Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei da, tr kommer ikke på fredag! Hun holder seg borte..

Nei hun kan ikke tvinge meg, men det kan jo bli ubehagelig nok..

hehe, ja det blir nesten sånn.. hehe.. om det blir noe av eller ikke er greit.. Denne vovven er ferdig jakt treng og har fått premie på utstillinger osv.. så hun er nok veldig bra.. Men om ikke blir det valp etter hvert.. har veldig lyst på valp også.. så hadde ikke gjort noe..

tenk og få positiv test a.. sukk.. jeg vil jeg vil...

I kveld kjeder jeg meg!!! Har vært vålerenga kamp, de tapte.. så stemningen er ikke sånn kjempe god stemning.. hehe.. Bare sitter og gjesper og veit ikke helt hva jeg skal ta meg til.. sukk

ja trur det er lurt... ikke bite over for mye liksom

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hååååper det!!!!:)

Uff, ja det blir nok ikke noe særlig å si nei, når det betyr så mye for henne. Men synes at hun er litt teit hvis hun blir skuffa over det.

Så supert at hunden er ferdig trent! Da kan dere ta henne med på jakt med én gang:) Valp er jo kjeempekoselig, men da får dere jo mye jobb en stund. Men dere vil ha en hund til uansett?

Åååå, jeg har såååå lyst på positiv test!!!! Det kommer til å bli det fineste synet vi noen gang har sett;)

Så kjedelig at vålerenga tapte!:( Kjeder meg litt jeg og, gleder meg til paradise hotel, blir action der i dag. Dagene går så sakte når man nærmer seg ikm! Vil teste!!!

Skal du noe gøy i morgen da?

Klem

Skrevet

satser på det vi snuppa=)

nei er ikke noe morro.. og ja hun er teit.. hehe

ja da kan vi jakte med henne i høst ja.. så er en stor fordel!

Valp er myyye jobb! Vi har lyst på vovv uansett, men da blir det ikke før etter jakta i år eller til neste år.. for at valpen skal være eldst mulig til neste jakt igjen, så hun kan være med og lære..

ja, vet du hva.. jeg kommer til og gråte! Så kommer jeg til og ringe deg med en gang.. så kommer jeg til og gråte så mye at jeg ikke klarer og si noe.. hehe.. Jeg kommer uansett til og ta en test på et tidspunkt A ikke er hjemme så han ikke skjønner det med en gang, har såå lyst og kunne fortelle han det på en spesiell måte...

ja dritt.. åå heldige du som har tv 3.. Er slave av Paradise jeg også, men jeg ser det på nett jeg da.. hehe...

oppgave jobbing i morgen håper jeg... sukk du da?

Skrevet

Jepp, satser på at hun holder seg unna oss begge!!!;)

Hehe, håper det går bra allikevel!

Er nok lurt å vente hvis dere skal ha valp ja. Selv om det er mye jobb, så må det være utrolig morro å lære en hund så mye, og se de store fremskrittene. Da mamma fikk seg hun var jeg overlykkelig da jeg hadde lært henne å sitte og gi labb, hehe.

Samme her!!!! Når vi får en telefon av hverandre der vi bare hører hulking, så vet vi at vi kan juble!!!:) Hadde vært herlig å kunne fortelle det på en spesiell måte, så det er nok en god idé at du tester når han ikke er hjemme. Tror ikke jeg hadde klart å vente med å teste til M var ute av huset. Er det IKM så mååå jeg teste uansett hvis mensen ikke har kommet, haha, testomane meg!

Ja jeg eeelsker tv 3:) Bra at de har nettv så du kan få det med deg du og;)

Oppgavejobbing her og. Så skal jeg møte noen venninner, også skal jeg stripe håret. Tenkte å bli litt lys igjen, så jeg slipper å farge det hele tiden hvis jeg blir gravid. Selv om det ikke skal være skadelig, så liker jeg ikke tanken på å farge håret 1 gang i mnd når jeg er gravid..

Skrevet

jupp dupp

Det er mye jobb ja.. Det er som et barn, man må opp om nettene, sørge for alt++++ Men som du sier, noe med og vite at man får det resultatet man ønsker..

hehe... jupp.. det blir en gledens dag, den dagen du ringer kommer jeg til og begynne og grine av glede!!! ÅÅÅ som jeg gleder meg..

jeg vet jeg ikke klarer og holde kjeft om Anders er hjemme.. Men jeg vil så gjerne gi han den beskjeden som en gave..

Uff syntes det er skummelt og teste jeg!

Paradise er spenende nå.. syntes det var litt synd at ida gikk ut jeg, hadde litt trua på henne.. hehe...

hørtes jo greit ut det da.. stripe håret! koslig.. De sier at det ikke er sundt heller.. har jo noe med kjemikalene man puster inn ikke hårfargingen i seg selv.. Men skal man tenke for mye sånn så kan man ikke gå rundt i oslos gater da, tenk på all eksosen som ikke er bra.. hehe...

Nå skal jeg gå å legge meg.. kanskje jeg forfører A.. hihi... jeg er uforbederlig.. hihihi

Skrevet

Da var jeg på nattvakt;) 7 timer igjen *sukk*, men det går nok fort. Skal jobbe på dagen på torsdag, med super lønn, og så er det fri til tirsdag natt igjen, hurra!

Åååå i like måde! Når du ringer meg å sier at du er gravid, kommer jeg til å bli overlykkelig! Det blir tidenes beste telefonsamtale!!!!:)

Det er noe spesielt med å kunne gi beskjeden som en gave, og jeg er ganske sikker på at du får det til:) Tviler litt mer på meg selv, hihi.

Synes det er skummelt å teste jeg og, men hater å ikke vite. Er evig optimist og tror den blir positiv hver gang, haha!

Syntes det var litt synd at Ida gikk ut jeg og. De kunne heller ventet og fått ut Rune. Greit at han er kjekk altså, men han er ikke akkurat den skarpeste kniven virker det som..

Håret ble ganske fint. Sånn lysebrun/mellomblond aktig, men rødskjær. Man kan ikke tenke for mye sånn nei, hehe. Men for min egen skyld, så liker jeg ikke tanken på å farge håret for mye når jeg blir gravid.

Fikk du til å forføre A i går?;)

Skrevet

Heia..

Bar titte innom før vi reiser til fjells i påske regnet.. hehe..

håper du får positiv tes på fredag, jeg vil ha melding og full rapport!!

Jeg kommer ikke til og teste før over påske, men skulle tr dukke opp skal du få beskjed.. hehhe

kos deg masse masse på ferie snuppa!! Det skal jeg..

Stooor klem

God Påske

Skrevet

Heei:)

Så koselig! Kos deg masse på fjellet, minsunner deg veldig. Har en dag til på jobb jeg *sukk*. Er ganske sikker på at TR kommer, har sånne kramper nederst i magen når jeg reiser med brått, og puppene er ikke ømme lenger. Du leser vel ikke dette før du kommer hjem, men du får nok en mld om ikke så lenge om at tanta har kommet:P

Krysser alt jeg har for at jeg ikke får melding av deg, denne gangen SKAL det ha klaffet for dere!!

God påske!

Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...