Gå til innhold

Jeg har vært utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her inne for noen dager siden, om at jeg hadde vært "litt utro".

Les gjerne det før dere leser denne. Jeg skriver ikke inn bakgrunnsinfoen en gang til her.

http://www.dinbaby.com/forum/thread/139898261

Nå har jeg faktisk vært enda værre. Jeg har gått hele veien, flere ganger. Lørdag kveld satt vi på sofaen og så film. Jeg havnet i armkroken hans, og etterhvert begyndte vi å tafse på hverandre.

Jeg var tennt på han, og han var helt tydelig tennt på meg.

Lang historie kort så havnet vi til slutt til sengs, og han fingret meg. Jeg gav han en blowjob. Det var helt herlig, selv om det selvsagt var litt sånn "kjenner ikke hverandre slik osm dette-knotete". Vi sovnet i armene på hverandre etterpå.

Kvelden etter ble det samme greia. Vi havnet til sengs igjen, og denne gangen gjorde vi absolutt alt. Han slikket meg, og vi hadde penetreringssex også. Det føltes ufattelig befriende å ha sex fordi jeg hadde lyst til å ha sex, og ikke fordi det er min "plikt" og noe man bare gjør avogtil.

Jeg vet det sikkert høres helt rart ut, men jeg føler meg liksom befridd. Alle snakker om at sex er herlig, men jeg har ikke fått opplevd det før nå. Jeg angrer faktisk ikke i det hele tatt. Vi hadde sex en tredje gang i morgest, og jeg LIKER det faktsik!

Mange vil sikkert peppre meg her og syns det er forkastelig, og det er helt greit. Jeg er egentlig helt enig med dere. Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle være utro. Men nå som jeg er i situasjonen så angrer jeg ikke engang. Jeg tror kanskje tilogmed at det kan hjelpe meg i lengden. Jeg lærer meg jo nå at sex kan være godt, og kanskje jeg kan overføre det til eksteskapet senere en gang.

Tror ikke jeg kommer til å fortelle det til mannen min med det første i hvertfall. Døm meg og du vil, men jeg angrer ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.....jaha...gratulerer...?? Hva ville du følt dersom du hadde mistenkt/visst at mannen din hadde gjort noe sånt mot deg??? Patetisk, håper mannen din finner ut av dette og finner seg en bedre kone!

Skrevet

Så trist for mannen din!:-(

Skrevet

Javel, det er jo hyggelig for deg å oppdage gleden ved sex.

Har du tenkt på hva du skal gjøre nå? Skal du fortsette å ha sex med denne andre mannen? Skal du gå fra mannen din?

Jeg har ingen planer om å dømme hvorvidt det å ha sex med noen andre enn mannen din er rett eller galt, det vet jeg ingenting om. Men ut fra mitt verdisyn er det galt av deg å gå bak ryggen til mannen din.

Har du tenkt på hva du ønsker på sikt, eller er du for opptatt av å kose deg i den situasjonen du er i nå?

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor mange du har hatt sex med før din mann?

Syns det er utrolig trist for mannen din.

Hadde jeg vært han hadde jeg blitt KNUST hadde jeg fått vite at du nå "plutselig" kan nyte sex, med en annen mann.

For all del, fint for deg at du endelig har funnet ut hvor godt sex kan være. Men jeg ville gått dypere i meg selv for å finne ut HVORFOR du først nå kan nyte det, og ikke før.

Skrevet

Hei, og takk for svar.

Hi her.

Jeg er veldig rådvill når det kommer til hva jeg skal gjøre videre. Kanskje litt derfor jeg velger å legge dette ut her selv om jeg vet folk kommer til å peppre meg. Jeg får bare ta ting som det kommer tror jeg. Se hva som skjer. Jeg trenger nok litt tid til å tenke over situasjonen, og finne ut av følelsene mine.

