Gå til innhold

Hva med en presentasjonsrunde? Selv om vi ikke helt veit om ve ender opp her..


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å få høre litt om dere, mulig vi blir her i mange mnd fremover å skravler om alt mulig rundt graviditetene våre=)

 

Jeg er 21 år, samboern er 25år. Vi har begge barn fra tidligere forhold. Altså annenhver uke har vi 2 toåringer hjemme=) Begge gutter, så satser på en januarjente=)

 

Dere da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg er 34 år og venter mitt barn nr to. sambo er 33. lille jenta e bare 6 mnd så d blir to skikkelig tette. vi bor i Tromsø. hvor er dere fra? termin vet jeg ikkje enda. hadde ikkje fått menstrasjonen tilbake engang... :)

 

koselig å holde kontakten her inne. jeg har enda kontakt med de bimmerne jeg ble kjent me under forrige svangerskap. vi møtes fortsatt hver uke. d e så koselig atte... satse på å få igang en gjeng etterhvert nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! æ e 28, han e 25, første forsøk på første baby. jobber som lege i oslo men e fra bodø. håper på befruktning på påskefjellet, forventer mens mandag 27. fryktelig spennende. helt surrealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter=) jeg er 24 år og gift=) mannen min er strax 26. vi er prøvere å vil ha baby nr 2=) har ikm til onsdag, sitter her med struttepupper og litt mens murringer... men nå vet jeg ikke helt hva je føler, vi traff rett på EL men har en dårlig førelse nå, den var super god i sist uke men nå er den ikke så god=( men har ett lite håp=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA for en måneds tid siden, og venter nå utålmodig på mensen slik at vi kan begynne å prøve igjen! Håper at den kommer snart så vi kan ende opp i denne klubben :)

 

Jeg er 24 år, bor i Trondheim med samboer(29) og pusekatt.

Dette blir vår første, vi krysser fingrene for at den sitter denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Eg er 30 år,sambuaren min er 33 år,og vi har prøvd i 3 1/2 år no.Vi har ingen barn enda!Eg trur vi har klart det dinne gongen,men er litt for tidlig å teste...Kanskje termin 7 eller 10 januar,alt etter om eg reknar det ut fra sist eg hadde mensen,eller kortid eg hadde eggløsning...

Eg har brukt Pergotime-tablettar ei god stund no,men denne gongen var min andre kur med dobbel Pergotime...

Eg satsar på at vi alle klarer å få spiren til å sitte,og kan følge med på kvarandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Jeg er 28 år, mann 31 år og en datter på 3 år.

Bor i Trondheim og har termin 01.01.2010.

 

Vi fant ut at jeg var gravid 24.04.09, er veldig glad å fornøyd.

 

Håper det kommer flere fra trondheim inn her, så det kan bli noen treff fremover.

 

Gratulerer til dere andre som også er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år (vil være 33 når babyen kommer) og mannen min blir 40 til høsten.

Testet positivt i går. Mener jeg skal være 4+0 i dag, og dermed blir terminen 4 januar.

 

Har ei jente fra før som vil være 1 år og 10 mnd når hun blir storesøster. Så sant jeg får til terminen da!! Tulla vår ble nemlig tatt med hasteks i uke 32 pga alvorlig preeklampsi. Hun er forøvrig helt fin i dag, og fikk ingen komplikasjoner enda hun var farlig mager stakkar.. (1385 gram)

Så vi er litt spente på hvordan det vil forløpe seg denne gang.

 

Har god tro på at jeg enten får det senere eller ikke i det hele tatt. Må jo bare tro på det da .. ;) Men det er jo en sjanse, så jeg er absolutt forberedt på noen uker på nyfødt denne gang også. Var 6 uker forrige gang.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og gratulerer alle sammen!!! Jeg er 27år, 28 i sommer, og mannen min blir 30 i sommer. Vi bor i Rogaland. Tremin 01.01.10.

 

Vi gleder oss utrolig mye til var lille gutt som blir 3år i september skal bli storebror :)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 25, og mannen min er 33. Vi venter nr3. Vi har to fra før. Jenta vil være 5 og gutten vil være 3 når de blir storesøster og storebror.

 

Jeg er bare 3+6 i dag, og terminen er 6.januar. Håper veldig at det bikker nyttår før lille kommer. Vi gleder oss veldig, men jeg er selvfølgelig litt nærvøs. Håper de neste ukene går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter =)

 

Melder meg inn her jeg... Testet positivt på lørdag 3+2, måtte bekrefte det nok en gang i dag 3+4 og den er fortsatt positiv!!

 

Mistet tvillinger i uke 12 (termin sept 09) - det er nøyaktig 7 uker siden utskraping, og nå 7 uker senere sitter jeg med en positiv test i hånden!! Jippiiii - håper bare spiren klorer seg godt fast denne gangen da =)

 

Navn: Meg og Lille snuppis

Alder: 33

Sivilstatus: Gift (han er også 33 år)

Bosted: Ringerike

Barn: 1 jente på 3 år (2006), har prøvd en stund på nr 2

Termin: 09.01.2010

 

Lykke til da jenter, jeg håper spirene våre klorer seg fast de neste 9 mnd!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle ny-gravide =D

 

Tok en test i dag, skulle hatt mensen på fredag...to rosa streker!! Beregnet termin 4. januar...

 

Jeg fyller 33 i august, mannen min 36 i desember. Vi har tre flotte unger som kommer til å være 17, 14,5 og snart 10 når denne lille etternøleren melder sin ankomst ;)

 

Vi bor i Sverige, på Øst-kysten, men vi kaller fortsatt Drammen for hjemme.

 

Love n Bless, Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jer blir snart 27, sambo er 28, vi bor i stavanger, og ble raskt gravide, er ennå i litt sjokk, men kjeeempeglad! :)

Termin 5.jan, men andre plasser har det stått 4. og en plass 2.

Får vente på endelig bekreftelse hos legen :)

Blir kjekt ja å skravle her inne, må innrømme jeg har blitt avhengig av bim allerede..thihi :) Dukker nok opp maange spmål i løpet av disse mnd. Og mange kjekke damer å møte på en fødeavd i januar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen og gratulerer:)

Jeg er 29 år og bor i Bergen. Har termin 5 januar, tror jeg, har fått en del ulike datoer. Vi har en datter på snart 9 måneder. Ble gravid litt fortere enn forventet, men bare litt. Vi ville ha to tette:)

Jeg gleder meg til tiden fremover og det blir kjekt å dele den sammen med andre som er i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen.

Jeg er da 30 år, og bor i tromsø. Fant helt nylig ut at jeg er gravid, så egentlig litt laid back enda i forhold til at mye kan skje enda. Men håper jo at det ikke skjer noe, og at frøet er godt plantet:)

 

Ellers har jeg samboer som er 33, og to gutter på 6 og 10 år. Så er en stund siden sist man har hatt baby i huset:)

 

Gratulere så mye til allesammen:0)

 

 

 

 

 

 

Tulla30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer så masse til alle sammen!

 

Jeg tok to forskjellige tester i dag, og begge var positive. Klarer ikke helt å tro det ennå. Har ikke fortalt det til samboeren min ennå engang. Jeg er 21 år gammel, og er fra Bergen. Samboeren min er 22. Vi har ikke planlagt å få barn, men er overlykkelig! Termindatoen min er 9. januar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Jeg er 20 år, bor rett utenfor Oslo. Ingen barn fra før, så jeg fikk meg en liten overaskelse for en ukes tid siden. Har termin 5. januar. Jeg og samboer gleder oss fryktelig mye og håper bare alt vil gå fint fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 35 år og samboeren min er 39 år. Vi bor i Oslo. Vi har en gutt fra før, født 13.august 2007, og har nå termin igjen den 6.januar. Gleder oss masse, og håper bare at alt går bra denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 24 år, og min samboer er 29 år. Vi har en gutt fra før som er 2 år, han er fylt 3 når nr 2 kommer.

termindatoen er jeg litt usikker på enda, men rundr 5-7 januar.

Håper det blir i januar å ikke i desember:(

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er 22 år og min samboer er 23. Vi har ingen barn fra før av.

Termin 12.januar.

Bor i Follo i akershus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente på 22 år. Har en samboer på snart 21. Venter nr 1 ca 11 januar og gleder oss masse masse! Håper bare at dette går bra.

Gratulerer alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulerer alle sammen:o)

 

Jeg er 30 år og min samboer er 36 år. Vi bor i Rogaland og dette er vår første. Vi har prøvd i rett rundt 1 år. Dette er andre gang jeg er gravid, (Mistet første, skulle hatt termin 16 september) så vi satser på at det går bedre denne gang.

 

Har litt rar syklus, så termin er 12 januar utfra siste mens, men 15 januar utfra eggløsning. Vi får se...så lenge jeg kommer over i 2010 så betyr det ingenting:o)

 

Vi gleder oss, men klarer ikke slippe jubelen helt løs enda!

 

Gleder meg til å bli bedre kejnt med dere alle:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 24 og samboern min 25 og dette blir vårt første barn:) Var planlagt selv om det ikke var så lenge, satt på første forsøk:) Har termin 01.01.10. Så håper det veldig blir en januar baby og ikke desember, men men det får bli som det blir!

Gleder oss kjempe masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg er 34 år, bor i Hordaland. Gift. Mitt tredje barn. Foreløpig termin er 2. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...