Gå til innhold

Overtidstråd 2 april

Anbefalte innlegg

Skrevet

For oss som naa er paa overtid og venter utaalmodig paa foedsel.

Selv er jeg andregangsfoedende og 2 dager paa overtid. Foedte foerstemann dagen etter termin, og var sikker paa at lillebror skulle komme tidlig. Men den gang ei. Ventetiden begynner derfor aa bli uutholdelig... Ble strippet av JM i gaar, "blodpropp" gikk i dag og har en del mensmurringer. Skal naa ut aa "gaa paa meg en foedsel" :-)

Lykke til jenter - maa vi alle faa rier asap!

Sleng dere paa, overtidsdamer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager over her, fødte også en datter i juli 07, hun kom 4 dager over, så jeg venter fælt på lillebror nå! Har hatt mye murringer, men ingen andre tegn.

Skal ut på handletur nå, og planlegger en liten gåtur i sola senere :)

Skrevet

Ja, her hjalp det lite med trim Naa har det roet seg helt i kroppen - ingen menmuringer eller kynnere engang... :-(

Da har jeg vel gitt opp foedsel i dag, og haaper det er i natt det skjer!

Skrevet

Jeg hadde termin på mandag 30/3. Har ei jente fra før. Hun kom 13 dager over termin, så jeg har liksom regna med å gå litt over. Men sist hadde jeg ingen tegn på noe som helst før det satte igang. Nå har det murret, presset nedover mm.i mange dager, så jeg tror jo hele tiden at det skjer noe...

Har vaska hus, rydda, går turer, hatt sex osv...

Skrevet

Overtid her også gitt! Hadde termin 24. mars, så er per dags dato 9 dager over termin. OG JEG ER SÅ LEI!! :P

Falsk alarm tre ganger de siste fire ukene, så sykehuset har jeg blitt godt kjent med! :) Ellers blir jeg satt igang til tirsdag om gutten ikke har kommet til da. Har begynt å blø litt i dag, så vi får se hva som skjer! =)

Nå gleder jeg meg veldig til å møte den lille gutten min, en liten kraftig plugg på nesten 4 kg i følge UL!

Masse lykke til alle sammen!!!

... og jeg er forresten førstegangs.

Skrevet

En dag over termin for meg, ingen aprilspøk her, nei :-). Kraftigere kynnere de siste dagene, men ellers ikke noe tegn til noe. Førstegangsfødende med familiehistorikk for overtid, så jeg trodde jeg var veldig innstilt på å gå over, men nå er jeg så KLAR! Noen av dere andre overtidsdamer som er ekstra trøtte? Jeg har ikke vært trøtt hittill i svangerskapet, men nå har jeg begynt å sove ettermiddagslur... Sover godt om natten, bare avbrutt av en håndfull tisseturer, men har altså sluknet på ettermiddagen de siste dagene.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg også er kjempe trøtt. Kunne sikkert sovet hele døgnet om jeg kunne. Det er vel bare kroppen som slapper av før den store jobben. Men som legen min sier, sov når du er trøtt, uansett når på døgnet! =)

Skrevet

7 dager etter termin her. vært på ullevål på overtidskontroll i dag og ble strippet av legen. Hatt litt murringer og litt mer stikking nedover. de vil helst ikke sette igang pga seteleie. skal til ny stripping lørdag og evt modningstablett mandag igjen. var så lei meg og oppgitt i stad men bedre humør nå. det hjelper faktisk veldig på med sånne tråder som denne som man kan se at andre også "lider"..

Skrevet

nattergal78: Spurte du etter å bli strippet? Og hva skulle til(modning, åpning)? Jeg var på overtidskontroll i går, og det ble ikke noe stripping på meg.. :(

Skrevet

Er tre dager på overtid i dag, sist fikk jeg tre dager på overtid.Merker det er mindre liv i magen......men har stikkinger nerover, og litt mens smerter på nettene. Håper at noe skjer snart.......er trett av å tisse hvert 5 min.

Skrevet

*lillegutt i magen*: Jeg spurte og legen sa han skulle til å foreslå det også. egentlig skulle overtidskontrollen vært hos JM men hun er så ok at hun ringte sykehuset og insisterte på at jeg skulle til kontroll der. hun ville bl a ikke strippe (utenfor sykehus) i tilfelle vannavgang og seteleie.

Skrevet

Saa ble det ingen foedsel i natt heller :-(

Masse sterke kynnere og magen har vaert hard som stein hele natta. Men ingen rier...

Lurer paa om det er noen andre av overtidsdamene som har blitt mamma i loepet av natten?

Skrevet

Jeg har hatt masse murring etter stripping i går. I dag morges kom noe brunaktig slim som sikkert er en del av slimproppen. Håper på mer "smerte" i dag. Får gå litt tur. Det rådet legene på ullevål meg til, for å få baby lenger ned og modne mer.

Skrevet

Jeg slenger meg også på her... 8 dager på overtid i dag og har mer eller mindre gitt opp håpet om at han skal komme av seg selv. Blir satt i gang mandag, så innstiller meg på det først som sist. Vil jo selvfølgelig veldig gjerne komme i gang av meg selv, men....

Jeg ble også strippet i går - han var skikkelig hardhendt og røska så han til slutt fikk inn 2 fingre. Regner med at det betyr 1-2 cm åpning. Kom bittelitt brunaktig slim i går, men ikke noe større... har til tider sterke kynnere og murringer, men dette har jeg sluttet å tolke som fødetegn. Du får ut å gå, nattergal.... selv er jeg så støl og vond i kroppen om dagen at jeg orker rett og slett ikke å gå noe særlig.

Skrevet

Neida :)

Våknet i natt med sterke mensmurringer og tenkte at det kanskje var noe på gang, men etter dobesøk dabbet det av, og det var bare å sove videre.

Ble aldri lurt sånn av nr. 1, da merket jeg overhode ingenting før jeg fikk litt tegningsblod med litt slim/vann på natta, så gikk det et halvt døgn, da begynte åpningsriene, og fem timer senere var jenta mi ute. Ser at mange flergangs har hatt samme opplevelse, med flere modningstegn og lurerier andre gangen.

Skrevet

Hadde tenkt å gå meg en lang tur faktisk. Kjente at det er mer murring i stad da jeg fulgte sønnen min på skolen. Har hatt moren min her etpar dager men nå er hun dratt til mormor...festlig...har gitt meg opp liksom. hun er ikke langt unna om det skulle skje noe. Så bra du ikke trenger å gå lenger enn til mandag bilba...det blir i alle fall (forhåpentligvis) barn før påske. Føler jeg må handle til påske nå jeg så vi står der med skjegget fullt av postkasser!!! hehe..

Skrevet

Bare melder fra til tråden om at om en time går( og mener da gååår en halv time) jeg ut og spiser på indisk for så å se "skjult" på kino. Kan jo likeså godt få noe ut av kvelden. Vi håper jo selvfølgelig på å måtte ende opp med å gi bort kinobillettene og dra på føden med rier da...sjekker innom her i kveld og håper på litt action for dere andres del...

tata:-)

Skrevet

I dag har det kommet masse brunt slim, og i noe av det er det faktisk litt blod. Mulig dette er pga strippinga, så får ikke altfor høye forhåpninger akkurat.... kynnerne og murringene er her fortsatt, men ingen forandring. Mere blod! Mere blod! Mere blod!

Skrevet

henger meg litt på hos dere jeg.... termin i dag da men, føler meg helt utslitt av ventinga... jaja.. skal vell gå noen dager til, har gitt opp nå. er så alt for mange av disse jordmødrene og legene som har gitt meg forhåpninger at det er ikke gøy engang... her slimes det å renner hele tiden, var inne for sjekk av vannavg i går, men nei da, bare alt for mye annet gørr som kom der, ikke noen tegn på fostervann, kjedelig.. så da sitter vi her å venter da... i håp om ikke å måtte gå helt til 17 april, det høres bare helt forferdelig ut...

Skrevet

Her har det vaert brunt slim i hele dag og sterke kynnere som foer, En to-timers shoppingtur i by'n gjorde lite utslag. Jeg er saa lei av aa veeeeenteee...

Vi krysser fingrene for MANGE foedsler i natt!.

Skrevet

Hallo i natten:)

Slenger meg på tråden, da jeg er 1 dag over termin i dag.. Null søvn denne natten, med mageknip, vonde kynnere, bader i svette, fryser, ja rett og slett føler jeg meg rar og ekkel i kroppen. Kan det være begynnelsen på noe?

Fikk modningsakupunktur 2 dager på rad, men har ikke hatt den store troen,, Kan det ha FUNKET ALLIKEVEL?

Skrevet

Ikke noe føding på meg i natt heller gitt...skal på ullevål for ny stripping og kontroll idag...9 dager over termin. føler så inderlig med dere andre og. det er hardt å vente. jeg svinger mellom og være veldig flink og tålmodig og fornuftig i tankene, til å bli oppgitt, lei meg og gråte og synes så synd på meg selv. Men er jo bare noen dager til jeg ser lille tulla mi. Jeg og mannen fikk tross alt en kjempekoselig "last date" i går med lang gåtur ned til byen og spiste kjempenydelig indisk mat og kino etter det.

snakkes:-)

Skrevet

Lykke til paa kontroll i dag Nattergal!

Her ble det altsaa heller ingen foedsel i loepet av natten. Vakner like skuffet hver morgen... Jeg hadde aldri trodd det skulle vaere saa forferdelig aa gaa paa overtid. Men jeg vet at gutten i magen er stor, jeg har ligget over det groenne feltet hele veien. Saa jeg vil gjerne ha han ut snart. Dessuten kan jeg ikke foede naturlig paa ABC dersom jeg maa settes i gang, saa det ville vaert en stor skuffelse!

Krysse fingre for oss alle!

Skrevet

takk for det susieQ...får inderlig håpe du får føde der du har planlagt...

Skrevet

Det er en troest aa ha dere andre i samme baat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...