Gå til innhold

Hvordan ser en harry stue ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var da måte på til gjentagelse her da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på fest hos en fyr fra brorens jobb for noen år siden. Han hadde okergul stue med noen små lamper som så ut som svære isbiter over alt. Han hadde sikkert 15 stk. Da kombinert med furumøblement.... det var harry.

Skrevet

Black Design er uorginalt, kjipt og harry!

Børstet stål er harry :P

Glassbord frå Jysk er harry.

Og JA, skinnsofa er harry :P

Skrevet

"familievegg" med bilder,der alle bildene har matchende gullrammer.

Skrevet

Tommelfingerregelen er vel alt som er over sju år gammelt av store møbler og alt som er over to år av småting. Ting som er kjøpt på billigsalg på store møbelhus sier vel seg selv, og om du har tørkede roser eller andre blomster på veggene, eller bruker gamle rødvinsflasker som vase så er det ganske langt fra noen stor hit om du ikke vil ha det harry.. Eller om du med største selvfølgelighet tar imot alle suvernirer, nips, osv og "dekorerer" med. Eller ser opp til hvordan foreldrene/besteforeldrene dine har det hjemme (ja, det fins unntak, men som regel er de som er eldre oss litt mer stagnert i en eldre tid også)

Det å blande alt for mange stiler er og helt forferdelig.

Kom på et annet godt eksempel på harry: Slik de har det inne i de forskjellige hjemmene i days of our lives ;)

Skrevet

Hvitmalt furupanel på veggene

vegg-til-vegg teppe

hvitmalte vegger og dør/vinduskarmer

falske planter

veggtepper fra afghanistan/pakistan

glassfigurer

gullrammer

svart skinnsofa

svarte tallerker/kaffikopper ...(dem fra 80 tallet)

Skrevet

*Det bilde hvor det er noen hender som møtes,må vel være det mest harryeste:P

*Mye svarte ting

*rustfritt stål

*store tv`er,flat skjermer

*svarte møbler

*Black design

*perfekt home ting

Skrevet

Med alt som er nevnt som harry her har vel 90% av de inne på bim/dib harry hus...:)

Skrevet

Det bildet du nevner med de hendene som møtes, er i såå mange av boligene på finn.no..hehe

Skrevet

Jøje meg.. Vi har endel harry elemengter i hjemmet vårt, skjønner jeg...

Svart skinnsofa, f.eks... Fin å se på, veldig praktisk når man har små barn.. Da vil jeg være harry...:-)

Jeg er for å finne sin egen stil uavhengig av hva som er inn, ut, opp eller ned... de som bare har det som er in og som bruker mye tid og penger på å følge med på moter og dill, er veeeldig harry for meg.

Stilen vi har i hjemmet representere menneskene som bor der.

Test dere selv:

http://www.dinside.no/89539/stor-harrytest

Skrevet

Skal tro om den fyren bor i Haram? :P

Skrevet

Enorme flatskjermer som dominerer hele stua...

Skrevet

DÅPSTALLERKNER PÅ VEGGEN ER UTROLIG HARRY! Og bilder av barna sine på saueskinn og alle andre oppbrukte klisjeer. OM man synes skinnsofa er harry har man tydeligvis ikke peiling på hvor fin en skinnsofa kan være. Furu er harry(med mindre det er malt)

Skrevet

Jeg har svart grå fliser i stova fedig malt panel plater. Liknende i tak ferdig malte panel plater og 21 spotter i taket. Svart skin sofa og bombay serien. Noen røde puter og rødt i noen lysestaker i black design serien. Gardiner kvite panellengder. Synes det er HARRY

Skrevet

Ja,du over her..Det er harry i mine øyene i vartfall..Men,bra noen liker den stilen..Så slipper folk å "stjele" stilen min,for da blir brått det harry også:P

Skrevet

Ja,enig med at store tv`er er harry:P

Skrevet

Alle vet at harry er død....

Det som er harry er de som følger siste skrik fra bohus og ikea. Det som ikke er harry er folk som har personlighet og lar omgivelsene preges av dette.

Skrevet

Enig i det..Har definitivt ikke Harry stil i allefall!!

Skrevet

Og vi som har kjøpt 40 tommer i dag..... Ønsket meg egentlig 32, men vi har visst for langt fra den sorte skinnsofaen til veggen tvén skal henge på. Jaja, får håpe de røde panelgardinene tar fokuset vekk fra skjermen.

Skrevet

Jeg sier kva er harry. Kva selges best når du selger eit hus mørt eller lyst. Slik som jeg har lest salgs annonsene så er det lyst (stilfult) som kommer fram hele tiden. Då er det vel lyst og stilreint som er Harry.

Skrevet

40 tommer er i meste laget, det blir veldig dominerende. Jeg liker egentlig godt sånne TV-skap, der TVen blir usynlig når man ikke skal se på den.

Skrevet

Det hadde nok ikke gått her (liker også å få tvén helt bort), men vi har det høyt under taket så det kunne absolutt vært værre. Når vi en gang skal kjøpe oss hus, vil vi ha et eget rom til å ha tv på. Heldigvis var dette av de mindre dominerende 40 tommerne, hadde nok ikke gått med på det kjøpet hvis ikke:-)

Skrevet

Jeg vil ha stor tv uansett jeg, bryr meg ikke om at andre kanskje mener det er harry.

Det er stor avstand fra sofa til der vi kan ha tv, så da tenker jeg heller praktisk, på den måten at jeg ser det som skjer på skjermen

Skrevet

Sikkert mye i mitt hus noen vil synes er harry, men en kan ikke ta hensyn til sånne ting til enhver tid. Det bryr meg rett og slett ikke så lenge jeg selv trives hjemme hos meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...