Gå til innhold

Hull i ørene på babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel, det er din mening og da må jeg respektere den. Men det ER faktisk deres barn, og ikke mine. Jeg kan da ikke oppdra andre mennesker sine barn! Eller bestemme om de skal ha hull i ørene eller ikke, kan jeg det? Jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis noen hadde kommet og fortalt oss hvordan vi skal oppdra vårt barn.

Det jeg mente med den psykologistudenten min var at jeg har et inntrykk av at noen går å dømmer andre mennesker basert på utseende. Om man er fattig, rik osv. Når JEG hører ordet "white trash" assosierer jeg det med fattige mennesker uten utdannelse. Altså: den psykologi-studenten min ser muligens ut som "white trash" men hun tar altså høyere utdannelse...Var det lettere for deg å få det inn med en teskje , eller? apropos det at du ikke liker holdningen min osv, jeg skal ihvertfall ALDRI lære mitt barn "betydningen" av ordet "white trash", jeg vil at mitt barn skal respektere individet. Jeg vil ikke at hun skal plassere mennesker i grupper. Men dette er min mening, og den må også du respektere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok bare du som har lyst til at snuppa skal få hull i ørene. Hun ønsker det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...