† I Jesu Navn † Skrevet 6. april 2009 #26 Skrevet 6. april 2009 Du skriver at du har vært utro mot mannen din og ikke kan garantere at du ikke kommer til å være det igjen og i tillegg til dette oppfordrer du hovedinnlegger til å føre mannen sin bak lyset. Jeg er sjokkert!!!!! Fyttiflate for noen lusene mennesker dere er. Håper virkelig det samme skjer med dere og at mennene deres får seg litt fitte på si. Dere er klar over at dere ødelegger livet til folk??
Miss Misantrop Skrevet 6. april 2009 #27 Skrevet 6. april 2009 Kjære HI Enten så har dere et åpent forhold der det er greit at dere har sex med andre mennesker eller så har dere det ikke. Hvis dere har et åpent forhold der han ikke vil vite om dine sexpartnere og han ikke vil fortelle om sine syntes jeg ikke du har noe å skamme deg over og du har per definisjon ikke vært utro. Å være utro er altid negativt, det ligger i betegnelsen. Mennesker som har sex med andre en partnerne sine uten avtale og lyver om dette eller holder dette fra partnerne sine er utro. Utroskap er aldri greit, jeg orker for eksempel ikke å ha venninner som er utro mot partnerne sine. Disse menneskene ønsker jeg ikke å støtte, rett og slett fordi de ødlegger for så mange mennesker bare for å få sine umiddelbare behov dekket. Det er fint at du finner måter å lære deg at sex er godt på, men du behøver ikke såre andre i denne prosessen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #28 Skrevet 6. april 2009 Javel.. Nei, hvordan kan man garantere noe? Man skal aldri si aldri.. Det blir du også å oppdage en gang.. Hvis HI føler at dette kan hjelpe henne og hvis det pågår en periode og så stopper. Hvorfor skal hun såre mannen sin med å fortelle det når hennes følelser rundt sex blir slik som hun ønsker? Hvorfor skal man ødelegge alt? Noen ganger har man faktisk ikke vondt av det man ikke vet.. Dette kan diskuteres i det uendelige..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #29 Skrevet 6. april 2009 Som sagt, jeg driter i om mannen min har seg fitte "på si", så lenge han ikke forteller det til meg eller alle andre!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #30 Skrevet 6. april 2009 Ok ok ok. Tydeligvis så definerer vi ikke helt likt her. Jeg har kanskje ikke forklart det tidligere, men dette er selvsagt ikke noe som gjelder bare en vei. Jeg har gitt mannen min "tillatelse" til å ha sex med andre enn meg siden jeg vil ha så lite sex selv. Han har mye større behov enn meg (ikke så rart siden jeg ikke har behov for sex i det hele tatt). Jeg ville selvsagt blitt veldig lei meg om jeg fant ut at han hadde vært utro (jeg bruker begrepet utro selv om han har fått tilatelse her), men jeg hadde nok ikke gått fra han. Og det var en del forutsetninger for det da. Det kunne ikke være en av mine venninner, og det måtte BARE være sex. Hvis han hadde hatt følelser for henne hadde det IKKE vært det samme. Da krever jeg at han forteller meg om det, og så får vi sammen se hvor ille dette er. Jeg har også fortalt at jeg ikke vil vite om det dersom det er bare sex, og ikke noe han har tenkt å gjøre til en vane.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #31 Skrevet 6. april 2009 Enkelte er jo f...meg helt blåst. Synes det er bra at du,HI får visshet i at sexualiteten din er levende. Dere som faktisk ikke klarer å dele gleden med denne kvinnen,har enten veldig bra sex og mangler sympati,og ikke skjønner hvordan HI har det,ellers er dere veldig misunnelig. Vi er bare mennesker og selv om sex ikke er ALT,så betyr det likevel mye ihvertfall om vi snakker for resten av livet... Synes dere at det hadde vært OK å leve med lengsel hele livet?Eller kansje hun skulle avsluttet før hun prøvde det ut? For å oppdage at hun kunne fått begge deler....Både mannen og sexualiteten sin?? Synes det må være opp til mannen hennes å avgjøre hva han mener om dette,til å "dømme" om han mener det er rett eller galt for hans del. Jeg tenker at han kansje har alt å vinne på det,kan jo være at han får en "ny" kvinne,sprudlende med sin ny ervervete sexualitet ,følelse og lyst Vanligvis har jeg ikke noe til overs for utroskap,men synes dette er litt utenom det vanlige. Så jeg ønsker deg HI,lykke til med mann og sex... Masse klemmer fra meg ;0)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #32 Skrevet 6. april 2009 Sånt skjer faktisk! Livet er mangfoldig. Bra at du har det godt. Bruk det bare ikke til å såre noen. Lykke til videre :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #33 Skrevet 6. april 2009 Takk for fine svar jenter. Jeg skjønner jo at mange kun ser de negative sidene ved dette, og jeg dømmer dem ikke akkurat for det. Jeg er ikke fan av utroskap, men jeg syns også dette er "litt utenom". Jeg har jo på en måte nesten "fått lov" av mannen min. Jeg kan ikke gå resten av livet uten å i hvertfall forsøke å se om jeg kan få vekket sexlysten min. Mannen min er enig i at det kanskje kan hjelpe å oppleve at man har lyst på sex. Det er nok sikkert kanskje fordi sexologen har anbefalt at vi gjør alt som kan gjøres for å vekke sexlysten.Hun tror det handler mye om å komme i gang. Føle at det er deilig liksom. Hvordan skal man liksom ha lyst på noe man ikke vet er godt. Man kjenner jo ikke at man har lyst på sushi hvis man ikke har smakt sushi og vet at det er godt. Har man bare lukten av ekkel rå fisk å asosiere med så lengter man ikek etter sushi. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #35 Skrevet 6. april 2009 jeg er også glad du ikke er mannen min.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #36 Skrevet 6. april 2009 Jeg kaster meg på den og vil utrykke min sympati for din mann og deres rellasjon. Ærlighet varer lengst vet du, selv om forbuden frukt smaker best.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #37 Skrevet 6. april 2009 Ok, du har kanskje ikke lest alle svarene, men dette er jo noe vi har snakket om før. Han sier han ikke vil vite om det dersom det skjer, men at det ikke er krise og han ikke vil gå fra meg.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #38 Skrevet 6. april 2009 Ikke prøv å framstille det som om mannen din "velger" noe som helst. Den er for drøy. Han har "valget" mellom ei kjerring som puler andre eller ikke noe kjerring. Det vil jeg ikke kalle et valg, men et mareritt. Du er bare egoistisk. Enkelt og greit. Og det er enda mer egoistisk å fiske her inne etter støtte for dine fullstendig, riv, ruskende gale valg.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #39 Skrevet 6. april 2009 Amen til 0055 Endelig et fornuftig kvinnemenneske.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #40 Skrevet 6. april 2009 HI, du føler deg stolt? Hva vil du med innlegget ditt? Få ros? Medalje? Vel, det får du iallefall ikke av meg. Jeg gidder heller ikke å lese det andre innlegget du har lagt ut link til, fordi det er av null interesse å vite en eventuell bakgrunn. Jeg har selv blitt bedratt, og det er bare så sjofelt og råttent gjort, og noe jeg aldri helt kommer meg over noensinne!! Null sympati herifra. Du er en bedrager. Min sympati går til mannen din. Og barna dine... Du er bare en simpel utro person. Intet annet.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #41 Skrevet 7. april 2009 Jeg forventer aåbolutt ikke å få ros eller medalje her. Jeg forventer å få pepper, og det er helt greit. Dere får tenke hva dere tenke vil. Det er opp til mannen min om han vil ha meg eller ikke, og nå velger han nå engang å være med meg. HI
† I Jesu Navn † Skrevet 7. april 2009 #42 Skrevet 7. april 2009 Det er mange damer som "velger" å være med menn som slår dem også, og du er ikke det spor bedre mot din mann.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #43 Skrevet 7. april 2009 Joda, de om det. Jeg ville ikke valgt å være sammen med en mann som slår. Det ser jeg for meg er psykisk svake kvinner og kvinner som ikke kan få bedre menn som er sammen med slike som det.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #44 Skrevet 7. april 2009 Du er sånn gjennom egoistisk og slem du, HI. Man skal være snill med folk som er svake, ikke denge løs på dem eller pule andre. Psykopati kalles sånne holdninger som du slår om deg med.
† I Jesu Navn † Skrevet 7. april 2009 #45 Skrevet 7. april 2009 Skamme deg skulle du! Kvinner som blir slått har blitt kuet til å tro at de ikke kan få bedre og at ingen vil elske dem mere en mannen som slår. Det er selvfølgelig galt. Gå å vask tastatur fingrene dine. Jeg ønsker deg fremdeles alt vondt for fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #46 Skrevet 7. april 2009 Ehh. Den om kvinner som blir slått var det ikke jeg som skrev. Jeg har all sympati for kvinner i usunns forhold, og ønsker å gi dem all styrke til å komme seg bort. HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #47 Skrevet 7. april 2009 Mannen din tror sikkert ikke han har noe valg. Stakkars mann! Håper han ikke blir smittet av kjønnssykdommer fra deg framover, for dette blir ikke første gangen du er utro!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #48 Skrevet 7. april 2009 Eh, jo jeg tror nok dette er eneste mannen jeg kommer til å være utro mot, og han har garantert ikke kjønnssykdommer han heller. Og ja, han var den første jeg har vært utro med.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #49 Skrevet 7. april 2009 neppe den siste, så lett som du lar deg styre.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #50 Skrevet 7. april 2009 Haha. Da vet du jammen ikke mye om meg nei. Jeg lar meg ikke styre lett. Dette var et valg jeg tok, årsaken vet du dersom du har lest den forrige tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå