ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2009 #52 Skrevet 1. april 2009 Hehe!! jaaaaaa!!! det er aaaaaaaaaaalt for spennende!!!!! håper ikke det drøyer mye mere nå, sitter her og holder igjen, har jo såååå lyst å sende sms til mannen og spørre forsiktig hvordan ståa er men kan ikke det da, vi får jo vite så snart det er noe å vite... men jeg blir GAL av dette her!! Nå får jeg et lite glimt av hvordan det må være for mamma når jeg føder, hun sier det er aldeles uutholdelig å gå å vente NÅ forstår jeg litt mer av hvordan det må være!
Frk. Sol Skrevet 2. april 2009 #53 Skrevet 2. april 2009 Ble helt "sugd inn" i dette dramaet! Kjempegøy med så tett oppdatering på fødselsforløpet:) Sitter her på svarte natta og håper hun får en fin fødsel!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. april 2009 #54 Skrevet 2. april 2009 Hun har født!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD jenta kom i ett tiden i natt så det ble 2 april ))))))))) ENDELIG er det over!!!!!!!!!!!!! Nå har jeg hørt henne i telefonen også sååååååå søøøøte lyder )) håh! ha en fortreffelig natt videre alle som har fulgt med på dette dramaet Plutselig_gravid kommer nok med fødselshistorie etterhvert god natt:))))
Gjest Skrevet 2. april 2009 #55 Skrevet 2. april 2009 Så kjempe korselig da,gratulerer så masse til ho og til resten av familen hennes. Kjempe klem fra meg...
Kickie Skrevet 2. april 2009 #56 Skrevet 2. april 2009 Så bra! Gratulerer så mye Plutselig_gravid! For et drama!
Mone snart3barnsmor Skrevet 2. april 2009 #57 Skrevet 2. april 2009 HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har fulgt med på alt, første jeg gjorde etter å ha logget meg på, hehehehhe
Frk. Sol Skrevet 2. april 2009 #58 Skrevet 2. april 2009 Haha... Første jeg og gjorde var å sjekke denne tråden! Gratulerer så masse:D
Tickford Skrevet 3. april 2009 #60 Skrevet 3. april 2009 Så utrolig artig tråd... :-) Spennende med løpende oppdateringer, klarte ikke slutte å lese.. :-) Lykke til til plutselig gravid og den nye familien.. Nyt tiden, den går alt for fort! :-o Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå