Fire småtroll Skrevet 25. mars 2009 #51 Skrevet 25. mars 2009 Er 174 cm og nå, 6 uker etter fødsel, veier jeg 71 kilo, er fremdeles i svangerskap-modus og spiser litt for mye av både snop og mat. Idealvekten er 65 kg så jeg vil ned dit igjen... Før jeg fikk barn veide jeg 58 kg, men nå som jeg har passert 30 år og har fått fire barn synes jeg ikke det er pent å være så tynn. Blir så rynkete og dratt i ansiktet, også forsvinner pupper og rompe helt. Når jeg veier 65 kilo bruker jeg str 38 og spiser helt normalt, f.eks frokostblanding med lettmelk, to skiver til lunsj og kvelds, en porsjon middag pluss frukt og en sjokolade hver dag
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 25. mars 2009 #52 Skrevet 25. mars 2009 jeg er 170 cm og veier 79,9 nå, veide for 6 uker siden 87,8 kg, så har gått ned, går på grete roede og trener 3-4 ganger i uka, skal ned på 65 kg, er vel det som er min trivselvekt. men lenge sidne jeg var der, var 95 kg rett før jeg fødte og det er nå 10 mnd siden. men det ligger rundt magen min da, så vi får se hvordan det blir til sommeren:)
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #53 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er 174 cm (har blitt målt både til 173 og 175, så da møtes jeg på midten...) og veier nå 68 kg. Har en aktiv, aktiv jobb og trener godt tre ganger i uka + evt trilleturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå