Gå til innhold

Dreamer... weeeee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra............... Dette er en gledens dag altså..... Hvordan har dere det i dag? Er M over skyene fornøyd eller?? Jeg er SÅ glad for at alt var som det skulle..

Tenk dere tok et stooooooooooort skritt nærmere baby i dag..

stooor klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa!!!! Hurra!!!!!:) Dette er en gledens dag! M er såå fornøyd og mener at han har blitt kvalitetsstemplet;P Vi er forhåpentligvis et stooort skritt nærmere baby nå ja. Så jeg er veldig spent på hva gyn sier i morgen.

Hvordan går det med deg da snuppa?

Stoooor klæm

Skrevet

heheh... sååå bra.. kvalitetsstemplet ja... den var bra...

Her er alt greit nok.. Vi har hatt en litt tøff dag i dag.. Men alt i orden nå...

Jeg blør enda jeg da.. Men sist jeg var på do, var det veeeeeldig mye mindre, men tør ikke tro at det går mpt slutten før jeg har noen dager med mindre.. De siste dagene har jeg måttet stå opp to ganger om natten.. er litt sliten nå.. Men hva gjør man ikke for spira da? Jeg tenkte og gi det ut uken og dra til dyrego starten av nesten uke... sukk.. kanskje i morgen om det tar seg opp i gjen.. se ann natten..

Men men... thats life

Skrevet

Uff da, hvorfor har den vært tøff?:(

Godt å høre at du blør myyyye mindre, håper det betyr at TR snart er borte! Skjønner at du ikke tør å håpe helt enda, men det virker lovende. Man gjør alt for en liten spire ja. Er nok lurt å kontakte legen hvis det tar seg opp igjen, men nå MÅ det jo gi seg! Kan ikke skjønne annet. Og da kan det jo hende at proveraen gjør at du får normale sykluser igjen:)

Skrevet

Uff ikke noe stort liksom.. Bare at jeg mener at A tar på seg alt for mye annsvar ift de i 2etg. De stikker alltid unna og da ender det alltid med at A sliter seg ut med bla snømåking.... Jeg blir så irritert, og mener han kunne driti og gjøre alt så kanskje de hadde gjort noe.. Men der er ikke A enig.. Han kanke bare sitte og se på at ting ikke skjer... så som du skjønner litt uenige kan man si.. Men ikke noe stort heller da... hehe.. men sånn forsurer liksom hverdagen litt kan man si..

Jeg er litt redd for at proveraen er med på å gjøre blødningene mere og vondere jeg da... Er jo et legemiddel mange får for og FÅ mensen, ikke bli kvitt... men men.. får se..

Nå skal jeg lalla... trøtt og sliten og gleder meg til og legge meg!

klæm

Skrevet

Heia, bare fortelle at plutselig ut av det blå så ringte gynekologen min i dag.. Sa hun hadde fått beskjed om å ringe meg... ja for 2uker siden tenkte jeg.... Men fikk nå spurt hva jeg sku gjøre.. og det var ikke noe jeg skulle gjøre.. Fortsette som man har blitt enige om.. Og når jeg endelig er ferdig med blødningene kan jeg regne med en blødning 3-4dager etter jeg er ferdig.. OH MY GOD jeg dør... Men sååå skulle det stabilisere seg... sukk.. ser på flere uker med blødninger jeg nå da... uff.. Ble desverre ikke noe med oppstemt.. sånn kan det gå..

Ha en fin dag da, nå skal jeg dra og trene litt.. jupp

Skrevet

Forresten, så nå at du har hatt veiledning på mappe oppgavene i dag,,, Hvordan gikk det?

Skrevet

Veiledningen gikk greit. Jeg liker ikke hun veiledern så godt, i tillegg fikk jeg MASSE som jeg måtte endre på :´-( Men forhåpentligvis blir oppgavene veldig bra når jeg har fikset på det. Når har du veiledning?

Har du og A blitt noe mer enige? Skjønner godt at det er frustrerende se på at de over ikke gjør noe, mens A gjør alt. Synes han burde høre på deg å ikke gjøre noe, så de skjønner at de må trå til de og. A er kanskje litt for snill:)

Det var på tide at gyn ringte da! Men det var ikke akkurat noen oppløftende beskjed hun kom med:( Du får bare holde ut så godt du kan, så blir det orden på syklusene dine om ikke så alt for lenge. Hvordan er blødningene dine i dag da? Er ikke sikkert at blødningen blir så lang når du begynner å blø igjen etter 3-4 dager, krysser fingrene for det:)

Nå skal jeg straks til gyn, så jeg er ganske spent.

Så flink du er som fortsatt trener! Snakkes etterpå:)

Skrevet

å så kjipt... er veldig spent på veiledningen jeg også.. Har veiledning halv fire på fredag.. sukk.. lenge til... har hun bente kristiansen som veileder jeg.. syntes hun alltid virker så inmari koslig.. Får se hva jeg syntes etter veiledningen.. hehe

Vi kommer nok til og være uenige der til døden skiller oss ad.. hehe... Men sånn er det, vi er ikke uvenner lengre i hvertfall.. hehe

Nei var ikke akkuratt oppløftende nei.. 3-4dager? meg? ha u wish.. ser el på noen uker til tenker jeg.. sukk...

ååå så spennende med gyn time!!!!!!!!! fortelle meg ALT etterpå...

jiiiizzz trengingen var slitsom skal jeg si deg..i et øyeblikk av midlertidig galskap fant jeg ut at det var lurt av meg og være med på en spinning time som startet når jeg kom.. Har liksom alltid tenkt at det kunne jeg tenke meg og prøve.. Jeg trudde jeg skulle dø, og det var ikke langt unna... Holdt på og svima etter på.. hehe.. helt nede i kjelleren.. Satt og pratet litt med instruktøren, og hun sa det var veldig vanlig... Litt flaut men ok.. Ble skikkelig svett og ekkel.. Og vet du hva det værste er, jeg vurderer og dra neste Onsdag også.. hehe...

venter i spenning på hva du har og fortelle=)

Skrevet

Da har jeg vært hos gyn og snakket om hva vi skal gjøre videre. Nå skal jeg gå på dobbel pergo annenhver mnd framover + progesteronkrem fra dag 15-25. Hun anbefalte meg også å ta akupunktur, så jeg skal bestille meg time i neste uke. Hvis det ikke har skjedd noe til juni, så skal jeg til henne igjen. Da skal jeg henvises for å ta røngten av egglederne. Men håper det skjer noe før det:)

Uff, så kjedelige tider du får da! Da går jo hele dagen bort på å vente. Er Bente Kristiansen hun som har hatt forelesninger i forbindelse med praksis? Er så dårlig på navn jeg! Håper du synes at hun er like hyggelig etter veiledningen;)

Hehe, bra dere ikke er uvenner lenger da ihvertfall:P

Håper du slipper flere uker nå!

Det var tøft av deg å bli med på spinning! Da har du fått kjørt deg litt tenker jeg, ikke rart at du ble sliten;) Jeg pleier også å føle at jeg skal besvime etter harde kondisjonsøkter, så det er nok helt vanlig ja. Ikke noe å være flau over! Så snill instruktøren var som tok seg tid til å prate med deg. Og det er jo fantastisk at du vurderer å dra dit igjen! Kommer til å få superkondis du;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så utrolig bra da!!! Endelig skjer det noe!! Hva er prog.krem?

Håper og satser på at noe har skjedd frem til juni ja!!!! Må være så deilig at noe skjer=)

Ja Bente er hun praksis dama.. trudde ikke hun var sånn lærer jeg.. Men så feil kan man ta... hehe.. Ja håper hun er like ålireight etter veil. hehe..

Ikke sant? Utrolig kjipe tider.. men men...

I dag kom Anders faktisk hjem med en bukett røde roser til meg=)

Han er litt flink den gutten min altså... hehe <3 *smeltsmelt*

Ja en kan jo håpe man får super kondis.. hehe

I dag skal jeg ikke no spess trur jeg.. Vurderer en tur på strømmen, så jeg kan levere inn noe på kremmerhuset, kjøpt en gave jeg ikke har fått gitt bort.. og som jeg ikke trenger.. så da...

Kos deg masse i kveld da snuppa=)

Skrevet

Ja endelig skjer det noe!!:) Prog.krem er for å forsøke og forlenge lutealfasen min. Den må spesialbestilles fra ullevål da, så tar nok litt tid før jeg får den. Men jeg trenger den jo ikke før om en måneds tid.

Ja hun virker jo kjempeårleight, tror ikke du trenger å være bekymret for henne. Visste ikke at hun var sånn veileder jeg heller, men det virker som de nesten har satt alle ansatte på isp på oppdrag:P

Ååååå, så søt han er!!!!<3 Han vet hvordan man skal få en jente glad igjen!

Deilig med en rolig kveld, blir nok det samme her. Skal kanskje en tur til pappa, for Marius skal hjelpe han med noe.

Kose deg masse du og snupp:)

Skrevet

Ok, men det høres jo bra ut da=) Satser på at det klaffer på første forsøk med dobbel pergo og prog.krem... Er det noen som fortjener det er det deg!!!

Ja de har nok kanskje det .. hehe... Bra mange som har levert oppgave da+ master elevene som er oppi det samme... stakkars mennesker.. hehe

jaaa... super kjæresten!

Vi har vært en tur på strømmen vi da.. Kjøpte sånn gel-pute til spinning sykkelen.. For nå ha jeg syyyyykt vondt i rompa *fniiiis* Hva er poenget med og lage sååå vonde seter.. sukk...

+ at vi har vært hos noen venner (nesten venner hvertfall) så Anders har sett på en svart jobb hos dem.. Så har jeg kosa meg med unga på 4 og 5 i mens=) Er sååå kos med barn.. sukk..

Nå når jeg var på do var det nesten ingen ting.. tenk om a.. Tenk om... sukk

Skrevet

Åååh, du er så utrolig snill!!:) Synes du fortjener det like mye! Det aller beste er om vi begge ble gravide nå!:D

Hehe, ja de har nok mye drive med der borte for tiden:P

Så smart med gel-pute! Haha, det er kjempeteit at de lager så vonde seter. Orker vel nesten ikke sitte i dag du da;) Så heldig du er som fikk kose deg med unger på 4 og 5! Tenk, neste sommer kan det hende at vi sitter og nyter sola i en park, mens babyene våres ligger og sover i vogna si:)

Ååå, det høres bra ut!! Borte i dag??

Har du noen planer for dagen?:)

Skrevet

Heia....

Jeg mener nå du fortjener det først altså.. DU har sliti lengst!! Det mener jeg, jeg håper du blir gravid først, om vi ikke blir det samtidig da.. Tenk deg den julegaven vi kan få da.. hehe.. Hadde vært noe da...

Sukk, ja jeg ser det for meg.. Sigurd og Emilie som ligger og koser seg i hver sin fantastiske Emmaljunga vogn, mens vi bare sitter og nyter livet.. *sukk* Det hadde vært noe det!!

Har litt problemer med bakenden i dag ja.. hehe.. Ikke fordet, jeg fikk massage i går.. Han slo sikkelig på stortromma i går atlså=) <3

Men nakken er faktisk værst... Må ha lugget skikkelig rart i natt.. sukk

Jeg har sovet ut ordentlig for første gang på lenge føler jeg... Så jeg sov helt til kvart over 12 *knis*

Skal ingen ting i dag jeg, for Anders kommer sent hjem i dag.. Kanskje se på film, kjøpe knockt up her om dagen.. hehe..

Du da? Noen spennende planer for dagen?

klæm

Skrevet

Jeg skjønner det ikke... Jeg må alltid gå tilbake og dytte innlegget mitt opp.. Det er noe rart med bim for meg om dagen.. Innleggene mine syntes ikke... sukk

Skrevet

Hei:)

Jeg har det problemet innimellom jeg og. De driver sikkert med noen oppdateringer, så bim henger litt..

Så snill du er da! Men selv om jeg har sliti lengst, så har du mye mer fysiske plager ved å prøve. Dessuten kommer jeg til å få så dårlig samvittighet hvis jeg blir gravid. Men jeg håper vi får det til samtidig! Jeg tror det er en grunn til at vi ble kjent jeg:) At vi skal gå gjennom prøvingen, graviditeten, og foreldrerollen sammen. Håper ihvertfall det!

Jaaa, det hadde vært så utrolig fantastisk!! Og siden vi begge holder på med utredning og medisiner nå, så tror jeg faktisk at det er en sjans for at det kan gå i oppfyllelse:)

Så herlig A var i går da. Han har nok litt dårlig samvittighet for at han har vært litt teit i det siste, hihi. Får håpe at han masserer nakken din når han kommer hjem da:)

Så deilig å sove så lenge! Sov til 11 jeg, så er uthvilt jeg og, hihi.

Ååh jeg elsker den filmen!! Sett den før?

Jeg skal straks på apoteket og levere resepten på progesteronkrem, for de måtte spesialbestille den fra ullevål. Så skal jeg lufte hunden til mamma. Og i ettermiddag kommer svigerfamilien på vafler. Så jeg har fullt oppgegg;P

I sta bestilte jeg meg akupunkturtime, så jeg skal dit kl 10.20 på tirsdag, spennende!

Klæm

Skrevet

Heihei.. Jeg måtte ut med vovva jeg.. Hun ble plutselig rar, og begynnte og prompe sånn.. Så jeg skyntet meg ut, og det er jeg glad for.. fur hun var gæren i prompern.. hehe

Du skal IKKE ha dårlig samvittighet om det skjer deg først!! Jeg unner deg det av hele mitt hjerte... Men jeg har ofte tenkt samme tanken.. At det blir sårt for deg om det skjer meg først.. For jeg vet du syntes det er vanskelig.. Om du skulle bli gravid før meg, så skal jeg glede meg like mye som deg, og du må LOVE at jeg jeg får være med ut på shopping.. hehe.. Jeg tenker liksom at barna våre blir javnaldrende uansett jeg.. Og vi kan trille samen uansett om min eller din er noen mnd eldre=) Detta ordner seg.. Men som du sier, det må jo være en mening med det hele, og at vi blir gravide ca sammtidig også.. hehe

Ja, han var kjempe søt.. Men i kveld trur jeg det er han som trenger en massage jeg.. Han skal jo holde på til 7 i kveld.. dakal..

Jeg tipper det ikke tar så lang tid jeg da, før du får kremen.. De har jo sikkert leveranser ofte...

Kose deg masse i dag da.. Med fullt opplegg... kose deg masse i dag da.. Nei jeg har ikke sett filmen, men hørt mye om den, så når jeg så den på bunnpris til 70kr, klarte jeg ikke la være.. hehe

stooor klæm

Skrevet

Hehe, uff da. Ikke greit med vovver som er gæren i prompern;) Var nok bra at du gikk ut da ja!

Det setter jeg kjempestor pris på, og jeg synes det er så flott at du tenker sånn!:) Jeg unner virkelig deg det av hele mitt hjerte og! Jeg kommer til å bli kjempeglad når du tester positivt. Du har jo prøvd lenge du og, hadde vært veldig annerledes hvis du hadde blitt gravid på 1pp. I begynnelsen kommer jeg kanskje til å være litt ekstra lei meg fordi vi ikke får det til, men det betyr ikke at jeg ikke er overlykkelig på dine vegne fordet:) Og sårheten går fort over, og jeg håper at du vil la meg ta del i graviditeten din. SELVFØLGELIG får du være med på shopping, og jeg håper jeg får være med deg hvis du blir gravid først!!:D Satser på at vi blir gravide omtrent samtidig ja, hehe. Ja barna våres kommer mest sannsynlig til å bli jevngamle selv om det er noen mnd i mellom dem. Så trilleturer skal det bli uansett!!

Dakal som må jobbe sååå lenge!! Da får du skjemme han bort når han kommer hjem da<3

På apoteket sa de at de regnet med at den kom til å komme innen en uke, så det var bra!

Kose deg masse i kveld du og, håper du liker filmen:) Så heldig du er som fant den til 70 kr!

Stooor klem

Skrevet

Måtte ut enda en gang vi da.. Men nå ser det ut som hun har roet seg... sånn er det av og til, med vovver og barn=)

Jeg trur det viktigste er og være åpne om det.. Ikke skjule eller prøve og skåne, samt være bevisst på at man har lov til og bli lei seg og føle sårhet! Søt du.. KLART du får være med og shoppe og ta del du også!!!! Ingen tvil om det da.. Gleder meg til trilleturer altså!!!

Ja får ta litt vare på han ja.. hehe

Ja men det var bra da.. Så er alt klart til det trengs..=)

Skal kose meg ja.. Unkaren begynner i kveld da.. hehe... kan bli morro=)

stoor klæm bækk

Skrevet

Så bra det ser ut til å ha roet seg!:) Sånn er det noen ganger med vovver og barn ja, hehe.

Det er jeg helt enig i! Det verste er nok å skjule det eller trekke seg unna. Vi vet jo begge hvordan det føles å være langtidsprøver, så jeg tror vi klarer å forstå hverandre hvis den ene synes det er tungt. Blir så gøy å dra på babyshopping (uansett hvem som blir gravid først)!!!:) Jeg gleder meg også veldig til trilleturer!!

Ja da er alt klart til det trengs. Nå gleder jeg meg bare kjempemasse til mensen kommer, sånn at vi får satt i gang, hehe.

Ååå begynner det i kveld!!?? Da håper jeg virkelig at the-sviger-family har forsvunnet til det! Men de har en tendens til å bli til laaaangt utpå kvelden:( Får ta det opp da;)

Klæm på dæ!

Skrevet

Ha.. trudde hun var ferdig.. NOT.. Jeg var på vei i dusjen da hun kom inn på badet satte seg ned og så på meg... Tok jeg ett skritt mot henne hoppet hun opp og ned og var helt på styr.. Sa da var det bare og kle på meg igjen og komme meg ut... Og godt var det.. Så hun har det nok ikke så alt for bra i magen sin... dakal vovven min=)

Ja, vi vet begge hva det betyr.. så derfor trur jeg det kommer til og gå bra også=)

åååååååååå som jeg gleder meg...

tenk og glede seg til mensen da.. sukk.. her har til og med vovv fått løpetid, så nå er vi to hormonelle kjærringer.. hehe....

jupp det begynner i kveld.. Hva er the-svinger-family? sikker no fancy tv3greier tenker jeg.. hehe.. Jeg har tatt opp unkaren jeg også.. Regner med at Anders vil se på Criminal Minds... Og det unner jeg han i dag...

Nå skal jegStraks ned til Tonje og drikke te og se på hva hun har shoppet i dag.. Bare vente til Anders kommer hjem.. Kanke la a være alene om hun sku måtte ut igjen vøtt... utroooolig glad for at jeg var hjemme i dag altså.. Tenk hvordan det ville sett ut her om jeg hadde vært på jobb.. usj...

klæm bækk på ju tu=)

Skrevet

Hehe, uff da! Er bra at hun er flink til si ifra til mamman sin da:) Er hun bedre i dag?

Hehe, er sjeldent jeg gleder meg til det! Men det er deilig å gjøre det til en forandring. To hormonelle kjerringer ja, A har det slitsomt om dagen han da!:P The-sviger-family var bare min fancy måte å vise til svigerfamilien min på, haha! De var på besøk hos oss i går, og de gikk ikke før i ti-halv elleve, så fikk ikke sett ungkaren i går. Men har tatt det opp da. Så snill du er som lot A se criminal minds.

Koselig å dra på veninnebesøk. Hadde hun kjøpt noe fint?

Virkelig bra at du var hjemme i går ja, hvis ikke hadde det blitt mye vasking på deg.

Du skal snart på veiledning du vel? Lykke til!!

Klæm

Skrevet

heihei ja..

Mille er ganske mye bedre i dag ja.. Ikke noe tull.. men vi var ute siste gangen kl 2 eller noe trur jeg..

Aha.. Tok ikke den jeg.. Ikke var unkaren så veldig spennende heller egentlig.. han var skikkelig stygg med stikkende øyne...

Ja A har det nok litt slitsomt om dagne ja,, hehe

neh, sytes ikke hun hadde kjøpt så mye fint jeg da, vi har ganske forskjellig smak kan man si.. hehe

Veiledningen gikk greit nok, den ene oppgaven var veldig positiv, mens den andre hadde jeg gjort det mye vanskeligere for meg selv enn nødvendig.. så har en del og jobbe med der...

Nå er jeg hos mamma.. Anette har fest i dag så orker ikke være hjemme...

Guuud jeg dør altså nå.. Jeg blør så mye og har vondt.. ikke en natt på 1.5uke har jeg sovet hele natten igjenom i redsel for og blø ut sengen.. Jeg er heeelt sikker på at proveraen er med på å fucke det til.. Men gyn a jo at jeg bare måtte fortsette.. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg orker nå.. Er så utorlig sliten og lei Silje.. Kan ikke se dette kommer til og slutte på flere uker til liksom.. Og når jeg først er ferdig kan jeg vente meg den igjen etter 3dager.. det er en uutholdlig tanke egentlig.. Har så lyst og bare kutte ut ALT.. Ingen mer hormon piller... uff.. skikkelig sytete her nå altså..

Har du en fin kveld da?

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...