Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Så hyggelig, er noen dager siden jeg har vært inne her og når jeg logget meg på nå så jeg plutselig nicket lyse opp.....

Hun heter Anne Marie Simonsen og holder til på Teie (Nøtterøy Helseklinkikk, rosa hus i svingen der du tar av mot Teie i krysset når du kommer fra kanalen). Tlf husker jeg dessverre ikke, men det finner du om du slår opp på Nøtterøy Helseklinkikk.

Hun er super bra, veldig hyggelig og virker enormt flink. Har vært er to ganger nå og skal tilbake til uken. Hun ble anbefalt meg av ei jordmor, så jeg tror hun er kjent på å være god på akupunktur og kjenne godt til behandling av infertilitet.

500,- første time (1,5 time med samtale og nåler) og deretter 300,- pr time (samtale og nåler).

Du må holde meg oppdatert da, så artig at vi kan holde tråden sånn lokaltsett.

Ellers så skjer det lite her, og denne måneden har vi ikke orket så mye mas rundt forplantningen. Regner derfor ikke med at det skjer noe denne måneden heller, alt annet vil jeg ta i mot som en velkommen nyhet.

Og du da, kommet noe videre i prosessen?

Anbefaler iallefall Anne Marie, super dame!

Hold meg oppdatert da:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139760244
Del på andre sider

Hei Hei! Nå sitter jeg her og er skikkelig i tvil hva jeg skal gjøre. Jeg har time hos akupunktør i Drammen til onsdag. Ble tipset om henne av ei inne på skravle. Har snakket med akupunktørdama på tlf, og hun virket utrolig koselig og flink. Hun har skrevet hovedoppgaven sin på grunnlag av infertilitet, og det er også det området hun arbeider mest med. Men, egentlig passer det mye bedre med behandling i Tbg. Jeg får tenke litt på det gjennom helgen. Disse akupunktørene snakker en del om blokkeringer. Har din sagt noe spesifikt om hva det er hun behandler?

Ellers er jeg på 3. dag med pergo. Har også begynt å ta solvipect slimløsende hostesaft. Uæh...smaker pyh!!! Er på dag 7 i dag, og snart må vi vel sette inn støtet. Fikk jo positiv EL-test på dag 10 forrige pp., men regner med at den kommer litt senere nå siden jeg går på pergo. Har i hvert fall blitt litt forskjøvet de andre gangene jeg har gått på pergo. Får hoppe i det når fertilitetsmonitoren viser høy fertilitet. Da blir det pliktsex en ukes tid. Regner med å ha ikm rundt 27. - 29. mars. Når har du ikm da? Dere kan jo ha truffet selv om dere ikke har "maset" så mye med det. Kanskje det er det som skal til ;-)

Har du forresten hørt noe mer om når dere skal til samtale for IVF?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139764771
Del på andre sider

Hei.

Jeg har hørt om ei i Drammen som er flink også, og det er jo ikke langt unna med tanke på bostedet ditt heller:). Men alt kommer jo ann på hva som er mest praktisk for deg. Hn er sikkert kjempe bra, har iallefall hørt om ei i Drammen som også skal være super flink.

Hun har snakket en del om blokkeringer til meg også, det er vel egentlig det som akupunktur er bygget litt opp på slik jeg har forstått det. Men hva vet egentlig jeg.. annet enn at de stikker nåler i meg og jeg håper og håper:)

Ble kjempe trøtt etter første behandling, så jeg anbefaler deg å ikke har altfor mange planer etter du har vært der på onsdag. Sovnet tidlig og var kjempe trøtt dagen etter også. Men ved neste behandling så ble jeg i kjempe form og fikk masse ekstra energi.

Jeg fikk El i altfor lang tid med Pergo, gikk på det i 3 mnd (men annen hver pause mnd) og EL testene gikk helt amok. De viste El i nesten 14 dager, så jeg tror ikke de den gang var helt å stole på for meg.

Men fikk mye bivirkninger så jeg droppet mer av det nå i vente på IVF.

Ikke hørt noe mer om time til første samtale, men håper jeg hører noe innen en måneds tid. Virker som om andre i Porsgrunn har fått brev etter 2 - 2,5 mnd ventetid etter de har mottatt søknad nå i disse dager (basert på andre tråder på ass befrukting). Jeg gleder meg, lengter etter å komme i gang selv om jeg vet at det nok vil bli en merkbar psykisk påkjenning. Men det får vi ta- alt for å få det til.

Ellers så regner jeg med ikm like etter deg, rundt 29-31.mars. Tror ikke særlig på at det skjer noe denne måneden, men blir jo så klart enormt glad om det mottsatte bevist:)

Nå må det vel bli vår tur snart, eller hva sier du?

I og med jeg ikke har noen barn fra før så hadde det svært gledelig å ha fått det til snart.... :) Jeg heier på at vi begge får det til asap! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139769876
Del på andre sider

Hei. Ja da har jeg bestemt meg for å ta timen hos akupunktørdama i Drammen på onsdag. Har ingen planer for resten av den dagen, så kan bare reise hjem og slappe av på sofaen :-)

Når det gjelder pergo og testing, er det stoffer i pergoen som mest sannsynlig gjør utslag på positive tester over lengre tid. Jeg bruker jo fertilitetsmonitoren til clear blue, og der står det at hormontilskudd o.l kan gi feilaktige målinger/utslag. Så, kan tenke meg at det er grunnen til at du fikk positive tester så lenge.

Her har bivirkningene av pergo satt inn for fullt. Dundrenede hodepine og litt amper. Drikker hostesaft også, men merker ikke noe mer slim av den grunn. Vi begynner jakten på gullegget nå i disse dager. Nå SKAL vi treffe. Jeg synes virkelig det bør være vår tur nå. Krysser fingrene for at vi får positive tester rundt månedsskiftet :-))

Ha ei fin uke da :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139772755
Del på andre sider

Annonse

Hei Vegaspia!

Helt riktig :-) Jeg har min første time hos Siw-A i morgen. Gle/gruer meg.... Jeg går også på enkel pergo denne mnd, men har ingen forhåpninger til den. Har prøvd 3 enkelkurer tidligere. Men, hadde en igjen på resepten så tenkte at det ikke kunne skade heller. Dundrende hodepine til tider som følge av pergoen, men det får gå. Er vel det som er fint med akupunktur, at det ikke blir de fæle bivirkningene.

Har du gått hos henne lenge, og har du merket forandringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139779666
Del på andre sider

Hei igjen,

du trenger ikke grue deg ihvertfall, for hun er flink. Jeg gikk hos henne første gang jeg gikk til aku pga dette.

Jeg ble jo gravid, men mistet. Gikke på Pergo, nå tåler jeg ikke pergo i det hele tatt.

Godt å høre at hun er tilbake, hun var borte lenge mens jeg prøvde. Fant da hun jeg går hos nå og hun er billigere i pris, kjempeflink hun oxo.Hun jeg er hos nå gikk faktisk på skolen samtidig med Siw-A.

Jeg slet litt i beg, men gått der siden desember... en mnd ble bortkasta fordi jeg fikk mensen 1 mnd (ja hele mnd!!) Hun greide å få alt normalt igjen og nå går jeg der 2 -3 ganger i mnd. Fra jeg får mensen og frem til el :o)

Lykke til imorgen :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139782363
Del på andre sider

Hei Så gla`.

Hvordan gikk det med akupunkturen i dag? Spent på å høre hvordan du syntes det var:)

4.behandling for min del i morgen hos akupunktør, og jeg begynner å bli smårar av å vente på brev i posten om time til Porsgrunn. Vil så komme i gang videre i prosessen for nå skal vi få det til!

Jeg er sikker på at 2009 blir året vi begge får spiren til å sitte:)

Ha en super uke og glem ikke å fortell hvordan du opplevde første time.

