Gå til innhold

Tråden


Molait

Anbefalte innlegg

God tur da Herk:)

 

Crocs er så kult til disse små:)

 

Klart man kan amme og drite? Noen som trodde noe annet?

 

I går kjøpte jeg 2 stk kjempefine ullbodyer hos reflex til 50,- stykket. Litt store, men har allerede begynt å hamstre tøy til høsten igjen. Gidder ikke betale fullpris for alt av dresser og fleece og ull på høsten, så da begynner jeg allerede våren i forveien med å hamste vinterklær til tuppa. Blir vel kanskje ikke så mye bodybruk til høsten igjen, men shit au, jeg synes bodyer er geniale.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Body er genialt:) Som tidligere nevt får ikke min dra i bhg uten. Av bhg. hehe. Nei så lenge hun bruker bleier er det jo supert. Kanskje fin tid på sommeren å avvenne, men spørs når spaden vil da. Hjelper ike om hun ikke er klar for det. Uten bleie kan det jo bli litt ekkelt mellom bena, men tar man strømpebuksa under er det jo suverent for å sippe glipper når man er ute.

 

Uff, tenker på to av alt jeg. Blir litt kroner det. Ikke så mye første tiden, men etterhvert som de skal gå i bhg og sånn. Jeg synes sko i hovedsak bør kjøpes nye (formes og sånn vett) og sko bør være bra og bra sko koster og man skal gjerne ha skift og cherrox e.l. ved siden av. Snakker 6 par sko til vintern da. Og 4 dresser (der kjøper jeg brukt ass! vaffal ekstradressen) Hadde vært greit nok om man bare hadde de to, men med to til..tenker man samme så er det faktisk 12 par sko til vinteren! Og 6 dresser+ 1 dyyyr! W har jo kommet i alderen hvor en heldress fra Bogerud ikke heeelt noen gang ever vil bli brukt;) Nå vil jo etterhvert det være igjen dresser og sånn fra E. Går jo, men bare tenker at det blir mye+all plassen alt dette tar.

Mange sier at første tiden er slitsom. Jeg ser for meg at fra twinsa er 2-3 år...det er DA det er hubaluba her. Og med jobb også. Grøss.

 

Og tenk alle de barnebursdagene man skal i..hehe ;)

 

Tiny, jeg fant nå ut at ei du gikk på bekkentrening med (og på mammanett) kjenner jeg. Hun fra Blystadlia. Tynn sak. God venninne av meg de siste 10 årene:) FB er fin ting..hehe.

 

Nå er E og Leo på ski. Det vil si de må byttepå for M fant ikke de andre skiskoa da de skulle kle på..og de står jo i bhg etter en trassig unge som ikke ville ha på annet en morgen. Jadda. Men akebrett og bytte på så blir de nok fornøyd:) E var nå mer interessert i ar Gabei skulle gå på ski....Sier vi ski nå sier E Gabei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp:)

 

Jeg har en bråkete baby som er svært irritert på snørret i nesa si,men som synes snørrsugeren er morsom-hehe.

 

Og Herk-vi kan besøke når du er hjemme fra Spania-er det mulig å dra med kollektivtrafikk til deg?

 

Jeg g bruker å kjøpe klær på salg til Leo for neste sesong-ikke sko da-veit jo aldri hvor mye beina hennes vokser-men hun har brukt str 27 heile vinter-så virker som de har roa seg:) Leo bruker str 98/104 i klær. Har litt 92 og. Bodyer bruker hun fortsatt selvom hun ikke bruker bleier.

 

Sol ute!

 

Jeg er klar for å besøke noen til uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og Cat: glemte kommentere crocsen-hehe. Er jo kjekt å ha en sko- i tilfelle man er halt;) Og takk igjen for klærne til M- fortalte sambo om kriteriene dine når du handler babytøy til meg-ta de styggeste fargene man kan finne;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line og Leonora har i grunn ikke så lik klesstil...

 

Gløtter over vinduskarmen...jepp sol:) Så fint for folk. Inn å rødde klær på soverom jeg da. Hvordan kan det bli så kaos så fort?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen! E insisterte på at vi skulle stoppe før Drammen, jeg foreslo at han skulle sove. Du kan godt lukke øynene dine, sa jeg. Han svarte at det kunne han gjøre, men bare ute, om vi stoppet. Han sovnet heldigvis like etterpå, hehe. Spist ostepopp og føler meg upopp. Helga over, ny uke, og det er visst et par mnd til vi skal gifte oss og jeg har enda ikke funnet barnevakt til EA. Prøvesmakte rødvin i går, det ble veldig morsomt etterhvert.

 

Høres koselig ut med babyer. Skylder visst noen barselsgaver. Får vel fiksa det en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som om E vet hva han vil, svana;)

 

Jammen ama liker jo bare sånne fæle farger!! Det er helt sant!! Brunt liker jeg altså, men orange og grønt og æsj. Og sammen blir det altfor mye! hihi;) Rååååååååsa er nyyyyyydelig:) Er sikker på at Leo hadde stortrives i klesskapet til lilleL;) Kunne flyttet inne vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det en eller to jenter her (ikke at jeg tror det er store faren for det) er jeg redd det blir myyye råååsa. Dels fordi mor ikke har fått brukt noe råsa noen gang (unnkyld Edvard...men Tiny og MtG og Ama som har tatt det på deg som regel, ikke jeg) og del fordi mor til nå har 9 (10) barnebarn og EN er jente. Og hun har da seff vært ganske sså guttejente. Vaffal fra 2årsalderen. På M sin side er det 3 (5) barnebarn og ingen jenter. Min bror har 4 sønner og en inngifta og. Han blir værst av dem alle. Han kommer til å spraylakka jenta rosa og lime på blonder.

 

Har sykt barn jeg. Han var våken flere ganger i natt og lå visst i senga mi kl 3. Trodde den var 6 jeg så lå helt stille i håp å få slumre en halvtime til. Etterhvert så jeg hva kl var og også at hanhadde tissa seg ut i senga mi. Og sovna seff ikke etterpå. E var i helt fin form i dag tislig og sang masse. Ringte halv elve fra bhg, da hadde han feber. Plager meg lite å gå fra jobb til lunch altså. Er vel på grensa til å slippe sykedag, ikke sikker på hvor mange % av dagen de praktiserer.

 

Jaggu tror jeg ikke E sovna og:) Da har jeg et par timer med avslapp forran meg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Orker ikke kommentere, trenger bare å øse ut litt frustrasjon.

 

Pappa er en tosk!! Makan til sutrete drittunge! Nå gidder jeg ikke være hyggelig mot han lenger så nå sier jeg (nesten)akkurat hva jeg mener. Han sittersikkert hjemme å hylgriner og synes synd på seg selv nå, og planlegger hvordan han kan gjøre slutt på livet. Kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dustemannen!! Det er bare å lette på trykket mtg!!

 

Ville tiny ha et lite besøk i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:) Ja, Tiny. Jeg stiller opp om du tar imot:) Hehe. Kan kjøpe med noe godt(gidder ikke bake).

 

Aaaaaarrrg!! Skjønner ikke at det går an å være så barnslig og stakkarslig når man er en voksen mann!

 

Molle. Jeg har behov for å sende deg en mail. Men hva er adressen din igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også kjefte? Er så lei av å tenke på hvordan a) det ***** bryllupsbordet skal se ut B) få den musikalske kabal i kirka til å gå opp og c) lure på hvem som *egentlig* kommer.

 

Også har jeg tr og det er drit. Og nå må jeg legge sammen klær. Enda godt jeg kan kose meg med en kopp te først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg ikke skal ha noe bryllup jeg:) Ikke har jeg tr heller! Kanskje jeg ikke skal klage da. Men jeg sitter med G på fanget. han hoster fælt... Vil ikke ha han hjemme i morgen!!! Har ikke feber da, men kan ikkesende han i bhg med sånn hoste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael har forresten fått barnehageplass:) I Gabriel sin barnehage. Fra 1. november. Bare litt over 9 mnd gammel.... :o Permisjonen til V er ferdig 6. nov eller noe. De er flinke med småbarn der da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med en klem til dere som trenger det jeg:)

 

Croccs er kult o har slitt ut 3 par fake så nå har han et ekte par (ha ha ektepar:))

 

Jeg har frisk gutt igjen jeg, han er ikke trassig lenger og er bare søt og mammansin sin gogutt!

 

Har ikke så mye å klage på jeg, men har hatt ustyrtelig vondt i rygg/bekken de siste dagene har det vært helt håpløst Jeg har jo vært alene med to og da kom det for fullt.

 

Var hos ostedamen i dag med lille E og nevnte det. Hun så med engang at bekkenet var låst og jeg hadde vridninger i hoftebøyene og noe her og der.

Så sa hun at det ikke var rart jeg hadde fryktelig vondt. Litt godt når noen sier sånn for da føler man seg i alle fall forstått! skjeldent man føler seg forstått av helsevesenet syns jeg....

Nå håper jeg det hjelper at hun herja litt med meg

 

 

Så gøy med bryllup vet du svana :) du kommer i mål, men helt klart litt stress på veien.

 

Simba husker nå at du skrev at ting var litt ugh! håper det bedrer seg

 

Mtg, vet ikke hvordan du har det og hva det er men jeg syns veldig synd på deg når du har det sånn. Håper det går bra med deg selv om pappaen din ikke er så grei som han skulle vært med deg.

 

 

Jenta mi er ikke så rosa. I dag var hun blå.. til og med gulpekluten hennes var blå.

 

Har funnet frem så masse av det fineste tøyet jeg har etter O og silt ut det jeg kan bruke til henne. Ble noen mørkeblå ullbodyer som er superfine til rosa.

 

Hun er så tøff i olabukser.

 

Ama ; det hadde vært så hyggelig med besøk. Hit går det bra med kollektiv. Greit å ta toget til Sandvika og så buss i 5 min.

 

Jeg er også flyttbar, bare jeg blir bedt jeg:)

 

Pakke pakke pakke pakke.

 

O våknet tidlig i dag, men syns det var helt greit å bli med inn i sengen vår. han lå der fra 6-7 så st T opp og jeg fikk ligge 1 t til det var deilig.

E syns demmelig at det var deilig å skravle litt med seg selv fra 4-5 i natt. Tullejente!

 

 

Så morsom E var da du svana, hadde han noen baktanker med å skulle ut i Drammen eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med helsevesen som innrømmer man har vondt. Viker som de ofte ikke gjør det når man faktisk ommer dit fordi man har vondt. Hallo jeg har bedre ting å gjøre enn åfly til legen med liksomvondt. Som påminner meg...jeg må få gjort noe med nakke/skuldre. I håp om at det hjelper hode. Jeg kan jo ikke gå rundt sånn.

 

Så da spørs det..kiropraktor/akupunktur/fysioterapi/ostemenneske? Kun en fysioterapaut ha hjulpet meg noen gang. Det var drittvondt og jeg ble veldig bra:) En akupunktør hjalp meg helt sykt. Fra å ikke kunne se på ryggen engan kunne kan stikke fingre inn i den og det kilte:) Vet ikke om han holder på lenger. Kiro skal jo hjelpe da. Og kort beh. tid-det er kjekt. Inn-knekk-knakk-ferdig. Ostemennesker vet jeg i grunn lite om. Hjelp Herk?

 

Også er det det da...at ikke kult å forsvinne så mye fra jobb. Ja...snakka litt med sjefen i stad. Om rutier for utbetaling og sånn. Og han bare flira og heyhey ikke noe planlagt sykemelding her nå..jeg bare så dumt på han og sa at jammen jeg går jo ut i det fra ca da og da..og han bare ånei! og så litt stressa ut..hehe jeg sa det jo til han på det første møte da. Så han begynte regne og bare ojda. hoho litt festlig altå. Han var ikke sur eller no, men tror det fucka opp sommerskifta litt for han;)

 

9,5 mnd er LITE altså MtG. Han er bare baby en gang så jeg hadde tatt et par mnd til hjemme altså! Du har vel kanskje mulighet til det? Ikke for at du skal føle deg kjip om du ikke gjør det altså..bare levra som snakker her;) Men digg med plass da! Håperhåper jeg får inn E her altså!

 

Mannen er ikke dust. Mannen er for patetisk til å være dust. Mannen er selvsentrert umoden (les 14 år) egoistisk uten evne for empati og til tider latterlig. Så har vi det sort på hvitt på internett ;)

 

Sendt deg mms jeg Herk. Tenkte rekke få den ut før du forlot landet, vet ikke om jeg rakk det. God tur da, kose dere også selv om grunn til reise ikke er kos. Håpe du blir bedre da! Og fint dama fikk romstert på bekkenet ditt før du dro.

 

Jeg er mobil, men sitter fast på jobben. Eller både vil jeg ha og kommer på besøk. Men orker ikke på kveldene...hehe. Jepp where did all the fun go?!

 

1D: Hva er det du lånte? "Låner je forresten." ??

 

Kollektivt er farlig!!!!!

 

Mener vat hadde et innlegg her,men glemt alt hu skrev...

 

svana da..alt blir så bra! Også får du delergere de ting som bare tar tid og ikke krever ditt hode og din tid! Litt viktig å få pass på gutta snart da....Vi kan ta en time hver? På dagen kan jo kanskje noen trådsneller legge også kan vi te en time hver. Eller en halv. Langt fra der de kan sove til festen? En eller annen løsning må man jo finne. Babycall? :D

Men send en liste med things to do om det trengs da:)

 

Ja ok jeg er på jobb, så får vel kanskje jobbe litt. Begynner bli lite her å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollektivt er ikke farlig;)

 

God tur til Spania:)

 

Bryllupsplanlegging høres pes ut.

 

Hodet til Molle høres også pes ut.

 

Og pappan til MTg høres superdust ut. Fedre-fysj-de kan være idioter. (Men hos de fleste så er de nok heilt topp).

 

Trøtt jeg-og har lyst på vaffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om den pappan er et avsluttet kapittel for en stund jeg altså...

 

Tog er flott. Buss har jeg aldri prøvd med vogn..

 

Jeg er også trøtt. Og har lyst på hva som helst som kan kalles kake. Bake noe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig!

 

Eneste stedet som er bra er faktisk TH. Suverent altså. (med buss da) Tog er sikkert fint om man bor på en togstasjon.

 

Hadde jeg ikke hatt huevondt, dausliten, nettopp satt meg ned, skulle tidlig på jobb i morgen skulle jeg fiksa både vaffel (entall?) og kake og tattt rundturen. Også hadde ejg selv fått både vaffel (fortsatt entall??) og kake:)

 

Er mye merklige pappar på tråden. Snakk om 10 menn da også så mange som er mer eller mindre på trynet. Jaja.

 

Fant ut i dag at både sykepenger (etter dag 16)og permpeng går rett fra nav ikke fra jobb og de får igjen. Drikjipt!! Er vel ikke snakk om mengder, men surt å tape penger på svangerskap når en er fast ansatt 100% og all ting! Pluss at jeg da sikkert ender opp med å jobbe mer enn jeg må. (bør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er ingen økonomi i å legge seg tidlig for å spare på lyset hvis resultatet blir tvillinger"

Kinesisk ordtak

 

 

hahahaha ja da vet dere det, sånn i tilfelle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hverken vaffel eller kake, men spiser deilig belgisk sjokoladeis med stoooooore sjokoladebiter:D Og drikker fanta:D Har ikke drukket brus siden januar omtrent.

 

Jeg har snill pappa:) Han er litt rar og glemsk da:) Og da mener jeg glemsk som i at det er et problem og at det bare blir verre og verre:( Men han er min pappa og jeg ville ikke byttet ut hverken han eller kulemagen hans;)

 

Har hilst på trulsern i dag:) Tror han synes jeg var litt kjedelig selskap. Synes noen snakket om stor baby jeg, men synes nå han var pitteliten jeg da:)

 

Hodeau er au molle. Gå å legg deg, ikke sitt oppe og heng!

 

Det årnersæ svana! Hvordan barnepass hadde du tenkt da? I nærheten av der hvor bryllupet skal stå eller? Skal de være med i kirken? Deler av festen? Hva tenker du? Eller det samme hvor de er bare du slipper å tenke på de;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...