Gå til innhold

Mennene deres vil ligge med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznork

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hva vet du hi om at de damene ikke sminker seg eller steller seg lengre?kanskje de bare ser på deg som ei billig tøyte de kan ha det gøy med

Skrevet

hehe, er HI her samme som på den andre tråden, som hadde sex med to gifte mannfolk... hahaha, ja kan ikke være greit å være hu nei. usj

Skrevet

Hahaha... Jeg tror dette er bare for å provosere gravide som har litt mer hormoner enn vanlig. ;)

Skrevet

Gjesp og atter gjeeeeeeeesp. Min mann hadde ikke ville hatt HI eller noen andre her inne.

Og guess what? Dere ville ikke hatt han heller. Hahaha!

Skrevet

Jentunge.. Når man får barn er det ikke alltid man har ork til å pynte seg, man har andre prioriteringer.. Ikke alle som har interesse av å se ut som en bimbo heller da...

Skrevet

Dette innlegget hører gjemme på kranglesiden.

Ser ut til at du har like lite lite peiling på hvilket innlegg som hører til hvor som du har på etikk. Slemt gjort å legge inn et slikt innlegg her.

Mulig du er så fantastisk vakker og greier som stikker på byen med tre barn hjemme og flørter med mennene våre, men du er slem!

Jada vi er store og gravide, mange menn synes faktisk det er vakkert, mulig din ikke er slik siden du har det fokuset du har. Men vi er ikke nødvendigvis uflidde og usminkede for det!

Velger å legge meg om kvelden med min integritet i behold, du burde få besøk av samvittighetstrollet for å være slem og provosere her på anonymforum.

Skrevet

bare å kose deg det hi=)

Jeg for min del trives best sammen med barna mine...

Skrevet

de fleste menn syns faktisk at sine damer er vakre når de er gravide, bærer på deres barn og er mer kvinnelig enn noen annen kvinne kan bli;) så det så;) hehe, jeg bekymrer meg ikke for min mann ivertfall:)

Skrevet

Selv er jeg 27år min kjære er 28år vi venter nå vårt andre barn, men han synes jeg er sexy som gravid også selvom det kan være dager der jeg ikke orker å sminke meg, men jeg steller meg ellers.

seff så er det noen ganger jeg ikke får gjort det med engang når jeg står opp foreksempel siden jeg vil gjøre i stand min datter først.

så her i huse er det barne først også tar jeg meg selv om ikke hun sover lenge da seff.

Vet det er noen damer som kanskje lar seg forfalle litt, men dem kommer seg nok tilbake etter hvert vi som er mødre burde jo forstå at man kan bli litt sliten når det er unge å passe på, gjøre rent huse/leiligheten,lage mat når det trengs så jeg synes egentli det du skrive her er litt på tryne for hvis du selv er små barns så vet du jo hva som Må som regel gjøres først før du kan tenke på deg selv.

Er ikke bekymret for min kjære som går såååå..... lite ut eller gjore.

koslig at du får dine bekreftelser, du høres ut som en dame med dårlig selvtillit.

Skrevet

Du er tydeligvis ikke den smarteste kniven i skuffen! Du er vel ikke sammen med mannen/typen din bare pga utseende? Når man har et forhold, handler det så myyye mer en det! Sambo er sammen med meg for den jeg er. Om jeg er ustelt eller ikke spiller ingen rolle! Og det er vel ikke bare kvinner som ikke orker å fikse seg til en hver tid når man har fått barn, eller ellers? Hva med mannen? Nei, tror det er bare tull det du skriver om deg selv, for å provosere.. Uansett, så har du IKKE et realistisk syn:)

Skrevet

Noen som tror på dette fjaset her...?

Skjønner dere ikke at det er unge frøken venneløs som har gått løs på tastaturet her?

Er jo ingenting å la seg provosere over :P

Skrevet

Hehe..der var du igjen. God bedring!!

Skrevet

Eg seier berre slutt å mate trollet! Irriterande med slike useriøse folk som berre er ute etter oppmerksomheit her inne. Slutt med dette, HI. Tippar det er du som har fleire av dei teite innlegga her for tida, finn på noko meir meinigsfullt tidsfordriv!

Skrevet

MIN vil IKKE ligget med deg iallefall. Han sa senest i helga at det er kun meg han tenner på og lurte på om han var normal som ikke tente på å se lettkledde damer. Noe jeg er glad for iallefall og håper virkelig det er normalt at menn ikke tenner på andre..

Han sa dette småbrisen men vet han mente det. Og nei jeg er ikke naiv. Ikke er jeg hlvfeit heller. Ammer ja det gjør jeg, men er tynn som en strek etter fødsel og amming. Så nå håper jeg ikke at jeg går ned mere i vekt. Så han er nok ganske så fornøyd med meg ja ;)

Så kan ikke si jeg føler som en så veldig stor trussel dette innlegget dit.

Men ja det finnes mange idoitoske utroe menn, og er overlykkelig å ha funnet en som ikke er det. Fremdeles ikke Naiv, men stoler 100% på han, og det gjør han med meg også.

Skrevet

08:40 her igjenn..å ja jeg har selv blitt sjekket opp flere ganger av familiefedre. Så vet de finnes. Kvalmt!!

Skrevet

Nydelig fønet hår og strøkne klær? :-D ha ha ha ha jeg ler så jeg holder på å daue her :-D ha ha ha ha ha hæ hæ hæ!

Nei dette var jammen meg et komisk innlegg :-D ha ha ha ha!

Skrevet

Hvorfor gidder dere å la dere provosere av et sånt innlegg? Skjønner dere ikke at det er laget for å provosere? HI ønsker å få sånne svar. Jatt nå bare med HI da istedet for å begynne å forsvare seg selv.

Skrevet

Hehe, det kan godt hende at hun har mye rett i det hun skriver:)

Ikke det at alle konene er slaskete, feite, emmende etc etc.

Men, tar man seg en bytur m ring på fingeren, er det faktisk lettere å få m seg et mannebein hjem, enn uten!

Ikke at det er et problem i det hele tatt om man er dame!

Og gifte menn prøver seg til stadighet!

Hater utroskap, det er det verste jeg vet!! Synes det er grusom at noen har sex m folk som er gifte, samboende eller i et forhold!

Men dessverre, så driter altfor mange i det!

Skrevet

vel da har vi alle valgt idiotiske menn som tenner på billige bimboer.

men helt ærlig tror jeg ikke at alle menn tenner på akkurat deg. men du kan jo altid få innbille deg det hvis det er det som får deg til å føle deg ok.

jeg formin del stoler på at jeg ikke tenner på det samme som alle andre kvinner, og dermed regner med at min mann ikke tenner på kun en type kvinne men ja noe er flott å se på uten noe mer.

jeg har ikke forfalt etter mine fødsler men ja mine prioriteringer har jo endret seg da jeg også har ansvaret for mine barn. men min mann har også endret sine prioriteringer på denne måten. han er adskillig mer hønemor en det jeg er. likevel vi kan snakke om annet enn våre barn selv om de opptar mye av våre liv. vi kan fantasere om sex sammen og vi kan utforske sex sammen. også etter over 11 år sammen.

håper ikke at en litt usikker hormonell gravid kvinne vil føle seg truet av din tåpelige tråd. da dette kan gjøre henne enda mer usikker.

Skrevet

Synd det er så mye utroskap! Og alle er skråsikre på at "min mann er aldri utro"

Jeg håper og tror at samboeren min IKKE er det. Kan ikke skjønne når han får mulighet til det, og her er alt åpent for hverandre.

Mail, facebook, msn, mobil osv!

Men, man kan aldri vite! Da hadde han tatt livet fra meg!:(

Skrevet

Hehe, jeg leste HI`s første innlegg høyt for samboern min å noen av svarene.

Han sa: Elskling,er det noen som fortjener en flaske champagne,så er det jo du, som er en vakker mor =)

*sukk* er det rart man er forelska?

Å ja, jeg er overvektig, men det var jeg før jeg fikk barn også, han ble nå sammen med meg allikvel. Kan ikke tro han hadde slått seg til ro med ei som meg hvis han var ute etter en som deg.

Han liker å ha noen å prate med,diskutere med,ikke en nikkedukke.

Så det er nok som flere her sier, mulig du er god nok for et knull eller to, men det er ikke deg han flytter sammen med, gifter seg,får barn med. Iallefall ikke uten å bli lurt da. *joda,jeg går på pillen ass"

Skrevet

Vent litt så skal jeg ringe han å høre om han vil ligge med deg.

Da vil jeg nok trenge litt mer opplysninger enn de du har lagt fram altså.

Hvorfor tror du at alle vil ligge med deg? Jeg personlig, har inntrykk av at de fleste menn trenger litt kjemi med den de tar med seg til sengs. gjelder selvsagt ikke alle da.....

Men å tro at mennene til alle her på dib vil ligge med deg, er vel å sette lista en tanke høyt eller?

Selv hadde jeg nok tatt champagnen, og takket pent nei til noe mer:)

Skrevet

Dere er så naive alle sammen. "Mannen min er aldri utro"

Det er vel det vi alle ønsker og håper, men dessverre så er det ikke slik!

Om jeg tar min mann i å være utro, er det rett ut!!

Men, jeg kan ikke sitte her å si at han aldri har vært det, eller aldri kommer til å være det!

Det er det faktisk bare han som vet! Jeg stoler jo på han, så jeg "vet" jo på en måte at han er snill, men hvem vet!

Det florerer av gifte småbarns pappaer som er på vift!

Ser det hver eneste gang jeg er ute! Tror neppe de konene vet om det!

Tragisk slik det har blitt!

Skrevet

Hahahahaha.....Nei, du har jammen rett, jeg tror deg ikke.

Når mannen min er ute med kompisene sine ler de av sånne som deg. Bimboer som tror de er noe. Og disse einstøingene som prøver seg i håp om å endelig få seg et nummer i en alder av 30+.

Dessuten; det finnes behandling for sykdommen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...