Gå til innhold

Dere som er rundt 170cm, hvor mye veier dere..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornöyde med den vekten? Jeg er 172 cm og veier 73 kg. Kunne vel tenke meg å gå ned noen kg, men föler meg egentlig ikke tjukk! Er aktiv (går ca 6 km hver dag i raskt tempo pluss at jeg jogger regelmessig) og spiser sundt.

Har kvinnelige former!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 75 kg.

Er egentlig fornøyd selv om jeg sikkert kunne gått ned noen kg. Føler det ikke er naturlig for meg å være syltynn :-)

Skrevet

174cm og 56-57kg. Alltid vært tynn, så dette er ganske så normalt for meg. Veier som regel at par/tre kilo mer på vinteren, men dette forsvinner når det begynner å bli lysere og varmere ute:)

Trener ganske mye, så kroppen fungerer bra.

Skrevet

jeg er 174...og veier altfor mye... (men jobber med saken;-)

Skrevet

Er nøyaktig 170 og veier 65 kg. Superfornøyd.

Skrevet

Jeg er 170cm og veier rundt 75kg. Har lagt på meg en del det siste året pga operasjon, sykdom og medisinering... Er vanskelig å gå ned igjen.

Nå har jeg blitt gravid, så da blir det vel ikke lettere å ta av tenker jeg ;) Sist graviditet la jeg på meg 20kg, så får håpe jeg slipper det denne gangen... :)

Skrevet

Ja, da er du slank Raych :-) Tror ikke jeg har veid så lite siden jeg gikk i 6. klasse eller noe :-)

Skrevet

Er 173 cm og veier ca 68-69 kilo. Har lyst ned ett par ilo, men det er ikke noe jeg stresser med. Har litt med trivsel å gjøre. Er ganske stor (briskuldra, lange , tunge ben), men er alikavel ganske slank.

Skrevet

Er 170 cm og veier 64 kg.

Har nettopp fått en liten knott, så jeg har startet en liten slankekur så jeg når 55 til sommeren (det jeg veide før jeg ble gravid).

Jeg tror jeg har en litt merkelig kropp, for på meg ser 64 kg mye ut, mens 55 ser helt normalt slankt ut ...

Skrevet

er 174 høy, å veier 60-70 kg. er vel fornøyd. kunne bare tenkt meg å få bort litt rundt midjen. etter 3 fødsler. men kunne ikke tenkt meg å slanke resten av kroppen. bortsett fra magen da=)

Skrevet

åy det skulle stå 69-70 kg=)

Skrevet

er 172 og veier 81 kg.. fikk en liten gutt for to mndr siden, så vekten er på vei nedover, men skal ned til ca 70 igjen... ammer da, så vil ikke slanke meg nå.. :)

Skrevet

Så utrolig fantastisk deilig å lese denne tråden her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er 171 og veier 75 kg!

Kjempeflott at det faktisk er flere vanlige dødelige der ute!!! Stå på!

Skrevet

Nå er jeg 72 kg, men jeg er 37 uker gravid:) Før jeg ble gravid var jeg 66, og det var litt for mye for meg. Rundt 59-60, så blir jeg fornøyd:) (det jeg var før første svangerskap.) Er akkurat 170 cm.

Skrevet

1.69, veier et sted mellom 60 og 65kg...har ikke vekt hjemme. Skal trene meg opp, vekta er helt grei...

Skrevet

170 og veier 57 kg.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

170 og for øyeblikket 76 kilo, men gravid i uke 30. Veide 70 kilo før dette svangerskapet, og 58 kilo før første svangerskap. Når jeg ser bilder av meg fra før første svangerskap ser jeg at jeg egentlig var ganske spinkel, selv om jeg ikke var fornøyd da heller. Vil ned i ca 65 når jeg ikke er gravid lenger, håper ikke det blir så kjempevanskelig=)

Skrevet

169 cm og vingler mellom 74 og 75,5. vil gjerne ned 10 kg, men gjør ikke noe for å få det til, hehe...jeg hater å trene og liker god mat. men jeg må bare ta meg sammen snart. føler meg ikke skikkelig feit da, men jeg er godt over komfortvekten min.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Men hvilken størrelse bruker dere i klær? Jeg vil veldig gjerne ned til str 38 igjen etterpå, er str 40/42 nå... (eller, faktisk 38 i mammaklær=) )

Skrevet

170 cm og veier mellom 54-56 kg (avhenger av aktivitet og matinntak), har "lette" bein og er ganske slank. Er aktiv og spiser sunt, kunne vel tenkt meg å være strammere, men det gjelder vel de fleste som er over 30 og har barn;)

Skrevet

167 og 46 kg.

Er nesten fornøyd, skulle gjerne hatt 2 - 3 kg til.

Skrevet

175cm og 57 kg, noe som er litt lite men jeg jobber med saken ;o)

Skrevet

Er rundt 172 cm høy, og ca. midt på 50-tallet på vekta tenker jeg. Har ikke vekt her, men er sannsynligvis noe sånt:-)

Fornøyd med det! Selv om div. steder kunne vært litt fastere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...