Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia... står til? Noe spennende som skjer?

Her har det stort sett bare vært jobb i det siste=( Men det blir penger ut av det da=)

Status baby er at jeg er nok ikke helt ferdig med mensen enda.. spotter på kvelden.. skikkelig irriterende.. så har enda ikke vært i halmen=,,(

I morgen skal jeg på provera igjen, og jeg gruer meg.. Er sååå redd for at jeg skal begynne og blød igjen med en gang, og få så inmari vondt.. Håper at det blir greit..

I kveld er jeg alene hjemme.. Anders er på fjellet sammen en jakt kompis.. Så jeg har spist en bedre middag og koser meg med vin.. mmm..

Hvordan går det med oppgavene? Jeg har ikkke gjort noe enda jeg.. skal begynne i morgen.. Men regner med at jeg kan får det ferdig på 2dager...

Gjør du no morro i kveld?

stor kleeem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei!:)

Ikke noe spennende her. Jeg er egentlig ganske frustrert, fordi jeg byttet en vakt sånn at jeg må jobbe i natt, også har jeg ikke fått sovet noe i kveld. Så jeg kommer til å bli sååå trøtt i natt! I tillegg skal jeg jobbe på sykehuset, og helt til kl 9 *sukk*. Utenom det så er alt fint;)

Så frustrerende at du ikke er helt ferdig med mensen. Håper ikke at du begynner å blø igjen med en gang du begynner på provera! Synes du er så sterk som holder ut dette her jeg:)

Så koselig det høres ut å kose seg alene med god middag og vin. Synes du det går greit å være alene, eller liker du det ikke?

Det går greit med oppgavene. Er ferdig med en, så regner med å være ferdig med de to andre innen onsdag-torsdag:) Har du fått med deg om det er et bestemt klokkeslett på fredag vi må levere innen? Møtes på blindern?

Stoooor klem

Skrevet

usj, så utrolig dritt da.. Hadde vært død om jeg var deg=/ Men det går vel bra regner jeg med=)

Har ikke blødd i kveld da, men så er jo ikke A hjemme heller da, så det teller ikke heller.. MÅ jo bare holde ut.. er jo ikke så mye mer og si.. kan man si.. hehe Men har tenkt og utsette proveraen kanskje to dager, så jeg kan ha meg litt før jeg event begynner og blød igjen... sukk*

Nei, klarte meg ikke alene, så stakk til Tonje og har sittet der og drikket vin til nå.. hehe

Hehe.. veit ikke hvorfor, men hadde fått det for meg at det var bare to oppgaver som sku leveres.. Kan IKKE skjønne hvorfor jeg hadde fått det for meg, men det går bra=)

Innleverings fristen er kl 12... Lunche jaaaaa... såå lenge siden sist.. gleder meg=)

Nå skal jeg hoppe i seng, ædda bædda...

kleem

Skrevet

Jeg var ganske trøtt i natt, men det gikk fint:) Blir ihvertfall penger av det:)

Typisk at A ikke var hjemme når du ikke blødde! Men får håpe at det er helt slutt på blødningene nå da. Kommer A hjem etterpå? Skjønner godt at du vil utsette proveraen litt!

Koselig å dra til nabo´n å drikke vin:)

Hehe, rart hvordan man får for seg sånne ting innimellom, men du rekker det nok fint fordet:) Da er jeg nok på skolen i 11-tiden og kjøper mapper og leverer, også kan vi lunche rundt halv 12? Er det ok? Skal til akupunktøren 12.40 skjønner du;)

Ååå, slemme deg som kunne sove, hehe!

Kleeeem

Skrevet

heia snupp

Det er sant... greit og få litt penger=)

jeg er ferdig!!!!!! jeg KAN jo ikke være noe annet.. Ikke blødd siden i går kl 4!! Sykt lite før det også.. Gjett om Anders skal få gjennomgå senere ;) Han er hjemme om en halvtimes tid.. Skal bli godt og få dem hjem igjen! Så skal vi spise litt pizza.. mmm

Ja det var kjempe koslig!!!

No problem!!! Er snart ferdig med den som jeg måtte gjøre mest med.. Så da er det planke kjøring resten!!!

Skal vi si vi møtes ved Akademika sånn 11 da? Må kjøpe mapper jeg også! Skal bli såååå godt og bli ferdig med det!!!!

Bare Semester oppgaven igjen nå.. sukk

stor klem

Skrevet

Hurraaaa!!!! Endelig!!!!!! Du får kaste deg over Anders med én gang han kommer inn døra, han kommer vel til å bli like overlykkelig som deg;) Kommer vel ikke til å være her så mye i kveld du da, hihi!

Så bra at du snart er ferdig med den du må gjøre mest med. Jeg har de to verste igjen jeg, gruer meg:(

Akademika kl 11 er supert!:) Blir såååå deilig å bli ferdig med det ja, er så lei av de oppgavene. Sukk, jeg er ikke særlig motivert til å sette i gang med semesteroppgave, men man må vel bare bite tenna sammen...

Stor klem

Skrevet

ja hurra... Blir nok ikke og kaste meg over han med en gang.. Men i kveld.. hehe.. Når han minst aner det.. hihi

Tenker jeg blir ferdig med den i morgen, så med de siste på Tirsdag tenker jeg.. På Onsdag skal jeg jobbe, Torsdag blir det finpuss...

Jeg skulle så ønske at vi hadde 1mnd i mellom vi ikke trengte og gjøre noe.. Bare lese og kose oss med pensum.. MEN neeehhh...

Som du sier, bare og bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det...

Nå skal jeg spise pizza.. mmm hjemmelaget.. gleder meg!

Skrevet

Hihi, vi hermet etter dere og tilbragte kvelden på soverommet vi og:P Også har vi slappet av med en film da. Var det koselig å få han hjem igjen?

Vi har omtrent samme plan for uka vi da;)

Ja det hadde vært herlig med 1 mnd til å lese, men det er vel det vi skulle bruke høstsemesteret til. Jeg blir så sinna på meg selv som alltid utsetter ting til siste liten!

Mmm, det hørtes herlig ut med hjemmelaget pizza! Håper "gjenforeningen" ble vellykket;)

Klæm

Skrevet

gærninger *fniiiis*

Virker som dere har fått litt futten i forholdet igjen... Må virkelig ha vært en tung sten som letter fra M sine skuldre når han leverte prøven.. Du vet det kan jo være en grunn til at han ikke ville så ofte før.. At han ikke følte at han strakk til eller noe...

*gliiiiise* Her ble det noe på meg i går ja... ENDELIG... Utrolig godt med den nærheten, kanskje det jeg har savnet mest.. Selv om vi har liksom kunnet kose oss uten selve samleiet, merker jeg at han blir mye mer kjærlig og øm liksom.. Merkelig det der... Eller kanskje han var det i går bare fordi det var så lenge siden..

Men det var godt og få dem hjem igjen ja.. En ting er når Anders drar til fjellet, men tar han med seg Mille blir det jo veeeldig stille da... Jeg pleier jo alltid og gå og småprate med henne, eller gå meg en tur eller no..

jiiiiizzzzzzzz og nyyydelig vær det var i dag!!! FANTASTISK, jeg har fått meg noe, solen skinner.. wee.. jippi..

Merkelig med det, men jeg har liksom vært så avslappet i fht dette med graviditet nå i det siste.. Tenkt det skjer når det skjer.. Men nå som tr er forsvunnet igjen og jeg vet det er en mikroskopisk mulighet for at jeg kan bli gravid når vi har oss, kjenner jeg det kribbler i hele kroppen.. hehe... Men det kan ha noe med at man blir våryr, solen skinner, fuglene synger... Hadde bare den forferdelige gravemaskinen som river det brente huset ved siden av oss blitt ferdig hadde det blitt en veeeeeldig bra dag.. heheh

ble litt langt dette, men er bare så fornøyd med tilværelsen i dag=) hehe

kleeeeeem

Skrevet

Hihi, ja vi har faktisk fått litt futten igjen etter vi fikk svaret på den prøven, så jeg tror nok at det var grunnen til at han ikke ville så ofte. I det siste har han jo nesten prøvd seg irriterende mye:P Uvanlig for meg å måtte si nei, hehe, men jeg tror han liker at rollene er snudd. Håper bare at jeg får han med på annenhver dag framover uten at han føler seg presset.

