Gå til innhold

Hva med en presentasjonsrunde? Selv om vi ikke helt veit om ve ender opp her..


Gjest

Anbefalte innlegg

hei

 

Vi har et barn på 1,født i 08.

Jeg jobber ikke,går etablerer kurs og skal starte butikk blir 25 i år...

Samboer mistet jobben fordi de andre arb. kolegane hans slang dritt om han,sjefen hans har skrevet pga finanskrise i oppsigeksen så han får nok ikke problemer med og finne seg ny jobb om han vil...

Men han er og med i butikk idèen,og han skal ta kurset jeg nå går på...

Jeg går på rehabilitering og samboer kommer til og få dagpenger.(det har han krav på uansett)

 

tok testen i dag tidlig og trur du ikke den sa "gravid",eller strengt talt sa den ikke det den viste kryss...

 

 

Spøsmålet er; klarer man gravid/høygravid/et barn og starte butikk samtidig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg er 21, snart 22, samboeren min er 25.

Har ei stedatter født 06 fra før, dette blir første barnet vårt sammen :)

 

Termin 16.januar foreløpig :) :) :) Juhuuuuuuuuuuu :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi er gift, 24år og venter vår første lille frosk, som vi fikk til på 5. forsøk :o)

Har ca termin 13.jan 10. Blir veldig spennende å se om lillevenn vil henge seg fast leeenge, håper det! Gleder oss til privat ul i uka som kommer. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,sært...vet ikke hvorfor jeg la inn det innlegget der...trur jeg hadde litt panikk....

XD jaja,vi er glad altså...hehe,bare fikk litt noja,og ble litt "tatt på sengen" =0P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :o)

 

Jer er 30 år og fra oslo. Bor med min mann,også 30, og vår lille datter på 1,5 :o) Nå gleder vi oss til å bli 4. Foreløpig termin er 20.01.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er 27 og har nr 3 i magen :-) Pappaen er 29. Vi er fra en liten plass utenfor Bergen. Har en jente 5 og en gutt 2.

 

Kjenner godt at det er bebis i magen med svært ømme bryster og småkvalm hele tiden...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei=D

Jeg er ei jente på snart 33 år,samboer på 46 år.Jeg har to barn fra før på 12 og snart 8 år.Han har også to fra før på 17 og 13 år.

Vårt første barn sammen og det er ønsket og planlagt:)

Bor i Buskerud,oppi dalen=D

 

Håper virkelig alt går bra og da blir terminen 22 Januar=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter :)

Jeg er ei jente på 29år og mannen min er 33år. Har ei lita pija på 9mnd og venter en til skatt 16.01.2010. Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og og kjæresten min er 34 år. Vi er forlovet og skal gifte oss nå i Juli i Spania. Vi har en gutt på tre år og har termin med nr 2 ca 20,januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 30 år og mannen min 36, vi venter vårt andre barn, hvis alt går fint. Vi har en fra før født i 06, og vi bor litt utenfor Oslo. Termin er 23.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 30 år og mannen min er 31. Jeg har to fra tidligere forhold, som begynner å bli store, 7 og 11 år. Er spent på den overgangen der, fra de som i mange ting klarer seg selv til nattevåk, bleieskift og amming, men gleder oss veldig. Han har ingen fra før. Vi har termin 14. januar, 3 mnd før storebror blir 12. Har nettopp bygd oss hus, og flytter inn der ( i nærheten av Lillehammer) om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg er 23 år,fra Bergen, har en jente på snart 2 år. Tok to forskjellige tester i dag! Begge var positive! Så da satser jeg på at jeg er gravid... er 5 uker på vei og termin er 24 janurar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle med januarspirer!

 

Jeg er 26 år og er forlovet med samboeren min på 33 år. Vi bor på et passelig stort sted i nærheten av Ålesund og holder på med å renovere barndomshjemmet mitt slik at det blir vårt eget. Var gravid to ganger i fjor, den ene gangen endte i veldig tidlig sa mens den andre gangen endte i ma oppdaget i uke 16. :-(

 

Nå har jeg en pergospire i magen og får tett oppfølging av gyn. pol. på sykehuset. Var på ul i dag, er 6+3 og fikk se en liten spire på ca 4 mm med et bankende hjerte :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :-)

 

Jeg er 33 år og bor utenfor Bergen. Fra før har vi ei jente født i 2003 og en gutt født i 2005.

Termin er beregnet til 20. januar, men jeg føler meg gravid i 7.mnd. Magen er oppblåst. Puppene er store og ømme. Vekta har krøpet opp 3 kg....

Dette lover jo godt :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 30 år og bor i Hordaland. Sambo er 36, og vi har ei jente på 2 år. Blir helt rørt av å tenke på at hun skal bli storesøster :)! Jeg testet i dag tidlig, og ut fra mens har jeg termin 22.01.09. Jeg har imidlertid hatt lange sykluser siden jeg sluttet med prevensjon (4pp) på 35 - 37 dager. Tror derfor termin ut fra eggløsning er senere. Vi er veldig glade og spente!! Tenker det blir annerledes å være gravid denne gangen med ei lita tulle som krever mamman sin like mye som før graviditetstesten ble positiv ;). Jeg var frisk gjennom hele svangerskapet sist, og håper på det samme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 34, samboer 32. jeg har en jente på 8 fra tidl.forh. vi har en gutt på 2 sammen og venter en liten 4 jan. det blir siste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer til alle sammen :) Jeg er 25 og forlovet med samboeren min som er 39. Vi har en datter på 2 år fra før. Bor i Bergen. Er gravid 4 uker og 6 dager så vi har regnet oss frem til at termin er 25 januar. Vi hadde sa 20 april så håper lille spiren klorer seg godt fast denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år, mannen min er 33. Vi har begge barn fra tidligere forhold, bare gutter, så nå håper vi på ei januarjente :o) Tidlig i svangerskapet enda, ca. 5 uker, og vi har regnet oss frem til termin ca. 26.januar. 10 år siden sist jeg var gravid så det skal bli spennende å se hvordan dette går ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi og gratulere til alle!

Er 27, gift med en på 31 og bor nå i Haugesund siden juni 2008. Man kan godt si at det var på tida til å komme i gang med ting. Har vært sammen i 10 år og gift i 5...

Er nå i 5. uken og har termin ca. 26 januar. Det kom ganske plutselig, fikk det til etter første forsøk og det var ganske uforventet...Hadde ennå ikke tenkt på hvordan det skulle føles å få positiv test/blodprøve, tenkte mer på hvor skuffet jeg skulle bli hvis den ble negativ. Så fordøyer dette fortsatt, men gleder meg utrolig mye og lurer også på utrolig mye.

Ellers har jeg bestilt time hos legen, blir 22 juni da er jeg 10 uker på vei. Blir spennende dette. Har også tatt kontakt med helsestasjon som har jordmødre, de kommer til å ta kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 33år, gift (han er 34år). Vi venter barn nr. 2. Har allerede en gutt på 2 år. Termin mellom 1-3. januar. Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26år og samboeren min er 30år. han har to barn fra tidligere gutt på 9år og jente på 7år. dette er mitt første svangerskap. så kan tenkes det kommer mye rare spørsmål fra meg fremover, for har endel ting jeg tenker på og lurer på. utifra siste mens har jeg termin 30 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har foreløpig termin 30. januar. Vi gleder oss veldig til barn nr 3, har ei jente på 6 og en gutt på 3 fra før. Jeg har følt meg kvalm i mange uker allerede, men har hatt greie svangerskap før, så jeg antar det retter seg. En stor fordel er at jeg føler meg stort sett helt frisk på jobb, og det er jo ikke noe problem å ligge litt på sofaen på kveldstid noen måneder framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er 30 år og min mann er 40. Vi har en sønn på 4 år og venter nå et nytt familiemedlem i januar :) Foreløpig termin er 17 januar :) Er nå i uke 6+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er 25 år og min samboer er 27( gifter oss neste sommer ..jippi ). Sammen har vi en datter på 16mnd og venter nr 2 rundt 30 januar :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 27 år, samboeren min er 31. Vi har en herlig gutt på 2 år og i slutten av januar blir han storebror. Termin er 25.01. Vi holder til langt oppi nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...