*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. mars 2009 #51 Skrevet 15. mars 2009 Tanta endte opp med å komme i går. Jeg er egentlig veldig fornøyd med det, da kan jeg begynne på pergo i morgen!! Det blir kjempespennende, nå SKAL spira sitte!! Oj, det ble ganske sent ja. Men dere slo ikke oss i natt:P Vi dro til han samme fyren som vi var hos sist helg. Vi skulle egentlig bare ta et par pils der, før vi møtte noen andre på byen. Men så var det veldig koselig, så vi satt der og spilte tp og drakk gin tonic, og plutselig var klokka halv 6!!!:-O Men siden jeg ikke har planer om drikke nå som jeg skal gå på pergo, så var det en fin "avslutning". Forhåpentligvis kan jeg ikke drikke på et års tid;) Uff, det hørtes ut som en forferdelig opplevelse! Du må jo ha blitt kjemperedd!! Veldig skummelt med så høy alkoholprosent. Man drikker vel som vanlig, og plutselig så sier det "pang" også er man aaalt for full! Det er bra at det gikk fint med han ihvertfall. Og det er jo søtt at det ble roser på mandagen og at han aldri har drukket mer enn en shot av det igjen! Hehe.. Får håpe at det går bra i butikken fremover ja. Er nok greit at det ikke er lenge igjen til du skal jobbe med noe annet. Ja det er kjempetrist når folk gjør det slutt:( Men de hadde snakket sammen i dag, og det virket som at de skulle prøve igjen. Men jeg tror nok de må jobbe hardt for å få det til å funke. Så gøy at Anders kom på 2. plass!! Hørtes kjempekoselig ut med fotball og pizza! Har kost oss med biff vi nå Klem
monca*84*j12 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #52 Skrevet 15. mars 2009 Ja men det er jo bra da.. At du syntes det er greit.. Er det dobbel kur du skal på nå eller? skal du bruke prog.kremen også? Ja denne mnd SKAL den sitte.. for oss begge..=) hehe Jeg har funnet "gratulerer du er gravid gave" til deg alt.. hehe.. Ja det får en si.. Så utrolig koslig da.. Tp er kjempe morro! Anders er ikke sånns pille type desverre... Jeg elsker brett spill... Satser på at du ikke kan drikke mer ja, med mindre du/dere tar turen hit lør 28Mars, på fest.. hehe Ja, nei det var ikke en veldig hyggelig opplevelse nei... På morgenen når han skjønte hvor jævelig han hadde vært gråt han... ganske søtt egentlig... Litt merkelig att folk velger og prøve på nytt igjen også.. Flere som gjør det.. Jeg mener det er jo bra om man liksom bare har kranglet litt og slår opp i kampens hete.. Men er det en veloverveid avgjørelse så er det jo enn grunn til at man gjør det slutt.. Men seff, funker det er jo det kjempe bra! Ja han var kjempe flink!!!! Han sier forresten at jeg skal hilse=) Nå skal jeg bake ut pizzaen og så hoppe i dusjen... Håper Vålerenga knuuser Rosenborg i dag... =) skal opp til naboen og se, han er rosenborg fan, så det kan jo bli morro=) kleeeeeeeeeem til deg min venn=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. mars 2009 #53 Skrevet 15. mars 2009 Jepp, det er dobbel kur! Også skal jeg bruke prog. kremen etter EL. Jaaa, det SKAL den!! Hvordan går det med blødningene? Åååå så koselig!!!! Det skal jeg kjøpe til deg og!:-D Ja det var veldig koselig i går, brettspill er kjempegøy!! Så synd at Anders ikke er en spilletype da. Vi får ta en brettspillkveld! 28. er midt i EL, og jeg tør ikke ødelegge noe med alkohol nå:´-( Må finne en lur løsning på det der, hihi. Hva ønsker du deg? Så søtt at han gråt da! Da skjønte han ihvertfall at han ikke må drikke så mye igjen! Ja jeg synes egentlig at det er litt rart jeg og. Da må man ihvertfall prate masse sammen, så man får fikset det som ikke funker. Hvis man ikke er innstilt på det, så kan det umulig funke igjen. Tror nok ikke de to er de rette for hverandre, men de får nok finne ut av det selv;) Du får hilse tilbake! Skal hilse fra Marius og;) Du får si hvordan kampen gikk! Ser på dagbladet at Vålerenga ligger dårlig an:( Kan tenke meg at temperaturen er høy borte hos dere nå, håper ikke at naboen gnir det inn, hehe. Stoooooooor klem til deg snuppa
monca*84*j12 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #54 Skrevet 15. mars 2009 Blir kjempe spennende og se hvordan det vil gå.. følger spent med=) Mine blødninger er der de, nærmer seg 11uker.. Men sååå mye mindre, så begynner og få et håp om at det skal gå mot slutten.. jiiizzz håper så iiinderlig det skjer.. Hehe.. skjønner at du ikke tør og ødelegge.. Kanskje det gjelder meg også.. hehe...håpehåpehåpe** Jeg ønsker meg iiingen ting!!! Dønn seriøst!! Hater og mått ønske meg noe.. Har det jeg trenger jeg, en super kjæreste og gode venner og en søt boff=) Kampen gikk ikke spess bra, 3-0 til Rosenborg=( Men ingen depping her i gåren.. hehe... Vi pleier ikke gni det til hverandre, thank god.. Kosere dere dere i kveld? Hvordan går det med oppgavene forresten? Har ikke startet og redigere enda jeg.. =/ har ikke ork og gidd... Men må vel gjøre noe i morgen tenker jeg.. hehe... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mars 2009 #55 Skrevet 16. mars 2009 *Sukk* 11 uker med blødninger!! Det er ihvertfall bra at det er myye mindre, da stopper det forhåpentligvis snart:) Vanligvis tenker jeg ikke på det med alkohol. Men nå som jeg bruker så mye tid, penger og energi på akupunktur og hormoner, så vil jeg ikke ta noen sjanser. Håper du og er i gang med prøvingen på den tiden!! Ingen ting!!?? Nå gjør du det vanskelig for meg, hehe. Da får jeg se hva jeg finner på da;) Æsj, så kjedelig at kampen gikk sånn! Men det er bra at dere ikke depper eller får det gnidd inn. I går baare tok vi det med ro etter den litt heftige lørdagen. Har ikke begynt på oppgavene jeg heller, har det sååå langt oppi halsen! Men jeg tenkte å sette i gang nå, er jo ikke så mye tid igjen. Hva driver du med i dag da? Jeg har vært på forelesning om master, nå skal jeg jobbe litt med skole, også skal jeg til mormoren min i kveld:) Klem
monca*84*j12 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #56 Skrevet 16. mars 2009 ja i dag så langt har det nesten ikke vært noe, og jeg begynner og håpe at jeg er ferdig i dag.. men... Hver gang jeg tenker at jeg er ferdig, så kommer det utover dagen! Så vet liksom ikke hva jeg skal tenke.. sukk Håper jeg er ferdig jeg også! Men tenker nok at det blir drikking på meg denne pp ja.. Skjønner du ikke vil ta kjangsen da! Ville nok tatt ditt valg jeg også! Ingen ting!!!! Deilig og ta det med ro da=) Gjorde i grunnen det vi også.. Men endte opp med en litt sexy og veldig fin avsluttning på kvelden;) Men nå håper jeg jo veldig at vi snart kan gå all the way.. *sukk* Det som er bra er t om jeg blir ferdig nå jeg også, blir denne pp helt sammkjørt... spennende... Oi det var i dag det ja.. sa de noe spennende? Har funnet frem bøkene nå jeg også, og sitter og vurderer og sette i gang.. Men sliter litt med og faktisk komme i gang.. sukk*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mars 2009 #57 Skrevet 16. mars 2009 Såå bra!! Da krysser jeg alt jeg har for at du ikke blør noe mer utover dagen!! Jeg hadde også drukket hvis jeg hadde vært deg, bursdag og greier jo!! Hørtes ikke dumt ut med en sexy avslutning på kvelden, hihi. Forhåpentligvis kan dere gå all the way i kveld! Kan tenke meg at dere er temmelig nødne nå Det hadde vært helt supert om du ble ferdig nå, så vi blir helt samkjørte! Det SKAL bli desemberbabyer på oss!!! Det var ganske spennende, men det meste står på nett altså. Så hvis du vil søke en gang, så står all informasjon på isp.uio.no. Har funnet frem bøkene jeg og, men såååå kjedelig da!!!!! Åååå!!!!!!!
monca*84*j12 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #58 Skrevet 16. mars 2009 krysser jeg også så det holder.. Når jeg var på do i stad var det nesten ingen ting!!!!! tenk om a.. jiiiizz.. tør ikke håpe.. hehe... + at alle disse foreldrene skal jo møtes, tenker jeg trenger noe og styrke meg på.. hehe.. Nå har vi bestillt koltbord og greier... hva man ikke gjør liksom... jaaaaaaaaaa... all the way... tenk a 3mnd nesten uten sex... ER DET MULIG... jeg kjenner jeg begynner og bli smågal.. hehe ja det SKAL det!!! Ingen ting ville gledet meg mer.. tenk for en julegave! ja regnet med at det sto der.. Har du bestemt deg for hva du vil søke? Jeg klarer ikke sette i gang jeg.. =( hjalp ikke finne bøkene en gang... sukk klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mars 2009 #59 Skrevet 16. mars 2009 Hurraaaaaaa!!!! Det virker jo som det er på vei til å forsvinne nå *håpe håpe håpe* Ja stemmer det, da er det nok greit å styrke seg på litt alkohyler:P Det høres ut som det blir et fancy selskap, med bestilt koltbord. Det blir nok populært:) 3 mnd uten sex er leeeeeenge!! Kommer vel til å stå på som kaniner fremover dere da, hihi. Sånt blir det barn av! Det hadde vært den mest fantastiske julegaven i hele verden, ingen ting kunne gjort meg mer glad. Åååh som jeg håper at det skjer!!!! Kanskje vi har en liten baby på selveste julaften<3 Jeg vil egentlig bare inn på utviklingshemning, så jeg satt jo det på 1. plass. På 2. satt jeg psykososiale vansker, 3. synsvansker, 4. logopedi og 5. spesifikke lærevansker. Men vet ikke om jeg gidder å gå master hvis jeg ikke kommer inn på utviklingshemning. I fjor var det bare 19 søkere dit, men det virker som det er ganske mange som skal søke dit i år. Klarer ikke sette i gang jeg heller! Klem
monca*84*j12 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #60 Skrevet 16. mars 2009 Ja det virker sånn=) Blir relativt fancy ja.. sukk... Alt man ikke gjør liksom, for at det skal bli et vellykket møte.. Ja satser på at det er det som skulle til for at spira sitter=) Jeg har alltid sagt jeg hvertfall ikke ville ha Desember baby, jeg må jo si at nå er det likegyldig når den lille måtte finne på og komme.. Det blir uansett den største gaven jeg noen gang kunne fått! Blir jo kjempe spennende da.. Du kommer helt sikkert inn.. Tenker du ikke trenger og bekymre deg jeg.. Var det mange på møte av "gjengen"? Alle skal vel søke master eller? Bare jeg som ikke er som jeg skal.. hehe Nå kommer Anders snart hjem, da blir det tur, så middag og kanskje litt trening i kveld.. Ikke dumt det heller liksom.. Selv om lysten er skikkelig på bånd... hehe Du skal i kveld da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mars 2009 #61 Skrevet 16. mars 2009 Hehe, ja du har virkelig gått inn for å gjøre det møtet vellykket! Hvis det ikke blir det, så er det ihvertfall ikke din feil! Man kommer til et punkt der man slutter å bry seg om når babyen kommer. Vi kommer til å bli like lykkelige uansett ja! Og jeg tror at det kommer til å gå bra med barna og uansett når de blir født:) Ja det blir spennende! Hvis det er sånn som i fjor, så kommer jeg nok inn. Men man vet jo aldri hvor mange som søker. Da kan jeg jo isåfall prøve igjen senere. Jeg bare gikk inn og satt meg med en gang jeg kom til skolen jeg, så jeg så dem ikke. Men totalt sett så var det veldig få som hadde møtt opp. Du er nok ikke den eneste som ikke skal. Det er jo ikke noe vits å ta master med en gang hvis man ikke brenner for det:) Du har litt å drive med i kveld du da. Vi skal spise og så skal jeg til mormor. Utenom det blir det vel bare litt skole, og mye tv:P
monca*84*j12 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #62 Skrevet 16. mars 2009 sant nok.. Men blir veldig spennende da=) Ja ikke sant.. Det er liksom så bagtell messig når ungen kommer, så lenge man får en unge=) Og vi spesialpedagoger skulle vel klare og forberede ungene våre til skolestart som 5åringer.. hehe når får dere svar da? For mange trur jeg valget er basert på karakter og økonomi.. Det er det for min del i hvertfall.. Vi trenger to inntekter nå.. Tenker det kommer flere muligheter jeg.. oh my god nå er jeg kjempe sliten skal jeg si deg... Trena i 1.5 timer.. en time på tredemølla og en halvtimes styrke.. Kommer sikkert til og ha problemer med og gå i morgen jeg... hehe..¨ Har du hatt en fin kveld? Koslig hos mormoren din?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2009 #63 Skrevet 17. mars 2009 Det skjønner jeg! Men jeg tror det kommer til å gå kjempefint:) Hehe, vi spesialpedagoger klarer nok å forberede 5 åringen vår til å begynne på skole ja;) Og hvis vi mener at de bør vente et år, så er vi nok mestere i å skrive gode søknader:P Vi får svar rundt 1. august. Veldig dumt egentlig, for da må jobbsøkinga begynne så sent. Men jeg kan jo bare spørre om flere vakter hos snuppa da:) Tror valget har kjempemye med økonomi å gjøre, og selvfølgelig også karakterer. Jeg er glad for at jeg har en så godt betalt jobb. M har jo bare stipend/lån og bestemorfond, hehe. Så utrolig flink du var i går!! Ganske støl i dag du da? Hehe. Hva har du gjort i dag? Var koselig hos mormor:) Det at hun ble så syk har gjort at jeg føler at jeg må besøke henne litt ofte. Man må sette pris på dem man har mens de lever:) Nå har jeg vært og tatt akupunktur, så skal jeg vel sove litt snart... Nattevakt i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå