*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2009 #26 Skrevet 27. mars 2009 Endelig tid til å være litt her igjen!! Ikke dårlig, dere får virkelig tatt igjen det tapte dere, hehe. Jeg tror ikke at hun merker at hun blir slanket, for hun får jo mat intravenøst:) Det er en grunn til at hun må ned i vekt, men tror ikke at jeg skal skrive så mye om det på nett, i tilfelle det blir kjent igjen og jeg får kjeft for det. Høres veldig spennende ut å være med på å bygge en ny butikk! Så koselig at dere fikk spandert middag:) Hehe, deilig med penger i kassa! Så får Anders bare bli litt irritert;) Er nok lurt å droppe proveraen ja! Får nesten håpe at det var EL da, siden dere har hatt dere så mye i det siste. Hvis det var litt slim med blodet, så kan det jo ha vært det! Du driver vel bare å styrer i heimen du nå da? Kleem
monca*84*j12 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #27 Skrevet 27. mars 2009 weee ja, det er deilig.. hehe.. ikke for det.. har vært her hele tiden jeg da.. hehe jupp... jeg er VELDIG fornøyd med innsattsen.. Skjønner at du ikke vil si så mye om det.. Taushetsplikt og greier.. Er viktig det der.. hehe... Men det er sant som du sier.. hun merker sikkert ikke så mye=) Ja var veldig koslig.. Utrolig slitsomt og mye og gjøre.-.. Men veldig ok.. Ja, tenker det er det beste... Jeg føler meg mer sikker også.. Føler det er rett.. Man skal jo lytte til kroppen sin.. Ja her er det full fart.. Støvtørking og rydding for full fart.. My god.. Mye som skal gjøres når en skal gjøre det ordentlig.. Nei nå må jeg fortsette.. soverommet/kjøkken og bad igjen.. =S klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. mars 2009 #28 Skrevet 28. mars 2009 Guri malla, tror faktisk at jeg hadde EL i går på dag 14!! Jeg som alltid får det mellom dag 15 og 18, aldri hatt det så tidlig før. Men tempen har steget i dag, og EL-smertene er borte. Var akkurat som jeg kjente at jeg hadde EL i går, var såå vondt da vi hadde sex, og rett etterpå kom noen forferdelige stikkinger akkurat som eggposene "sprakk":-S Jeg som hadde håpet at EL var i morgen, så vi fikk 3 dager å lage baby på. Men da får vi håpe at søndag og i går holdt. Blir nok en runde i dag for sikkerhetsskyld, vurderer å dra og kjøpe noen EL-tester bare for å se om den blir pos eller neg.. Hvordan går det med ryddingen i dag? Er det sånn at du skal ha familie først, og fest med venner etterpå? Ja man skal absolutt lytte til kroppen sin, så du har nok rett:) Gratulerer med dagen!!!! Stor bursdagsklem
monca*84*j12 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #29 Skrevet 30. mars 2009 OI så spenennde... Det er vel ikke usansynelig at det var det eller? Har du testet etterpå? Dere traff jo heelt sikkert bra nok!!.. Ingen fare..=) off.. Det ble mye rydding.. holdt på til 10 på fredagen.. Men resultatet ble kjeempe bra! Bursdagen gikk kjempe fint.. Foreldrene våre fant tonen, og vi hadde en heelt syykt god middag... Alt i alt velykket...=) Ellers fikk vi besøk igjen kl.7 og holdt på til 5=) Så kosa oss masse... I går var vi på gjør din bolig bedre... Det var kult.. Fant drømme soffaen.. + vi holdt på og kjøpe stoort boblebad/spa bad til hagen.. 110000 sku de ha for deg =/ Men bestemte oss til slutt for og la fornuften seire og skal bruke mer penger på boligen i stede.. Ikke så dumt kanskje.. Så tjener vi mer penger i lengden... Jeg blør jeg blør.. I hele går og i dag.. Det er nok pga proveraen tenker jeg... Men det jeg er usikker på er om el stoppes eller om den kommer den også samtidig som at jeg blør.. erre mulig? Kan jo hende dette ikke varer så lenge, men er ikke godt og si.. Kan jo også hende at det varer to uker, så kommer den egentlige mensen fordi da er det to uker siden el, så har jeg mensen i 4uker til + to uker.. =7uker til.. HAHAHA jeg blir GAAAAAAAL,,,,,,,, Når skal det gå min vei da? Men men, det ordner seg vel regner jeg med.. sukk I dag skjer det ikke så mye.. vurderer og starte litt på sem.oppgaven.. Men er litt godt og ha en dag og kopble av litt også... så dah.. får se...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2009 #30 Skrevet 31. mars 2009 Helluuuu:) Det var visst ikke EL for jeg fikk positiv EL-test dagen etter, og smertene tok seg opp igjen. Så EL var på søndag i steden, så da fikk vi hatt oss fredag kveld og lørdag natt, så da bør vi ha truffet;) Oj, litt av en ryddejobb du gjorde! Så koselig å høre at selskapet ble vellykket. Da trenger du ikke grue deg for at de skal møtes igjen ihvertfall. Det ble en lang dag for deg, kom det mange utover kvelden? Fikk du mye fint? Kan tenke med at det var kult på gjør din bolig bedre! Hva slags sofa var det dere fant da? Ååååh det hadde vært herlig med stort boblebad i hagen, men 110000 ble kanskje litt drøyt! Var nok lurt å heller bruke mer penger på boligen, så kan dere heller kjøpe boblebad senere hvis dere vil det;) Så dumt at du blør igjen!!! Jeg vil tro at EL kan komme fordet, men blir vel ikke lett for en evt spire å feste seg når det blør. Men jeg er ikke sikker på om EL kan komme når man blør altså. Håper blødningene stopper igjen snart og at det tar noen uker før du begynner å blø igjen. Uff, skjønner godt at du blir gal snuppa, men det blir garantert din tur snart! Er jo ikke så lenge til du skal til gyn nå I dag har jeg hatt veiledning på oppg, Morken er så snill og flink!! Fikk det litt klarere for meg, og må gjøre om litt på problemstillingen. Du har veiledning i morgen? Sendt inn disposisjon? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #31 Skrevet 31. mars 2009 Oi så spennende.. Var bra du fikk el litt senere da, så følte dere at dere fikk gjort den innsatsen dere ønsket=) Ja det ble vellykket.. og det er bra.. Vil nok ikke være bekymret neste gang nei... Vi ble ikke så mange desverre, men vi hadde det kjempe morro... Holdt på til 5.. fikk stort sett penger, og det var jo kjempe greit.. ellers fikk jeg en del gavekort osv....+ masse blomster.. Så det var jo bra da.. sort skinn soffa.. Den var stor og god.. Skulle ønske jeg hadde penger til og bytte ut den jeg har! sukk... Ja, det var en del penger ja.. Men det hadde vært morro kan man si... Utrolig teit at dette skulle skje nå.. sukk* Jeg blør veldig lite og er ikke friskt, så jeg trur ikke det kommert til og var veldig lenge.. håper i det minste ikke... Jeg kjenner at jeg har el disse dager.. vondt som jeg pleier og ha... Men det er bare vondt på den ene siden og ikke mens vondt.. snufs... Lei meg.. Og vite at en Eggløsning går til spille sånn, og vite at jeg har såå lange sykluser er rimelig deprimerende.. Jeg kan jo håpe at blødningene stopper løpet av dagen og vi kan ha oss i kveld, men tviiiiiiiiler... jeg har veiledning i morgen ja, og har sendt inn disp og alt.. Har ikke hørt om hun veilednings dama jeg... Men men.. Vi er heldig vis ikke en stor gruppe.. Ellers fikk jeg tlf i morges om at vi må på møte i kveld.. Vi skulle og spise pizza i byn.. Regions sjefen kommer også.. så blir skikkelig oppvaskmøte.. Med alle som jobber og har jobbet på stovner siden sjefen tok over.. Veldig spent.. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2009 #32 Skrevet 31. mars 2009 Ja det er jeg veldig glad for! Blir bare så irritert på meg selv som ikke klarer å tenke positivt! Jeg burde jo være positiv nå!! Man trenger ikke være så mange for å ha det gøy:) Praktisk med penger og gavekort, og koselig med blomster. Har du planer om å kjøpe noe spesielt for pengene/gavekortene? Ååå så fint!!! En vakker dag så får dere råd til å kjøpe en sånn. Sikkert praktisk med en ikke fullt så fin sofa når man skal ha småbarn. Det er ihvertfall bra at det er lite og ikke friskt, da krysser jeg fingrene for at det gir seg i dag eller i morgen. Typisk at EL er på vei nå som du blør! Det er helt uaktuelt med brannbil? Pleier du ikke å ha EL-smerter en del dager før EL? Kan jo hende at blødningene slutter før du har EL:) Hmmm, jeg har heller ikke hørt om hu veilederen deres før. Får håpe at hun er flink. Veldig spennende problemstilling du har valgt ihvertfall! Det blir nok et spennende møte! Håper dere får ordnet opp i problemene:) Klem
monca*84*j12 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #33 Skrevet 31. mars 2009 Jeg skjønner det er vanskelig og være positiv.. Men det må jo bare gå deres vei nå.. Jeg kan da ikke skjønne noe annet liksom.. Men jeg kjenner meg veldig igjen i det og være negativ... Ja kjempe greit med penger og gavekort! Jeg har brukt en del av pengene alt.. Jeg har kjøpt nattbord til oss... De vi hadde var driit stykke i trehvitt.. Og det er relativt dyrt også.. Ellers har jeg faktisk kjøpt skostativ=) hehe...+ bedrollers.. hehe.. alt så fornuftig.. Men er veldig fornøyd da.. Ellers har jeg tenkt og bruke gavekortene på meg selv.. Ene er på Estetique=) så da blir det sminke trur jeg... Ja det er bra.. Men jeg risikerer jo og blød frem til mensen, og så blød 4uker til.. Men det kan også gi meg en el til da... Og at det ikke kommer blødning.. Veit ikke jeg... Men brannbil er uaktuellt.. Vi liker det ikke noen av oss.. Da må jeg lure A, og jeg vil ikke det.. Og be han ehm tømme seg i meg er heller ikke fristende, da blir det bare babymaking liksom.. Ellers pleier jeg og ha el etter smerter ja.. En siste mulighet er jo at jeg tar feil av smertene, og at jeg ikke har el likevel.. En kan jo håpe.. Det som skjer det skjer... Ja håper hu er flink, men det er a jo helt sikkert.. Jeg trur at jeg er fornøyd med prob. stillingen... Men trur jeg kommer til og velge ungdom med Asp. i stede for barn.... Ja håper det.. Håper også at det blir konstruktiv og fint, ikke dritt kasting og hyling liksom..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2009 #34 Skrevet 31. mars 2009 Nei det er jo ingen grunn til at det ikke skal gå Så får vi satse på at det kan klaffe selv om man ikke har noe tro på det. Ja det var fornuftige kjøp! Men det er bra at du ble fornøyd fordet;) Ååh alltid gøy å kjøpe sminke! Håper virkelig at du slipper å blø fram til mensen, og så blø 4 uker til! Skjønner at dere ikke vil kjøre brannbil og at det blir litt for mye prøving å be han om å tømme seg i deg. Får krysse fingrene for at blødningene stopper før du får EL, nå fortjener du virkelig en liten spire synes jeg! Hun er nok flink ja, og det blir kanskje enda mer spennende med ungdom istedenfor barn. Har du lest mye om det? Jeg må lese masse jeg, og det er såå kjedelig!! Nå har jeg sovet noen timer, også skal jeg på jobb kl 23. Håper møtet går bra!
monca*84*j12 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #35 Skrevet 1. april 2009 Heia.. Møtet i går gikk greit.. Fikk pratet ut om alt og fikk renset luften.. så det var litt bra! Men var ikke hjemme før 12... så ble sent... Kjenner jeg er litt trøtt nå.. Tru det eller Ei.. Tr forsvant, og det blei no på meg i går... Det er jo helt merkelig... Men jeg er fornøyd.. Men nå vet jeg jo ikke når el faller da.. Kanksje det har vært.. Men da får jeg håpe at lørdagens aktiviteter dekket event det.. kan jo håpe! Nå drar jeg til Blindern.. Hva jeg ikke skulle gjitt for og kunne sove litt.. sukk* Prekas..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. april 2009 #36 Skrevet 1. april 2009 Hei:) Det var godt å høre at dere fikk rensket luften, men det passet jo litt dårlig at det ble såå sent da. Håper du har fått tatt deg en hvil etter at du kom hjem. Hurra, så bra at TR forsvant og at det ble noe på deg. Krysser alt jeg har for at dere traff EL!! Er EL-smertene borte? Hvordan gikk det på veiledningen i dag? Var veilederen flink? Klem
monca*84*j12 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #37 Skrevet 1. april 2009 ja det ble sent.. Men det gikk greit... Jeg sov 3kvarter i stad, så da kom jeg meg litt=) Ja det er jo helt utrolig, det hadde jeg bare ikke trudd.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tru om el har vært eller ikke.. Men i dag har jeg ikke dirrekte vondt heller, mer en litt sånn kilende/kriblende rar au midt forran.. Meget snodig følse.. Skal i hvertfall gjøre hva jeg kan for og få Anders med på Sengemorro i kveld.. så får vi håpe at vi har truffet.. Det beste er vel at jeg mest sansynlig slipper mensen i påsken.. Da blir jeg glad! Veiledningen gikk greit.. Hun vi skulle ha var syk, så fikk en vikar... Hun var hel grei.. Vi var bare 3som møtte opp til veil. Og det var stort sett jeg som hadde noe og si.. De andre var litt tafatte.. Men vi hadde en ok faglig diskusjon, og fikk litt hint og råd fra veileder da... Mulig jeg skal jobbe litt med problemstillingen min.. Får se... Ellers har det ikke skjedd mye i dag... Nå er det fotball kamp på tv.. så wee.. Heia Norge... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2009 #38 Skrevet 2. april 2009 Hei:) Fått sovet ut i dag? Jeg sov leeenge i dag, deilig! Så skal jeg jobbe fra 16-22, så kan jeg ta helgen, juhuuu!! Er i godt humør i dag jeg, har fredagsfølelse og liker været:) Høres ut som EL var i går eller i forigårs. Fikk du med deg A på sengemorro i går og? Hadde vært såå fantastisk om det klaffer for dere nå, og jeg har faktisk en veldig god følelse av at det endelig er deres tur:) Blir deilig å slippe mensen i påsken ja! Skal dere reise bort? Kjedelig at de andre var så tafatte da. Men da var det nok du som fikk mest mulig ut av veiledningen:) Klem
monca*84*j12 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #39 Skrevet 2. april 2009 Ja, jeg fikk sovet godt ut i dag=) Kjempe deilig! Skal du jobbe i dag du.. Så du har fri hele helgen.. så deilig! Ja været har vært utrolig nydelig i dag.. helt fantastisk.. Vi var oppe i 12 grader i dag=) Ellers har jeg vært og shoppet litt i dag.. kjøpt litt bursdagsgave osv... Også har jeg krasja bilen litt og revet ned takrenna på garasjen.. mulig jeg har pungtert ett hjul også.. så har virkelig klart det.. Men jeg trur det går bra, er ikke sååå ille som en skulle tru.. Men A ble ikke dirrekte glad.. hehe Jupp, det ble no på meg i går også=) Er jeg riktig heldig i kveld også, siden A reiser i morgen.. Men jeg trur el er over også.. for alt av vondter er borte.. Jeg har jo ikke prøvd noe ekstra denne mnd, men det er litt spennende av den ene grunnen at det er så lenge siden jeg har telt ned til ikm.. hehe.. tipper ikm ca 13-14.. Når har du? 9? Vi stikker til Valdres vi, men ikke før på Onsdag da.. Skal jobbe i morgen og ¨på Lørdag.. så dah.. Men skal bli godt og komme seg vekk litt! Skal dere noe da? Ja, men det ble at jeg gav veldig mye til dem av tips og tanker osv, men fikk ikke såå mye igjen.. Men kan jo kanskje ha noe med at Disposisjonen min er så bra.. HAHAHA... klem til deg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2009 #40 Skrevet 2. april 2009 Bra at du fikk sovet ut i dag! Ja nå har jeg ca 1 1/2 time igjen, så har jeg fri helt til tirsdag natt. Har fått bytta på vaktene, så jeg skal jobbe torsdager i stedenfor fredager. Herlig!! Neeeei, stakkars deg!! Skikkelig uflaks:( Hvordan fikk du til det? Hehe, Anders ble ikke så fornøyd nei;P Marius vil ikke ha felles bil med meg en gang han! Kanskje like greit hvis jeg skulle være uheldig en gang. Så heldig du er som har deg så mye for tiden;) Og dere har jo garantert truffet EL, så nå kan du begynne å telle dager. Herlig at du er med i "gamet" igjen! Jeg har ikm rundt 10-11. Tenk om vi får positive tester begge 2!! Deilig med en tur til Valdres! Hvor skal Anders i helgen? Vi skal nok bare være hjemme, en liten svipptur til kongsvinger for besøke mamma og stefar på hytta tenker jeg. Håper at været blir minst like herlig som i dag! Hehe, det var nok derfor! Da fikk de mye ut av det da, takketvære deg;) Har du begynt å jobbe med oppg? Klem
monca*84*j12 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #41 Skrevet 2. april 2009 ååå så utrolig deilig!!! Tenk og få hele helger igjen da=) Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne.. Jeg viste jo at du hadde byttet en av dagene, men jeg viste ikke at det var fredagen.. Ehm, jeg skulle parkere her hjemme da vet.. men men.. Jeg håper bare dekket ikke var ødelagt.. jeg trenger den bilen i helgen.. hehe.. Det kan hende det bare var lite luft i dekket.. Det er Anders som eier bilen da.. hehe Ja tenk om vi har truffet da... Det var jo bare 3dager som vi ikke kunne, og vi hadde jo oss begge dagene før og etter og vell så det.. hihi.. Kan jo hende jeg bommer med ikm med noen dager..=) Anders skal på bever jakt, men det er bare fra fredag til lørdag da.. På lørdag skal vi på fest til Tonje, hun ble 25 i dag.. hurra... Deilig og bare være hjemme også da! Jeg har ikke begynnt nei... tenkte og være veldig flink over helgen mens Anders skal på jobb.. (vis jeg ikke skal jobbe da... har ikke sjekket listene.. hehe) Nå er det unkaren.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2009 #42 Skrevet 2. april 2009 Jaaa, det blir herlig!! Så kan jeg ta helgen på torsdag kveld:) Hehe, det høres jo litt komisk ut, selv om det ikke er noe gøy å ødelegge bilen. Bra at du tar det med humor;) Satser på at det bare var lite luft i dekket, og at du kan bruke bilen i helgen. Når det bare var 3 dager dere ikke kunne, så er det jo nesten garantert at dere har truffet. Åååå dette blir såå spennende!!! Krysser ALT jeg har for deg:) Koselig med bursdagsfest! Men den hurraen der "hørtes" ikke helt troverdig ut med de prikkene;P Har du egentlig ikke så lyst? Håper du får fri i neste uke da. Deilig å bare slappe av hjemme med oppgaveskriving:) Nå sover du vel søtt, vi snakkes i morgen:) Jeg skal opp halv 10 og ta akupunktur, gleder meg. Føler meg alltid så rolig etter jeg har vært der.
monca*84*j12 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #43 Skrevet 3. april 2009 heia snuppa.. Ja jeg syntes det var litt komisk.. kjerring bak rattet.. Hva skal man gjøre da? bli sint liksom? Er jo ikke noe poeng i det, det som skjer det skjer... Veit ikke ang dekket enda.. er spent... Ikke sant, hva er kjangsen da.. håpehåpe... Det er spennende for oss begge spør du meg!!! HAHA det ble no på meg i går også! hehe.. im good... Nei jeg gleder meg forsovet.. Trur det kan bli en kjeeempe bra fest, men det er litt bittersøtt også.. Tenk om jeg ødelegger kjangsene mine da.. Det er jo det som er litt spennende liksom.. Ja hadde vært deilig med fri.. Finner ut av det i morgen.. Var det fint hos akupunktøren? Er så spent på om det har virkning altså.. Jeg skal på jobbe jeg da, På Linderud senteret.. Litt morro og jobbe et annet sted enn det som er normalt... Men vi hadde fått 4paller med varer i dag, så det blir myyyye og gjøre.. Men da går kanskje tiden fort da, hopefully.. =) klemklem..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. april 2009 #44 Skrevet 4. april 2009 Hei snuppa:) Måtte bare holde meg unna bim i går jeg, var så stressa på om det har klaffet eller ikke, at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Virker som akupunkturen i går har gjort susen, for jeg er roligere i dag:) Nei det hjelper ikke å bli sint, så lenge alt gikk bra med deg så er det det viktigste. Bilen er jo bare en bil, og den kan fikses;) Ååååå *misunne*, jeg vil også ha meg så mange dager på rad!!!! Det er spennende for oss begge ja, men jeg får mer og mer følelsen at jeg er ute av gamet denne gangen. Men håper at det dukker opp noen lovende symptomer hos oss begge utover uka;) Jeg er ganske overbevist om at akupunktur hjelper. For det første blir jeg roligere, og for det andre fjernet det nesten alle bivirkningene etter pergoen. I tillegg har jeg vært skikkelig allergisk de siste dagene, så satt han noen nåler for det i går, og i dag merker jeg ingen ting. Har ikke nyst en gang! (de siste dagene har jeg sikkert nyst 10 ganger i timen, hehe) Så gøy at du skal jobbe på Linderud. Fikk du brukt bilen? Tiden går nok fort med 4 paller! Det hørtes enormt mye ut!! Også er det vel mye folk på lørdager:) Klem
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #45 Skrevet 6. april 2009 uff skjønner at nervene tar innersvingen på deg nå.. Men husk.. Om det ikke klaffer denne gangen, så har du lov til og bli skuffet, men prøv og tenke positivt.. Det er ikke lenge til spira sitter nå uansett altså! Det kommer til og gå bra! Du får baby! er har det vært en ganske travel helg... Fredagen og lørdagen var det jo jobbing, gikk greit.. Men men.. Så var det party party hos Tonje, inmari koslig.. Men ble fort uvell så jeg dro hjem i halv ett tiden.. Er vel psyken som spiller et puss med meg tenker jeg... På søndagen styra vi masse.. Ryddet, støvsuget, dro og vasket bilen (innvendig OG utvendig for 250kr!!!!!!!!) Mens folka tok seg av bilen vår, så gikk vi tur 1time..er så sinnsykt bra vær da... Så var det reste middag hos Tonje og M + film på kvelden.. så var en kjempe koslig dag! Hvordan går det med deg? Hvordan er følsene rundt denne pp? nermer seg jo nå! Her har jeg ingen følser, bortsett fra at vi har hoppet i høyet veldig mange ganger denne pp så føler jeg at vi har litt odsene mot seg.. Jeg har hatt en del litt annerledes murriger i underlivet.. Litt mer sånn kilende egentlig.. Men bortsett fra det, NOTHING..... Men jeg må jo si at jeg regner ikke med at det klaffet denne mnd, pga blødningene osv.. Men innsatsen skal det ikke stå på (to ganger i går... fniiiiis).... Nå skal jeg og levere en bok og kjøpe meg litt frokost, så skal jeg jobbe med oppgaven.. starte på den i hvertfall.. hehe klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2009 #46 Skrevet 6. april 2009 Det er sant, hvis det ikke går nå, så er det jo sannsynlig at det skjer om ikke så alt for lenge. Jeg har nok lagt alt for mye i denne pp´n siden det er første mnd med hormoner og akupunktur, også har jeg holdt meg helt unna alkohol. Neste pp er det pausemnd fra pergo, så da kommer jeg nok til å ta det mer med ro og leve livet. Det var litt av en travel helg ja! Håper at det er en spire og ikke psyken som gjorde at du følte deg uvel:) Det var billig bilvask!!! Er sånn her borte og, skal nok ta en tur dit snart;) Hørtes ut som en kjempekoselig dag. Vi hadde bare en rolig helg med godteri og film, kjøpte 6 filmer på lørdagen, hehe. Var så mye på tilbud, men vi så ikke alle da. Det går greit med meg, hjernen min tenker og tenker heeeele tiden, jeg blir gaaaal! Bare gleder meg til å finne ut om det har klaffet eller ikke, helt utslitt. Det jeg har merket denne mnd er stikkinger 4 dpo, temdipp 5 dpo, og etter det har jeg hatt sinnsyyyykt ømme pupper og brystvorter. Men i dag, 8 dpo, er de plutselig ikke så ømme lenger, så nå har jeg mistet litt håpet igjen. Hehe, nei skal ikke stå på innsatsen deres denne gangen!! Så spennende med de murringene, håååper det er en spire som fester seg godt:) Har du noen planer for når du skal teste? Så flink du er som er i gang med oppg. Må vel starte i dag jeg og. Klem
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #47 Skrevet 6. april 2009 Jeg ville også lagt mye i det om jeg var deg!! Er jo som du sier selv, at du har jo brukt mye penger osv på dette nå! Deilig med en rolig helg da.. Jeg gleder meg til hytte tur jeg nå.. Reiser Onsdagen... Skal bli godt og komme vekk litt.. Men trur jeg må ta med bøker og data.. får se.. Men jeg gruer meg til og fortelle svigermor at jeg IKKE vil stå på ski.. Hun har sine forhåpninger.. Men jeg mener skal jeg først nedvergie meg til og stå på ski, noe som gjør at jeg gjerne oppfører meg som en 4-åring, skal det visst ikke skje forran svigermor! Det jeg GLEDER meg til er at vi skal se på en hund.. Fant en annonse for en stund siden om en hund som trenger omplassering, Gordon Setter 2.5år tispe.. Lang historie kort kan det hende at vi ender opp med ny vovv i påsken.. hihi.. Jeg skal kanskje bli mamma.. hehe... *håper* Hjernen min tuller med meg også, vet hva du snakker om..Og jeg har ikke en gang gjort noe "ekstra" for at det skal funke... my god altså... For min del er det vel bare at jeg ikke har kunnet prøve på så lenge at da blir det spnennede likevel.. Jeg håper veldig at det har klaffet for dere nå altså.. spennende med stikkinger og tempdipper da... håpehåpe** Tenk om a.. så morro Nei det skal ikke stå på det nei.. hehe.. Har vært godt med prøvepause kjenner jeg.. man blir litt mer yr etterpå.. hehe.. + at våren er jo her=) jeg har ikke staret da...hehe.. måtte henge opp tøy, levere en bok.. osvosv... mye man skal gjøre.. Men nå tenkte jeg at jeg sku sette meg ned! klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2009 #48 Skrevet 6. april 2009 Ja blir nok herlig med en hyttetur. Jeg drar på hytta til stefar i Kongsvinger på fredag eller lørdag. Mamma, stefar, lillebror og svigersøster skal dit. Marius skal på danskebåten på fredag, så da er det like greit for meg å dra dit. Hehe, hun kommer jo helt sikkert til å forstå hvis du forteller henne hvorfor du ikke vil da. Jeg skjønner deg veeeeldig godt!!! I tillegg så får jo du litt tid til å sitte alene med oppgaven mens de er ute. Ååååå så gøy at dere kanskje skal få en hund til!!! Hvordan tror du at Mille kommer til å ta det da? Jeg har en skikkelig god følelse på deg altså! Skjønner veldig godt at det er superspennende for dere siden dere ikke har prøvd på en stund. Hadde vært sååå gøy om det ble desemberbaby på oss begge:) Så effektiv du har vært i dag da! Jeg har lest litt, men klarer ikke bestemme meg for om det lønner seg å lese litt først, eller om det er like greit å skrive med én gang. Hva gjør du? Skal snart dra å ta akupunktur jeg... Klem
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #49 Skrevet 6. april 2009 Skjønner du drar på hytta, ville jeg gjort også.. Siden du ikke kan drikke osv.. Nei hun kommer ikke til og forstå det.. Hun vet jeg ikke liker ski, men maser hver gang vi sees eller prates om at hun gleeder seg såå til og stå på ski med meg.. + hun presterte og si at om ikke jeg ville stå ski så viste hun ikke om jeg fikke komme på hytta... Hun mente det ikke sånn regner jeg med, men jeg har ikke helt klart og slippe tanken.. Men får se hvordan det går... Ja kjempe spennende.. Jeg trur nok ikke det blir lett i starten, men det kommer til og gå seg til.. Første prioritet er at de kommer over ens.. Om Det blir full skjærings og de viiirkelig ikke liker hverandre så blir det ikke noe av.. Mille er barnet vårt, så det er hun som bestemmer! Jeg har ike spess god følse på meg selv.. Jeg nyter bare mensen frie dager jeg=) Ja tenk om a.. Julebaby,, Jeg som eeelsker julen vil få enda en grunn til og elske den.. Helt enig med deg.. jeg trur jeg kommer til og ta for meg ett og ett pungt på lista, lese litt og sette opp en oversikt over hvor jeg finner det i pensum, så skrive.. Jeg trur jeg kommer til og ta ett og ett pungt, så syr jeg det hele sammen til slutt.. får se.. kos deg hos akupunktøren da!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2009 #50 Skrevet 6. april 2009 Kan jo hende at TR kommer på fredag, så da kunne jeg jo blitt med. Men er bare folk som M jobbet med før som skal være med, så da blir det ikke så stas allikevel. Selv om de er superkule:) Hvorfor er hun så opptatt av at du absolutt skal være med på ski? Håper virkelig at hun ikke blir sur!! Hun kan jo ikke tvinge deg til det akkurat! Det er bra at dere lar Mille bestemme. Håper at de går godt over ens og at Mille ikke blir sjalu. Får nesten prøvd dere på hvordan det blir når dere skal få søsken til nr 1;) Ååå julebabay hadde vært såå koselig!!! Jeg eeeelsker også jula, og det hadde vært helt perfekt med enda en grunn til å elske den. Håper så innmari at vi får en baby i julegave!! Hvis jeg er gravid nå får jeg termin 22. desember, på broren min sin bursdag;) Det høres lurt ut å ta ett og ett punkt:) Hatt en fin kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå