stinemin med tvillinger Skrevet 7. juni 2009 #51 Skrevet 7. juni 2009 Hei Søskenhåp , de stikningene er et godt tegn, også mensmurringene, håper dere lykkes nå etter alle innsettene. Jeg skal ta ny blodprøve i morgen, jeg har sluttet helt å blø, men har ikke gravidfølelsen desverre. Bare trøtt. Spennende å høre hvordan det går for deg og meg i morgen
Søskenhåp adopterer Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #52 Skrevet 7. juni 2009 Ja det er jo det som er litt rart, at jeg skal ta bp i morra for det er 11 dagen iberegnet innsettet men altså bare rugedag 10 - og det er jo egentlig veldig tidlig?? Derfor ingen vits å ta noen hjemmetest heller føler jeg. Vil ikke ta hjemmetest før minimum dag 12 og da kan jeg jo ringe inn og få svaret. Tar pb på hjemstedet mitt og det tar 2 dager før svar, så på onsdag......Huff ja det nærmer seg nå og det er skummelt.... Stikningene er et godt tegn, men har ikke vært antydning til kvalm som jeg har vært de andre gravide gangene så det er negativt. Jeg vet sannelig ikke. Huff det er til å bli sprø av. Har greid ikke tenke så mye på det før nå. Ja vi får heie på hverandre så godt det går!
frk bulle Skrevet 8. juni 2009 #53 Skrevet 8. juni 2009 Heisan jenter! Da var endelig jeg også medlem i rugeklubben! Ringte Haugesund i dag og de kunne fortelle at ett av mine to egg hadde delt seg fint, og ett kunne se ut som om det hadde stoppet opp, men at vi fikk se åssen det så ut når vi kom dit. Og ganske riktig, sånn ble det, men det egget jeg fikk inn var iallefall ett toppegg, ingen fragmenteringer og 7 delt.. Så nå er det bare å ruge som bare det, og krysse fingrene.. Skal ha en travel periode på jobb de neste to ukene, så håper tiden går foooort..!!
Bregnia Skrevet 8. juni 2009 #54 Skrevet 8. juni 2009 Dårlig nyhet fra meg... Sto opp tidlig i dag å tok en test,og den var negativ. Fikk mensen senere på dagen og. Skal ringe Porsgrunn i morgen. De har jo sommerstengt i juli,så blir nok først i aug/sept det blir fryseforsøk på meg.. Blir så utrolig sliten av dette! Men skal ikke gi opp! Det skal gå bra! Jeg krysser alt jeg har fpr at dere får det til nå Dere fortjener det bare så innmari!!!!!
frk bulle Skrevet 8. juni 2009 #56 Skrevet 8. juni 2009 ÅÅååå,Bregnia!!! Så utrolig kjipt!! Vet så godt åssen du har det nå, verste følelsen EVER!!! Men en liten trøst at du har egg på frys da i det minste..så slipper du litt lettere på neste runde.. Stoor trøsteklem fra meg.. Stay strong!
Søskenhåp adopterer Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #57 Skrevet 9. juni 2009 Så bra det ble innsett på deg da frk bulle! Er bare ett egg som skal til er det det rette egget.... Ikke så oppløftende nyheter fra meg heller, er ikke gravid, men ikke helt "ugravid" heller. Hcg på 14 og den skal være på over 20. Må ta ny bp om noen dager og se hva som skjer, antagelig har det festa seg noe som har gått til grunne sa sykepleieren, men også fare for at det kan være utenfor livmor og da må jeg ta utskraping. Men det er vel vanskelig å se så tidlig om det er utenfor? Må vel da antagelig vente helt til uke 6-7 for å få fjerna evt. Det er jo et ørlite håp om at det bare har festa seg veldig seint da, det er grusomt å gå sånn og gruble og tenke. Hadde vært enklere for meg å få et blankt nei for å si det sånn. Huff :-( Lykke til med frys neste Bregnia, kanskje vi tar følge igjen for jeg har jo og 6 igjen på fryseren.
Regndråpe Skrevet 9. juni 2009 #58 Skrevet 9. juni 2009 Idag har jeg testet positiv!!!!!! Jeg er så glad så glad.... Skal på ultralyd 26.juni i Porsgrunn for å se om det er en eller to minier. Synd at det ikke gikk så bra med deg Bregnia. Hadde troen på deg siden eggene dine var fine også, men dessverre gikk det ikke denne gangen... Lykke til videre alle sammen - håper å se dere snart i 1 trimester.
frk bulle Skrevet 9. juni 2009 #59 Skrevet 9. juni 2009 Åh, gud ¨så spennende/skummelt/nervepirrende Søskenhåp!! Men jeg syns det er litt tidlig av sykepleieren å si noe sånt?!? Gir deg jo alle mulige ville tanker i hodet,og du har jo tatt blodprøve nokså tidlig, right?? Kan jo godt hende at du er gravid som bare det, og bare har litt treige HCGverdier eller?? ÅÅÅh, jeg håper så mye at du er gravid og at dette går bra, du hadde virkelig fortjent det etter alle innsettene!! Ikke ta sorgene på forskudd,(lett å si, I know..!:/) Jeg heier på deg!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #60 Skrevet 9. juni 2009 Ja, jeg synes det var tidlig. Telte over i stad og pb var på rugedag 11 (ikke 10 som jeg sa men fortsatt tidlig). Har stussa på den datoen hele tida. Mener før at jeg har tatt den rugedag 12 noe som også stemmer med noe Stinemin sier og vi er på samme sted. Og det med "utenfor livmor" det er liksom skrekken..... Ja jeg har fortjent det, like mye som alle andre her men verden er ikke alltid så rettferdig desverre. Ikke annet å gjøre enn å vente vente.... Gratulerer Regndråpe!
Søskenhåp adopterer Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #61 Skrevet 11. juni 2009 Nei da, negativ test i dag morres, veldig svak strek som skulle vært sterk og klar hadde verdiene fordoblet seg som de skulle. Testen viser jo pos over hcg 25 og jeg burde hatt over 30 nå. Så det gikk åt skogen igjen. 6 innsettet nå uten resultat så jeg har vel egentlig gitt opp. Skal bruke opp de egga vi har på frys selvsagt, men ser bare fram til å bli ferdig så vi kan gå over til adopsjon. Skal følge med på dere framover og ønsker dere lykke til med ruging. Både jeg og Bregnia har neg. nå så statistisk sett ligger dere bra an :-)
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 11. juni 2009 #62 Skrevet 11. juni 2009 Å så leit søskenhåp! Hadde håpa du skulle lykkes nå, for jeg vet akkurat hvor drygt det er med så mange innsett! Vi er i nesten samme båt, både når det gjelder antall innsettinger og det at det er søsken vi prøver på.Selv er jeg på rugedag 5, og er gruelig spent! Ikke gi opp, en gang er det din tur igjen!!! :-) Klem
Søskenhåp adopterer Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #63 Skrevet 11. juni 2009 Takk for det... men for meg er det faktisk bedre å gi opp (da slapper jeg mere av og kan leve et normalt hverdagsliv) enn å håpe håpe hele tida, jeg ser veldig fram til å adoptere også så gleder meg til vi kan komme i gang med det. Lykke til! :-)
frk bulle Skrevet 14. juni 2009 #64 Skrevet 14. juni 2009 Hei jenter...Må bare si det, jeg er på rugedag 6 i dag, og har så dårlig magefølelse..Ved de forrige forsøkene har jeg fått mensen på dag 7 og aldri vært i nærheten av testdagen engang. Dritnervøs nå, føler at det jobber som bare det i underetasjen,har hatt masse stikninger fra dag 3 omtrent, og verk i korsryggen. Men nå i dag kjenner jeg at hodeverken kommer, og den pleier å komme med mensen.. og jeg verker i rygg og lær, dette er også noen kjente tegn for meg.. faen altså..redd og lei meg..
Søskenhåp adopterer Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #65 Skrevet 15. juni 2009 De stikningene er et godt tegn... menssympt. er det også mange som har ved graviditet. Har hatt mye stikninger selv i rugetida nå, de kom senere enn dine, men nå ser det faktisk ut til at jeg er gravid. I alle fall til det evt. skjer noe mere. Hcg hadde mot all forventning steget til 95 på fredag, men det er ennå fare for at det er utenfor livmora så skal til ul fredag 26. Jubler ikke enda, men det er håp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå