Gå til innhold

Hvor møtte dere mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff mannen min på byen, han var ute med en kamerat. Kameraten ba meg med ut et par ganger, og jeg ble med. På vår 2. date skulle vi møte han som nå er mannen min i en bar, og da sa det bare pang :-) Så jeg måtte bare være ærlig og bytte kompis... og siden vi nå har vært gift i 16 år så er jeg ganske trygg på at det var et klokt valg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... vi møttes faktisk på et diskotek. Jeg bokstavelig talt falt for han... - altså ramlet over han da jeg snublet i trappa, sølte hele drammen min på han. Han ga meg sin øl å jeg gikk videre..

Hehe.. og selvfølgelig ble jeg nysgjerrig på den snille mannen... og vips... Nå venter vi barn og skal gifte oss :D

Skrevet

på folkehøgskole

Skrevet

Er da ikke noe flaut med nettet nå i våre dager? :) Mer flaut med byen nesten i vår omgangskrets.

Jeg møtte også mannen min på nettet, men vi kjente hverandre fra barndommen så det gjorde det litt lettere.

Skrevet

På facebook faktisk :P

Skrevet

Ring på fingeren ja:-)

Skrevet

På det merkeligste stedet man kan tenke seg. En bruktbutikk. Hehe jeg skulle levere noe gammelt skrappel og foreldrene hans driver på med dette som veldedighet gjennom røde kors og han var da innom for å besøke dem. Vi var de eneste i butikken og begynte å prate så viste det seg at vi hadde en felles bekjent og derfra tok det vel ikke lange tiden før vi fikk kontakt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...