Gå til innhold

Dere som er rundt 170cm, hvor mye veier dere..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 175 og veier 52 kg og trives med det. det eneste jg skulle ønske var at jeg hadde litt mer muskler, men hater å trene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ca 177 og veier ca 67. nå om dagen.

Varierer mellom 65 og 68.

Skrevet

170 cm og veier ca 72, vil gjerne ned 10 kilo. Er ikke fornøyd.

Skrevet

Ser det er flere her på over 170 som veier 55 og mindre! Da er man vel, definisjonsmessig, undervektig! Hvordan spiser dere? Spiser dere sunt for å väre så slanke eller hopper dere over måltider ol? Regner med at noe også er betinget av kroppstype???

Skrevet

jeg er 171 og veier vel ca 66kg.....men skulle gjerne vært nede i 57 som jeg var før jeg ble gravid

Skrevet

53, men har veldig spinkel beinbyggning da.

170 høy.

Skrevet

Bruker stort sett 38. Men i topper må jeg stort sett ha str 40, pga mine store dumme bryst.

Skrevet

Jeg spiser mer enn de fleste tror jeg, har alltid vært av den lette typen. Spiser sunt for å få mer energi og for å være frisk, trives egentlig ganske godt med å være slik jeg er.

Tror man skal være forsiktig med å betegne noen som undervektig/ overvektig fra et BMI-perspektiv, det måler jo bl.a. ikke muskelmasse.

Skrevet

jeg er 172 og veier som regel 59 kilo, veldig fornøyd med vekten. har veid 64-66 kg etter graviditeten og da synes jeg at jeg var alt for stor. har en spinkel benbygning så for mye fett ser helt feil ut på meg. har hofter og pupper, men tynn ellers. nå er jeg gravid igjen så får håpe på å ikke gå opp 20 kilo denne gangen.

Skrevet

ang mat så spiser jeg hver 3 time, å alltid frokost! (knekkebrød med makrell i tomat)

men spiser "aldri" etter 17, da sover jeg dårlig å får vondt i magen..

er ikke spesiellt sunn egentlig, elsker sjokolade!:)

drikker kun vann og kaffe, veldig sjeldent jeg drikker brus (blir sur i magen..:(

men nå har jeg 5 barn så sitter sjeldent i ro,hehe.. men skysser på min mor da, slank etter 4 fødsler hun også:)

Skrevet

Spiser helt vanlig kosthold, men er ingen storspiser akkurat. Blir fort mett. Spiser ca 4-5 ganger per dag. Drikker masse vann, drikker faktisk nesten aldri noe annet enn vann, hehe:) Spiser stort sett det jeg har lyst på. Trener ganske mye. Både kondisjon og styrke.

Bruker str S/36 i klær. Har lange bein så må ha 34/36 i lengde på bukser. I tommer er jeg ikke helt sikker på hva jeg bruker, men mener det er 26/27.

Skrevet

170 og veier nå 84.. men er gravid i uke 36 da,. heeh.. =)

Før graviditeten så veide jeg 62.. Ligger vanligvis mellom 58-64..

Skrevet

Er 168 cm og 68 kg. Kunne godt tatt av 5 kg til, men er egentlig fornøyd. Trener enn del til vanlig, men pga sykdom har jeg ikke trent de siste mnd. Ser normalt slank ut.

Skrevet

172 cm og 74 kg. Føler meg i god form, men ønsker å veie 5-7 kg mindre. Tar det over langen og jobber kontinuerlig med både kosthold og trening, så det kommer seg!

Skrevet

Bruker str 38 el 40 i klær, som regel medium.

Skrevet

Jeg er 172 og veier nå 67kg. Er tre uker etter fødsel,så henger igjen endel fødselsvekt. Veide 80 kg før jeg fødte og min normale trivselsvekt er 55kg. Det blir derfor målet etterhvert. Men akkurat nå skal jeg bare amme og kose meg med babyen, trening får bli om et par måneder. Ser ikke noe stor ut nå, har en "normal" kropp, men for min egen trivsel er det best når vekta ligger rundt 55kg.

Skrevet

Jeg er rundt 170 høy, og vekta er godt over tresifra, så den skal jeg ikke røpe nå. Bruker vel 50-52 i klær nå tenker jeg. Er selvfølgelig veldig misfornøyd med vekta ;)

Meeen.. I mine pur unge dager, da jeg var rundt 16-17 år, så slanket jeg meg i det jeg vokste noen cm, og veide vel til slutt rundt 54 kg. Jeg var visstnok så tynn, at foreldrene mine var engstelige for at jeg hadde spiseforstyrrelser, jeg såg visst mager ut mente de, og pupper hadde jeg jo ikke med den vekta. Så kan ikke helt skjønne at godt voksne med barn kan veie så lite, og likevel være sunne med hensyn til mat. Men har vel med kroppsbygning å gjøre kanskje. Noen legger jo ikke på seg så lett.

Jeg gikk opp noen kilo i begynnelsen av 20 årene, og begynte på min første slankekur. Det er nok antagelig det dummeste jeg har gjort i mitt liv, her jeg sitter atskillig mange slankekurer etterpå. Har vel ødelagt forbrenningen. Skulle vel heller tålt å få noen kilo og bittelitt former ;)

Skrevet

Er 168 cm og veier 47-49 kg, er altfor lite, men spiser relativt sunt og mer enn de fleste, men legger ikke på meg uansett hva jeg gjør. Bare når jeg er gravid, og det kan jeg jo ikke være hele tiden;)

Skrevet

Ca 172 og veier 75kg.

Føler meg ikke tjukk, men jeg syns selv at dette er for mye.

Gikk opp til 90kg i sv.skapet og klarte aldri å komme meg under 75. Der har jeg ligget hele tiden, etter D ble født.

Veide 58 før jeg ble gravid, men vil gjerne komme med ned på 65kg.

Jeg var altfor tynn før jeg ble gravid. Bein stakk ut over alt igrunn.

Selv er jeg også aktiv.

Mellom 3-4 turer på en halvtime med bikkja OG en tur på mellom 1.5 - 2t i tillegg med hunden daglig.

På jobben har jeg også daglige turer med barna.

Det jeg har merket, selv om vekten står på samme stedet - er at jeg er mer utholdende og har bedre kondis.

Og DET er jo bra :o) I bedre form er jeg, selv om vekta står stille :)

Skrevet

Akkurat 170 veier 52-53... Spiser akkurat det jeg vil, ikke spesielt sunt... Om jeg hadde trent hadde jeg sikkert veid et par kilo mer - så vurderer virkelig å begynne m det :)

Skrevet

Jeg er 169 cm og veier nå 74 kg. Før jeg ble samboer og gravid veide jeg rundt 65 kg, og det va akkurat passe for meg:) Har krafig beinbygning og kan nok aldri veie mindre enn 60 kg tror jeg.

Får vel snart begynne å trene skal jeg få av de ekstra kiloene;)

Jeg må være utrolig bred over baken ser jeg utifra tråden her, jeg må nesten på avdelig for store folk for å finne bukser som passer.....

Vel, jeg vet vel igrunn at jeg er bred over baken, men nå har jeg fått det konstantert:p

Er ihvertfall ingen 38/40 størrelse på meg om dagen!!

Skrevet

Jeg er 172 og veier 65 kilo. Jeg trener mye, så vekta går stadig opp da. Jeg er slank og har SNART flat og stram mage. Styrketreningen gjør jo at alle cm-mål bortsett fra livet og hoftene faktisk går opp, men det er jo bare bra. Da tåler man at vekta går opp.

Jeg bruker str 38 nedentil (men sliter litt med at mange bukser da blir korte. Spesielt H&M og slike "billig"butikker).

Oventil bruker jeg 36-38. Som oftest 38.

Skrevet

Jeg trener foresten styrketrening (maksstyrke med volumfokus) tre ganger i uka (annen hver dag), løper intervaller umiddelbart etter styrketreningen (4x4 med 90-95% intensitet) de samme tre dagene i uka, og danser Lindy Hop (kjapp, krevende og akrobatisk dans) tre ganger i uka.

Skrevet

jeg har alltid vært spinkel, alle i familien er det også. er veldig heldig så jeg kan spise akkurat det jeg vil uten å legge på meg;) men er ikke så kjempe glad i søtt spiser mer frukt. det elsker jeg!!!!

Skrevet

Jeg er 1.70, og veier 68. Vil veldig gjerne ned til 65. I høst veide jeg 75, så er på god vei. ;) Før jeg ble gravid veide jeg 63, men føler at etter to barn så skal jeg ikke se ut som da jeg var 18 igjen. 65 blir nok bra, tror jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...