Gå til innhold

Er det noe vi savner!!!!!?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner fenalår. Men klarer meg fint uten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BIFF BIFF BIFF.. hehe. var egentlig ikke klar over hvor mye bedre en medium stekt biff er.. åååå.. gleder meg!! savner også røyken innimellom.. alkohol tenker jeg nesten ikke på..

Skrevet

Ja, jeg savner:

-Rødvin!! Kjøpte den alkoholfrie Ariel, den er IKKE god! Vin uten alkohol funker ikke, du får ikke den deilige varme følselsen i kroppen..

-Ordentlig sex!! Her om dagen går det i "reservesex", pga bekkenløsning og kan ikke humpe som før i sengen.. Kan ikke ha vill sex liksom, er for "hemmet" til det..

-Brie ost. Vet egentlig ikke om jeg kan spise den (er den pastaurisert?) Er vel flere varianter av den, så har holdt meg unna.

Ellers så drikker jeg brus og spiser salami, uten bekymring :-)

Skrevet

jeg skal spise SALAMI til jeg døøøør etter jeg har født!!!!!

Skrevet

Jeg savner også å få sove ordentlig om natten, sove på mage åååå det savner jeg....også biff... mmmm nå ble jeg litt sulten biff med fløtepoteter og en god saus mmmmm

Skrevet

Savner skikkelig hardtrening, må holde igjen for ikke å gå noe særlig over 70% på trening.

Sushi, rødt kjøtt og spekemat.

Å sove uten å måtte stå opp og tisse ørten ganger pr natt.

Heldigvis er jeg ingen røyker eller snuser, og trenger aldri alkohol for promillen sin skyld.

Kan ha lyst på en kald øl til maten, men da drikker jeg bare en alkoholfri. Aas uten smaker veldig bra.

Alt i alt ikke så mye å mase med, det er jo bare midlertidig og har prøvd i 6 år før vi lykkes så tar alt med godt humør.

Skrevet

Savner ikke så mye, jeg drikker brus, spiser sushi, roastbiff osv, men alkohol er jo et lite savn da. Selv om jeg nesten aldri drikker når jeg ikke er gravid, så frister rødvina noe så utrolig nå som jeg ikke kan.

Skrevet

Haha.. jeg savner noe som ikke er nevnt her enda; SEEEEEEEEEEEEEX!!!!!!!!! Noe så vanvittig og..

Først hadde vi en runde med assistert befruktning - da må man avstå fra sex, så var vi så nervøse til å begynne med at alt var turn off, så ble jeg kvalm og spydde i hele første trimester... SÅ var jeg klar igjen, men neeeei, da hadde mannen en sånn "tenk om vi skader barna" -periode, og nå har jeg så vanvittige kynnere at jeg har fått forbud resten av svangerskapet... jadda... flott dette her... Mannen min tror jeg er hormonell, men jeg tror rett og slett det er sexnekt som gjør meg så sur.. hihi... Kan sikkert telle på fingrene antall ganger vi har hatt sex siden oktober i fjor.. DET er det værste synes nå jeg..

Og savner å føle meg lett, jeg har ikke lagt på meg mye, men de tar sin plass inni der allikevel, og jenta ligger så langt inn og ned i bekkenet at jeg føler jeg beveger meg (og snur meg) som høygravid innimellom... Savner å sprette rundt lett som en fjær med masse energi! Og jobbe!!!

Skrevet

Er 21 uker forresten.. så er leeenge igjen, men heldigvis flyr nå tiden da!

Skrevet

Jeg koser meg masse, drikker den kaffen jeg vil, spiser sushi når jeg vill (ikke tunfisk), drikker brus og har det egentlig bra.

Men når vennegjengen samles til en deilig 5 retters middag som mennene våre er så flinke å sette i stand, så savner jeg å kunne smake på den deilige vinen de har tilpasset. Tror også jeg kommer til å savne en kald utepils i solen. Ikke det at jeg drikker ofte til vanlig heller. Men det er i sammenkomster at jeg føler meg litt zzzz hehe!

Men så er det speke mat da. Det savner jeg veldig.

Skrevet

Føler egentlig ikke at jeg savner noe, hverken alkohol el spesielle mattyper... annet enn fenalår i jula kanskje ;) Men SEX derimot!!!!! Hos oss har det stortsett alltid vært mye aktivitet på soverommet, og ble veldig overrasket over at det forandret seg etter at jeg ble gravid..

I første trimester var jeg en skygge av meg selv.. sov store deler av dagen og kastet opp når jeg var våken.. så det var jo mildt sagt en turn off.. Så fikk jeg bekkenløsning (tidlig!!) oppidet hele, og nå er det den som "hinder" oss i å utfolde oss under dyna.. Manden er ganske frustert til tider, og jeg gjør så godt jeg kan...Og de få gangene vi har sex, og jeg faktisk får en orgasme, da har jeg vanvittige kynnere etterpå...Jeg prøver å trøste meg med at det er andre måter å være intim på enn samleie, men det blir liksom ikke helt det samme...

Ellers savner jeg det samme som Megawhat *Twins* gjør.. å sprette rundt lett som ei fjær og kunne bevege meg normalt.. jeg har da bare en huleboer, men beveger meg som en pingvin pga helsikkens bekkenløsninga....

Skrevet

Jeg savner RØDVIN!!!!!!! Jeg pleier ikke å være typen som egentlig drikker mye rødvin bortsett fra på festilige lag, men nå har jeg lyst på det hele tiden :o) Hjelper lite når det står mange flasker her hjemme jeg ikke kan røre som samboer fikk på sin bursdag :o(

Det lukter jo såååååååå godt , og nå som det er flere middager med venner og ikke ut på byn lenger så savner jeg å drikke rødvin med de. Alkoholfritt rødvin smakker saft, var veldig skuffet når jeg smakte denne, men AASS uten er nydelig for de som liker øl. Føler straks som en av gjengen når jeg kan kose meg med litt øl når vi er med venner og alle nyter en eller annen form for alkohol :o)

MEn savner IKKE å være bakfull så noe positivt kommer det jo ut av dette :o) hehehe

Savner sex også, slett veldig med kvalme første trimester og nå som jeg er bedre er det samboer som syns det er rart når jeg er gravid.....hm....menn er rare de og!

Er snart 20 uker, så må holde ut litt til :o)

Skrevet

Nå som vårsola skinner savner jeg å kunne drikke et glass hvitvin eller ta en kald øl i solveggen...

Skrevet

Er vel ikke egentlig så mye matvarer jeg savner, men savner å kunne legge meg i et solarium (er likbleik om dagen) savner rett og slett å ikke være gravid, for det er en tilstand jeg hater. Savner klærne mine i skapet som jeg bare kan glemme å ta på meg og savner å kunne ta meg et glass rødvin til maten når det er noe ekstra godt.

Skrevet

Lizzie: Jeg har spist salami omtrent daglig i alle mine svangerskap...uten at det har tatt noen skade. Dette er tredje. Tror du trygt kan spise salami, så lenge den ikke er utgått på dato da. :)

Skrevet

Jeg savner rødt kjøtt og stawberry daiquri.... Skal på tur til Kiel om noen uker, og vet jeg kommer til å få lyst på Pina colada også... Men, dette blir en alkoholfri sommer.... jeg får trøste meg med at jeg fortsatt forhåpntligvis er gravid når jordbærene kommer.. Og den sesongen er over når jeg skal igang med amming :) :)

Skrevet

Å skorpionfruen, så deilig å høre at det ikke bare er meg som hater å gå gravid. Gleder meg mer og mer til den lille kommer, men det å gå gravid er oppskrytt for min del he he. Jeg har vært i dårlig form hele tiden og ser så vanvittig frem til å bebisen ut slik at jeg kan komme i form igjen! Gå lange turer, begynne å trene litt og å gå opp bakker uten å pese som en hvalross!

Skrevet

Savner roastbeef...ikke det at jeg pleier å spise det så ofte,men når man ikke bør så får man lyst på.Det m.jordbær har jeg hørt,at man kan spise,men veldig viktig å skylle de godt,bør ikke være jord på.Og hvis de som har plukket dem ikke har brukt rene hansker,er det jo litt ekkelt...Det ble servert jordbær m.fløte på føden da jeg fikk første mann,da ble det mye skriking blandt de små på kvelden.Ingen av personalet som sa vi ammende burde være forsiktig m.det.Men det var tydelig at de nyfødte reagerte.Jeg spiste også masse jordbær m.samme barnet,tenkte det var lurt før ho kom ut,men ho blei spinnvill i magen.Jeg tror ho reagerte på jordbæra,men kan jo ikke si det sikkert.

Skrevet

Er da ikke noe i veien med å legge seg i solarium:) Tror det er bedre å gjøre det og føle seg litt "fresh" enn å mistrives;)

Hater IKKE å være gravid denne gangen..er ikke så alene om det. Har en mann som gleder seg like mye som meg:)

alkoholfri vin er pyton, så det klarer jeg med veldig godt uten:)

Skrevet

Spekemat som ikke er varmebehandlet savner jeg veldig mye:(

Og merkelig nok har jeg lyst på likør og whisky nå som jeg ikke kan drikke. Men jeg drikker sjelden ellers da. veldig sjelden.

Skrevet

Man kan spise jordbær under graviditeten, men ikke under amming. Det er fordi babyen kan være gravid mot jordbær, så nyt jordbærene dine til sommeren du:)

Skrevet

Brus er ikke farlig, men det er vel alle disse søte tilsetningsstoffene som ikke er helt bra. Men i moderate mengder er det visstnok greit- har jeg lest i ei bok:)

Skrevet

Blir litt forvirret når jeg leser her.. Har hørt brus går fint, er bare det at en ikke skal få i seg så mye sukker, og siden jeg har problemet med å kutte ut snopet, har jeg heller kuttet ut brus og saft..

Men hvordan er det egentlig med jordbær? Og spekemat? Kan det spises eller ikke?

og solarium og soling til sommeren? Er det greit? har hørt at den lille har det varmere enn oss, så derfor skal en ikke steke magen, og den blir jo litt varm i et solarium for å si det sånn. greit å vite hvordan det er..

og her blir det og fårepølse eller salami etter fødselen, klarer meg fint uten det nå i graviditeten, så har bestemt meg for å holde meg unna det siden det er så mye fram og tilbake på det.. er verre med jordbærene...

Skrevet

Trening! Er fortsatt veldig aktiv, med spinning x 3 per uke, styrketreing 1 gang i uka. Går noen dager til og fra jobb, ca 1,5 time til sammen.

Men når jeg er på spinning savner jeg å kunne ta meg skikkelig ut. Sitter med styre høyt oppe og sykler som en gammel dame. Blir anpusten og får bra puls, men savner å kunne presse meg. Tør ikke det.

Savner å suse av gårde på sykkelen. Er egentlig helårssykler, men nå får jeg ikke lov, verken av meg selv eller mannen. Veien til jobb er bratt!! og trafikkert. Å sykle til jobben er ekstremsport her jeg bor. Men så deilig å komme seg raskt frem. (Buss tar like lang tid som å gå)

Spekeskinke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...