Gå til innhold

Hva med en presentasjonsrunde? Selv om vi ikke helt veit om ve ender opp her..


Gjest

Anbefalte innlegg

 

* Er 27 år

*Bor på Vestlandet

* Gift

* Har to barn fra før (født 2002, 2007)

* Termin 1.januar

 

Gleder meg veldig !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25 år og samboeren er 27, vi har en gutt på 2 år sammen fra før og gleder oss masse til familieforøkelsen i januar :)

 

Håper på en januar jente da, etter som vi har gutt fra før, men den lille elsket uansett kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 23 år, blir visstnok 24 år i neste uke. Samboeren er like gammel. Vi har en gutt på snart 3 år. Er gravid igjen, planlagt - termin 9. januar. Kommer fra Trondheim. Studerer og jobber deltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er snart 27. Samboer blir 29.Er fra Nordland. Jeg har en sønn fra før på snart 8. Tok test idag og den var positiv.... Foreløbig termin- 31. Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 28 år og samboer er 26. Vi har ei nydelig jente på snart 3 år :) Foreløpig termin er 22. januar, vi gleder oss utrolig mye til et nytt familiemedlem. Bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen:)

 

Vi venter vårt første barn i januar, termin iflg terminkalkulator 18 januar.

Jeg er 23 år, og samoboern er 25 år. Har prøvd lenge, og endelig ble det full klaff.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei damer!! =)

 

Jeg er 20, (soon to be) samboer er 23, og venter på vår første lille skatt!! =) vi har termin 17 januar!

 

Gleder oss masse, og kanskje gullet kommer på mammas bursdag som er 27 januar!! ;) hvem vet!! masse lykke til, til alle!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei;)

 

Jeg er 21 år, dette er mitt første barn;) Faren, og mannen min er 34. Han har en datter på fire år fra før av, hun er nydelig. Han bor i Australia for øyeblikket, men kommer her snart:)

 

Vi gleder oss veldig veldig mye, skal til legen om en uke igjen og snakke med legen igjen... Ti uker nå - hurra=D

 

Lykke til til alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Jeg blir 36 i sommer, vi har vært prøvere i 5 år. Ble endelig gravid ifjor høst, med tvillinger. Dessverre mistet vi den ene 9 uker på vei og den andre 12 uker på vei. Jeg er gravid igjen, denne gangen med en spire. Har termin 21.01.10. Vi er forsiktig forhåpningsfulle. Kommer nok ikke til å slappe ordentlig av og våge å virkelig glede oss før vi er godt inne i 2.trimester.

 

Vi bor i Oslo, jeg er fra Vestlandet, og samboeren er fra Trøndelag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29 år, bor i Tromsø med min samboer og våre snille hunder. Dette var ikke planlagt og det er vårt 1.barn. Etter sjokket kom gleden og nå er alt bare lykken. Er i starten av 11.uke, og xx fingre for at alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Jeg er 23 år, har samboer og bor i Trondheim. Har vært sammen i 2,5 år, dette er vårt første barn og det var ikke planlagt..men veldig glad fordi om;) Termin 19.01.10:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, min samboer er 29. Vi bor i Lillestrøm, men flytter inn i nytt hus i Fet i Desember. Vi har vært sammen i 3,5 år nå og gleder oss veldig til vårt første barn. Termin er 30.01.2010. 10+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg bor i aurskog høland og er gift har to barn fra før og er nå 11+0. Jeg mistet i fjor så jeg var på ul når for noen uker siden og da fikk jeg vite at jeg har termin 24.01 så det blir spennende.

 

 

H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er 36 blir 37 i november, samboer er 36 blir 37 i desember.

Vi bor i Oslo. Jeg født og oppvokst i Oslo, samboer kommer fra Trøndelag. Jeg har en sønn på 13 år. Samboer har ingen barn og gleder seg veldig til å bli pappa. Han er en super stefar :)

Skal bli veldig koselig å bli kjent med dere :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Jeg er 28 år og bor i Tromsø med min samboer. Dette blir vårt første felles barn, han har en datter fra tidligere.

Jeg jobber som hjelpepleier ved Universitetssykehuset Nord-Norge, på Gynekologisk avd.

Jeg har ikke fått nøyaktig termin enda, men tror det blir i slutten av januar. Skal på UL den 13.august.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

 

Jeg er 36 år og bor i Sveio med min mann. Eg har en gutt fra før (f.1996) og ei jente sammen (f.2008). Nå venter vi nok et lite familiemedlem og gleder oss :)

Eneste eg syns at det er litt "flaut" å gi beskjed til arb,giver igjen at eg skal ut i permisjon igjen. Begynte i jobben igjen i januar iår...

Har termin 14 januar.

skal også på UL 13 august :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og min samboer er 34. Bor i Tromsø.

Etter å ha kommet over sjokket, så gleder vi oss veldig til å få vårt første barn. Termin 26 januar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg trodde jeg hørte til i februarklubben, men var på UL- og fant der ut at jeg er 4 uker lenger på vei- så da blir det et januarbarn på oss også.

Jeg er 31 år og mannen min er 32. Vi bor i Akershus. Vi begge venter spent på vårt første barn. Det var helt fantastisk å se den lille på UL, alt så veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

er ei jente på 21 år som bor i Kr.sund med min herlige samboer på 29 år og vår hund på 1 år :) KOmmer opprinnelig fra Ski, en liten by utenfor Oslo :)

 

Vi venter vår første i Januar rund den 10 januar :) men får se om UL viser det samme :)

Er nå 15 uker på vei og er kjempe spent på månedene som kommer. Begge gleder seg stort over denne lille spiren som ligger å "go gjør" seg :P:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...