Hurra!!! Kan tenke meg at det var godt å kjenne den nærheten igjen. Jeg tror nok at man blir mer kjærlige når man har sex, dessuten så er det jo noe spesielt med å ha det. Det blir noe annet enn å bare kose.

Hehe, du er i strååålende humør i dag du da!:) Herlig å høre at du har det så fint igjen! Du har jo hatt det litt tøft en stund nå. Teeenk om du blir gravid nå, det hadde vært helt fantastisk! Det sies jo at man blir mer fruktbar i de lyse månedene:)

Grrr, irriterende med gravemaskin-bråk!

Har du noen planer for dagen da?

Kleeeeeem

Skrevet

så deilig da... Ja jeg trur kanskje det er litt lite mandig og ikke ha lyst også kanskje.. så han har det nok generellt mye bedre med seg selv!! Du må jo ikke si nei.. hehe... Det trur jeg aldri jeg har gjort!!!! Det går sikkert fint med annenhver dag.. Nå har han ikke dårlige svømmere hengende over seg... Trur det hjelper jeg..

Ja var fint.. han er jo så søt.. Og det er HELT klart noe spess og være så nære ett annet menneske som man elsker så mye og føler mye kjærlighet for.. Jeg er bare super forelsket i kjæresten min=) Det har jeg vært hele tiden, og virker ikke som det skal gå over...

Ja det har vært tøft,.. Men blir litt som med en fødsel tenker jeg, man glemmer det vonde fort.. =)

Jaaa vil skal bli gravide!!!!

Hva syntes du, skal jeg begyne på provera? uff er å usikker... tenk om jeg får kjeft av gyn da.. Tenk om jeg gir opp kjangsen min til og få en stabil syklus?

Nå skal jeg spise pizza rester, så skal jeg jobbe med oppgave=) jupp du da?

Skrevet

Hihi, i slutten av forrige syklus hadde vi hatt oss så mye at jeg var sår:P Så derfor sa jeg nei;) Dessuten innbiller jeg meg at han får mer lyst hvis jeg ikke gir etter hver gang. Er så redd for at vi skal gå tilbake til sånn ting var. Håper det går fint med annenhver dag nå som han ikke har det hengende over seg ja:)

Ååååh det er deilig å være så forelska!!!:) Sånn føler jeg det og, og det er vel kanskje da man vet at man har funnet den rette<3

Krysser fingrene for at du glemmer det fort! Vi SKAL bli gravide nå!!

Jeg synes at du skal begynne på provera. Foråpentligvis får du 28 dagers syklus fra nå av:) Men du må kjenne på hva du orker da, hvis du blir skikkelig deppa av tanken, så er det kanskje lurt å droppe det.

Jeg skal sette i gang med oppgavejobbing nå jeg og, kjedelig!!!

Skrevet

oki, men da skjønner jeg deg.. Ikke noe godt og være sår.. hehe.. Og jeg ser helt klart poenge ditt med at det ikke skal falle tilbake til gamle vaner.. Det kommer sikkert til og gå bra..

ja det er kjempe deilig... Heldige vi<3

uff jeg er så usikker.. Hadde det liksom vært noen dager siden at jeg mistet mensen, men når jeg skal begynne på proveraen den dagen jeg er ferdig blir jeg litt bekymret.. Fordi jeg fikk så kraftige blødninger nesten dagen etter jeg staret på proveraen sist... Men det er vel bare og bite tennene sammen og håpe at jeg ikke får mensen før jeg er ferdig med proveraen, sånn som det skal være. mensen skal jo egentlig ikke komme før 3dager etter avsluttet kur..Men jeg er jo ikke riktig skrudd sammen, så er redd for og få den med en gang.. Men jeg finner jo ikke ut av det før jeg prøver så... får gå å ta meg en pille.. sukk Resultatet KAN jo bli at jeg får 28dagers syklus også...

Uff jeg har ikke lsyt og begynne.. Men må vel.. Sette på radio og sette opp veranda døra.. Nå er gravemaskinen ferdig og huset er borte=)

Skrevet

Uff, jeg skjønner godt at det er lite fristende! Men sist du begynte på proveraen så hadde du jo mensen fra før av, så jeg vil jo tro at du ikke får mensen igjen før du er ferdig med kuren denne gangen. Du kan jo ikke ha noe mer igjen å blø nå! Hvor lenge skal du gå på proveraen? Kan du bli gravid mens du går på den? Hvis du får 28 dagers syklus så kommer du ihvertfall til å være veldig glad for at du tok dem:)

Jeg har så vidt begynt, men ååå så kjedelig!!! Men skal prøve å være flink litt til, og så få med meg Marius på en spasertur i det fine været. Han er hjemme i dag han og, er ikke verst å være student;)

Skrevet

Ja da har jeg tatt første pilla... sukk... 2uker med pille.. så skal jeg få mensen igjen.. men da skal den hopefully ikke vare mer enn en uke.. Men jeg tenkte som deg at når jeg begynnte på dem sist hadde jeg jo mensen.. Er veldig spent altså..

Det har jeg tenkt en del på også.. Man skal ikke gå på provera om man trur man er gravid.. Men man kan jo fort ende med og gå på provera i 2uker før man finner ut av det... Syntes det er litt skummelt jeg.. For sånn som nå begynnte jeg jo på pilla tidlig i syklusen, så det betyr at jeg kommer til og gå på den over el og mot mens... liker det IKKE... Men det er mulig det blir sånn bare nå første pp med provera.. At etter hvert så kommer el utenom proveraen.. Skjønner det ikke helt jeg altså.. Men må jo bare stole på at gyn vet hva hun driver med liksom.. Men når det blir så mye usikkerhet rundt det så håper jeg nesten at det ikke blir no baby før jeg har vært hos gyn 25Mai.. veit ikke lengre jeg....

Det som skjer det skjer..

Nå starter jeg med oppgavene, og jeg har IKKE lyst.. grrrr... men må man så må man... Jeg skal også gå tur etter på=) Med vovven...

klem

Skrevet

Det blir spennende å se hvordan det går! Krysser alt jeg har for at du ikke får mensen før etter de to ukene, og at den bare blir en uke.

Skjønner at du ikke liker det! Du får prøve å følge med på EL-tegn og graviditetstegn. Hvis du skulle bli gravid mens du går på dem, så går det nok helt sikkert fint. Gyn kunne vel ikke ha gjort det sånn hvis det var helt krise om du ble gravid. Satser på at det bare er denne syklusen det blir sånn:)

Hvordan går det med oppgavene? Jeg er litt i gang, men har fortsatt mye igjen. Vi var på en lang tur i sola i sta, deilig. Føler at hjernen min er litt klarere nå:)

Klem

Skrevet

ja blir spennende.. Er litt roligere nå.. ingen tegn så langt til styrt blødninger.. så da går det sikkert bra.. Det MÅ jo bare gå bra...

Ja, jeg får følge med.. Men det kommer jo til og bli gal, for jeg kommer sikkert til og føle meg sååå gravid.. Menmen... sånn får det gå..

Tenker det samme som deg at det kan umulig være sååå farlig.. Det er jo bare snakk om tilførsel av prog. stort sett.. Sikker 1 av en mill som får mèn av sånnt...

Satser på at syklusene min blir bra... jaaaaa....

Oppgavene går veldig bra.. Er nesten ferdig med 2.. Men den ene er jeg veldig usikker på, men det er bare det at jeg fikk så dårlig tilbakemelding på det... så er teit.. Men men...

Vi var også ute og gikk med vovv... super deilig!!!!!

nå er det ikke så mye som skjer.. spist litt.. så bare tv og kos i kveld tenker jeg=)

klemklem

Skrevet

Det høres bra ut, da går det nok bra denne gangen!!:)

Hehe, ja det er sannsynlig at du kommer til å få masse graviditetstegn når du går og kjenner etter. Men sånn blir det vel stort sett uansett.

Det er nok lite sannsynlig at babyen tar skade av det ja, så det får bare gå som det går:)

Ååå så flink du er! Du er heldig som har kommet så langt!

Siden du har fått dårlig tilbakemelding, så kommer den jo sikkert til å ende opp med å bli veldig bra, for da jobber du jo ekstra hardt med den:) Jeg er veldig bekymret for den jeg ikke har fått tilbakemelding på jeg!

Høres ut som en deilig helg. Jeg skal jobbe med oppgave, slappe av, og så skal vi en liten tur på ikea tror jeg.

Klem

Skrevet

det skal gå bra, det skal gå bra, det skal gå bra.. Mind over matter... Vi skal bli gravide, vi skal bli gravide, vi skal bli gravide...

Ja det er ikke fritt for det.. Symptomene kommer uansett...

Ja har vært flink i dag ja!!! Kjempe deilig.. Men siden jeg gjør så lite føler jeg at det er mer som burde gjøres.. Men jeg gjør jo bare som jeg har fått beskjed om.. så da...

Så lenge jeg står og alt går bra så er det greit.. Jeg er jo ikke avhengig av og få topp karakter heller..

Ja helt ok kveld.. Nå skal vi se Tangerudbakken.. hehe..

Hva skal dere ha på Ikea da? Skulle såå ha vært der jeg også.. Sku hatt nattbord og sengetøy.. så da.. jeje..

klem

Skrevet

Hehe, jepp jepp jepp!!!!!

Irriterende hvordan symptomene kommer uansett. Lurer på om det faktisk er innbildt eller om det er progesteronet som gjør det. Plagsomt uansett, hehe.

Du kan jo ikke gjøre stort mer enn det du har fått beskjed om, det er jo ikke noe vits i å rette på det som er bra. Du kommer til å stå uansett!:) Skal jobbe beinhardt i morgen jeg.

Var Tangerudbakken gøy i dag? Jeg glemte å ta det opp:´-(

Vi kjøpte rullgardin til soverommet, rullgardin til soverommet og tallerkner. Alltid fint med en tur til ikea;)

Har du noen planer for morgendagen da?

Klem

Skrevet

jeg trur mye er innbildt også jeg.. Fordi man går og kjenner etter hele tiden.. At de eggløsnings/mensen tegnene bare blir mere liksom.. Ække godt og si..

Jo men den ene var a så konkret i svara sine på, mens den andre kunne hun ikke så mye om, så da var det vanskelig og si noe sa a.. ikke bra.. Men satser på at det går bra...

Ja det var veldig morro.. Liker Tangerudbakken=)

Ikea er genialt.. Viste du at i ikke vestlige land regnes ikea som luksus, og det er driit dyrt...

Svarte deg ikke før i dag jeg, for vi har litt og ta igjen kan man si, så det ble tidlig kvelden for oss i går=) hehe

I dag blir det oppgaver tenker jeg.. Men gidder ikke stresse... Ellers skal vi ha husmøte.. Leieboeren vil ha hund, noe jeg mente vi sa ja til på visning alt.. Men nå kommer 2etg og ikke er sikre på hva de syntes.. så da må vi ha møte.. La nå den stakkars gutten få seg en hund da!

klem

Skrevet

Ja når man går og kjenner hele tiden, så blir nok symptomene forsterket.

Så dumt at hun ikke kunne si så mye på den ene, men det betyr jo ikke at den ikke er bra fordet! Kan jo hende at det er en knall oppgave!:)

Jøss, regnes ikea som luksus der?? Utrooolig!! Da har vi jammen meg et luksushjem;)

Hehe, det ble noe på deg i går og ja! Dere har jo litt å ta igjen ja!;P

Oppgaver her og, også har jeg tatt akupunktur.. Og i natt skal jeg jobbe på sykehuset, er såå lei sykehuset. Tenkte kanskje jeg kunne jobbe litt med oppgaver der, men vi får se.

Så teit at de over plutselig skal begynne å krangle på det. Håper de godtar det!

Klem

Skrevet

Ja vi kan jo håpe at oppgavene er bra=) Har ikke gjort en DRITT.. hehe

jupp.. Jeg håper hver kveld jeg da.. Men kan da aldri tenke meg at jeg er heldig 3kvelder på rad.. Men lever i håpet.. *knis*

Skjønner du er lei sykehuset.. Trudde hun var hjemme igjen jeg? Har hun blitt dårlig igjen?

Det du kan gjøre er å begynne og se Himmelblå på nrk nettv.. Oh my god, det er sååå bra.. Jeg trur jeg dør.. Klarer ikke vente heelt til Søndag... jiiizz...

ja IKnow.. Men det er litt typisk da... De skal Alltid krangle på ting.. fant ikke noe ut av møtet heller..

Ellers har det ikke skjedd noe særlig i dag.. En tur på jysk og kjøpte stoff til duk... Også har jeg lagd meg hjemmeside=)

www.123hjemmeside.no/monicaH

Den er ikke ferdig enda da.. under construction.. hehe

klem

Skrevet

Hehe, blir nok bra fordet;) Jeg jobbet med de i natt, så jeg begynner å bli ganske ferdig.

Hihi, ble du heldig en kveld til?;)

Marius har blitt syk han. Er ikke det typisk!! Nå som vi skulle ha oss annenhver dag, og han faktisk var helt med på det. Får bare håpe at han orker å ha seg et par ganger før EL, også håper jeg at feberen ikke har tatt knekken på svømmerne.

Hun kom hjem igjen, og hadde fått ny mat fordi hun må ned i vekt. Pga den nye maten har hun fått i seg alt for lite kalium, så det var fare for hjertet hennes. Men det var snakk om at hun skal hjem igjen i dag, så da satser jeg på at jeg får sett himmelblå på neste nattevakt:) Er ikke nett på sykehuset skjønner du, derfor det er ekstra kjedelig å være der. Gleder meg til å se det når du synes det er såå bra!

Åååå så slitsomt!!!! Håper de blir mer samarbeidsvillige snart!

Har du gjort noe gøy i dag da?

Hjemmesiden din var kjempefin! Morro å se bilder av Anders:)

Klem

Skrevet

så flink du var.. Jeg skal jobbe med siste biten nå jeg.. Men jeg har engelsk word, så jeg husker ikke hvordan jeg får satt inn topptekst og bunntekst.. Man skulle sette kandidat nr inn i det sant? Tar du det sidestilt eller midt stillt?

Det blei no på meg en kveld til ja... unbeliveble... Jeg satt opp lengre en han, så jeg tenke løpet var kjør unasett.. men nei da.. *fnis*

Å så dritt at han er syk... Men han klarer vel og kose seg litt for det om. hehe... baby skal det bli=)

Å så kjedelig da.. Jeg må jo si at det får meg til og syntes litt synd på jenta.. Jeg mener hun har jo alvorlige nok problemer om ikke hun skal slanke seg også.. Men da får hun vel leve lengre osv osv.. Men utrolig hva man skal bry seg om altså..

I går var jeg på jobb hele dagen.. Butikken åpnet i dag, så var en del som måtte gjøres.. (Har vært med og bygge nye butikke på Linderud de siste ukene... ) Etter på ble vi spandert på middag i byn som takk for hjelpen.. Sorensos trur jeg det het.. sånn pasta italiens resturante.. Kjempe koslig...

I dag hadde jeg planer om og gjøre minst mulig + oppgavene.. Men fikk tlf i morges om Jeg kunne jobbe fra 6-10 på Linderud, det har plutselig blitt bestemt utvidet åpningstid.. Forde det er nyåpning må vi være 3stk hele tiden.. Så da måtte jeg jo si ja da... Blir penger av det da.. Men Anders ble litt irritert da. hehe..kan jo skjønne det..

Her har murringene fra i går og blødningene gitt seg.. ble bare litt.. Har ikke tatt no mer provera.. Tør ikke... Jeg er sikker på at det var dem..Jeg trur ikke det var el heller.. For det var relativt brunt blod, Jeg tenker det burde ha vært friskt jeg?.. Men var det el, så hadde vi jo oss dagen før(og dagen før det igjen, og dagen før det.. hihihihihi), så burde ha truffet.. hihi

gjør du noe spennende i dag da?

Nå skal jeg sette igang med oppgavene mine jeg.. jupp

kleem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...