Gå til innhold

Hvordan ser en harry stue ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde man før da, før disse store flatskjemene kom? Flyttet møblene eller kjøpte sterke briller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man måtte vel det? Ved å kjøpe en lit større tv, kan jeg plassere den der jeg synes den blir minst i fokus. Mener faktisk at plassering har mer å si for hvor dominerende en tv blir enn størrelsen.

Skrevet

Har 42 t flatskjerm hengende på veggen i leiligheten vår. Kjempekoslig å ha på dvd med peis eller akvarium da vi har besøk og sitter og koser oss i sofaen :)

Eller så sitter jeg og godter meg med stor tv, pledd, M&M til frustrerte fruer :D HERLIG!

Det er verdt å være harry da!

Skrevet

Mannen vil ta bort stuedøra og lage sånn buet åpning om dere skjønner. DET syns jeg er harry, noen andre som backer meg opp?

Skrevet

vi har bue, og jeg hater det! :(

Skrevet

Når alt ser ut som en katalog og det ikke finnes en eneste bok. Det er harry det.

Skrevet

Du har min støtte. Man kan jo lage åpning uten bue, altså som en dørkarm uten dør. Ser mye bedre ut:-)

Skrevet

Stressless med fotskammel.

Nipssamlinger

Utstoppede dyr. Eks-svigers hadde huset fullt, ekkelt!

Skrevet

hehe.. nå har je lest gjennom hele tråden, og det er tydeligvis svært lite som ikke er harry i følge dere. man kan ikke ha skinn sofa og ikke microfiber sofa, man kan ikke ha minimalisitisk stil, og man kan ikke ha for gammeldags stil.. jeez.. tror det er like mange oppfattninger av hva som er harry som det er svar her, så da er det vel relativt hva som er harry da?

jeg synes ikke jeg har det særlig harry hjemme, men sikkert mange som synes det her...ikke det at det bryr meg noe særlig, jeg vedder ganske mye på at jeg har det finere hjemme en mange som har svart på denne tråden. men som sagt- det er en smaksak;)

Skrevet

Det er jo bare gammeldagsharry, 22.13. altså det vi syntes var harry på 80-tallet. Mange stiler etter det som er utrolig harry.

Skrevet

hva er harry med panelgardiner og black design? er fan av dem begge to jeg ;)

Skrevet

Fordi det er veldig utrendy. Litt som det reproduserte Michelangelobildet der hender møtes.

Skrevet

jeg synes de fleste stiler er fine bare de er gjennomført!

lurer på om jeg har helt misfortsått ordet harry? trodde det betydde gått ut på dato? hvis halvparten av befolkningen har svart eller brun skinnsofa, er det kanskje ikke gått ut på dato? da vil jeg si det er ganske moderne enda! hvor ofte tenker dere at man må bytte ut møblene for ikke være harry da? vi kjøpte våre eikemøbler og brune skinnmøbler for 3 år siden. har tenkt å ha dem i mange år. kjøpte alt i veldig god kvalitet. blir jo for dumt å bytte ut hvert 3 år. såå usikker er jeg altså ikke!

kan være enig i at furu er ut. men mange har malt de, og gitt møblene en ny personlighet.

Skrevet

Furu er inn igjen så det holder! Men i en ganske annen design enn 90-talets furumøbler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...