Gå til innhold

Når skal september mammaene på 18/19 ukers ultralyd ? Vite kjønn?


klmw<3

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har termin 09.09.09 og har time 15 april på kk Bergen

Er det andre som skal inn dit og da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på UL 22. april, da er jeg akkurat 20 uker på vei. Har nedtelling! Gleder meg utrolig mye, og håper de kan se kjønnet. Har lest at kjønnet er tydelig fra uke 14. så håper de ser noe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time 05.05...har foreløpig termin 21.09.09...er da i uke 20..men få dager unna 21...syns det er veldig sent! skal vite kjønn!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29. april her. Da har jeg fullgått 18 uker og 3 dager. =) Gleder oss masse, og vi vil vite kjønn, så håper det går å se det.

 

Vi har en gutt på 3 år, hadde vært moro med ei jente også, og jeg har jentefølelse denne gangen, men en gutt er like velkommen :) Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul den 8april. Siste termindato ble 8sep, så man få se va det blir etter man har vært på ul denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

har time 15. april :-) Og vil gjerne vite kjønnet! Har en gutt fra før - og da vi var på ultralyd dengang, ble liksom graviditeten mer "virkelig" da vi viste at det var en liten gutt som skulle komme. Har veldig sterk magefølelse på at det er en gutt til. Han er i tillfelle en heldig gutt som har bunader og matrosdresser og Thomastog og ja...igrunnen hele huset fullt av gutteleker :-) neste litt bekymret for hvordan vi ev. skal få plass til alle de prinsessetingene... Det blir HELT sikkert en gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31 august, men siden jeg mest sannsynlig kommer til å gå over, holder jeg meg på september forumet hehe.

Jeg har termin nå førstkommende tirsdag:) 31.03. Gleder meg til å trappe opp på Ullevål klokken 08 den morningen ja hehe.-

Har vært på tre ul allerede da(uke 6,8 og 12), så SÅ spennende er det jo ikke, men denne gangen håper jeg de ser kjønnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ultralyd 25 mars æ:-) der va det ei lita jente inni ja:-D fikk termin 1 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ordinær UL 29 April.St Olavs i Trondheim:) Var på ul i uke 12+4....Mest sannsynligvis ei lita jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Ultralyd 22.April :) Gleder meg veldig masse.Fikk ultralyd i uke 9,da jeg ble innlagt på sykehuset i Tromsø for dehydrering.Var fantastisk og se det bare da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 15+3, men har enda ikke fått UL time! Har sjekket postkassen som en hauk de siste ukene. Tok kontakt med KK-kvinneklinikken- og de sa at de ikke hadde mottatt henvisning fra legen enda!!

Måtte purre legen og hun skulle sende kopi til KK. SÅ venter enda i spenning på dato. Og JA jeg skal vite kjønnet:) Et nesten sikker på at det er jente, så blir spennende å se om det stemmer. men blir like glad uansett hva kjønnet er.

 

For 3D UL må man gå på privatklinikk da? Eller ahr de det på 18/19 uker UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg er 15+1 idag og igår fekk eg brev i posten. Har fått time torsdag 23 april. Glede meg voldsomt. Håpe alt er heilt fint og at dei klarer å sjå kva det blir:)

 

Det føles veldig lenge til, men håper på at vekene skal gå fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er 14+6 i dag og har fått time til ul den 24 april. gleder oss kjempe masse. me skal veta ka det er viss dei kan sjå da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul den 03.04. Ble flyttet en dag tilbake, så ny termin er 09.09.09. Den lille var veldig aktiv så vi klarte ikke å se hvilket kjønn det var. Men ellers så alt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Skal på ultralyd den 16 April og vil gjerne vite kjønnet :):) Jeg gleder meg også til å se det igjen, siden jeg har vært på tidlig ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innkallingen lå omsider i postkassen da jeg kom hjem fra påskeferien! Jippi! Skal altså på ultralyd 20.april og jeg er da ca.19+3. Gleder meg! Tror ikke jeg vil vite kjønnet denne gangen- de tok nemlig feil på 2 ultralyder i forrige svangerskap :o) Jammen bra jeg var overbevist om at de tok feil og ikke kjøte 'feil' farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...