Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Har fått med meg at svart sinnsofa er harry på de andre innleggene, det har vi forøvrig selv.. men hva mer gjør en stue harry da?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Altfor mye furu er Harry...Da mener jeg furupanel, furugulv og furumøbler sammen. Ja, jeg vet om folk som har det! Utrolig. Helt tydelige plastblomster. Svart skinnsofa er helt greit for meg, men med matt hud, ikke sånn som skinner for mye.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Vi har svart skinnsofa og de er heldigvis ikke harry. Harry går mer på form, enn farge og materiale, hvis du spør meg. Masse furu og "over-sized" møbler uten karakter er jo aldri heldig. Falsk peishylle er grusomt (altså peishylle når man ikke har peis/ovn).
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Og mye stæsj i stua, gjerne souvenirer fra ferieturen til Gran Canaria og sånn. og okergul, burgunderrød eller bondeblå farge på veggene.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Vet om en fyr som hadde sånn typisk ungkarsbule før, der var det skikkelig harry:) Stoor skinnsofa, plakater av halvnakne damer på veggene, kalender med toppløse damer, carlsberg merke på veggen... enorm tv selfølgelig, 1 meter høye høytalere, discokule i taket... Så godt det ikke bodde noen dame der, men var kjekt på festene hans da:)
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 brystpanel!! gjerne med malt strie i burgunder, okergul eller grønn
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Svart eller brun skinnsofa Mikrofibersofa Kontrast tilbehør i turkis, rødt, lime, osv Panelgardiner Black design Mye mer. Mange vil nok svare furuhelvete, buesofaer, seksjoner osv. Men dette har vært så lenge ute at det nesten er stuerent igjen. Viser at du ikke lar deg kimse av at stilen forandrer seg. De som har den overnevnte stilen er enten unge eller...unge, selvfølgelig kan det være en og annen 35 åring som har denne stilen, men det er kun fordi vedkommende ikke klarer å finne sin egen stil. Alle unge vil fnyse av at dette er harry, men det er det. Ingen voksne velger en slik stil i dag. Nå går Bohus osv over til trend med naturmaterialer, så det kommer til å bli det store fremover og så ut igjen. Kan vi ikke alle finne vår stil? Selvfølgelig blir enhver stil moderne og så umoderne igjen, men jeg er bare så lei av at 90% følger trender og faktisk merer at dette er deres egen personlige stil... Ja, lizzom. Er jo ikke noe bedre selv, men ergrer meg dog stort over hvor like vi er gjennom tidsepoker. Kjeeeedlig.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Svart skinnsofa trenger slettes ikke være harry. her finnes 1000 ulike former, en del er litt "80-talls", og kan av flertallet anses som harry, men de fleste sofaer er jo ikke slik. Hilen en Interiørkonsulent (med laaang erfaring)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Det som derimot kan være kjedlig, men ikke harry, er typisk "ikea" hus, med ingen personlighet. Alt er bare hvit, det er kjedlig i mine øyne. Bedere med harry da ,-) Hilsen anony, 18:26
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Furu svart skinnsofa uplight i messing med ekstra leselys Recliner, hvertfall to stk. med bord mellom!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 Hmm, harry.. Fikk en katalog i posten fra noe som heter Italian House, DET var harry det. Skikkelig overprisede liksom rokokko-møbler. Ungkarsbule med svart sofa, hvite vegger og masse rustfritt stål. Hater rustfritt stål. Minimalisme er generelt sett ganske harry.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #14 Skrevet 6. mars 2009 SKINNSOFAER Tapet med border øverst vinylbelegg på gulvet fliser med border mellom
† I Jesu Navn † Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 Harry? Vel, stuer uten personlighet syntes jeg er Harry. Når man altid kjøper det siste på bohus eller ikea, istede for å lage sin egen stil (om den er furu, funk eller barokk). Hvite stuer med svarthvitt bilder av familien på veggene kan være en personlig stil, men neppe for mange.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Furu (jeg hater furu!) Tonnevis med konfirmasjonsbilder fra 80-tallet Brystpanel og malt strie i burgunder/lilla/mørkegult osv En vegg eller to dekket av porselenstallerkener fra forskjellige charter-reisemål Bord øverst på tapeten
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 Lavalamper og furumøbler fra 80-tallet er harry. Det samme er bilder av elg i solnedgang og sigøynerpiken. Det er lite stilig å stille ut ølbokssamlingen sin i reolen.
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 Bardisk er det mest harry jeg kan tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #19 Skrevet 6. mars 2009 Denne stilen er blitt mainstream, ut og veldig harry: - Minimalisme. - Rustfritt stål. - Sånne svarte telysbeholdere som henges på veggen. - Bord i svart stål med glassplate. - Panelgardiner. - Tekstiler i lime og turkis. - Glassbyggerstein. og mye mer i den retningen. Jeg snuste opp naturstilen for to år siden, og har dekorert huset deretter. Nå er vel den mainstream om ikke lenge også, så da sitter jeg der, harry som f...
† I Jesu Navn † Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 Elg i solnedgang og sigøynerpiker er vel strengt talt veldig INN igjen.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #21 Skrevet 6. mars 2009 Fortsetter litt, jeg.... Det blir vel harry når man "prøver litt for mye" og ikke finner det som funker for seg. Hvis det blir mix av alt og det ikke har noen rød tråd, blir det ofte harry. Så et spørsmål, siden jeg har svart skinnsofa selv, hehe, eller en påstand: "det har ikke med stoffet på din sofa å gjøre, men formen, farge og stoff i kombinasjon" Enig eller uenig? Så min svarte skinnsofa er i mine øyne noe lunde i tiden, ikke stor og bollete, ikke buet-hjørnesofa.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #24 Skrevet 6. mars 2009 Har forresten selv lyst på HVITE skinnstoer, sånne brede, med litt oppdelte puter i, firkantete........vet jo ikke hvilken desinger.. er ikke helt med der. Men jeg er ikke harry ! Har noen kule svarte skinnstoler hihi :-D
prekæs Skrevet 6. mars 2009 #25 Skrevet 6. mars 2009 En stue som er matchet til minste detalj med gjenstander man tror blir eksklusive fordi de er kjøpt hos de kjøpt hos de store møbelkjedene. Eller på party. Og hysterisk bruk av stearinslys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå