Gå til innhold

*toppris*

Anbefalte innlegg

Gjest ~Gravida~ Uke 17
Skrevet

Ja,nå nærmer det seg ul. ;) Torsdag 23 april,bare 12 dager til. ;)

Jeg er spent på 3d ul din,om du blir fornøyd,assen bilder du får osv. Hører så mange meninger om 3d.

Den sparkedressen var fin,men jeg liker ikke klær som har knapper som på en måte blir trykt inn i huden på babyen,ser at det er knepping i ryggen,og babyen ligger jo bare på ryggen. Du skal sikkert ha boddy under,men jeg er litt sær der. Får høre et stort sukk av pappaen når jeg begynner slik. Haha.

Men pen var den. ;)

Enn at du snart er halveis,tiden har gått ganske fort syns jeg. Ikke lenge siden vi var på 1.Trimester og var bare 6 og 8 uker. hehe. Fint at tiden går fort,bare det ikke blir en kjempevarm sommer,også går vi høygravide og peser. Usj. Jeg har aldri gått høygravid på sommeren før, har bare vår barn.

Nå er påska snart over,og etter påske SKULLE jeg begyne å pusse opp romma til barna,JODA-skal gjør det,men kanskje ikke på tirsdagen. Hihi.

Jeg har lyst på noe gått til kveldsmat,men hva da. Hmmm,har en kinaresturant like i nærheten,og stekte nudler frister litt.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja slik jeg har forstått det kan man få bilder etc på cd, så da kan jeg f lagt de inn her;) hvis ikke så går jeg på fotobutikken for å få de scannet inn;) tenkte gjør det med ul bildene også.... har de kun i papirformat... da skal du få se at det ikke er tvil om kjønn... hehehehehe...

må le litt av deg altså, hehe... altså, ikke lett å kjøpe noe til deg kan jeg tenke meg! hahahahahaha... ja skal ha body under;) min sønn hadde noen slike dresser med knapper bak, og har aldri sett ett eneste spor av knapper på ryggen hans;) så har ikke merket det i det heletatt, de er jo kjempetynne også da;) så sukker i takt med pappan her ja, hehehehehehe...nå magler jeg bare to gensere i str 56, så er det klart til ungen kommer.. hehe (pga alt jeg har etter min sønn) han var jo 49cm og 3110g når han kom til verden, og han svømte i 62;p

på tirsdagen må du jo gå gjennom planene og drømme litt før du setter igang;)

*sukk* kinamat er nam!! elsker frytyrstekte kongereker og stekt ris... hadde en i nærheten her, men de har flyttet:( snufs..

er faktisk greit å være gravid om sommeren syns jeg, slipper så mye klær.. men husker at på slutten med min sønn så begynte jeg å få vann i kroppen... er vel det som er faren med varmen og hvis man er mye på bena... skal være flinkere med å ligge med bena høyt denne gangen;)

Gjest ~Gravida~ Uke 17
Skrevet

Jaaa,det hadde vært koslig å få sett ul bildene. =)))

Min sønn var også 49 cm,og str 56 var stort det også. hehe,men kjøper ikke noe under 56,begynner med det. ;)

Huff ja, jeg ler av meg selv når det gjelder klær med knapper i. Hehehehe, samma gjelder klær med hette bak,det syns jeg er ekkelt. Blir jo den kulen under hodet på babyen både i vogna og i bilstolen. Husket at jeg så i maaaaange butikker før jeg fant en hel fleece dress med avtagbar hette på. hihi. De med store hetter er greie,da kan jo den haes over lua. ;)

Å hoff,jeg også blir så plaget av vann i kroppen, :/ Første gangen jeg gikk høygravid var det kun slippers som passet på foten den siste tiden. Hadde så mye vann at det ble bokstavelig talt "hull" i kroppen når jeg trykte med fingeren ned i arma.

Jeg slipper vel ikke unna den her gangen heller,blir den valrossen vettu. Haha. Og til vanlig ligger jeg på ca 52-55 kg. Og er 168 høy. hehe.

Gjest ~Gravida~ Uke 18
Skrevet

Heeeiii.. =)

Hvordan går det? Du er vel hallveis du nå?

På torsdag er min ordinære ul,da er jeg 19 uker.

Her går alt fint,har ikke begynt på oppussinga enda, hehe. MEN,neste uke skal jeg ta et tak på loftet så jeg får begynt. ;) Jepp. Surfer litt på nettet og ser litt i butikker om dagene,så jeg har begynt å skrive liste over hvor ting til rommene til barna fås kjøpt. Ikke værst.

Har vært til legen å fått henvisning til fysio pga bekkenløsning,et skritt videre. Skal prøve å ikke legge det i skuffen,men å faktisk bruke den. Hehe.

Nå har jeg innmari lyst på ei ny vogn,men skal prøve å holdet meg. Må vel få stellebord,og andre praktiske babyting i hus før jeg tenker for mye på vogn.

Formen min er knallgod,kan ikke klage.

Skrevet

hejhej, har ikke vært mye her inne i det siste, som du sikkert har merket;) men kom på at idag MÅ JEG inn, hehe... er så spent så spent... såååå..... gutt??? hehehehehehehe...

har blitt sykemeldt på den ene jobben nå, pga har mange stillesittende eksamener nå og er helt ødelagt etter de, da klarer jeg ikke stå på jobben... så prioriterer da selvsagt skolen;) er travelt nå om dagene *sukk* gleder meg til jeg er ferdig!!! om tre uker gjenstår kun bachelor oppgaven.. ellers er formen bra:)

har fått skikkelig mage, er 21+1 idag:)

du og den oppussingen, nå må du få fingen ut;) tenk så deilig når du er ferdig da! ;)

sukk, ja gleder meg til å kjøpe vogn... blir nok rett før fødsel her ja;) Har kjøpt vippestol, helårsvognpose og slik liggegreie til badekaret så jeg slipper å holde gutten når han skal bade:) tungt med tanke på at badekaret er jo lavt, også nå kan storebror sitte oppi med han;)

vekten har ikke økt mer, var på kontroll idag... er +6kg:) fornøyd med det ja:) 1kg mer enn "normalvekten" min nå, var jo altfor tynn nå før jeg ble ravid denne gangen... så ser me sunnere ut nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...