Gå til innhold

Dreamer... weeeee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa!

Har ikke vært her så mye i helgen jeg:(

Er Mille frisk igjen? Ble hun og A med til moren din? Skjønner godt at du dro bort når hun skulle ha fest. Er du fornøyd med helgen da?

Hehehe, måtte le da jeg leste at du ikke syntes det var noe fint. Man har forskjellig smak ja..

I går var vi på homse/lesbefest, veldig gøy som vanlig! Så ble vi med en fyr vi kjenner hjem på nach. Det var veldig koselig, mange år siden jeg var på et nach sist. Da vi skulle dra endte jeg og M opp med å ha oss i heisen og i kjelleren i blokka der vi var, hihi! Og når vi kom hjem da:P Lenge siden vi har hatt det så gøy, vanligvis er det jo bare kjedelig lage-baby-sex...

Stakkars deg vennen, jeg synes så utrooolig synd på deg!! Du må jo være helt utslitt! Skjønner godt at du ikke vil ta noe mer hormonpiller nå, men forhåpentligvis så er det verdt det når du slutter å blø. Sa legen til deg når du kunne regne med å slutte og blø? For det kan jo ikke være meningen at du skal blø så lenge! Det kan ikke være at du har fått den blødningen som skulle komme etter 3 dager nå da? Siden du hadde noen dager med veldig lite. Krysser alt jeg har for at du slutter å blø snart!

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja da Mille har blitt bra igjen!! Heldigvis ikke vært no mere tull..

Hadde det helt ok hos mamma... Ble en rolig kveld da både mamma og A var super trøtte.. så da..

Oioioi, så koslig at dere hadde det så bra i helgen, og med all den ikke lage baby sexen da...=) hihi... heldig du!

Nei det er ikke den etter blødningen nei.. For selv om jeg har hatt det roligere noen dager så har nettene vært rimelig j**** likevel.. Nei legen sa ikke hvor lang tid det sku ta.. Men når jeg snakket med Gyn sa hun at jeg bare skulle fortsette til det gav seg.. Men herre gud, tenk om jeg har mensen helt til jeg skal til gyn da.. uff.. + at jeg har myyyyye vondt.. Jeg leser om andre her inne som har det på samme måte, og at de får kjempe masse vondt av proveraen.. Så det er jo den.. sukk..

Men det må jo gå over en dag, kan ikke skjønne noe annet...

Her er alt stille og rolig... Det snør da, så blir måking i dag tenker jeg.. Senere blir det ut og kjøpe kebab eller burger.. Ikke noe spennende.. Slappe av og nyte og ha helg=)

Fått brev fra skedsmo kommune da. Om at de har mottatt søknaden min og at annsettelses prossessen starter i April.. Veldig spent altså!

Håper veeeldig på den jobben! Hadde vært godt og kunne vite at jeg har en jobb til høsten.. Men begynner og bli veldig tankefull ang jobb og graviditet.. Jeg rekker jo ikke starte opp i jobben og tjene opp perm eller noe før jeg plopper ungen om jeg sku bli gravid nå.. sukk.. Alt skal være så vanskelig.. men men,,, En får bare ta det som det kommer tenker jeg.. Jeg rekker vel hvertfall og bli annsatt før jeg blir gravid.. så lyver ikke sånn sett..

Du tar vel bare livet med ro i dag du da?

klæm

Skrevet

Så bra at Mille er frisk igjen!:) Ikke noe koselig med syke vovver.

Høres ut som du har hatt en rolig og deilig helg.

Hihi, ja jeg er veldig fornøyd med gårsdagen!

Det er jo helt sykt at du bare skal fortsette til det gir seg, synes du burde fått time hos henne myye tidligere! Får virkelig ikke håpe at du blør helt til du skal dit. Uff, så dumt at proveraen gjør at man får så vondt! Menssmerter er helt grusomt! Det må jo gå over ja, du kan ikke blø for alltid heller;) Var det sånn at du skulle gå 12 dager på provera og så 12 dager uten eller noe sånt?

Jeg er sååå lei av all den snøen! Det må da være på tide at det slutter? Hørtes herlig ut med kebab eller burger, hadde det ikke snødd så færlt så skulle jeg gått og kjøpt det jeg og.

Så spennende at du fikk brev om at de har mottatt søknaden og at ansettelsesprosessen starter i april. Det er jo ikke lenge til! Krysser alt jeg har for at du får den jobben:) Permisjonspengene blir jo regnet ut etter jobbing de siste 6 mnd. Så hvis du blir gravid nå, så kan du jo jobbe mest mulig i butikken fra mai/juni, og evt bytte jobb til høsten. Så det kommer nok til å gå helt fint!:) Hvis du er gravid nr du blir ansatt, så trenger jo ikke de vite noe. Du kan jo late som i ettertid at du ikke visste det selv.

Jeg tar det heeelt med ro i dag ja, hehe. M ligger og snorker enda;) Var vel ikke i seng før kl 7 i dag tidlig!

Klæm

Skrevet

Ja det må jo gi seg til slutt.. Jeg mener jeg MÅ jo være over det verste?! Kan jo ikke blø 10 uker til... hehe..

Om jeg husker riktig i farta er det 12-13dager av og 15dager på.. da skal jeg ideelt sett få 28dagers sykluser.. Men tenk om blødningene tar av hver gang jeg går på proveraen igjen da.. Men Jeg skal gå på provera frem til det gir seg nå.. så da...

Jeg har en tendens til og gjøre mennesker rundt meg sinna om dagen.. Hehe.. Jeg sier bare at jeg koser meg når det er så mye snø jeg.. så ser alle surt på meg.. Men jeg mener, det er jo pent og koslig... Trim får man også! Og det nytter tross alt ikke og klage! Været er som det er uansett om man klager eller ikke.. Men jeg må si jeg gleder meg til og se hestehoven titte opp av bakken også.. Men det kommer tidsnok..

Ja det ordner seg alltids.. Man må jo bare ta ting som de kommer liksom..

Så deilig med rolig dag da.. Det har vi også -snømåking... Men vi er 4stk og har snøfreser, så det går ganske så greit..=)

klæm

Skrevet

Ja du MÅ jo være over det verste nå! Kan ikke skjønne noe annet! Håper du slutter å blø i løpet av uka. Aha, du skal gå på det til det gir seg ja, da får du ikke noe pause før du er ferdig å blø:(

Hehe, kan tenke meg at du får noen stygge blikk når du sier det ja! Men det er ihvertfall sant det du sier om at man får ikke gjort noe med været uansett. Men jeg håper veldig at dette er vinterens siste snøfall. Jeg foretrekker vår og sommer!

Har de over begynt å måke, eller må fortsatt A gjøre alt?

Har du noen planer for morgendagen da?

Klæm

Skrevet

ja satser på det.. De siste timene har det nesten ikke vært noe.. Men det er fra og med nå og utover at det pleier og ta seg opp.. Merkelig altså.. Men når jeg er ferdig nå, og stopper proveraen i 2uker, får jeg en ny blødning etter kanskje 3dager.. Men håper det er bare sånn kort inntill en ukes blødning.. satser på det.. hehe

Jeg elsker alle årstidene jeg.. Alle har sin sjarm.. Men gleder meg til lengre kvelder og varme jeg også..

De oppe har faktisk vært med og gjort kjempe masse i dag faktisk.. Helt utrolig =)

I morgen skal jeg sammen Tonje på Strømmen og shoppe litt... Hun skal ha no greier på kremmerhuset.. Du da? noen planer?

Ellers kommer vel uken min til og dreie seg om trening og mappeoppgavene tenker jeg..

klæm

Skrevet

Hei hei:)

Hatt en fin dag? Håper blødningene dine har sluttet nå! Får satse på at det bare blir en kort blødning etter de 3 dagene ja!

Misunner deg som liker alle årstidene, livet er nok lettere å leve da;)

Så bra at de endelig gjør noe!

Fant du noe fint på strømmen? Jeg har vært på møte om trachestomi (respirator inn i et hull halsen), siden hun jeg er assistent for har fått det. Så nå føler jeg meg ihvertfall litt mer avslappa i forhold til å være alene med henne. Etter det har jeg bare slappet av. Burde egentlig jobbe med oppgavene, men jeg er sååå lei av dem!!!:-S

Klæm

Skrevet

heihei...

Sluttet nei.. Natten i natt har vært den værste i mannsminne.. Har vært oppe hver 1.5time.... når jeg først sovnet voknet jeg etter 3timer hadde jeg blødd ut hele sengen omtrent.. så neh.. det har ikke stoppet.. Har ringt og bestillt time, men fikk ikke time før ons neste uke.. Så må bare smøre meg med tolmodighet.. sukk... Begynner og bli rimelig trøtt og sliten..

Ja heldig sånn sett.,

Fant MASSE på strømmen..Kjøpte en bok på Mamutt salg, ny hodepute, noen decor blomster og en kjøkken vekt...

Vi ente på Estetique og Tonje kjøpte hudpleie produkter + sminke til 5.500 kr.. jiiiizzz dyrt om man skal kjøpe noe annet enn Lòreal.. Men hun ble veeldig fin da!

Oi så spennende med kurs da.. Dakal snuppa.. Går ikke riktige veien med henne? Trur du hun kommer til og sovne inn snart?

Nå sitter jeg bare her på bim og ikke gjør noe.. A ligger på soffaen og sover, Mille også.. Hehe...

klæm

Skrevet

Heei:)

Uff, høres jo ut som dette bare blir verre og verre. Så det er veeeeeldig bra at du får komme til Ahus i morgen. Krysser alt jeg har for at det går bra, og at de finner ut hvordan de kan hjelpe deg. Flott at du ringte legen i dag tidlig og fikk vist at du ikke holder ut mer!

Morro med mye nytt!

5500 kr!!!!!! Hun må jo være gal!!!! Skulle bare mangle at hun ble fin da;)

Spennende med kurs ja, vi er jo snart utdannede sykepleiere hele gjengen;) Det går desverre feil vei ja, men det har de visst i mange år. Så det er stadig nye operasjoner og maskiner som hjelper henne med å holde seg i live. Jeg vet ikke om hun kommer til å sovne inn snart, for vi har trodd at det skal skje så lenge jeg har jobbet egentlig. Men hun er en skikkelig fighter og kommer seg gjennom det meste.

Har du noen planer for denne dagen da?

Jeg har tatt akupunktur og vært på apoteket og hentet meg progesteronkrem. I juni viste blodprøvene at jeg har d-vitaminmangel, og akupunktøren hadde sett på de nye blodprøvene mine som viste det samme. Lurer på om det faktisk kan ha noe å si for at det ikke har klaffet. Uansett så får jeg nok resept på noe tilskudd:)

Klæm

Skrevet

Ja endelig skjer det noe!

Fikk beskjed om at vis det ble en forverring i allemenn tilstanden i kveld måtte jeg dra inn i kveld... Var vist litt alvorlig, mister MYE blod, godt blodprosenten min er naturlig høy...

Hun er litt gal ja.. hehe.. Men har råd til det da.. hehe.. + at om hun skulle gått til hudpleie hadde det kostet mer tenker jeg..

dakal snuppa! nesten sånn at man håper hun slipper flere maskiner snart, jeg mener hva slags liv har hun da? Med dere rundt dere har hun vel det ganske bra da! hehe

Oi så spennende.. Hvor mye betaler du for ak? Jeg har sjekket ut priser her... 1.5times første konsultasjon med behandlign koster 650, deretter 350kr timen.. anbefalte meg annen hver uke.. Vurderer det sterkt! Hun haddde til og med kvinnelig syklus og infertilitet som spesial område..

Mangel på D.vit ja.. hmmm kanskje det hjelper på! Blir så spennende og følge deg videre nå altså..

Nå har jeg vært og hentet bøker som jeg har bestillt på bibliotetket om Aspergers og utvikl.psyk. og bestillt en bok til... Så nå har jeg litt pesum og jobbe med i fht sem.oppgaven og mappe oppgavene..

Tenkte jeg skulle få meg noen timer søvn nå.. så er det tv kveld i kveld.. Håper A har lyst og lage no god mat eller noe... Nachos gryte eller noe kanskje... Han er jo så god da.. Spurte med en gang om jeg ville at han skulle ta fri i morgen og bli meg som moralsk støtte og sjåfør... Så kan faktisk hende han blir med.. hehe... snille gutten min!

Prekas litt senere da.. nå hopper jeg i seng!! Blødningene har roet seg litt.. så kanskje jeg kan sove et par timer..

klæm

Skrevet

Uff, det var så alvorlig ja!!:( Håper at du ikke blir dårlig i kveld da! Når i morgen skal du til Ahus?

Det er jo sånn at man lurer på om det er verdt å la henne leve. Men forhåpentligvis gjør respiratoren at hun orker å sitte oppe noen timer av gangen, og hun setter stor pris på at vi kommer. Vi er jo liksom venninnene hennes;)

Jeg betalte 560 for 1 time i dag siden det var første time. De neste timene koster 390 tror jeg. Så da er det litt billigere hos deg. Han jeg går til har også jobbet mye med infertilitet og samarbeider med gynekologen min. Jeg synes det er verdt et forsøk!:)

Ja blir spennende å se om alle disse tingene funker. Blir kjempespennende følge deg og framover!

Så flink du er som har vært på bibl. Det må jeg og snart!! Du har litt å jobbe med framover du da:)

Fikk du sovet noen timer? Og ble det god mat?

Så utrolig snill A er!!! Tror ikke det er mange mannfolk som hadde gjort det!

Klæm

Skrevet

Jeg skal være der 10.. Helt perfekt!!!!!! Ikke fortidlig, slipper kø, og ikke for sent så jeg tørster i hjel.. hehe

Ikke sant, vi kan jo sitte og lure på sånne ting, men livskvalitet for oss og livskvalitet for henne er vel to forskjellige ting...

oki, din første time var billigere, men mine er billigere videre da.. Ja syntes helt klart det er verdt et forrsøk, trur nok jeg kommer til og bestille meg den første timen og prøve det ut... Og når gynekologer annbefaler det MÅ det jo være noe i det tenker jeg da..

Har litt og jobbe med ja.. Også er det så deilig at jeg bare kan bestille meg det jeg vil ha og få det sendt hit til nittedal.. så slipper man jo og reise inn til byn...

Her blir det god mat ja.. Men litt vel sent.. hehe.. Anders er på møte i jeger og fisker foreningen, så vi ble eige om og ta mat etter på.. Begynner og angre litt etter som jeg kjenner sulten gnager seg litt innpå.. hehe... Men gleeder meg.. mmmm Nachos.. hehe...

Jeg drar alene i morgen da, ble enige om at det var greit i grunnen, da slipper han og ta seg fri, er jo strengt tatt ikke nødvendig.. Han har så mye og gjøre på jobb.. Men kjempe glad i han for at han i det hele tatt tenkte tanken og var villig til og ta seg fri... Det er jo da man får en bekreftelse på at han virkelig bryr seg og er glad i meg=) Heldig vi som har så fine gutter=)

Nå har jeg sett1 episode av paradise hotell som ligge på nett.. + Da damene dro, og nå kommer unge mødre... Jeg eeeelsker tv kvelden på Tirsdager altså!!!!!

Stoooor klem til deg snupp

Skrevet

hei snuppa.. da var jeg endelig hjemme fra Ahus.. Måtte vente i 2timer!!!! Jiiiizz... men sånn er det.. Uansett..

Alt er normalt! finstørrelse på livmor, fine egg som bare lå å ventet på befruktet.. Jeg hadde slimhinner på 5mm så var nok en stund til blødningene var over.. Hun kunne heller ikke skjønne behandlingen jeg har fått..

Jeg skal fortsette på provera, men mulig litt annerledes, sammen skal jeg ta et annet legemiddel som skal stanse blødningene ganske mye.. så da får vi se... håper ting ordner seg og at det blir bebbis på meg snart=)

klem

Skrevet

Hurraaaa, så godt å høre at alt så bra ut!!!!:) Nå ble jeg glad!!!:D

Da er det nok ikke lenge til det blir baby på deg snuppa, et av de eggene som du så på ul skal nok bli til en spire som skal vokse i magen din:) Det er bra at du møtte så mye forståelse, og at du har fått litt forandring på medisinene. Forhåpentligvis kan du snart sove gjennom natten uten å tenke på blødningene. Sa hun noe om hvorfor du hadde blødd så lenge?

Livskvalitet for oss og snuppa er nok veldig forskjellig ja. Jeg har lært mye av henne, man må gjøre det beste ut av situasjonene man møter. Hun klager aldri og er kjempetålmodig!

Da synes jeg at du skal bestille deg en time:) Når gyn anbefaler det så er det nok absolutt noe i det! Hvis du leser her så står det masse om det: http://www.portalenhelse.no/kvinneliginfertilitet.htm Det virker lovende!

Mmmm, ble det nachos på dere i går? Det er såå godt!!

Gikk det fint å dra alene i dag? Ja det er jo fantastisk at han foreslo det, det betyr jo nesten like mye som at han blir med. Vi er heldige som har så fine gutter ja:)

Elsker tv-kvelden på tirsdager jeg og!! Synd at jeg jobber, men jeg har masse morro på pvr´en som jeg skal kose meg med etterpå. Gleder meg!;)

Stoooor klæm

Skrevet

ja det er godt at det skjer noe... Hun mente at jeg har vært feilmedisinert.. skull aldri gått på så mye hormoner.. så fikk blødnings dempende tabl. samt at jeg skal ha 12 dager av Provera nå så 14 dager på.. Hopfully får jeg fine sykluser da... hehe...

Jeg tenkte faktisk på det der jeg lå å sprika.. *humre* ganske sprøtt og se seg selv innvendig.. tenk a... snodie greier.. Men litt morro også..

Ja stakar lille jente... Er ikke greit.. Men hva valg har man? Får en jo til og tenke litt på at det og ikke få barn fks er litt bagateller i fht til hva mange andre må igjenom.. Ikke fordi det ikke er viktig, men man kan virkelig bagatallisere sånn..

Må nok gjøre det ja.. Men må vente litt mht til økonomien bare.. hehe.. greit og ha den også på plass.. hehe

Anders kom syyykt sent hjem i går, så blir nachos i dag i stede.. Gleder meg.. mmm

Det gikk veldig greit og dra alene, fant fint frem.. Et utrolig flott sykehus altså.. Men sukk sååå mange gravide mager på gyn.pol... Gjør vondt i hjerterota..

jejej... får vel smekke sammen middagen jeg da.. Anders er like rundt hjørne.. Jobbet over i dag... litt s****jobb vøtt... hehe

klæmmers

Skrevet

Du var feilmedisinert ja. Så du var ikke hos samme gyn som du er henvist til i mai? Håper du får fine sykluser fra nå av! Hihi, ganske rart å se seg selv innvendig ja, men det er herlig få vite at alt ser bra ut!

Man har ikke så mye valg nei. Det å ikke få barn kan ses på som en bagatell i forhold til sånne ting ja. Det kan ihvertfall være greit å tenke på innimellom når man føler at verden er alt for urettferdig.

Hehe, kjekt å ha økonomien på plass ja:P

Mmmm, det blir nok godt! Hadde wok i dag vi da;)

Ja det er et kjempefint sykehus! Der får man toppmoderne hjelp! Uff, det er færlt at gravide og prøvere må gå til samme sted:´-( Kan tenke meg at det var vondt å se! Men om noen mnd er det forhåpentligvis du som går rundt der med stor mage:)

Klæm

Skrevet

Nei jeg var hos en annen i dag.. Men skal til Lundgren i Mai likevell.. Hun jeg var hos i dag mente på at jeg hadde vært heldig som skulle til Lundgren, for hun var FLINK... Hun måtte konfirere med Lundgren for og finne ut hvodan jeg skulle bruke Provera.. Så da...

Ja, kan jo være greit og minne seg selv på at vi er tross alt heldige..

Ja namnam.. Utrolig digg!!!

Ja veldig fint.. Men det var ikke så fælt heller, men savnet melder seg... Skjønner jo at man ikke kan ta hennsynt til det... Tenk hvor mye problemer det ville skapt. Men sånn er det..=) En dag blir det vår tur.. forhåpentligvis ikke så lenge til..

Nå skal jeg straks legge meg... suuuuper trøtt!

klæm

Skrevet

Hellu:)

Hvordan har dagen din vært? Så på bloggen din at blødningene hadde roet seg så du endelig har fått sove!

Det er bra at du fortsatt skal dit i mai siden hun er så flink. Håper du er så heldig at du må avbestille timen fordi du har blitt gravid, hvis ikke så sitter nok spira raskt etter at du har vært hos henne:)

Jeg skjønner godt at det blir alt for komplisert å ta hensyn til det, men det er ganske forferdelig fordet synes jeg. Tenk på de som skal inn å ta sitt siste prøverørsforsøk, eller de som har fått vite at de ikke kan få barn, også går det mange gravide rundt der:(

En vakker dag så blir det vår tur ja, og jeg tror ikke at det er så lenge til:)

Klæm

Skrevet

heia.. Alt bra her i dag ja... Endelig roer det seg litt.. så pillene jeg fikk i går funker faktisk!

Sov reltativt lenge i dag.. Gikk en tur med Mille når jeg sto opp.. Ellers har jeg vært og hentet en bok på biblioteket som jeg bestilte på mandag.. Så har jeg handlet, måket snø og forberedt middag.. Ovnsbakt laks i dag.. tlslutt har jeg ryddet og vasket kjøkkenbenker + ovn.. Så har styra litt i dag da.. nå er planen og finne dusjen før Anders kommer hjem og midadgen skal settes i gang=)

Ja ser i grunnen frem til og dra til henne.. Men som du sier slipper vi kanskje det=) Om ikke Anders har dårlige svømmere da.. En veit jo aldri.. Vis ikke regnet hun jeg var hos med at det ble Pergo på meg.. Det er jo helt ok...

Ja du sier noe der.. Kanskje ikke greit og få den beskjdeen og se alle de gravide.. Men men.. Hva skal man gjøre? Tenk deg om man skulle ta hensyn til alt sånn, Dødenede kreftpassienter og de som har mulighet til og overleve kreft osv osv... Trur sykehusene ville blitt enorme om man skulle tatt hennsyn.. Men ser helt klart poenget ditt..

Du styra med i dag da?

I kveld blir det vel kanskje litt oppgaver eller tv... får nå se da...

Keeeeem på deg!

Skrevet

Hei:)

Har hatt litt mye å gjøre siden i går jeg. Dro på besøk til venninna mi i går kveld, og la meg når jeg kom hjem. Marius var ute på byen, så da fikk jeg ikke til å sove (irriterende). Halv 9 i dag sto jeg opp etter 4 timer søvn og tok akupunktur. Da jeg kom hjem igjen sov jeg et par timer, og så dro jeg på jobb på riksen. Hun skulle hjem med sykebil kl 18, og jeg dro i forveien med stemoren hennes. Jeg fikk dra hjemom å spise, men det tok visst lenger tid enn planlagt å dra fra sykehuset, så nå har jeg snart vært hjemme en time.

Så effektiv du var i går da! Hva har du drevet med i dag?

Krysser fingrene for at dere slipper det. Anders har garantert fine svømmere! M drikker og røyker, men svømmerne var helt på topp. Så da er nok alt fint med A som er så sunn og friluftmenneske! Så spennende at det kanskje blir pergo på deg! Men det blir ikke før i mai?

Nei det hadde ikke vært mulig å ta hensyn til alt sånt, så det må bare bli sånn.

Noen planer for kvelden? Jeg skal bare jobbe, så blir det nok kvelden når jeg kommer hjem. Akupunktur og lite søvn gjør meg heeelt utslitt;)

Kleeeeeem bækk!

Skrevet

heia... Vært aktiv i det siste du også=)

Kjedelig når mannfolka er borte.. Her er Anders på "julebord" med jobben i dag=( Syntes ikke det er noe morro når han er på byn uten meg.. Ikke det at jeg ikke stoler på han.. Men skulle det noen gang skje noe så er det jo på byn.. tenker jeg da.. Mange kvinnfolk som ville gått langt for og få seg noe.. Så jeg skal sitte opp og vente til han vil hjem, og hente han i byn.. så da..

Ja var effektiv i går ja.. Ikke i dag.. hehe.. Har egentlig ikke gjort så mye.. Var en tur på stovner i dag og kjøpte avskjedsgave til hun som skal slutte.. Så spiste vi kake og gråt litt.. hehe... sukk Så har jeg shoppet litt bitt.. noen tallerkner og en sånn base til og ha under sminke.. Den er bare heeelt utrolig.. Ysl.. så den var super dyr.. Men så verdt det!

Ingen planer for kvelden nei.. Bare se tv og kose med vovvoven=)

Kjipt at det ble så mye tull da.. Men tiden går kanskje fort da! Blir vel godt og komme seg vekk fra sykehuset da..

kos deg i kveld..

klæmmers

Skrevet

Ja har hatt litt å gjøre jeg og;)

Kjempekjedelig når mannfolka er borte ja. Før tenkte jeg masse på det jeg og, at hvis noe skal skje så skjer det på byen. Jeg tenker ikke på det lenger, men nå er jeg mer bekymra for hvor full han er når han kommer hjem. Hater at han er full! I natt så sovna han i stolen i stua mens jeg lå og venta på at han skulle legge seg:-S Ble så sinna jeg!

Jeg er helt sikker på at A ikke gjør noe galt. Du er jo suuupersnill som sitter oppe og venter til han vil hjem, og så drar og henter han!

Deilig med en dag hvor man ikke gjør så mye da:)

Trist når folk man liker slutter!

Ååå, sånn base har jeg og lyst på!!

Høres ut som du får en kjempedeilig kveld! Skal ikke på jobb igjen før halv 9 jeg, så blir det 1 1/2 time med jobb. Jaja, skal ikke klage, jeg får jo betalt for det. Blir deilig å ikke jobbe på sykehuset noe mer ja!

Håper A ikke blir så sen!

Klæm

Skrevet

Jeg trur jo ikke han kommer til og gjøre noe jeg heller.. Om det skjer noe så det det at han skal megle i en krangel, også ender han opp med og bli slått ned eller noe.. Har skjedd før.. Han vil jo ikke at noen skal krangle han vet du.. hehe

Anders pleier og være litt søt han... Han ringer som regel i 1tiden, da er han kjempe sliten og god full.. Så er han skikkelig kosete og snusfornuftig.. Når vi kommer hjem vil han ha en øl, sex eller bare stupe i sengen og sovne tvert... hehe.. Men to ganger har han drukket seg så full at han blir motbydelig og gjør myyye dumt som er vanskelig og tilgi.. Men det skjer oftest bare på hjemmefester da.. Drikker seg som regel ikke dritings på byn, bare veldig god full.. hehe..

Ja kjipt at hun skulle slutte... Det er hun jeg har best kontakt med, og hun har fungert som limet og sjef siden vi fikk hun nye udugelige sjefen.. Så jeg er veeeldig spent på hvordan det skal bli fremover =s

Ja den basen er geenial.. Elsker den.. Sååå verdt sine 300kr.. =)

Deilig med så kort jobbedag da=) Hadde ikke klaget jeg.. hehe.. Skal jobbe i morgen jeg da.. men er jo bare til kl.18.. så er grei tid i grunnen..

klem

Skrevet

I dag er jeg 11-12 dpo og har ikm, fikk negativ test, men ingen tante. Er ikke det typisk at den ikke dukker opp når jeg "gleder" meg til å få den!??:P

Hvordan gikk det med A på byen i går? Ble det sent?

Så søt A er når han kommer hjem fra byen da! M er også stort sett sånn, men før var han en dritt når han drakk, så jeg blir bare så provosert av å se han full! Hva slags dumme ting har A gjort på fylla? Du trenger ikke si det hvis du ikke vil da. Marius pleide å bli veldig flørtete og har 2 ganger tatt med seg damer hjem selv om jeg er der! De gjorde jo ikke noe galt altså, og det er kjempelenge siden, men fyyy f**** så sinna jeg ble! Den ene gangen pakka jeg sakene mine, og etter det har han nesten ikke turt å se på andre.

Ååh det er hun som har sluttet ja, så trist!!!:( Håper hun elendige sjefen skjerper seg snart! Har dere klaget på henne?

Du er vel på jobb du nå da. Håper det går fort, er vel mye å gjøre på lørdager. Jeg bare slapper av i kveld jeg. Skal til en venninne etterpå, for kjæresten hennes har gjort det slutt. Så vi skal kose oss med masse godteri, og så skal jeg hjem å se film med Marius etter det.

Klæm

Skrevet

OI såååå spennende.. Har tanta kommet i dag da? Kan jo hende at du har fått lengre lut.fase fordi dere har slappet av og kost dere denne pp? Kjempe spent jeg nå!

Det ble sent ja.. dra her i fra kl.3... var i seng igjen halv5.. sliten kan man si...

Anders klarte og drikke seg super full på sprit naboen hadde med fra usa... 90% eller no trur jeg.. Han ble helt utrolig motbydelig og kalte meg kjip og teit og treig som ikke gadd og drikke mer enn jeg gjorde.. Jeg sa jeg ikke hadde behov for og drikke så mye og at en av oss måtte jo holde på forstanden.. Han ble så drit suur jeg aldri har sett han, helt svart i øynene.. Jeg skjønte at det ikke nyttet og diskutere med han, så jeg sa jeg ikke ønsket og være i nærheten og at jeg sku gå ut med vovva.. Det fikk jeg ikke lov til og han holdt meg igjen og var skikkelig jævelig.. Det var en utolig ekkel episode.. Han rørte meg heldigvis aldri da, for da hadde jeg dratt fra han.. Og jeg tenker at hadde han hatt det i seg og slå kvinnfolk så hadde han gjort det da. Han var så sint!!! Det endte med at han sloknet på sengen en halvtime senere.. Voknet neste dag og han var borte, lagt seg på soffaen. Han har vært så full at han ikke hadde noe kontroll... Rett og slett tisset seg ut=/ Det er i grunnen ganske skremmenede, for det betyr at han egentlig burde ha blitt pompa, tenk om han hadde kastet opp da.. Han kunne jo ha dødd..

Jeg voknet opp dagen etter gråtende, skikkelig jævelig.. Han var rimelig spak, og det var roser på Mandagen.. hehe.. Vi pratet oss igjenom det.. Han reddet seg på at han ikke rørte meg fysisk, slo meg... Han har fått forbud om å drikke mer en en shot med sånn sprit.. Han ler av meg hver gang jeg sier det, men han har ikke drukket mer enn en heller.. så han har nok hørt på det jeg sier.. hehe

Ja er spent på hvordan det skal gå i butikken fremover.. Er litt spent på det... Heldigvis skal jeg jo ikke jobbe der veldig lenge til..

Å så trist at han gjorde det slutt... syntes det er så trist når folk gjør det slutt jeg... sukk..

I dag har Anders vært på skytekonkurranse, kom på andreplass=) Så er han og jobber litt s**** nå... I kveld blir det Fotball og hjemmelaget pizza.. Hehe.. Gleder meg...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...