Gå til innhold

Mennene deres vil ligge med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de jentene som alltid får veldig mye oppmerksomhet av menn. Dere vil ikke tro hvor mange gifte/samboende menn prøver seg på meg, mens den overvektige, serie-ammende, slaskete dama deres sitter hjemme...

Senest igår var jeg ute og et par menn sendte bort en svinedyr champagne flaske til meg og min venninne. Vi sendte den tilbake, som vanlig, og da en annen venninne kom, kunne hun fortelle at de begge er gift, og han ene har tre barn, en på 7 uker...

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange damer lar seg selv forfalle etter at de får barn; slutter å sminke seg, snakker bare om økologisk puree og såre stumper.. Ikke rart at mennene deres går ut og sikler på sånne som meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...dukker opp med gjevne mellomrom, dette innlegget, i ulike varianter.

Skrevet

Og du er den berømte Kristine Mossing? Jeg er rimelig sikker på at mannen min ikke hadde pult deg om han så fikk betalt. Slik som du beskriver deg selv minner du mest om en prostituert. Da tiltrekker du deg jo menn deretter:)

Skrevet

Og hvorfor minner jeg om en prostituert?????

Jeg tar aldri imot hverken drinker eller noe annet fra menn som prøver seg på meg... Er lykkelig gift og har vært det i 8 år..

Poenget mitt er- hvorfor lar mange damer seg forfalle så fælt?

Stakkars mennene deres- med en gang de møter en pen, velstelt dame (som meg) blir de jo helt gale... Og sjokkerte når de hører at jeg har tre barn under 5 år (hvordan klarer du å se så bra ut, spør de, kona mi har bare en og sitter i joggebukse hele dagen)

Jeg har alltid nydelig fønet hår, pen sminke, og rene strøkne klær. Jeg trener en del og tar vare på meg selv. Vil ikke se ut som en eller annen slaskete, feit mamma med melkeflekker og oppklipt hår, grøss...

hi

Skrevet

ja de blir nok sjokkerte... det tror jeg nok... jada... du er sikkert kjempe flott.. ja... det tror vi på..

Skrevet

...og mannen din vil ligge med meg som er myk, frodig varm og kjærlig. Sånn da er vi skuls.

Skrevet

Det sier litt når du kommer ut med piss som dette som anonym ;)

Skrevet

Merkelig måte å få frem poenget ditt på.

Men jeg er enig i at for mange lar seg forfalle når de får barn. Jeg prøver så godt jeg kan og ta vare på meg selv og pynte meg litt for min kjære, føler meg bedre selv også da.

Akkurat nå sitter jeg i en ullstilongs og en utsvettet polo (har vært på fjelltur) Men nå skal jeg ta en lang og deilig dusj, kure håret, barbere legger og smøre meg inn med krem.

Så bare pass på mannen din selv du ha! Finnes nok flere flotte og velstelte mammaer enn deg:)

Skrevet

Ja pass på din egen mann, hvor er han når du flyr rundt og blir dytta på sjampis?

Skrevet

Da er han til meg. For han angrer på at han giftet seg med HI og har funnet ut at han angrer. Selv om jeg ikke doller meg opp hver bidige dag så kommer han så snart han har sjans. Jeg har forresten ingen mann, så har ikke dårlig samvittighet.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg tror deg. Faktisk. Klart menn liker velstelte flotte damer, enten de er gift eller ei.

Sånn er det bare. Hvorfor? Naturens side. Det betyr ikke nødvendigvis at de vil forlate dama si til fordel for deg, men kanskje de ser på deg som en de kan flørte med og kanskje ha seg et nyp, jeg vet ikke.

Skrevet

Mannen min går også ut selvfølgelig. Vi eier da ikke hverandre og han får gjerne titte på andre.

Men han skulle vært rimelig brødhue for å prøve seg på noen andre når han er gift med meg... ( som en sa til meg her om dagen ' det burde ikke være lov å være så deilig!')

Så han er nok ikke hos hun ustelte over her, nei.

hi

Skrevet

ha ha ha.. hjelper ikke å se bra ut hvis det blir ekko i hodet ditt hvis noen roper i nærheten av deg vet du...

Skrevet

nei han er nok ikke til henne, han er nok her jenta mi..... hoho....

for jeg er nemmelig singel og rååååååå.... har ikke ødelakt den deilige kroppen min med å gå gravid å ikke revet opp den saftige musa mi med å føde..... det er meg mannen din digger.... en eksklusiv ubrukt våt fitte..... store deilige naturlige runde bryster, og langt silkemykt hår..... å ja så digger han jo selvfølgelig at min far har alt for mye penger som jeg kan bruke når jeg vil.... han har det best hos meg;-)

Skrevet

Det ansees å være normalt å være hjemme og amme sitt 7 uker gamle barn.. Vet ikke hva du har drivi med når du har hatt små hjemme..

Flott at du er perfekt da.

Hilsen slugga som ikke gidder å fly på byen for å få bekreftelse på at jeg er bra nok..

Skrevet

Dette var en litt forstyrrende tråd, HI lider opplagt av vrangforestillinger og har kanskje forlest seg litt på kiosklitteratur?

Skrevet

Så synd på ungene dine.

Du bruker tiden din på handling, føning,sminking, gå ut osv osv mens dine 3 unger under 5 år må være hos barnevakt i stedet for sammen med begge foreldrene sine.

Både jeg og mannen prioriterer ungene og han kommer ikke til å treffe deg siden han aldri er ute på byen.

Skrevet

Jessssppppp... Boring..

Skrevet

Gjesp.

Det er vel fordi noen løse jenter (som for øvrig sjelden blir gift) er gode nok for et knull eller to, men se hvem han går hjem til og som er bra nok til å bli moren til barna hans og god nok til å bli gammel med;-)

Skrevet

hahaha.....

enkelt og greit:)

mannfolka ser vel at du er ei billig tøs

Skrevet

åh, du må jo bare være helt lik meg du HI!

hærregud...

Skrevet

Nå har det seg sånn at noen menn liker høye, andre lave kvinner..Noen liker brunetter, andre blondiner..Noen vil ha store pupper , stor rumpe og gjerne en stor mage om det kommer med..Noen vil ha "spekefjøler" noen vil ha de MED puppe, andre vil ha de UTEN pupper (spekefjølene altså)..

Noen liker kvinner som kler seg "slutty" andre tenner på de osm som kler seg som "grå mus"; karrierekvinne eller nonne...

Andre tenner på kona si, uansett hvilke kategori de fantaserer om,- så er det kona som "får de igang" samme hvordan hun måtte se ut..Andre kan ikke fordra kona si samme hvor bra hun tar seg ut....

Å si at alle menn tenner på deg vil tilsi at du kan "Morfe" deg til hvilket som helst kvinnemennesker på null tid,- eller du venter rett og slett til menene er så sveiseblinde at du ser ut som "drømmedama" uansett hvordan de ser for seg henne... :o) Og hvorfor er du sikker på at det er DEG og ikke venninda de menn faller for :o)

Skrevet

Tipper du ser ut som en prostituert da de tror du kan kjøpes for en flaske alkohol:) Enkel konklusjon egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...