to snart tre Skrevet 18. april 2009 #26 Del Skrevet 18. april 2009 Hei Så gla Håper turen var super og at det ble litt ekstra kos:):) Husker ikke hva praksisen heter, men tror han har oppe onsdag kveld og vet den ligger et sted rundt Teie (Nøtterøy). Google det kanskje opp?? Da har innkallelsen kommet og jeg er så spent. Håper bare at samtalen vi skal på ender med oppstart på behandling og ikke mer venting. Da tror jeg at jeg svimer helt av... He he Men må holdet motet oppe. Mange som sier at det ofte anbefales/settes i gang AIH ved første behandlingene, men det menes det bare er 15 / sjanse for å bli gravid (35 % ved IVF). Men en mildere behandling for kroppen, men nå er jeg bare spent på hva legen anbefaler og når jeg kan starte (skal ha mensen uken etter forsamtalen). Håper ekstra kos på turen medfører at du får lykketreff med spire denne måneden, det unner jeg deg virkelig. Hvis ikke ser jeg at mange mener IVF i Danmark er billigere enn privat i Norge, det kan jo være en mulighet (ingen aldersgrense så vidt jeg vet..) Lykke til - og hold meg oppdatert:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-139978274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 22. april 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 22. april 2009 Hei hei! Hjemme igjen fra tur. Foruten at selve fotballkampresultatet ble en nedtur, ble resten av turen bare vellykket. Deilig vær og mange flotte opplevelser. Så deilig at innkallelsen endelig kom da. Blir spennende og høre hva dem anbefaler. Håper det ikke tar lang tid før dere er i gang da. Du må holde meg oppdatert:-) Masse lykke til! Skal google litt etterpå og se hva jeg finner. Kroppen min er helt tullete. Begynte å blø litt i går på dag 22. Ikke vanlig spotting som jeg kan ha ellers, men friskt blod. Ikke mye. Kommet bittelitt i dag også. Det er vel tanta som kommer smygende rundt hjørnet. Har aldri hatt festeblødning i tidligere svangerskap, så det er vel neppe det det er. Vel, får bare vente og se. Skal sjekke litt med Danmark også :-) Koselig at vi holder kontakten. "Snakkes" snart! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-139995879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 24. april 2009 #28 Del Skrevet 24. april 2009 Hei to snart tre Da her jeg vært til samtaletimen i Porsgrunn. Var hos Kahn, kjempefyr! Han spurte oss om forskjellige ting ift forholdet og hvor lenge vi hadde bodd sammen, prøvd osv. Så spurte han om sykdommer i familien og hos oss. Han tok også en rask undersøkelse av oss. Min mann har litt lavt antall sædceller og jeg har endometriose i buken, så vi fikk beskjed om at sjansene for at vi skal klare det selv er minimale. Min endo var visst verre enn jeg fikk besjed om etter lap, og fører sanns til at eggene ikke tåler "klimaet" i buken når de slippes, og at de derfor ikke kan bli befruktet. Var veldig kjekt å få en god forklaring på det. Beste behandlingen var å bli gravid. Da kunne vi kanskje klare det på egenhånd senere. Eneste behandlingsalternativ for oss var ivf/icsi. Det som var tidligst mulig for egguttak nå før ferien var i uke 26. De liker ikke å starte med førstegangs prøvere så tett opp mot ferien, pga oppfølging, så vi skal ikke i gang før over ferien (sorry hvis du hadde håpet å starte før ferien). Jeg skal ringe inn mens i uke 33, starte med spray rundt 20. august (avh av når jeg får mensen), og uttak blir ca i uke 39. Synes det er veeeeldig lenge til, men vil heller være sikker på god oppfølging enn å haste. Klarer å vente litt til når jeg har ventet så lenge... Etter vi var hos legen (ca 45 min), snakket vi med sykepleier som satte opp ukene osv og gikk gjennom hvordan sprøytene skulle settes mm. Tok ca halv time. Fikk med sprøyter, resepter på medisiner (ca 10000 kr) og div. informasjon. Måtte også ta HIV og hepatitt prøver. Dette ble langt, men nå vet du hva som skjer, håper jeg:) Vi skal nå nyte sommeren fullt ut. Vi må flytte på bryllupsreisen vår (skulle vært i september) så nå har jeg den å se frem til. Vi skal bare være kjærester og ikke fokusere på prøving de neste månedene og la det skje det som skje:) Blir veldig deilig! Var nesten godt å få en diagnose og årsak, for nå vet jeg at det ikke har med å slappe av, ta tiden til hjelp osv å gjøre. Jeg kan rett og slett ikke bli gravid uten hjelp! (Sjansen er i så fall minimal). Lykke til på din samtale! Si fra hvordan det har gått! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140004980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 25. april 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 25. april 2009 Hei Lykkelig! Det må være fantastisk å gå sommeren i møte og vite at dere om kort tid er i gang med IVF. Det høres sikkert lenge ut til uke 33, men da er det jo bare å nyte sommeren og slappe av. Kjempebra at dere får hjelp! Masse lykke til. Det blir spennende og følge både deg og "to snart tre" Jeg er på dag 26/27 i dag. Hadde en minimal blødning tirsdag/onsdag, og trodde at tanta var på vei. Men, ikke kommet ennå. Kjemperart det her. Ingen symptomer på noe. Ikke en eneste liten murring en gang, som jeg jo bruker å ha mellom EL og IKM. Hvisker forhåpningsfullt; "stille før stormen"... ?? Om ikke tanta har dukket opp på mandag (ADVARSEL TIL TANTA: HOLD DEG VEKK!!!) - da skal jeg ta en test. God helg begge to! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140009616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 25. april 2009 #30 Del Skrevet 25. april 2009 Ja, jeg skal virkelig nyte sommeren i år:) Vi drar på bryllupsreise i slutten av juni, og skal bare kose oss. Skulle egentlig giftet oss og reist på br.reise i september, men valgte å flytte bryllupet til mars (i år) da vi regnet med at det ville bli tett opptil forsøkene, og det er vi veldig glade for nå! Og nå tar vi også bryllupsreisen tidligere enn planlagt også. Gleder oss!! Så spennende med dine "manglende" symptomer da!!! Høres jo veldig ut som en festeblødning.... Håper tanta holder seg borte i lang tid! Jeg for min del teller ned tanter til vi skal i gang.. Hehe:) Ha en flott helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140010252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 25. april 2009 #31 Del Skrevet 25. april 2009 Først må jeg få gratulere med kommende bryllup og reise som venter, du har en flott tid og en stor dag i venter:) Så må jeg si: NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Åh jeg håpet så på å komme inn med behandling før sommeren. Og får ikke du det, så kan jeg sikkert også bare glemme det. F...... Vet helt ærlig ikke om jeg orker å vente mer, vurderer sterkt å kontakt privat klinikk. Men hvorfor kunne du ikke gå på medisiner i juli mens de har stengt???? M h t blodprøver og UL som skal tas underveis i medisineringen så må det være mulig å få fulgt opp underveis andre steder når de på død og liv skal ta ut ferie og stenge hele klinikken i hele juli (....med en bitter og skuffet undertone..hehe he) Tror vi har mensen ca samme tid, så da er det vel fare for at vi får prosessen på samme tid (uttak og medisinering), ja hvis ikke vi velger å gå for privat da. Får ta en runde på det med mannen min i kveld, tipper han er litt mer tålmodig enn meg. Tidligst gravid i september... uff, uff,,,, nei dette var kjipt. Med andre ord så kan mann da i 2009 kun rekke to innsetninger av egg (hørt de kun setter inn annehver mnd). Nei nok negative ting nå, men må innrømme at jeg bare ble sååå skuffet. Sikkert fordi jeg er så sliten av å prøve og er så utållmodig nå, ingen som finner feil på oss og da er det veeeeeldig frusterende:) Lykke til med bryllup og alt, jeg skal holde deg oppdatert når jeg har vært på timen min om hva legen sier til oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140011009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 25. april 2009 #32 Del Skrevet 25. april 2009 Hei. Så bra at turen var topp, det er godt å komme seg litt ut i verden for nye opplevelser:) Ja som du ser av svaret mitt til Lykkelig så skjer det helt sikkert ikke noe for meg før til høsten. Super kjedelig, for nå holder jeg på å gå fra forstanden for at vi ikke lykkes medå bli gravide. Finner ikke noen grunn/feil hos legene eller lap om at vi ikke skal få det til,og nå nekter jeg snart mer "forplantning" på soverommet etter mange år med satt av dager:). Men nok om det, nå får vi snakke om vi skal gå privat eller ikke i kveld. Helt enig med deg at tanta får holde seg vekk fra deg! Jeg håper så virkelig at hun holder seg vettaskremt borte og testen på mandag viser gode nyheter. Det unner jeg deg virkelig!!! Hold meg oppdatert da på hvordan det går med testingen da... spennende:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140011041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 25. april 2009 #33 Del Skrevet 25. april 2009 Skjønner godt at du synes det er frustrerende å gå til over sommeren! Tror dere har prøvd lenger enn oss. Vi nærmer oss 1,5 år, men vi kan ikke få det til på egnehånd uansett, så jeg har klart å slå meg til ro med det. Spurte om jeg kunne prøve hormoner eller noe så lenge, men det vil ikke hjelpe. Kan jo hende dere kan prøve AIH før sommeren da? Det er jo enklere og krever vel ikke like mye hormoner osv... Vi spurte om vi kunne begynne før ferien, men de vil ha full kontroll dersom det er noe. Noe jeg egentlig er veldig glad for. Tror vi ligger ganske likt i syklus. Har neste IKM 9.mai (i følge UL på torsdag, er EL litt senere, så da blir det 11.mai). Lykke til!!! P.S: Vi har allerede giftet oss (i mars), men bryllupsreisen skulle egentlig være i september. Det skulle egentlig brylupet også, men vi besteme etter nyttår at vi skulle flytte det da vi så hvor denne prøvinga tok retning. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140011197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 26. april 2009 #34 Del Skrevet 26. april 2009 Hei. Takker masse for all informasjon og ikke minst at du tar deg tid til å svar så raskt:) Jeg er veldig spent nå på å høre hva legen sier på timen 7.mai. Ser jeg ligger litt etter deg i syklus (skal ha IKM ca 20.mai), trodde det kanskje også gjaldt deg m h t at du skulle starte opp på medisiner 20.aug (pleier vel å starte 1.dag i syklus eller har jeg misforstått?) Uansett, så er jeg veldig sliten av å røve nå. Har prøvd i 4,5 år, derav 3 år veldig aktivt med telling av riktig perioder hver mnd. Og nå er begeret fullt kan jeg love av tålmodighet:) He he,.... Spennende å høre hva UL sier hos legen. Virket på innlegget ditt at du fikk mer info og ting kanskje var litt "mer feil" enn etter lap`n. Og det viser at de kanskje kan finne grunnen til at vi også ikke får det til. For så langt er det ingen som kan gi oss en grunn og det er veldig frusterende. Må nesten være deilig å vite atdet ikke er lett å få det til selv, kan mann kanskje slappe mer av og nyte nærhet enn bare fokus på "forplantning" på riktige dager:) Jeg er veldig spent nå, samtidig som jeg kjenner at jeg må stålsette meg mot å få mer nedturer med det første. Har blitt så mange mnd om jeg trodde jeg endelig var gravid m ht bruk av pergo uten å bli det, at jeg nesten har mistet troen på å få det til overhode, Og det er jo ikke bra:) Håper bare at jeg kunne startet litt før med behandlingen, evt AIH som en erstatning i påvente av IVF, syntes det er altfor lenge til august som du skjønner:). Nevnte de en grunn til at du ikke kunne starte på medisiner i juli mens klinikken er stengt? Håper bryllupet var topp i mars - det er jo et viktig minne for livet. Og ikke minst at bryllupsreisen blir flott, hvem vet om dere kanskje kan klare å lage et lite mirakel tross muligheten for å klare det selv under en romantisk bryllupsreise?? Hadde jo vært et realt minne å ta med seg inn i ekteskapet.:) Og igjen, tusen takk for super informasjon! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140015231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 26. april 2009 #35 Del Skrevet 26. april 2009 Hei igjen Man ringer inn når man får mens, men starter ikke sprayingen før på dag 20 i syklusen. Når jeg ringer inn i uke 33, skal jeg allerede ha hatt mensen. All ære til dere som har forsøkt så lenge. Hadde jeg aldri hatt tålmodighet til! Hehe... Er en grunn til at vi tok kontakt med gyn etter nøyaktig ett år. Det som er rart oppi alt sammen, er at jeg ALLTID har hatt en følelse av at jeg ikke kan få barn (på egenhånd). Er vel derfor jeg også takler såpass bra å få beskjeden om at jeg faktisk ikke kan klare det på egenhånd. Det er i så fall et lite mirakel! Fikk masse nyttig info av Kahn. Etter lap'en fikk jeg beskjed om noen endoflekker i buken. Og så sier Kahn at det er mer enn litt (men ikke masse), og at disse er med på å ødelegge miljøet for eggene når de blir sluppet, og at de derfor heller ikke klarer å bli befruktet. Han mente også at det hadde satt seg på utsiden av egglederne, men at de ikke var blitt tette ennå. Det er som du sier lettere å slappe av etter å ha fått denne beskjeden, og det som skjer nå det skjer:) Får krysse fingrene for at dere kan begynne med et eller annet før ferien, for skjønner som sagt at tålmodigheten nå er slutt! Fikk ingen grunn til at jg ikke kunne beg på med i juni, men har nok med at de vil være tilgjengelige dersom det er noe. Jeg skal nyte ferien som aldri før. Drikke masse vin og bare kose meg med mannen min:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140015546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 28. april 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 28. april 2009 Bare kjapt innom for å si at spenningen er over. Tanta kom på søndag.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140022483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 28. april 2009 #37 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Skulle ønske jeg var like tidlig ute som deg, hadde spart litt på frustrasjonen og tålmodigheten min vil jeg tro:) Spes siste året har vært tøft, og nå er begeret mer enn fylt for å si det sånn:):) Må som sagt være kjekt å vite hva som er grunnen til at det ikke har klaffet for dere på egenhånd, det håper jeg også at vi får. Merkelig at de ikke klarer å komme med mer konkrete tilbakemeldinger om status etter lap, frykter det samme kan gjelde meg. De fant en liten flekk som de kanskje trodde kunne være endo, men tok prøver og sendte til dyrking - men det viste seg at ikke var endo. Fant bare litt PCO i veldig mild grad, (eller de viste ikke om det var det, men det kunne kanskje være det.... men så lite at det ikke skulle være noen grunn til at vi ikke fikk det til selv). Så blir spennende å høre hva Kahn sier om litt over ei uke. Så lenge jeg vet at jeg kommer i gang så fort som mulig for sykehuset, og at jeg kanskje får flere svar (lik deg) så tror jeg kanskje at jeg klarer å roe meg litt mer jeg også Pleier å være "stødig som ei klippe" ellers og aldri la meg stresse av noe, så dette er jammen en ny lærdom og påkjenning for hodet.Og når jeg vet at IVF i seg selv er en tålmodighetsprøve, ja så er det bare å få komme i gang så fort som mulig. Hadde vært artig om vi kunne fulgt hverandre litt i tiden som kommer, hvem vet...kanskje begge får det til på første forsøk (det er jo lov å håpe:).. :=) Kos deg masse med mannen din, det er en super tid når mann er nygift og bryllupsreisen står for tur!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140026287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 28. april 2009 #38 Del Skrevet 28. april 2009 Åh nei, jeg som virkelig hadde håpet du skulle få en sen desember/ tidlig januar baby!!! Tenkte faktisk på deg i ,og håpet og krysset fingrene for at tanta holdt seg borte og "pinnen" viste blå streker. Ny måned og nye muligheter for oss begge, kanskje mai skal bli lykke-måned for oss?? Jeg må si at den gangen jeg forhåpentligvis tester positivt og er gravid, så løper jeg på butikken og tipper lotto, kanskje mann kan være heldig å få lykke på flere omeråder:=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140026330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 5. mai 2009 Må bare ønske deg masse lykke til på torsdag "to snart tre". Blir spennende å høre hva de har og si. Hold oss oppdatert da :-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140055613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 8. mai 2009 #40 Del Skrevet 8. mai 2009 To snart tre - hvordan gikk det på samtalen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140073241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei to snart tre! Kommer du med en liten oppdatering snart...tenker på deg. Her skjer det ikke noe. Denne mnd har vi mer eller mindre stått over hele prøvingen. Veldig sliten av dette prøve-kjøret. Men, kommer oss nok på banen igjen etter hvert. Ha ei fin 17. mai helg. Du også Lykkelig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140110155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 24. mai 2009 #42 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei Så gal og Lykkelig!!!! Jeg har såååå fårlig samvittighet for at jeg ikke har svart dere før, tenke på det samme kveld som samtalen hadde vært og så gikk det i glemmeboka. Jeg har faktisk klart å ikke tenke på barn i 3 uker, og det er ferie å regne med tanke på flere år med konsentrert forsøk og grubling. Samtalen gikk bra, kom inn til en kvinnelig lege der som var super. Hun tok UL på meg og kunne konstantere at jeg ikke hadde PCO som har vært trodd jeg kanskje hadde en veldig svak grad av tidligere. Kun at det er usikkert om jeg har EL hver mnd pga varierende sykluser. Og mann hadde litt svakt reduksjon på noe, men ikke grunn til at vi ikke kunne klart det selv. Bare litt vanskeligere. Fikk svar på metoden de ønsket at vi skulle forsøke og det var en blanding av isci (?) og IVF. Litt av hverti ett forsøk:) Mulighet for at begge kan ha en grunn til at det går så tregt med å bli gravide, så de ønsket at vi gikk rett på rent forsøk (ikke AIH). Rakk dessverre ikke å få til før sommeren, manglet et par dager i syklusen for å rekke det (kommer jo ann på om jeg bruker 10, 12 eller kanskje 14 dager på sprøyter) og hadde jeg brukt mer enn 10 dager hadde jeg ikke rukket det. Så jeg starter på medisiner i midten av juli og skal ha uttak/innsett i uke 35. Så det blir spennende, nå gjelder det bare å få tiden til å gå litt fort - utålmodig. Godt sommeren er her og jeg skal drikke SÅÅÅÅ masse vin i vente på å starte på medisiner. Håper og må virkelig tro på at jeg kan blir gravid på første forsøk, det hadde vært en drøm å fått et mai barn:) Men etter mange nedturer så har jeg måtte lære meg å ikke håpe for mye, så opp- og NEDturene ikke blir for store:) Hvordan går det med dere begge to, noe nytt?? Jeg håper så at vi begge kunne fått det til nå snart altså. Da måtte vi feiret:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140151794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei igjen to snart tre! Så koselig å høre fra deg igjen, og godt å høre at samtalen og undersøkelsen gikk bra. Kan tenke meg at det er litt lettere å slappe av i forhold til prøving nå når dere har planene for ivf klare. Det kommer nok til å gå fort mot uke 35. Da blir det full klaff vet du :-)) I mens må du nyte våren/sommeren for det den er verdt. Kos deg med masse vin og mannen din frem til forsøket. Da kan det bli lenge til neste glass. Her har vi lagt prøvingen litt på hylla. Ble utrolig sliten og faktisk litt deprimert av denne prøvingen. Nå prøver jeg å ikke telle dager i syklus og bare ta kosen som den kommer - og når vi har lyst. Så får vi se om det skjer et lite mirakel. *håpe håpe* Jeg skal også bare nyte deilige sommerdager/kvelder fremover. Kos deg masse fremover, også håper jeg vi kan holde kontakten her inne likevel. Selv om det kan gå litt tid mellom hver gang vi "snakkes" her inne, blir det spennende og følge deg. Går du forresten til stikkedama fortsatt? Jeg har sluttet. Ha det godt så lenge. Vi snakkes etter hvert. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140166898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 13. juni 2009 #44 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Kjenner meg igjen i å bli deppet over prøvingen, samme skjedde meg og før IVF samtalen orket jeg nesten ikke møte andre. Og ikke bare det, men jeg ser gravide damer OVER ALT! Nå har vi hatt ferie en uke, og det var himmelsk. Vin hver dag - nydelig å nyte mens vi kan:) Jeg har gjort som deg, lagt prøvingen på hylla og tar det som det kommer. Forsøker kun 2 dager denne mnd på de dagene jeg har mest tro på, eller er alt annet bare når mann føler for det og ting passer seg slik. Så da får det som skjer bare skje:) Men begynner å grue meg til IVF, medisiner og uttak. Merker nå at dette er siste del av prosessen for å bli gravid, og om IVF forsøk ikke fungerer så blir fallhøyden enorm stor og jeg er redd jeg kommer til "å gå rett i kjelleren" psykisk. Og tenker jo dessverre litt på om det ikke fungerer første gang, så har jeg bare to uttak til og hvem vet hvor mange befruktet egg det blir....Så nå gjelder det å ikke tenke like mye på det. Merkelig hvor pessimistisk mann bliri prosessen, tross jeg alltidhar vært kjent for å være en enormt positiv person som alltid ser løsninger - nå har pipa snudd:) Håper virkerlig at vi holder kontakten, er ikke like mye innom her lenger i et forsøk på å ikke tenke like mye på det lenger. Men når tankene kommer som verst logger jeg meg raskt inn.... Jeg lover å oppdatere seg når jeg starter på medisinene og hvordan prosessen er, og ikke minst; om detblir barn ut av det. Hold meg oppdatert også da, det er alltid hyggelig å høre fra deg:) Nå er det lørsdag, sola står på verandaen og jeg tror jammen jeg skal åpne ei flaske vin...... He he Stor sommerklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140251350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 13. juni 2009 #45 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei Så gla.... Glemte å nevne at jeg fortsatt går til "stikkingen", men ikke like ofte som tidligere. Nå er jeg der ca 2 hver uke. Mest for å holde syklusen i sjakk (reduserer tidligere veldig lang syklus med 8-10 dager hver måned:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140251359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei hei to snart tre! Utrolig deilig å ikke stresse med prøving. Vi bare koser oss med sommer, sol og litt vin og øl på deilige sommerkvelder :-) Vi har ingen store ferieplaner i sommer så håper sol og varme holder seg. Da er det jammen deilig å være hjemme også, og bare ta en tur på brygga eller stranda når en føler for det:-) Hvordan går det med deg? Skjønner at du "gruer" deg for resultatet av det første forsøket, men om det ikke skulle bli noe på første - så har dere jo flere :-) Krysser fingre for at det blir spire og baby på dere i 2010 :-D Håper dere får en kos sommer! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140317942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honoria med to i magen:-) Skrevet 30. juni 2009 #47 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei:-) Ville bare si at de i Porsgrunn er kjempeflinke og de kommer til å ta godt vare på dere. Har selv nettopp gjennomført første IVF-forsøket der og kunne ikke vært mer fornøyd:-) Ps.Er også fra Tønsberg:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140319283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 4. juli 2009 #48 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei. Så bra:) Jeg gleder meg veldig, spent og "grugleder" meg da jeg vetat fallhøyeden er enorm stor. Håper forsøket ditt har fått spiren til å sitte, vi fra Tbg/Vestfold må jo holde sammen om å få det til... hi hi Hentet medisiner ut i går, jammen dyre saker. Og når apotekteknikeren begynte med å vise meg sprøye spissene for EL sprøyta, da holdt jeg nesten på å svime av:) Men klarer andre, klarer jeg!!!!! God sommer, hold oss oppdatert på om spiren sitter etter første forsøk da! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140333576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 4. juli 2009 #49 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei Så gla` Ja nå må vi bare nyyyyyyte vin og øl, late sommerdager og været som er fantastisk. Så er jeg helt overbevist om at vi begge skal klare å få det til så vi får en 2010 baby:) Kos deg masse i ferien, og hold meg oppdatert da:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140333581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honoria med to i magen:-) Skrevet 7. juli 2009 #50 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei igjen:-) Du blir veldi vant til sprøytene og nesesprayen,til slutt tenker du ikke noe over det.. På slutten satte jeg sprøyta i søvne om morran;-) Desverre satt ikke spiren denne gangen,men vi har allerede fått dato for neste uttak, som blir i uke 42, så da blir det litt enklere å takle:-) Når er uttak for dere? Sommerklem Ps. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/page/2/#findComment-140349118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå