Gå til innhold

Når skal september mammaene på 18/19 ukers ultralyd ? Vite kjønn?


klmw<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm.. er jeg??? Ikke full kontroll på beregningene her jeg gitt.. hehe.

Har fått ny time fem dager tidligere, skal mest sannsynlig på påskeferie den uka så. Men de ville egentlig ikke flytte timen min i det hele tatt, for da ble det for tidlig mente de! hm. Skal nok få min ultralyd i Trondheim jeg. :)

Jeg vil ikke vite kjønn helt ennå, men sambo vil. Så vi får diskutere det litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått ultime enda. Får vel slutten av april. Med to i magen og masse ul skal det vel la seg godt gjøre å ikke få med seg noe kjønn. Og greit å vite ift andre risikofaktorer. Er det en av hver er de jo toegget og en del risikoer faller bort. (eneggete kan dele mer) Og er vel spenning nok i seg selv å få to på en gang:) Regner med første tiden er ganske hektisk så vil handle inn og ordene i stad i realativt god tid. (blir nok stor og tung og kanskje sengeliggende på slutten-hvem vet) og da er det litt kos å handle inn ift til kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig termin 14.september og fått time til ul 16.april.

Gleder meg har en gutt og en jente fra før og jeg vil vite kjønn,men har ikke noe spes ønske har jo en av hver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått time 4/5. Da er jeg 19+6. Noen timer unna 20 uker. Er ikke dette litt sent a? Om man skal kunne beregne termin utfra ul synes jeg det er rart det kan srpike p åen 3 uker om ikke mer. Trodde de måtte tas ganske likt jeg, at det ikke var så lenge fostrene er like store.

 

Nå er jeg sikker på siste mens og på 2 ul har de blirr målt til nøyaktig så langt jeg er iflh menstermin, så litt rart om jeg skal bli flyttet p åord ul egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL 3.april, gleder meg kjempe masse:) sambo trur d er en gutt inni der, så vi vil vite hva d blir, spennende altså, min første!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 3 september og fått time 3 april, og ja, skal vite kjønn ;)

klarer nesten ikke vente, er sååå spent! både på å se baby, vite hva det er, se at alt er bra og få bekrefta at det BARE er 1 der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på ultralyd til onsdag! :) Så ikke så lenge igjen å vente for meg nå. Håper jeg får vite kjønnet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkallelse i dag:-) Har foreløpig termin 16.09.09 utifra mensterminen, men tror den blir flyttet noe lenger ut i september pgs lenger syklus. Har fått UL på sykehuset Østfold 21.april. Er da 18+6, men kanskje 18+2, så det må være greit.

 

Vi vil vite kjønnet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på ul om 11 dager - 31. mars. Gleder oss skikkelig.

Mannen min var ikke med på ul med nr. 1 siden jeg da var student og bodde vekke, så han gleder seg masse til å se nurket :)

Vi visste ikke kjønnet med nr. 1 og jeg har veldig lyst til å vite det denne gangen, men mannen min vil ikke vite det.

Så tar det som det kommer ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time 23. april, har termin ca 30.09. Vil helt klart vite kjønn - alt for nysgjerrig til å la være. Har gutt fra før og har veldig gutte-følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 15 sept og skal på min 3. ul 15 april. De vil ikke si kjønn før på denne kontrollen. Grunnen til at jeg har hatt 2 ul allerede, er at jeg hadde komplikasjoner under forrige svangerskap. Fikk ei jente i april 08, og vet ikke hvilket kjønn jeg håper på nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal 21 april, gleder oss masse. skal vite kjønnet:) har på følelsen av at det er en gut, men vet ikke, får tiden vise, vi har så mye føy i vente....;) har termin 20 september btw!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time den 03/04, har termin den 08/09. Håper jeg ikke blir satt tilbake noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil vite hva det blir. Har en gutt og ei jente, så er bare nyskjerrigheten som gjør at jeg vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25/9, og skal på ul 24/4. Vil gjerne vite hvilket kjønn det er hvis de kan se det, og hvis de vil si det da... Det står jo i innkallingsbrevet til ul at de ikke ser etter kjønn..... ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg har termin 1. september. og har fått UL 30.mars.

Jeg er da 18 +2 .. og jeg skal vite kjønnet.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått time 27.april... leenge å vente! har termin 23. sept. Her vil vi absolutt vite kjønnet, og vi har to gutter fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 21.09.09 og har fått time på ahus 28/4. Hvis jeg har regnet riktig er jeg i uke 20 da... synes det er litt sent for ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...