Gå til innhold

Når skal september mammaene på 18/19 ukers ultralyd ? Vite kjønn?


klmw<3

Anbefalte innlegg

Vi har fått time 15.april:) Bare noen få uker og en påskeferie igjen:) Gleder meg veldig til å se den lille igjen.. var på tidlig ultralyd uke 11:)

 

Jeg har 2 gutter og 1 jente fra før, og håper de kan se om det blir jente eller gutt denne gangen:) Har dere tenkt til å spørre om kjønn?

Med de to først så ikke jordmor hva det var, med nr. 3 gjettet hun jente, men var veldig usikker.. Så lurer på om jeg får noe resultat denne gangen...

 

Var på 3D ultralyd med den siste uke 25.. Der var de helt sikre på at det det var en jente... Spent... Blir det en jente til kan jeg liksom være litt mer spandabel på jentetøyet fremover.. for da får jeg liksom brukt det en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

 

Vi har fått time 3 april, blir en herlig avslutning til påskeferien det!! Tror ikke vi vil vite kjønn, men det er vanskelig å si...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time 20 april.. Alt for lenge til ;) Håper tiden går veldig fort fram til det. Jeg har kjempe lyst til å vite hvilket kjønn det er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time 16 april... Venter og venter ... :o)

Har ikke bestemt meg enda om jeg vil vite kjønnet hvis de ser det.. Er liksom litt spennende å ikke vite oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått innkallelse enda, har termin 20.september...hva med dere som har fått innkallelse, når har dere termin?

Blir jo i april en gang, såpass vet jeg! ;)

Vi vil i utgangspunktet ikke vite kjønnet, men i de siste dagene har jeg begynt å tvile.....har jo egentlig kjempelyst å vite hvem som skjuler seg der inne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde du ikke være inne på august-klubben da? ;)

Sukk, har SÅ lyst på at innkallelsen til UL snart dumper ned i postkassa!!! *utålmodig*

Har i de siste dagene blitt plaget med (små!!!) blødninger, så jeg trenger en UL så snart som overhode mulig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24 September, og har fått innkalling til ordinær UL 23 April.. Leenge til og gleder meg ;)) Vi skal vite kjønn hvis de kan se det.. Er nok altfor nyskjerrig til å la vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 09.09.09 og skal på ul 1. April en skikkelig aprilspøk....vi vil vite hva det blir siden vi har 2 gutter fra før....mammaen vil vite om hun kan handle rosa eller om hun må på lofte å lete etter baby klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også time 15. april, på ullevål! :-) Blir en fin bursdagsgave, har bursdag dagen før.. Har termin et sted mellom 11. og 14. september, har kommet opp forskjellig på de to UL jeg har vært på..

 

Gleder meg sånn til å se igjen babisen, h*n var så søt sist at jeg ble helt forelsket. Kunne se ut som en gutt, men har hørt at alle har en liten klump mellom bena i uke 11/12 (var i uke 11+6 og så h*n i 3D)

 

Og jeg vil HELT KLART vite kjønnet, finner de de ikke ut på ordinær så tar jeg privat litt senere..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått UL 21.april. Termin 23.september:-) vi vil vite hvilket kjønn det blir.. altfor nysgjerrig til å la være!he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamielle: hvis du har termin 0409 da er du 18+6 når du skal på ul;) i din 19.uke... nesten 19+0:) jeg syns det er sent... syns ikke du også??

 

jeg har termin 0409 jeg også og er 15+0 idag... jeg skal også på ul 0704:) er da 18+6;)

 

artigt hvis du også skal på KK bergen??

 

 

(har trodd det var 1104, men har blingset, hehe, pga er klokken 1100)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja jeg vil vite kjønnet:) har gutt fra før så håper på jente denne gangen.. men har skikkelig guttefølelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul 26.mars........ Har termin 4.9.09..Det er heldigvis før påske :-)

Vi ha barn på begge sider fra før, men vi vil ikke vite hva det blir.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

 

Jeg skal på UL 30 mars.Har termin 7 sept.

Jeg vil gjerne vite det,føler på meg at det er ei jente til så får vi se om jeg har rett.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 13 sept og har ikke fått innkallelse enda. Håper den snart dumper ned i postkassa :) Skal i hvertfall ikke vite kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 16.september, men har ikke fått ultralyd før 23.april.. Er da 19+3 mener jeg.. syntes det er litt sein, men pytt.. Gleder meg sånn til å se lille nurket vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL 16. april på St. olavs. Har termin 090909.

Tror nok vi vil vite kjønn ja. Blir mer virkelig av det synes jeg :) Men nå er jo jeg en first-timer også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd 2.april på St.Olavs. Har termin 1.september. Vi er veldig enige om at vi vil vite kjønnet hvis det lar seg gjøre:) I følge den kinesiske fødselskalenderen blir det en jente, så vi får se da om det stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...