Gå til innhold

tråd for mammaer som har vært i 18/19 ukers ultralyd


-smiley86-

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke vite kjønn, men babyen ser frisk og fin ut. Så får vi bare håpe det stemmer. Ble satt tilbake fire dager, fra 13 sept til 17 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på UL i påsken. Alt var fint, og vi får en jente med drømmetermin: 09.09.09 :) Gleder meg til å kjenne spark snart, har foranliggende morkake, så må smøre meg med litt mer tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i dag og ble satt tilbake fra 090909 til 150909. Men det spiller jo ingen rolle. Er jo bare en ukes tid. det jeg synes er rart er at terminkalkulatoren jeg har brukt har regna fra befruktningsdato (som vi er 100% sikre på) og den viser 090909, mens hodemålet i dag sier 150909. Vi får også veldig små barn i vår familie. Kan jordmor ta feil og jeg har rett alikevel?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultrlyd i dag og det var veldig morsomt :) Helt tydelig at det var en liten gutt der inne :) Har to store gutter fra før og ei lita jente! Så da er det jo hipp som happ... men jeg liker å vite!

 

Datoen ble flyttet fra 14.9 til 17.9.. men har født før alle ganger så ikke noe stress det akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg var også i går (14 april) og fikk termin 9 september! og det var visst ei jente. jeg trodde det var gutt så jeg sier fremdeles "han" hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på UL nå i dag, og vi får ei jente med termin 18/9. Har selv regnet ut 15/9. Er jo bare 3 dager så det gjør ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var på UL på tirsdag, og det blir gutt :D Fikk flyttet terminen min fra 13/9-09 til 18/9-09.

Var kjempe gøy å jordmora var 100% sikker på at det var gutt. Det ble vi å egentlig da vi så han tissa =) kjempe gøy <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd rett før påske og fikk vite at det var en liten jente :)

 

Har fått 090909 som termin, og siden det er IVF så ville de ikke flytte på den terminen etter ultralyden. Jordmoren sa at ifølge målene så kunne hun satt ny termin 080909, men som sagt, siden det er IVF så var det ingen vits.

 

Jeg gleder meg sånn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går og alt så bra ut med den lille :-)

JM trodde at det var en gutt, men sa at hun ikke var helt sikker.

Terminen er fortsatt den samme: 15.09.09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på ultralyd i dag, og ble satt tilbake fra 09.09 til 12.09.

 

Vi får en liten gutt! Han sykla litt, slang på hodet, boksa og la til slutt den ene armen bak hodet. Nå er det litt mer virkelig for oss at det er en liten baby på vei! Ai ai ai! Dette er første barnet.

 

Ganske lykkelig nå, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ordinær ul 4. april, og alt så fint ut. Ville ikke vise oss hva den er, men vi venter til fødselen uansett :) Terminen ble den samme, 4. sept :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var på ultralyd i går og alt var helt fint! Var en meget aktiv liten gutt i magen og termin er nå 17. sept. Har 2 fra før og siste kom ca 2 uker før tiden så belager meg litt på det! Gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag. Termin blei satt tilbake 8 dager til 30.sept. Blir mest sannsynlig ei jente, men hun var jo så sjenert at jordmora ikke turde å si det helt sikkert:-) Ellers var alle mål og organer akkurat som det skulle være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel på ultralyd! Det er ei jente med termin 11.9. Har jente og gutt fra før som gleder deg stort til å få en lillesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i dag:) Ser ut til at det er en liten gutt, og fikk ny termin to dager tidligere, nemlig 14.09. Var en herlig opplevelse å få bekreftet at nurket vårt var frisk og rask, og har det fint inni magen. Jeg har morkaken framover mot magen, og det er forklaringa på hvorfor det er vanskelig å kjenne ordentlige spark og slikt:) Kjempeglad og lykkelig, og har vært og handla inn noen små plagg for å feire litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på mandagen.

Imagen har jeg en liten tass. En gutt som kommer ut rundt 24 september. Så nå er det barne å vente spent på når han kommer. "Storebror" er så klar for å møte lillebror.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...nå er det bare noen timer til UL på oss...skal bli spennende.Tror ikke vi vil vite kjønnet nei.Kommer tilbake om noen timer..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går og alt var bra med den lille i magen;=)

Jeg trodde det var ei lita jente men viste seg at det er en liten gutt!;=)

Termin ble flyttet frem 5 dager så er 19+5 i dag! Snart halvveis- herlig!;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag. måtte gråte da jeg så babyen, alt er bra og som det skal og det var så deilig å høre:-) og at det blir en jente til var veldig gledelig og praktisk. Har en jente på snart 6 så det blir stort sprang men har lillesøster med 7 års mellomrom selv og i dag merker man jo ikke noen forsjell på det. Dessuten kan Pernille hjelpe meg masse om hun vil da:-) Ble satt frem med 1 dag på termindato. 17/9:-) Får hpåe jeg slipper å gå 18 dager over denne gangen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...