Jeg elsker mannen min, og vi har det VELDIG fint sammen. Krangler ikke, og har det veldig godt. Det eneste er at jeg føler det manger noe i sengen. Det lille som tenner meg. Men har liksom ikke helt blitt "vekket" sexuelt enda, og føler jeg så vidt er på vei nå. Kanskje vil det bedre seg i sengen mellom min mann og meg hvis jeg nå klarer å finne ut av hvordan jeg selv fungerer, og får meg selv i gang sexuelt. Kanskje trenger jeg bare å oppleve at det kans være bra. Det kan virke litt sånn nå i hvertfall.

Hvis du har lest det andre innlegget, så vet du at jeg og mannen min har et veldig åpent forhold, og jeg har forklart han det meste.

Vi har snakket åpent om det at jeg tenner på en annen en han, og jeg har spurt han om hva som kom til å skje dersom jeg var utro. Han sier at han selvsagt ikke ville like det, men at det ikke ville være krise. Han sier også at han da ikke trenger å få vite om det, så jeg kommer nok ikke til å fortelle det tror jeg.

Kanskje komme rjeg frem til at jeg bør ta ut seperasjon fra mannen min, og at det bare ikke er riktig for oss og være sammen. Men jeg håper vi kan finne en løsning som fungerer for oss begge. Jeg vet at det er moralsk helt feil, og jeg er helt enig i det. Det fins jo mange som lever i såkallte "åpne forhold", men det har jeg ingen ønsker om. Dette er ikke noe jeg ser for meg skal bli en varig løsning akkurat.

Skrevet

Må si, etter å ha lest begge innleggene dine, at jeg synes fryktelig synd på mannen din. Hvorfor svike han bare for å få tilfredsstilt egne behov? Personlig synes jeg du skylder han å være helt ærlig med dette, slik at han kan få velge om han vil fortsette livet med deg!

Sett deg i motsatt situasjon, dvs at mannen din hadde hatt seg med en annen kvinne bare for at han ikke tente på deg! Ville du foretrukket at han var ærlig i forkant for så å ikke si noe etter at han hadde vært utro? Tror du hadde følt deg ekstremt sviktet! Noen ganger går det faktisk ann å tenke seg om før man gjør noe som sårer den man har valgt som partner i livet!

Skrevet

Skriver du om dette for å få stående applaus? Du er en JÆVLA Drittsekk og fortjener å ha det vondt.

Skrevet

Jeg har hatt sex med 6 stykker totalt i mitt liv. Bare en etter min mann da. Uff. Det burde vært ingen, jeg vet det.

Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har klart å tenne før. Dette er en av de tingene vi har snakket masse med sexologen om. Hun mener at sexlysten bare aldri våknet i puberteten hos meg, slik den normalt gjør hos andre. Hun mener også at det plutselig kan snu helt, når jeg bare får smaken på det. Det er nok kanskje en av årsakene til at jeg valgte å gå videre med dette. Klarer jeg bare å vekke sexualiteten i meg selv, så kanskje kan det endre seg for alltid. Gjør det ikke det så er det kanskje bare at jeg ikke har giftet meg med riktig person. Kanskje bør jeg da revurdere ekteskapet.

HI

Skrevet

Nå får dere gi dere da, hun er vel ikke en jævla drittsekk fordi hun har vært utro vel? Greit nok at det ikke er spes. hyggelig mot mannen hennes, men en trenger vel ikke kaste så mye dritt alikevel?! Jøsses.

Utroskap skjer så mye oftere enn dere tror. Kjipt, men sånn er det.

Var mannen din borte i helga siden du kunne ta den sånn ut? *ler* Det sitter jeg liksom her å lurer på. Hehe.

Jeg synes ikke utroskap er greit altså, men dama har vel ikke begått en dødssynd her. Poenget er jo at hun har ansvar for sin egen seksualitet og hun har jo tatt litt ansvar her da for å finne ut av ting. Greit nok at mannen kanskje burde få vite det, men på den andre siden så er det bedre å ikke vite egentlig. De aller fleste som forteller partneren sin om utroskap gjør det for å lette sin egen samvittighet, men det som skjer er at det bare blir vondere for den andre part. Er det ett engangstilfelle og hun tror hun blir hos mannen sin så er det like greit å holde kjeft!

Skrevet

Jeg har jo som sagt snakket med min mann om dette før, og han sier at han ikke kommer til å gå fra meg uansett. Han sier det ikke ville være krise om jeg var utro, selv om han ikke ville rope hurra.

Jeg er derfor egentlig ikke redd for at han skal finne det ut, men siden han sier han ikke vil vite om det dersom det skjer så tror jeg at jeg i hvertfall foreløbig velger å ikke fortelle det.

HI

Skrevet

Vel, du får lov å ha akkurat den meningen du vil.

Dette er riktignok noe vi har snakket om, og om vi velger å leve sammen til tross for disse tingene så er det vel opp til oss? :-)

HI

Skrevet

var den til meg?!

Skrevet

Jeg syns det er gledelig at du har oppdaget gleden ved å ha sex jeg ;-)

Det er du som kjenner mannen din best ang å fortelle eller ikke, men for all del ikke bare fortell det for å lette din egen samvittighet, men som sagt - det er jo bare du som vet hva slags "regler" dere to har i ekteskapet .

Lykke til.. håper du klarer å overføre den nye erfaringen din til ekteskapet deres !

Skrevet

Hei, og takk for fint og reflektert svar.

Mannen min var bortreist i helga ja. Han var åp hyttetur sammen med sine foreldre.

Jeg vet at jeg gjør noe som er "ulovlig" og feil, men likevel klarer jeg ikke helt å angre helhjertet på det.

Siden du virker som et oppegående menneske tinker (har snakket en del med deg før her inne, men ønsker nå å være anonym, naturlig nok) så vil jeg gjerne spørre deg hva du syns jeg bør gjøre videre fremover. Les gjerne de andre svarene jeg har skrevet, så du får mest mulig info.

Syns du jeg bør fortelle det til mannen min, selv om h an egentlig har sagt at han ikke ønsker å vite om det dersom det skulle skje?

Jeg vet jammen ikke. Jen tenker at jeg i hvertfall bør vente litt slik at jeg får litt tid til å sortere tankene mine og gjøre meg opp en mening selv først. men jeg er usikker her. :-(

Jeg kommer nok ikke til å gå fra mannen min, for vi har det veldig fint sammen. Han kommer heller ikke til å gå fra meg dersom jeg forteller det til han eller han skulle finne det ut på andre vis.

men jeg tenker som så at det neppe kan komme noe godt ut av at jeg forteller det så jeg kan kanskje bare holde kjeft om det.

Dette er uansett ikke noe jeg tenker på å fortsette med langvarig nei.

Jeg må stikke ut en tur nå, men svarer mer i kveld. :-)

HI

Skrevet

Nei, den var til hun krasse. Men har postet svar til deg nå tinker

Skrevet

I følge meg er hovedinnlegger en kvise på samfunnets rompe. En som kan gjøre slik mot sin nærmeste kan vi bare ane hva kan gjøre mot en fremmed. Jeg håper virkelig hun får et like dårlig liv som hun påfører andre. Karma.

Skrevet

(S)TinkerBelle <3:

Ville du svart at "mannen ikke var en drittsekk" hvis innlegget til HI var: mannen min fortalte at han ikke har glede av sex, men at han tenner på venninna si, og nå har de hatt sex...

Til HI: Jeg synes det du har gjort er forkastelig og egosentrisk på flere plan: Du utnytter og ødelegger en snill mann, som elsker deg, og som tydeligvis vil gå med på det meste for å beholde deg. Slik tillit utnytter man IKKE, ihvertfall ikke hvis man elsker han.

Når du er utro, så er du ikke bare utro mot din partner, men også utro mot far til ditt barn, og du vet at det er en helt klar risiko for at dine handlinger kan få konsekvenser for hvorvidt hun vokser opp med to foreldre i samme hus.

Du utnytter kameraten din, og risikerer å ødelegge vennskapet deres.

Og tror du virkelig at den demningen du har pirket hull på nå lar seg lappe etter at du har tappet ut en passende mengde som du tar med hjem til den trofaste mannen din? Problemer i et forhold vil aldri bli løst ved å bringe utenforstående inn i forholdet på den måten du har gjort nå.

I tillegg tør jeg ikke tenke på den prestasjonsangsten du påfører mannen din...

Tåpelighet har ofte en langt høyere pris enn man tror...

Skrevet

Hvis de har en avtale om at sex med andre er greit er det ikke utroskap. Mannen har sagt at han syntes det er vanskelig at hi har sex med andre menn og hovedinnlegger kaller det utroskap og da velger jeg å se på det som utroskap. Utroskap er noe dritt. Hold buksene på.

Skrevet

Om din mann har sagt at han ikke vil vite, så syns jeg du skal respektere det og IKKE si noe.

Lurte bare på antall sexpartnere, fordi det er ikke alle som nyter sex med sine første :))

Så tenkte kanskje at din mann var en av dine første.

Syns du skal prøve å ha sex igjen med din mann når han kommer hjem, kanskje det går bra denne gangen? :)

Skrevet

Synes du er et ondt menneske som tenker for mye på deg selv, utroskap er en handling som er så grusom.

Skrevet

Så bra at du har opplevd gleden ved å ha sex! :)

Håper du finner ut av dette med mannen din -uansett hva det blir til!

Og bare å det er sagt, du er ikke en kvise på samfunnets rompe eller noe annet som er skrevet her! Det er bare fryktelig barnslig å si noe sånt! Ikke bare barnslig, men også svært frekt!

Ingen av oss er perfekte! :)

Skrevet

Jeg er ikke perfekt, men når noen skryter at de sårer partnerne sine på det groveste må jeg få si at jeg syntes det er helt forferdelig og at jeg ønsker hovedinnlegg et vist sted.

Skrevet

Har vært i en lignende situasjon som deg HI, alkurat samme antall partnere som deg (4 før mannen og en etter) for ganske nøyaktig et år siden, hehe. For et sammentreff. Men da var det kjærligheten som var død, ikke sexlysten. Traff en fyr på byen som jeg hadde en one night stand med, hadde lenge tenkt på å gjøre det slutt med kjæresten min (bf) og forholdet vårt hadde lenge vært helt på bærtur. To dager etterpå gjorde jeg det slutt og hadde noen "møter" med denne nye mannen. Siden det aldri var virkelig slutt mellom meg og bf betegner jeg det jeg gjorde som utroskap.

Men til poenget, å prøve noe "nytt" gjorde at jeg fikk klarhet i mine følelser for mannen min og i dag har vi det bedre enn noen gang før. Jeg fortalte aldri om utroskapen, først og fremst fordi mannen min ville blitt rasende. Og nå, så lang tid etterpå er det ikke lengre noe vits.

Kan ikke garantere at jeg ikke vil være utro igjen, men det blir nok en stund til..

Jeg råder deg til å kjenne litt på følelsene dine rundt dette før du evt. forteller han om dette eller slår opp. Hvis du føler at dette kan redde forholdet ditt til bf, så gjør det kanskje det.

Utroskap er ikke så jævlig svart/hvitt som mange tror, men det vet man ikke før man har vært der selv. Nå skal det sies at jeg ikke er så sinnsykt striks på slike ting. F.eks så tenker jeg som så at det er greit for meg at mannen min har seg med andre så lenge han bruker kondom, ikke forelsker seg og forlater oss og ikke forteller det til meg!

Lykke til. Håper du finner ut av det!

Skrevet

himmel

nej, jeg tror jeg har sagt til enkelte damer her inne at de bør kaste ut mannen for langt mindre enn dette. det er bare det at jeg synes at hun har gjort det rette med henhold til sexlysten sin.. dette med lyst er en vanskelig ting og jeg unner henne virkelig å finne ut av det. det må være lov å ha andre meninger enn dere og gjøre feilskjær i livet uten å bli kaldt en jævel og ei kvise.. hehehe.. tåpelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...