Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Vet det har blitt spurt om før, men fortell en gang til Jeg vil ha en mann!!!!!!!!!!!!!!!! Lei av å være ensom og alene.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Pappaen til den lille møtte jeg på grillfest hos felles venner av oss. Rart at vi aldri hadde møtt hverandre før. Han jeg har nå møtte jeg hjemme til mamma og pappa. Han er en god venn av min lillebror. Ble ikke så godt mottatt av lillebror, men han har lært å leve med det... tror jeg:) Eller har du vel nettet, det florerer jo av slike nettdatingstjenester på alle nettsider jeg er innpå
CMH Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Møtte han via nett. Litt flaut men men Vi forteller ikke hele sannheten når folk spør hvordan vi møttes Er utallige datingsider, sukker.no, match.no og til og med dating torg på finn.no. Søstra mi fikk seg nylig en kjæreste som hun møtte på Match.. Hun er kjempelykkelig. Via nettet får du jo tid til å bli ordentlig kjent med folk før du evt møter de, selv om ikke alle er de de utgir seg for å være, uheldigvis.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Gjennom en organisasjon vi begge er medlemmer i, men vi kommer fra forskjellige steder, så møtte hverandre under et felles oppdrag for flere frivillige grupper.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Jobb i Hellas Og du der oppe... Men eier vell ikke et barn??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 på språkkurs da vi begge to befant oss i det samme landet:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #13 Skrevet 3. mai 2009 Jeg ringte på døra hans. ;D Jeg skulle på vorspiel hos kameraten til kjæresten til venninna mi. Skulle på konsert seinere. Kameraten hans er nå min herlig mann som jeg har vært gift med nå i åtte år.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 Møttes da vi ble naboer under studiene - begge hadde leilighet i et leilighetskompleks for studenter - koselig! ble gode naboer, så gode venner, og etter ca 6 mnd ble vi kjærester:) Halvannet år etterpå fikk vi vårt første barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #17 Skrevet 3. mai 2009 På byen:-) Han er kompisen til en jeg jobbet for tidligere. Min venninne flørtet med gammelsjefen min, og jeg ble stuck med han jeg nå har vært sammen med i flere år:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. mai 2009 #19 Skrevet 3. mai 2009 Hjemme hos mamma og pappa da jeg bodde der. Venninna mi hadde bedt noen gutter på besøk uten å spørre meg!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #22 Skrevet 4. mai 2009 På jobb. Verdens mest vidunderlige røykepause :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #23 Skrevet 4. mai 2009 På nett:) Det anbefales, men vær kritisk! mange slu mannfolk der ute...
S. Skrevet 4. mai 2009 #24 Skrevet 4. mai 2009 To venninner "konkurrerte" om å spleise meg med gutter de kjente, mest for gøy egentlig, men jammen ble det ikke full klaff med en av dem Vært sammen i over fire år, og venter vårt første barn når som helst nå.
Gemini7 Skrevet 4. mai 2009 #25 Skrevet 4. mai 2009 På studentby:) Jeg bodde i dublett (to og to hybler som deler kjøkken og bad)- Han kom tilfeldigvis flyttende inn på hybelen ved siden av. Ble fort kjent da, siden det bare var oss to som delte:) Masse flørting, så ble vi kjærester og nå har vi vært sammen i 8 år og har 2 små Men det er kanskje ikke å anbefale om du er ferdig m studiene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå