Gå til innhold

Hvor møtte dere mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle ting... på byen faktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hyttetur med ei venninne.

Skrevet

På jobben. Vi jobbet på samme sykehjem!

Ikke mange heterofile menn der, så jeg var heldig... :)

Skrevet

På middag hos min nåværende svoger og svigerinne.

Min tidligere arbeidskollega er gift med min manns storebror;-)

Skrevet

På nattbussen fra byn faktisk :P Må si vi har visst hvem hverandre er i mange år, men aldri komt i snakk før. Gutten i mitt liv :)

Skrevet

I bryllupet til en felles venn, på hurtigruta. Utrolig romantisk!

Skrevet

På blind-date. Møtte en fyr på byen, men vi fant fort ut at vi ikke passet sammen. Så jeg spurte om han hadde noen kompiser til meg, og fikk tlf.nr til 3 stk. Møtte alle sammen, og valgte nr 2.. He he...

Jeg prøvde også nettet en periode, men det er fryktelige mye rare der ute, så vær litt forsiktig. Og kritisk til hva du forteller om deg selv.

Lykke til i jakten :-)

Skrevet

På båttur med venner;)

Skrevet

Her på dib?

Hvordan skjedde det?

Skrevet

Dib? Må være drypperten og angelica. Grattis!

Skrevet

"Møtte" min på nettby, av alle ting :P

Men vi ble selvfølgelig ikke kjærester via nettet...vi ble godt kjent via mange timer på msn og masse telefonsamtaler,og når vi møttes var "gnisten" der! Ble vel kjærester etter å ha møttes face2face 3-4ganger. Da hadde vi kjent hverandre i ca.3mnd'er.

Skrevet

x-samboeren min traff jeg på spray (gammel nettdatingside)

Vi var sammen i 4 år.. Har truffet flere der faktisk.....

Mannen min (som jeg er lykkelig gift med) traff jeg på en fest jeg ikke var invitert på, men som jeg "kræsja" med ei venninne :)

Det var han som hadde festen, og når han skulle til å kaste meg ut, så begynte han å flørte isteden ;)

Skrevet

Han gikk over skoleplassen der jeg gikk på ungdomsskolen, var bare sååå skjønn, så venninnen min og jeg sørget for at en kamerat ba ham på fest til seg slik at vi kunne møtes på ordentlig, hehe... Var 15 år da og han 18 år ;-) Sammen i 12 år nå.

Skrevet

»-(¯'v'¯)-»

:-)

Skrevet

Gjennom en felles kompis. =)

Skrevet

gamle spraydate:) vært sammen i fem år, og venter vårt første barn sammen.

Skrevet

På ungdomsskolen, gikk i samme klasse i 3 år... Men ble ikke sammen før etter ungdomsskole-slutt. vert sammen i 5år nå.. :)

Skrevet

han skulle egentlig bare være en "one night..." på fylla etter by-tur.. Skulle bare sjekke om jeg hadde sjangs, hadde hatt et godt øye til han alltid...Og det hadde jeg:-) Det var full klaff og vi har vært sammen i 14 år.. To barn. Fortsatt lykkelig!!

Skrevet

På gamle spraydate.no Vært sammen i 9 år og venter vårt første barn nå :-)

Skrevet

Jeg er så gammel, at jeg traff mannen min på den tiden da folk fremdeles gitt ut på byn for å sjekke, hehe. Så sånn møttes vi.

Men alle mine single venninner, dater på nettet nå for tiden.

Skrevet

Ble dere gift etter frieriet på youtube? Heftige saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...