Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen Stor gutt E.

Høres ut som du har hatt en hyggelig dag.

Ja, altså jeg trodde Lille E troll fikk vannkopper samtidig med broren, men det stemte vist ikke

For her har vi vannkopper gitt, jenta mi ser ut som om hun har stukket hode i et vepsebol

ja ja hun fikk jo noen prikker sist også, men dette er uansett vannkopper.

Ja tilla klarte å få en illsint hund i forleggen, det ble bare ett hull men altså 4 cm dypt.

Han bare fløy i henne i det vi gikk forbi, vi dro med ossTilla og plutselig så vi at det rant blod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det og lurte på hvem som kom til å nevne det. Og etter flere ord uten nevning steg håpet, men nei da, hun lot ikke den slippe fra segg. full forståelse.

Vi bygde bæbu og så ikke så langt unna i grunn:)

Har du ikke skrevet om Tilla da? Eller var det på tlf? Eller fb? Ja man er sjelden i tvil når vannkoppene kommer:)) Eh...ja værsågod igjen da du;) Meeen nå har du perm og slipper noe mas ift det å være hjemme. Og ikke er det skole heller. Kjekt sånn. Formen hennes grei da? E var litt survete, men ikke ille. Og hadde lite feber.

Vært inne å tatt bilde av poden på slaget:) (ja stod ikke å venta på sekundet da) Vi må jo titte og ta på. Tenk, 3 år alt. Hvor ble babyn av?!

Trøtt og hodevondt. Finne sengen. God natt godtfolk:)

Skrevet

Jo takk du :) neida, ingen sure miner, men skulle jeg ha valgt så ville jeg ha ventet litt med frøkna, lettere med 3 åring og vannkopper enn baby.

Dårlig timet i forhold til jobben til T også for hadde det ikke vært akkurat nå i sommer så hadde han måttet tatt noen syktbarn dager. Jeg er faktisk ganske så på randen her så ser ikke akkurat at det er no hjelp i at det er perm.

Jeg er i faresonen for å fysisk gå på veggen nå tror jeg.....

Går bra med Tilla, tror jeg tok det på tld, molle, for var i KR. da vi snakket sist,

Hodevondt jea blåsepå -- har jeg også

Skrevet

Stakkar Tilla da:(

Her er vi syke. G har masse feber og bittelitt snørr. Jeg har masse snørr og vondt i hodet, litt vondt i halsen og sliten.

Michael er frisk men slitsom. Reiser seg overalt og velter bakover,så jeg må passe på han heletiden. Dritt. Må senke ned senga ennå et hakk også. Gidder egentlig ikke.

Jeg venter en niese hvert øyeblikk. Håper ikke hun kommer ennå. Har termin i dag, men jeg er ikke ferdig med jakken jeg strikker:) Også tenkte jeg å sy en bukse til henne.

Min lille niese har en bitteliten hjertefeil som ble oppdaget for en ukes tid siden. Den gjør at hun har uregelmessig hjertelyd. Sannsynligvis og forhåpentligvis så retter feilen seg av seg selv innen kort tid:) Allekevel blir man jo litt engstelig da.

Skrevet

God bedring til Tilla, Mtg m/familie og Molle-som har beggeveier-hehe. (latter med både sympati og pittelitt "kneggknegg")

Melvin har diaré da-men er likeblid- så da kan det være noe han har spist kanskje? Han vil ikke ha middagsglass så han får moset del av det vi spiser-så kan jo være derfor magen hans er litt i ulage. Vaskemaskinen for kjørt seg i hvertfall!

Ellers så Har Melvin funnet ut at det å ligge på magen å åle seg er teit for da går man bare bakover-og det å stille seg opp på alle fire og bare klare å gynge er jo kjeeeeedelig. Så han roterer seg dit han skal sittende på rompa-ser temmelig rart ut-men han kommer seg opp i krabbestilling fra sittende-så ser ut til at han har en plan-sånn rent utviklingsmessig. Han prøver å heise seg opp etter bordet-men litt tung i rompa fortsatt gitt. Han våkner fortsatt rundt 3 ganger om natta-så en nattavvenning vil nok snart være på sin plass.

Og så er jeg irritert på kundeservicen til Brio. Min nye vogn knirker-har prøvd å smøre og veit at det kun gjelder det ene hjulet og ikke selve vognen. Men Brio var lite behjelpelig og mente jeg skulle dra til Sverige å ta det opp med dem. Gidder jo ikke det! Får finne en annen løsning...

Jeg driver og ommøblerer igjen-lekene som er igjen i stua som er Leo sine skal opp på rommet hennes-lillebror sine får bli her nede-siden han er ikke er så lett på foten opp trappa på egenhånd...Og vogga er jo tatt bort så sofaen er tilbake til sin vante plass,men vet ikke helt om jeg vil ha den der gitt. Egentlig vil jeg ha en større plass å bo!

Trene i dag kl 17.30-sats dans:) og kl 10 i morgen er det sats afro:) Noen være med?

Skrevet

knegg knegg knegg.... :P Spray selv du! Og kos deg på satsafro;)

Her har stadiet gått videre til magevondt. Har ellers bare hatt ising i magen og litt sånn halvau av og til, men nå henger man krøka over pulten. Lenge skal det vare da?? Kvalm-spise-løpe på do-sulten igjen-spise-do. Og slik går no dagan...

Men Herk da...finne på noe. Kan ikke gå sånn. Lempe litt over på familie? Ellers må du gjerne ta en dag eller to her. Fire armer er mer enn to. Men er vel kanskje mer pes enn det er hjelp å styre seg ut hit. Og nå vil du IKKE hit, for amadritt på toppen er nok ikke å anbefale.

Perm gjør jo ikke at man er mer uthvilt, man hadde jo hatt det samme maset om man var hjemme fra jobb med syke barn og hund og alt. Men man slipper mulig sur sjef grunnet mye sykedager...

Er fole fine 100kvm (med mulighet for 40kvm til i kjeller) under her Ama. Stor fin hage også. Lekekamerat følger på kjøpet. MANGE biloppstillingsplasser. Eneste er at du må drive litt sånn mafiavirksomhet med betongkloss og hestehode først. Men dine nye naboer vil bli lykklige. Tror faktisk dere kan få til under 1,5 mill og.

Formene bedre i sentrum da?

Skrevet

Hvor lenge varer sånn amadritt i gjennomsnitt egentlig?

Skrevet

amadritt er jo egentlig noe annet, bare blitt en fellesbetegnelse på spy/bajs. Normalt er det såkalte døgnfluer. Noen ganger kommer man opp i 2-3 dager. Har man kommet opp i 5 dager bør man ta kontakt med lege (med barn sikkert før, avhengig om de får i seg noe)

Skrevet

Klemmepå! Ittno er som en klem lenge etter at man trengte den! eh..ja.. men du fikk klem på fb da:)

Jeg er fortsatt ikke bra. Bedre men ikke bra. sIden jeg err bedre får jeg meg ikke til å dra til legen. Er jo sm uansett og så. får drikke masse grønn te...

Ellers har vi et "stort" dyrepuslespill i hus. Jeg kjenner jeg blir irritert inni meg fordi gutten er så dum!!! Seriøst?? Bør dem ikke SE og SKJØNNE mer når dem er 3 a?? Jegg må kontentrere megg for å ikke bare gå vett. Alt er oppned og skjønner ikke hva en rett kant er (av og til så) og er jo søt da. For hører etter og bare "åja mamma" så snur han den. Feil vei igjen. *riveihåret* M og jeg veksler blikk når E kommerr glad og vil pusle og prøver bytte på å sitte med han.

Mikke klarer han omtrent da:) Men mye oppned der og....

Skrevet

Ja, puslespill er håpløst. Jeg blir irritert bare av å tenke på det jeg. Trenger jeg å si at det ikke blir mye pusling her?

Takk for klem. Jeg er mye bedre nå. Det hjalp med minnestund i går. Storesøsteren løp rundt og lo og lekte med de andre barna. Det var deilig å se. Så idag ble det ikke noe grining ved levering i bhg. I går når jeg leverte måtte jeg bare kaste G over til en assistent også tok styreren meg med inn på pauserommet til jeg hadde grini ferdig. Men som sagt, nå er det bedre og jeg har ikke vært og sjekket på Gabriel like mange ganger i natt.

Skrevet

Forresten så synes jeg du sal ta en telefon til legen din selv om du er sykmeldt.Det er ikke normalt å være dårlig så lenge, og siden du har hatt magesår før så er det sikkert greit å få dette inn i journalen.

Skrevet

Slenger på en liten etterpå-klem jeg. Ikke sikkert du har like stort behov lenger, men kaster den etter deg alikevel.

Intet nytt å melde i grunn.

Har alle andre det bra da?

Og hvordan går det med tilla som har blitt spist på? Gror det fint? Har vært hos dyrelegen med lille vennen i dag jeg også og klippet litt klør. Siden hun har flere svarte klør så er det ikke så lett å se hvor nerven går og hun sitter jo ikke akkurat stille da...

Når vi kom ut igjen så satt det en bitteliten boxer hann på 10 uker ute på venterommet. Og han var så liten og søt da! Hehe, også var jo han og lotta nesten like store, og hun er jo snart 7 mnd;)

Skrevet

Nååå, så søtt med boxehvalp. Boxere er noen av de fineste hundene synes jeg. Hva slags hund var lotta igjen? Dansk gårdshund??? Jeg har ikke peiling jeg, men hun er søt hun også:)

Ikke lett å klippe svarte klørnei,men jeg visste ikkeat man kuan se nerven om klørne er lyse? Mamma har jo en sort puddel og du kan si at det har vært mer enn ett uhell ved kloklipping der. Blodet spruter jo nesten om man klipperf eil.

Skrevet

Gooooodklem til deg Mtg. Jeg har ikke fått med meg, men ut i fra det innlegget om bhglevering, så høres det ut som en forferdelig tragedie har skjedd hos noen du kjenner.

Molle, jeg stemmer med mtg at du bør ta en tur / snakke med legen.

Her går ting litt bedre. Er på farta og mye å henge fingrene i.

Nå har jo vannkopper vært i hus i maange dager så nå er vi vel ikke smittefarlige.

kanskje vi skal se noen snart

Skrevet

Det er ingen jeg kjenner personlig, eller.. En jente på avdelingen til G er død. Vet ennå ikke hva som var galt. De har gått på samme avdeling i et år og jeg har tullet og pratet masse med henne. Skikkelig go'jente. Hadde plass ved siden av G.. Forrige mandag løp hun rundt i gangen og tulla og lagde grimaser til oss når vi kom i bhg, tirsdag, onsdag og torsdag var G hjemme fordi han var litt syk tirsdag og onsdag. Tordag hadde hun også vært syk. Hørte fra V sin søster som var nesten nabo med dem at hun hadde hatt litt vondt imagen og litt feber. Klokka 12. natt til fredag hadde foreldrene vært inne og gitt henne paracet og klokken 02 fant de henne død i sengen. Så løp en av foerldrene til naboen for å få de til å ringe 113(de er døve) mens den andre prøvde gjenoppliving, men det funka ikke..

Sorry at jeg plager dere med dette, men det er godt å prate om det.

Skrevet

Prat i vei du. Det er så grusomt at orker ikke tenke på det. Man skal overleve å ha barn selv og. Man blir jo småpanisk selv bare man leser om det.

Godt livet er lettere Herk:) Jeg er nok ikke smittsom nå, tror ikke jeg har vært smittsom i grunn. For ingen her ble smitta. tror det bare er noe bakterie jeg. er mye bedre altså. Men du får jo komme en tur å hente den sittekrekken:) Om den trengs lenger da...

MtG...greit buksa skal være posete og jeg tror G er større enn E enn det vi tror han er. Lille pudding uten bleie..hehe den sklir rett ned eller så kan han ha den under arma. (over arma og) Nei men den er ganske tynn i stoffet og så sikkert en god vår/sommerbukse, så da legger vi den bort litt-så holder den seg fin til neste sessong og.

Inne på det..sliter dere med bukser? (bere med bleiefri barn) Meste sklir rett ned, eller så er det stramt og da ikke godt å sitte å leke i. Og snekkerbukser? Bruker dere det? Har jo en fin (den han fikk av Oskar i fjor..hehe) men da rekker han jo ikke gå på do. Får deres til snekkerbukse når dde må tisse NÅ? Pluss at den skal jo på igjen. Livet var egentlig enklere med body. Ikke fikk man kalde sprekker ved hofta heller. Men nytter jo ikke ha på body heller...

Tips mottas med takk:) Også da evt merker som er gode lekeibukser, men samtidig ikke faller ned.

Skrevet

Vi bruker mye joggebukser fra lindex. Synes de er gode. Med knyting sånn at man knyter de så stramt at de ikke detter ned, men at det går an å lirke de av.

"Å, så fin bukse, men den var nok litt stor så vi sparer den til neste sommer."

Skrevet

Jo,det jeg også skulle si er at buksene gjerne er litt mere snille med rumper uten bleier fra størrelse 104,eller 98.

Skrevet

hihi men du skulle sett han. Han synes han var så fin og løp rundt med en neve på hver side av strikken og ropte se mamma den passer!

Joda, men min har lavt lortfall...Will brukte 80 til han var 3 år han, så denne er litt bedre vaffal. Kan jo rulle opp 98 bukse da men. Skal se på Lindex:)

Og ja nå har de jo beveget seg opp på lista og;)

Skrevet

Hvilken liste snakker du om?

Jeg var påhs med "mini" i sta jeg. 9,7 kg!! Herre gud for et beist! Hehe, hadde lagt på seg 500 g på 3 uker så vi skal se an til neste kontroll for å se om han bør begrenses litt, men jeg har mistanke om at han har strekt seg litt også da, for han virker ikke så mye feitere. Han spiser jo ikke så sykt mye heller da,men mye pupp.

Skrevet

Det var nesten mtg:) Hun er en dansk-svensk gårdshund:) Nå ligger hun og gnager på en griselabb, og koser seg masse!

Skrevet

Da var jeg nære ja:) Men du trenger ikke la henne spise gårdsdyra selv om hun er gårdshund da;)

Skrevet

Hei.

Skjønner godt du har behov for å snakke om det som har hendt jeg MTG-det er jo grusomt! Lurer på hva som har skjedd-kan jo virke som krybbedød.

Det dere skriver om ang. bukser som er for vide har jeg aldri opplevd med Leo-heller omvendt-det er mang en bukse som har landet hos lilleT fordi de har vært for stramme. Er blitt litt bedre nå som hun ikke bruker bleie lenger. Hun har ikke selebukser nå-så akkurat det kan jeg ikke svare så mye på-hadde en som hun brukte akkurat rundt bleieslutt-funket fint det-men den var lett å få av-ingen knoting. Kanskje E vil låne den til Melvin er stor nok til den buksa? For den er kjempefin-litt rødt på-men det er jo farge som går til begge kjønn.

Jeg driver med muffins og bløtkake laging. Blir muffins i bhg i morgen-med hvit melis og rosa hjerter på-hehe.

Er en sjefete dustejente i bhgèn til Leo- hun bestemmer fra dag til dag hvem som er bestevenninnen hennes og hvem som ikke er med i gjengen. Får så vondt av Leo når det er hennes "tur" til å stå utenfor...

Jeg ble ganske så sinna på henne i dag da hun slo Leo rett foran øya på meg og sa at "du er ikke bestevenninna mi!" Da kunne det ha kommet mange pene gloser utav munnen min til ho-men klarte å beherske meg. Jeg sa til Leo at ho ikke trengte jenta som bestevenn siden Leo allerede har ei bestevenninne som heter lilleT tenk! Og hun kommer i bursdagen din TENK!. Leo ble glad-jenta ble mutt. HAHA.

Herk-du kommer på søndag? Har lagt beskjed til deg FB jeg...

For 3 år siden så hadde jeg rier i massevis og hadde vært i aktiv fødsel i 6,5 timer og hadde fått en koslig sprøyte med morfin:)

Skrevet

Uff, så kjedelig mtg! Det er så trist når det skjer noe med de små!! *klemmepå*

Bukser? hva er det? Her er det kjoler og skjørt som er tingen og ingenting annet.. Har en haug med bukser som er lite/pent bruk i skap og esker *sukk*. Strømpebukse er også greit da..

Er kommet opp i str 98/104 nå da, så hun har strekt seg masse i sommer!

Og vi ser ut til å være kvitt trusebæsjinga!! Hurra!!

Tiril snakker masse om Leo og at de er bestevenner, og hun vil på besøk hver dag!! Tenkte vi skulle hente Leo i barnehagen en dag så de kan leke sammen litt?

Ama: om du ville begynne på babysvøm kunne du ringe hovedkontoret til NLS og spørre om det er ledig på onsdager generelt, så skulle instruktøren flytte deg sammen med oss om du fikk plass :)

Noen som skal være med å trene imorgen kl 10?

Må jo komme meg tilbake på rett sti igjen kjenner jeg (men er fornøyd for plutselig var enda en kilo borte og jeg veier 65 :) *hæppi*)

skal, skal ikke ta laseroprasjon av øynene? For det første koster det 22 lapper også skal jeg faktisk ligge med øynene oppe mens en LASER fikser øynene. Hadde jeg ikke måtte ligge med øynene oppe hadde jeg gjort det for leeeenge siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...