Spent vet du...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139789114
Del på andre sider

Akupunkturen ja... Gud så redd jeg var. Først satt vi og "patet" i over en time. Pratet om sykluser og prøving, utredninger og helse generelt. Hun var utrolig koselig, og jeg greide å roe meg ned under samtalens gang. Men, når hun begynte å sette nålene, da.....Jeg lå og ristet på benken der. Skalv som et aspeløv. Men, så satte hun noen nåler som skulle virke beroligende, og da hun satte en i panna mellom øyenbrynene, sluttet jeg plutserlig å skjelve. Merkelig. Ble faktisk roligere. Hun hadde god tro på at hun kan hjelpe oss, men at det kunne ta tid. Jeg er visst helt "blokkert"..he, he....Det er jo det det handler om. Blokkeringer i energiballanser o.l. Ja, ja. Kanskje dama kan utrette mirakler. Fortalte at jeg sliter veldig med konsentrasjonen også, og neste gang skulle jeg få noen nåler i hodet som visstnok skulle hjelpe til å klarne opp litt i topplokket. Hi, hi..det trenger jeg. Og ellers var ikke nålestikkene direkte vonde. Det gjorde himla vondt noen ganger når hun fant punktene, men da traff hun i hvert fall da. Jeg hoppet høyt på benken og stygge ting kom ut av munnen min ved et par anledninger. Fysj og fysj....Gjorde faaens så vondt noen ganger....Vel, men ikke skremt nok til ikke å prøve flere behandlinger. Nå er jeg veldig pysete for nåler altså... Ellers har jeg gått med en veldig vond skulder i noen uker. Hun satte noen nåler direkte i muskulaturen der, og det er faktisk blitt bedre. Jo da. Dette har jeg troen på :-))

Men, den ene nåla i benet gjorde veldig vondt nesten hele tiden, og i går kveld og natt har venstre legg vært så rar. Urolig liksom, også en slags prikking i den. Var vanskelig å sove i natt pga den leggen. Har heldigvis ikke kjent noe særlig i dag, så får tro det var forbigående.

Dag 12 i dag. Snart finner vi gullegget. Skjønner at du venter på brevet. Posten er vel dagen store høydepunkt for tiden. Får håpe det kommer snart. Og jeg har en veldig god følelese for oss for 2009. Tror helt sikkert vi blir gravide:-) Hvor ofte går du og får behandling?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139792742
Del på andre sider

hei igjen,

så bra at du hadde en fin opplevelse hs SA. Hun er som jeg sa veldig koselig.

Idag fikk jeg gode nyheter, jeg er gravid :o) Så nå får jeg bare håpe knøtte holder seg der :o)

Det slår til hos dere oxo... husk bare å ikke tro at det går på første forsøk... jeg har gått i 3 mnd og NÅ slo det til, så PRØV å vær tålmodig og PRØV å ikke håpe FOR mye .. Så slår det til ganske snart ser du :o)

HA en flott dag , det har jeg :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139793656
Del på andre sider

Gratulerer så masse Vegaspia! Det var jo kjempenyheter :-) Ta vare på deg selv og lille spiren. Vi kommer forhåpentligvis ganske snart etter :-) Kommer du forresten til å fortsette med akupunktur?

Skal være tålmodig, og prøve å pleie kjæresteforholdet litt ekstra. Masse lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139793937
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal fortsette. Er litt redd for at nåler skal skade noe hihi... enorm dum tanke , men er nok skeptisk etter aborten for to år siden.. har allerede begynt å få rare ting for meg... ikke pc på fanget... matvarer osv (ELSKER sushi !! ).. så blir vel gal innen jeg føder om dette går bra haha...

Takk takk !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139795593
Del på andre sider

He he,ja jeg var ikke høy i hatten jeg heller første gangen. Nå har jeg hatt 4 behandlinger, og det går kjempe fint.

Artig at du forteller om den i pannen mellom øyenbrynene (yin tang punktet) - den gjorde underverker for meg også:). Tok bort spenninger i nakke/skuldre, hodepine og gav meg mye mer energi. Så det var en suksess:)

Ellers så vet jeg at de i beina ikke er gode første gangen, merket det godt (som om jeg fikk strøm faktisk!), men jeg hadde ikke den følelsen på de punktene igjen neste gang jeg satt nåler på akkurat samme sted. Da var det såååå mye lettere for min del. Hadde også prikking i beinene og mye annet rart etter første gang (sov enormt mye!!!), men det er naturlig at kroppen reagerer på den første behandlingen sa hun jeg går til.

Jeg har hatt behandlinger 2 ganger pr uke de 2 første ukene nå, og nå skal jeg 1 gang pr uke fremover i et par mnd tror jeg minst. Var en del blokkeringer og ønske om å korte ned syklusen min (som er lang).

Jeg håper og håper mye om dagen, og løper stadig til postkassen for å sjekke. Selv om jeg nok tror jeg har startet med å vente på brev litt tidlig i prosessen. Får vel ikke noe brev før i april vil jeg tro, men klarer allikevel ikke å bli utålmodig og vente litt ekstra.

Ja enig i at 2009 må bli året vårt. Noe annet er ikke et alternativ:)

Da skal vi feire!!!!!!!

Hold meg oppdatert da på hvordan det går med deg og behandlingene - spennende dette! Jeg håper jo at det ordner seg for oss begge snarlig...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139802119
Del på andre sider

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE!!!

Jeg har troen på at spiren sitter for deg, spes om du fortsetter med akupunktur. KJenner flere som har slitt med å få spirene til å sitte, men klart det kjempe bra via akupunktur. Til og med gjennom prøverør er det mange som tar akupunktur samme dag som innsetting av befruktet egg - med stor suksess:)

Så fortsett med nålene, masse lykke til - dette kommer til å ordne seg bra for deg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139802140
Del på andre sider

Nå er det nesten så jeg gleder meg til neste behandling. Jeg har hatt så rastløse ben siden jeg var der. Blir snart smårar. Men, kommer og går litt, og ikke alle dager er like ille.

Det blir ikke oftere enn 1 gang pr uke for min del siden akupunktøren bare jobber en gang pr uke. Dvs. hun jobber en dag til på hjemstedet sitt, men det blir alt for langt unna. Så, krysser fingrene for at det holder sånn som det er. Blir spennende å se om du får litt kortere syklus nå da. Har du testet for EL denne pp?

Jeg begynner å bli litt frustrert her. Er på dag 16 i dag, og ikke funnet EL. Nå har vi holdt på som kaniner i godt over en uke....in case.... Vel, må bare stå på en stund til.

Snakkes snart :-) Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139812930
Del på andre sider

Hei Hei! Hvordan går det, har symptomjakten begynt? Jeg har da ennå ikke fått positiv EL-test og er nå på dag 19. Siden jeg går på pergo kan det skyldes to ting; enten får jeg veldig sen EL med pergo, eller så har ikke monitoren greid å fange opp EL. Jeg har sovet veldig dårlig om nettene og vært mye oppe på do. Mulig det ikke har gått lang nok tid mellom nattlige dobesøk og testingen. Vi safer, og fortsetter nok med annenhver dag ut denne uke. Men, da tror jeg det får være nok.

I går var jeg hos nåledama igjen. Du hadde helt rett - det var ikke så ille denne gangen. Jeg føler virkelig at det hjelper også. Skulderen er blitt så mye bedre, nakken også. Jeg føler meg også mye mer opplagt og roligere. Stresser nok litt mindre.Nå er det 14 dager til jeg skal tilbake til henne siden hun skulle bort neste uke. Du har vel rukket å ha noen behandlinger du nå. Hvordan synes du det går? Har du forresten begynt symptomjakten? Vet du når du hadde EL?

I dag skal jeg ringe gynekologen min i Tbg. Jeg tror kanskje jeg har fått sånn livmorveggfremfall. Jeg har fryktelig ubehag "oppi der", og det er akkurat som om noe skal falle ut hvert øyeblikk. Må få sjekka det.

Ha en strålende dag.. Nå er våren kommet! Jippi!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139829704
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei.

Lenge siden jeg har vært inne her nå, har på en merkelig måte nesten glemt forsøkingen litt og det har vært fantastisk!!!

Men etter å ha startet "kaninperioden" vår også i dag, så er det vel ikke til å unngå at mann får tilbake litt av det gamle fokuset.

Akupunktur for meg nå er ned til 1 gang pr uke. Og etter kun 3 uker med behandling så fikk jeg ned syklusen min fra ca 40-41 til kun 31 dager - kjempe glad for det!

Personlig syntes jeg akupunktur er supert nå, slapper av mens de har sin virkening og det blir på en måte min lille avslappende halvtime hver uke.

Livmorshallsfremfall?? Har jeg aldri hørt om må jeg innrømme. Hvaer symtomene og hvor alvorlig er det evt for din helse og situasjon?

Hvilke gynokolog går du til da? I og med jeg bor her i området så er det gjerne 3 flinke - T.S, J.H K eller H. Alle er flinke, men alle er ikke like flinke om det faktisk skjer noe som du trenger hjelp til i form av behandlinger. Der er det STOR forskjell!!!! Kjenner til veldig mange eksempler på det kan jeg love....

Håper du har fått sjekket opp og vet mer nå. Hold meg oppdatert da:)

For min del er det lite endringer. Venter og venter, håper å vite mer over påsken. Regner med å komme inn i begynnelsen av mai, og det skal bli godt å komme videre i prosessen.

Men samtidig som jeg har begynt "å senke skuldrene" over hver måndes skuffende mens, så har det begynt å komme en snikende følelse av at kanskje vi ikke lykkes med IVF heller. Selv om ingenting er galt med oss så er jo på ingen måte IVF sikkert heller. Og det blirnok en tøff periode å helle i seg massevis av hormoner om vi ikke lykkes. Men har ikke lov til å tenke negativt (pleier ikke det heller...) men klarer ikke helt å styre meg.

Våren er endelig her - og energien er tilbake!!! Det er deilig, nå mangler det bare at spiren sitter for oss begge to. Det fortjener vi etter måneder med har prøving, testing og aktivitet på søverommet:):):)

Hold meg oppdatert da, hyggelig at vi holder kontakten!.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139916939
Del på andre sider

Hei, så koselig å høre fra deg igjen. Det er egentlig utrolig deilig når en greier å senke skuldrene og slappe av litt i forhold til denne prøvingen. En trenger det. Men, du må ikke miste motet. Tenk, nå er det ikke lenge til dere skal inn til IVF. Kanskje det blir spire før sommeren :-)

Vi har vært 4 dager i England (Manchester) nå. Vært på fotballkamp og bare kost oss. Neste fredag reiser vi til London for å se fotball. Gleder meg. Jeg går til vanlig hos ei kvinnelig gynekolog i Tbg (dr. T.K), men har også vært hos en på Nøtterøy. Ikke Volvat, men kan det være Osebergklinikken? Han virker veldig flink. Jeg har fått sjekket opp understellet (hi, hi), og det er heldigvis ikke noe alvorlig, og nå virker det som om det har gått helt tilbake. Ved alvorlige tilfeller kan det visst opereres, men det blir ikke nødvendig :-))

Vi har ikke begynt "hekkingen" ennå. Jeg er på dag 12 i dag, så vi må vel begynne. Jeg er litt sliten, og vet ikke hvor hardt jeg orker å prøve denne måneden. Dessuten har jeg neste Englandstur i tankene. Kan jo tenkes at det blir en fest eller to....Må jo leve livet litt også.

Så flott at akupunturen har fått kortet ned syklusen din. Kanskje det blir klaff snart da. Jeg vet ikke om jeg orker fortsette. Liker ikke disse nålene jeg.

skriver mer senere...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139943776
Del på andre sider

Hei.

Så deilig med tur til England da, det hadde vært noe å foreslå her hjemme som plaster på såret for "uspontan sengekos" i lang tid:)

Forsøker å ikke gi opp, men har ikke hørt noe ennå og det er heeeelt frusterende å ikke kunne vite mer om fremdriften enten for å klare det selv eller når mann får videre hjelp m h t IVF.

Har du forresten prøvd progrestron krem?

Skjønner at du ikke liker nålene best, men se på meg; det har hjulpet mye på kort tid.

Når det gjelder gynekolog så anbefaler mange lokalt en som heter Hellem (jobber på sykehuset i Tbg, men har privat praksis på kveldstid et par ganger i uka ). Mange som sier han er super dyktig på infertilitet og er handlekraftig i prosessen.

Hold meg oppdatert da og god tur til London igjen:)

To snart tre

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139947775
Del på andre sider

Innkallingen må jo være rett rundt hjørnet nå. Skjønner frustrasjonen din. Men, ikke gi opp. Snart må det skje noe. Ring inntakskontoret og spør hvordan du ligger an i køen. Da får du i hvert fall en pekepinn :-)

Jeg prøvde progesteronkrem 2 pp for et års tid siden. Da ble det tull i syklusen min. Begynte å spotte mange dager før ikm, og tanta kom også enda tidligere enn vanlig. Veldig rart. Skal du prøve den?

England og fotball er toppers. Har faktisk blitt litt mer kos enn ellers også, men vet ikke om jeg har hatt EL ennå. Jeg er på dag 16 eller 17 i dag, men ikke hatt noen symptomer på EL ennå. Bruker å ha det....Men, nå er kofferten ferdigpakket på ny, og vi reiser til London i morgen. Vi får bare fortsette og kose oss da :-)

Når det gjelder akupunkturen, er jeg veldig i tvil hva jeg skal gjøre. Jeg spente meg så ille sist, og kjevene og musklene nedover halsen ble vonde og jeg var sikker på at det var tannverk. Fikk hastetime hos tannlegen, men neida, ikke noe tannverk. Betennelse i kjeveleddet. Jeg får tenke litt på det. Er jo så utrolig dumt at hun bare kan ta meg i mot en dag i uka også. Tror det burde vært oftere. Kjempefint at syklusene dine er blitt kortere. Jeg er ikke i tvil om at det er nålene :-))

Hellem kjenner jeg fra sykehuset. Hadde masse med han å gjøre da jeg ventet vår lille gutt for 2 år siden. Han var bare helt utrolig. Visste ikke at han hadde privatpraksis. Kanskje jeg skulle prøve han. Vet du hva praksisen heter?

Ha riktig god helg. Håper du snart får positive nyheter.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139968165
Del på andre sider

Hei, sniker meg inn her til dere.

To snart tre: Jeg mener å huske at vi sendte søknad til Porsgrunn omtrent samtidig i begynnelsen av Januar. Vi fikk en bekreftelse kort tid etter den var sendt dit om at de hadde mottatt søknaden og om ventetiden. For noen uker siden fikk vi innkallelsen, og vi skal dit til uken alt. Fikk denne innkallelsen i begynnelsen av mars. Synes derfor det er rart at du ikke har hørt noe når vi sendte dem omtrent likt! Du burde ringe dem og høre hva som skjer.

Ønsker dere begge lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139972022
Del på andre sider

Hei.

Ja jeg fikk brev i går, og skal i helt i begynnelsen av mai. Husker at jeg la merke til at vi sendte inn søknad samtidig,så jeg har vel hatt veldig uflaks når jeg har måtte vente noen uker lenger bare...

Men nå vet jeg mer når timen er, gleder meg og har fått økt forhåpninger.

Hold meg oppdatert da på hvordan første timen er og om du kommer i gang med behandling eller ei.

Tror det er mange som har vært inne der den siste tiden, så jeg håper ikke det medfører at vi må stå over en måned ekstra pga det.

Og ikke minst; hva foreslår de? Inseminasjon eller direkte på IVF?? :)

Jeg ønsker det ALL lykke, håper du får det til på første forsøk. Nå må det være oss "sliterne" sin tur vel.. He he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139751289-to-snart-tre/#findComment-139978243
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...