongen starter rett etter den norske finalen. Den blir knall med Gleager og alle eksene hans )
cherry coke Skrevet 13. mai 2009 #50 Skrevet 13. mai 2009 Og...bare for å ha sagt det; jeg engasjerer meg i enkeltepisoder (som mobbing etc). MÅ ikke se Paradise eller noe annet på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå