to snart tre Skrevet 30. oktober 2009 #126 Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Nå er jeg spent på hvordan det gikk med deg hos K. Har tenkt masse på deg i dag, håper du kjente all den positive energien jeg sendte til deg:=) Du er jo bare super flink da. Går ned i vekt og drikker masse vann!Skulle gjerne gått ned noen kilo selv, men gitt litt opp. Gikk ned 7 kilo i våres/sommer med fokus på kosthold og trimming, men hva hjelper det når jeg la på meg nesten alt igjen som bivirkning av medisinene og syk appetitt??? Lovet meg selv å bli flinkere igjen, men mistet litt motet må jeg innrømme når jeg gikk opp en del igjen uten å endre matforholdet. Så da sklei det litt ut og er ikke tatt helt opp igjen... he he Jeg jobber ute i felten og styrer hverdagen selvstendig. Kan klare å få til på dagtid, men må bare planlegges litt m h t reiserute. Kan ta det i H.str eller i Tbg - samme for meg, er i møter begge steder til tider. Nå er jeg spent på hvordan det gikk hos K altså. Regner jo så klart med at alt fikk som smurt, men alltid litt "på tå hev" i slike prosesser:=)
så gla' Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #127 Skrevet 30. oktober 2009 Hei igjen :-) Jeg var på kontoret til dr K i dag kl 930 og fikk hjelp til å sette pregnylen. Det gikk veldig greit. Ellers har jeg ikke vært inne hos han i dag siden jeg var der i går og målte folikler osv. Nå holder jeg på å planlegge en ekstra romantisk helg med min kjære :-) Denne gangen skal det gå bra :-) Til uka er det bare mandag og torsdag jeg ikke kan. Dersom du har møte i Holmestrand til uka, kan vi jo ta det i forbindelse med deg :-) Koselig å møtes da. Nå har vi jo skravla her inne så lenge. I forhold til dette med vekt, er jeg veldig overrasket over at det har gått så greit. Men, krever jo at en legger om livsstilen sin da. I helgen skal vi ikke være på diett. Bare kose kose i helgen. Hi, hi. Medisiner og sult er no dritt. Rett og slett. Jeg har ikke merket noen bivirkninger på pergo ennå, men mener å huske at jeg gikk opp et par tre kg i fjor når jeg gikk på dem. Ja, ja...bare vi får spire så :-) Leste du tråden med henne som var sliter i tre år og som ble gravid da hun begynte på lavkarbo. Kanskje vi skal være ekstra forsiktig med sukkeret om ikke annet. Kan du ikke se hvordan du jobber til uka og komme med et forslag. Det går helt fint å reise til tbg for min del om du ikke skal innom H. Ha ei riktig god helg da. klem
to snart tre Skrevet 30. oktober 2009 #128 Skrevet 30. oktober 2009 Så bra. Nå er det bare å ha seg hele helgen da, så det blir barn ut av dette:=) Jeg gikk ikke noe opp på pergo når jeg gikk på det,men med sprøytene så fikk det fart på sakene. Og ikke minst nå på pillene jeg tar nå - kjipt. Men blir det barn, så er jo det bra. Lykkes jeg ikke nå skal jeg forsøke å titte litt nærmere på lavkarbo.Må bare få med mannen på det, om jeg i det hele tatt skal klare å gjennomføre det 100 %:=) Selv har jeg sendt mannen ut med gutta i kveld, så jeg kan sitte her og styre fjernkontrollen selv. Deilig, litt egentid alene og ikke minst varmt og godt her:=) Når det gjelder kaffe til uka, så kan jeg på tirsdag eller torsdag, så da blir det vel nesten tirsdag som kan passe for begge to virker det som. Skal i noen møter i Kongsberg den dagen, men kan være i H.str kl 14.00 om det passer for deg. Send meg en PM på det evt, så kan vi jo avtale sted da:=)
så gla' Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #129 Skrevet 31. oktober 2009 God morgen! Håper du hadde en kos kveld med fjernkontrollen ;-) Er litt godt å få litt alene tid innimellom ja. Lavkarbo var tøfft å komme i gang med, og det hadde aldri funket om vi ikke begynte begge to. Men, nå skeiet vi ut litt i går, og det skal vi i dag også. Men, lever veldig sunt hele uka, så da går det jo av noen gram hver uke:-) Nå er det 5 dager siden du hadde innsett. Snart så det kan komme noen symptomer nå vel? Men, tablettene er kanskje også av den typen som har samme bivirkninger som grav.symp.? Da sier vi kaffe på tirsdag kl 14. Det blir moro. Jeg gleder meg:-) Jeg sender deg en PM med navn og tlf nr jeg :-) Ha en riktig god helg!
to snart tre Skrevet 31. oktober 2009 #130 Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Det blir super hyggelig med kaffe på tirsdag. Svart deg på PM:=) Kanskje på tide å starte en ny tråd også, denne begynner jo å bli enormt lang....:=) Ses på tirsdag, og husk å kose deg masse i kveld!!! he he he he he........ Klem
så gla' Skrevet 3. november 2009 Forfatter #131 Skrevet 3. november 2009 Hei Hei! Da har jeg kommet meg vel hjem. Gud så tissatreng jeg var da vi skulle si hadet! Løp rett til bilen og måtte bare sitte og vente litt på at den værste trangen skulle gi seg ;-) Det var utrolig koselig å treffes. Neste gang vi møtes tenker jeg det er andre ting enn ikm og positive tester som opptar oss :-D Det blir utrolig spennende den neste uka, og jeg har en vanvittig god følelese for oss begge. Det må bare stemme!!! Vi snakkes igjen snart da. Hm, ja kanskje en ny tråd kunne vært greit. Ny tråd - ny start! klem
to snart tre Skrevet 4. november 2009 #132 Skrevet 4. november 2009 Hei hei. Var kjempe koselig i går, godt å snakke med noen i samme situasjon og som kjenner til stresset denne prosessen medfører:=) Det må vi gjøre igjen! Ble så glad, fikk igjen litt mot og håp om at dette kan jo tross alt gå bra og gi positiv test etter vi møttes i går - tror jeg hadde godt av det! Uansett: teste må jeg jo om en uke, og svaret får jeg ikke gjort noe med fra eller til uansett... må jo bare komme det som kommer egentlig:=) Men tror jeg skal forsøke (ja forsøke... lover jo ikke noe:=)) å vente med testing til tirsdag. Vet ikke, men tenkter at kanskje det gjør det bedre for meg. Ar jeg må takle et evt nederlag dag og kan ringe direkte itl P for å avtale videre fremdrift da (for å komme meg i gang med tankene og få fokuset på fremtiden) Vet ikke, ønsker å vente med testing nå... men så tullerusk jeg er om dagen av hormonene så kan jo det hende at det har snudd seg heeeeeeeeeelt om 24 timer igjen.. he he Nei nå må vi vel snart få en ny tråd. Som du sier: ny tråd, nye start (og nye muligheter) :=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå