Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #51 Skrevet 16. mars 2009 Hi tar faktisk ikke feil. Har du tatt deg en tur ut, å sett hvor ille kjøttmarkedet faktisk har blitt? "Når mannen min er ute m kompisene sine ler de av sånne som deg" Hvordan kan du vite det? Selvfølgelig sier han det til deg, lille naive jentunge:) Er søren meg ingen einstøinger som prøver seg, det er ALT! Du virker veldig uvitende om hvordan det faktisk er!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #52 Skrevet 16. mars 2009 Håper aldri det skjer meg. Håper mannen min kommer til å være trofast slike jeg er mot han. Jobbet i utelivsbransjen før, der så jeg mye gifte folk vri av seg gifteringene sine i løpet av kvelden. Trist å se på. Men det var jaggu like mange damer jeg spottet i å gjøre dette. Hvorfor gifte seg om man ikke kan holde seg i skinnet da?
Mamsen86 Skrevet 16. mars 2009 #53 Skrevet 16. mars 2009 Jeg er en av "de damene" som slenger rundt hjemme i joggings og tilfeldig oppsatt hår.. Men jeg dusjer hver dag, steller neglene mine, barberer leggene mine, kurer håret, tar sol, ja, you name it.. Men å dolle meg opp hver bidige dag? Æsj, det gidder jeg ikke! Jeg telte joggebuksene mine her om dagen, og jeg har 29 stykker.. Men jeg ser poenget ditt da, selvom du kanskje kunne lagt det frem litt annerledes. Det er så absolutt så altfor mange som bare "forfaller".. Men jeg HUSKER hvordan jeg selv så ut med en 7 uker gammel baby, for å si det sånn. Sånn innimellom amming, bæsjebleier, soving, tåteflasker, gulping, gråting, bading, enda fler bæsjebleier og lite nattesøvn - så skal jeg ærlig innrømme at håret kunne trengt en klipp, huden kunne trengt litt farge, ansiktet kunne trengt litt sminke.. Og om jeg da at på til skulle hatt to til?! Jeg sliter NÅ, med den ene jeg har, for å få tid til meg selv og det å pleie meg selv. Men for all del.. Fantastisk for deg! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #54 Skrevet 16. mars 2009 Håper heller ikke det skjer m meg. Da vil jeg leve i uvissheten faktisk. Vet veldig godt hvordan det er ute på byen, dessverre! Føler at ingen er trofaste lenger:(
solei Skrevet 16. mars 2009 #55 Skrevet 16. mars 2009 Slik er det når vi har det for godt. Det er for lett å skille seg idag. Vi har det for godt...takler ikke motgang. Baksiden av medaljen av å ha ett velferdssamfunn. Mennesket blir alt for egoistisk. Ett hån mot de som virkelig har det vanskelig i resten av verden!! Så har du de som opplever sykdom i ett ekteskap. alt dreier seg om å kjempe sammen og leve livet dag for dag. Men ikke med å fly ut på byn og pløye over en bimbo som hi. For de er virkeligheten en annen og ekte!! Snakker av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #56 Skrevet 16. mars 2009 Tok dere dette innlegget seriøst, altså? Det kan dere vel ikke mene? Joggebukser er en ting, men ha nå i hvert fall litt iq, da.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #57 Skrevet 16. mars 2009 Skal ikke se bort ifra at dette er sant. Er mange slike gifte menn!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #58 Skrevet 16. mars 2009 Det er det. Men hallo, hør på ordlyden til HI - det lyser jo tullprat lang vei.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #60 Skrevet 16. mars 2009 Ha ha ha.. du har visst problemer du og 13.18. Du skjønner det lille venn, at mannen min og jeg har et bedre forhold enn du noen gang kan drømme om. At du slenger på alle disse sarkastiske ordene, vitner bare om din smale intelligens og dårlige ordforråd. Tror ikke vi skal gå inn på hvem som er naiv og uvitende, for det peker sterkt i din retning. Jentunge er det forøvring svært mange år siden noen har kalt meg. Men takk for god underholdning. *ler*
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #61 Skrevet 16. mars 2009 Du har sikkert rett i at enkelte menn velger andre når de har sjansen til det, enn dama hjemme. Klart de vil ha noen som ser bra ut..Men forfalle,7 uker etter fødsel hehe, hvem klarer vel å være på topp igjen etter så kort tid. Så at du får flere menn ute på byen tror jeg så gjerne på. Men mannen min hadde du nok aldri fått. Han tar nemlig ikke de som sprer beina til hvem som helst!!!
Lea Laus Skrevet 16. mars 2009 #62 Skrevet 16. mars 2009 Kanskje du møtte mannen min i helga? Han kom nemmelig hjem fra byen på lørdag stolt som en hane fordi det var ei som hadde forsøkt å sjekke han opp! Haha, hun var visst nok helt ok, med silikonpupper og greier! Men som han sa, hu virka ganske blåst, fordi hun prøvde seg etter at han hadde fortalt at han skulle bli pappa hvert øyeblikk nå og at han gleda seg masse... Uansett så er det bra dere finnes der ute, godt for gubben å få litt selvtillittsboost;) Det unner jeg han:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #63 Skrevet 16. mars 2009 Åherreguud. hahhahaha! jaja. Jeg var ute i helgen selv, fikk spandert drikke, og mange fine komplemanger, jeg tror da ikke mennene dems vil ligge med meg fordet? Jeg sminker meg daglig, går velstelt og med nådagens mote, ung osv. vært lykkelig forlovet i snart 5 år.. Så hvor er poenget?? For ett latterlig innlegg!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #64 Skrevet 16. mars 2009 He he.. Guri for en kjedelig diskusjon. Det kryr jo av vakre kvinner i Norge. HI er vel ikke den eneste som får enormt med oppmerksomhet. Og sikkert ikke den vakreste på byen eller på dette forumet. Er jo ingen hemmelighet at alle damer som har bittelitt over gjennomsnittlig utseende får mye oppmerksomhet på byen. Og når HI er hjemme så er jo hennes mann ute og koser seg og betrakter nok kvinner som er enda sexyere en torosuppa han har hjemme. Men hvem bryr seg om det? Dette er gammelt nytt. Kjedelig diskusjon. Og jeg tror kvinner med sunt verdisyn ikke føler seg truet av lekre tuttifrutti-damer på byen. Den som ler sist ler best. Hilsen lykkelig trebarnsmor, modell og mensamedlem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå