Plutselig_gravid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #26 Skrevet 31. mars 2009 Da er jeg tilbake Etter mange timers venting kom legen til slutt. Heldigvis en som tok meg på alvor ang terminspriket. Jeg skulle ikke gå så langt som til mandag! Undersøkte meg grundig. Hadde 3 cm åpning og hun kunne kjenne hodet. Bra med fostervann og stor fin jente. Hun fortalte at hun var veldig dyktig på stripping, men advarte meg mot smerter. Hun var hardhendt nemlig. Hun holdt vel på å strippe meg i ca 5 minutter. Fy faen så vondt, men er vel verdt det tenker jeg. Hun regnet med fødsel i løpet av morgendagen allerede så da får vi se (har jo hørt den før for å si det sånn). Uansett om ingen ting skjedde i løpet av et par dager måtte jeg bare ta kontakt igjen for ny sjekk :) Så til tross for lang ventetid i dag så er jeg mye mer betrygget etter sjekken i dag. Bare så synd at man må skrike så høyt for å bli hørt...... Så nå sitter jeg her med tak i mage og rygg og håper det skal gå over til skikkelige gode og effektive rier :)
Kickie Skrevet 31. mars 2009 #27 Skrevet 31. mars 2009 Så utrolig bra! Nå ble jeg glad på dine vegne! Håper du får kjempevondt (dvs regelmessige vondter) i natt! Og at du får en liten aprilspøk imorgen
Plutselig_gravid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #28 Skrevet 31. mars 2009 Takk for det Kickie-høygravid:)
Mone snart3barnsmor Skrevet 31. mars 2009 #29 Skrevet 31. mars 2009 herremin, mye greier da, er det mulig at dem kan være sånn assa... jeg hadde klikka i vinkel med fare for iblanding av barnevernet etter fødsel sikkert, hehe, sorry meg assa, men dem skulle ha hørt på meg ja... enda godt du ble strippet vell og lenge og nøye og mye da... håper masse på at du føder i løpet av morgendagen...... masse lykke till:-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #30 Skrevet 31. mars 2009 ÅH??? har du tak???? ))))))))))))))))))))))))) fremdelse tak????? )))) :DDD
nattergal78 Skrevet 31. mars 2009 #31 Skrevet 31. mars 2009 godt å høre...håper du fortsetter med effektive rier...skal sende føde-vibber!! :-)
Plutselig_gravid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #32 Skrevet 31. mars 2009 thanks Fremdeles smårier. Stoppet og blø etter strippinga for et par timer siden, men etter et par vonde tak nå så kom det en del blankt slim med blodstriper i. Sånn det starta med forrigemann. Håper på fødsel i løpet av de neste to dagene nå :)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #33 Skrevet 31. mars 2009 det er godt å høre at du har vondt!!
Plutselig_gravid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #34 Skrevet 31. mars 2009 Jepsi pepsi Nå har jeg sånne "gode" rier som vi såvidt snakket om tidligere i kveld :) Håper det ikke stopper opp. Skal begynne å ta tiden på de nå for merker de kommer tettere, vondere og varer lengre.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #35 Skrevet 31. mars 2009 HIhihihiiiiiiii :DDD er det sant???? da ble jeg plutselig lys våken:)))))))) er det "gøy-vondt" nå? eller?? fortell mere!!!!! (løper og popper popcorn) neida:P
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #36 Skrevet 31. mars 2009 du må hilse til gubben at jeg heier på dere nå fy søren, vet du ka? spørs om spådommen til din kjære bror går i oppfyllelse da!!?? han sa jo onsdag, kl 15.15 (faktisk, han korrigerte meg da jeg skrev han hadde gjettet kl 15) :DDD men, nei, tror ikke det tar såååå lang tid jeg nei!!! du har jo 5 cm allerede!!! :DD no fikk jeg lyst å løpe meg en tur:P hihi!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #37 Skrevet 31. mars 2009 oi, du får no ringe da, om dere mot formodning plutselig får det travelt og må stikke før barnehagen åpner, kommer jeg, på kort varsel
Plutselig_gravid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #38 Skrevet 31. mars 2009 hehe Kanskje han har rett ja. Men, brått så dabber det vel av. Snakket med han andre onkel og han jobber kveld. Han kommer da her i natt hvis vi må dra og leverer lillegutt i barnehagen. Men, så må han dra på jobb kl 14 og det vil si at dere evt "må" hente han i bhg...Altså lillegutt. Så passet perfekt at han jobbet kveld denne uken for da har jeg barnevakt både på dagtid og nattestid: ) Er forresten 6 min mellom riene (har tatt tiden på 3 stk så da er de vel ganske regelmessige. Og det vonde på riene varer ca 1 min. Skal gå å mekke meg popcorn jeg også nå. :)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #39 Skrevet 31. mars 2009 og jeg som skal tidlig opp på svangerskapskontroll i morgen, men all trøtthet forsvant som dugg for øyet blir ikke soving riktig enda, ble jo helt giret jeg nå hihi!!! det høres ut som om de er effektive når det er vondt i et helt minutt allerede, hvordan takler S dette da???? hihi:) Du? har de sagt noe om når du bør begynne å ture oppover til føden igjen da?? tenker på, du har jo 5 cm allerede Er det digg? eller har du begynt å nerme deg "hvor er retur-knappen" stadiet??? huff!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mars 2009 #40 Skrevet 31. mars 2009 og ja! selvfølgeløig skal vi hente han:) og tilbudet står fremdeles ved lag, at skulle ting ta av her og dere får det travelt, er jeg maks 20 min unna (fra du ringer) rekker å "løpe" (haha) ut i bilen og frese meg opp på rimelig kjapp tid sånn at du er dobbel sikret på barnevakt fronten:)
Plutselig_gravid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #41 Skrevet 31. mars 2009 Min kjære ligger å sover søtt i sengen sin og aner fred og ingen fare Nei, er ikke sååå gale vondt enda nei. Men, må konse meg når jeg skriver mens jeg har dem:) Skal prøve å legge meg snart. Se om jeg får hvilt meg litt i alle fall.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2009 #42 Skrevet 1. april 2009 Ja, du har jo ikke akkurat hatt en avslappendes dag idag.. så kjekt dette er da:) øker det på? en siste oppdattering før du sovner??? (eller hviler:))) hhi:))) GØY:)
Plutselig_gravid Skrevet 1. april 2009 Forfatter #43 Skrevet 1. april 2009 5 min mellom nå. Merkes bedre og bedre Men, ikke en-haug-med-banneord-vondt liksom. Bare auau
Plutselig_gravid Skrevet 1. april 2009 Forfatter #44 Skrevet 1. april 2009 hehe, for vondt til å sove, men hvile skal jeg
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2009 #45 Skrevet 1. april 2009 Ja, tenkte at du får jo ikke sove, HÅPER du ikke får sove:P for da hadde det ikke vert vondt "nok" kor gal man kan bli altså!!! tenk at jeg koser meg for at du har vondt???!!!!!! neida, grøsser faktisk mtp at du har vondt nå, sånn det er gøy og bra, men grøøhøøsse likevel huff, du må ikke la han sove for lenge da, sånn at han kan slave for deg nå med massasje og hente vann, hente klut eller what ever!! lage mat til deg, du sa jo du ike hadde spist særlig! (høøøør meg nå, jeg klarer ikke la vær å komme med "gode råd", KRONISK "råd"giver- that`s me!!)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #46 Skrevet 1. april 2009 Hei! Bra at dei hørte på deg tilslutt og lykke til vidre. Glad på dine vegner. Klem
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2009 #47 Skrevet 1. april 2009 Nå drar Plutselig_gravid på sykehuset og føder!!!! Blir det første, eller andre april???? Hun har hatt rier siden igår/natt
Kickie Skrevet 1. april 2009 #48 Skrevet 1. april 2009 Oh.. spennende!!! Sender masse lykkeønskninger!
hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 1. april 2009 #49 Skrevet 1. april 2009 Har noen oppdateringer? Dette er UTROLIG spennende.....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. april 2009 #50 Skrevet 1. april 2009 Ikke hørt noe mere enda!!! Sitter og tripper og venter, og har aldeles vondt inni meg, føler sånn med henne nå!!!!! Nå har hun nok KJEMPE vondt (er faktisk en ny opplevelse for meg at noen så nær meg føder, og det er jammen NERVEPIRRENDE!!!!!!) Eldste barnet hennes sover hos oss, så rekner med vi får en telefon eller mld ganske snart etter fødselen, eller, når de har fått summet seg etter fødselen (kan jo fort gå noen timer det!) Jeg hentet gutten hennes hjemme hos de i 18 tiden i kveld, og da hadde hun vonde rier altså,... off... håper hun er ferdig!! Om hun ikke er ferdig enda, holder hun jo på med de vertse verste riene akkurat nå... kanskje hun har fått epidural.. hoff, stakkars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå