Gjest ~Gravida~ Uke 11 Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hei. Forandret litt på nicket mitt. Sniker meg hit en uke før tiden for å kalle på deg. Går det fint med deg? Ikke lenge til ul nå asså,på tirsdag og torsdag!!!! =) Jeg var til JM for første gang i går,hadde lagt på meg 8 kg!! :-o Jeg var 51 til å begynne med,så jeg trengte jo litt ekstra. Hehe. Skulle vente til etter ul med å løpe ut å shoppe klær som passer bedre,men klarte ikke å vente lenger. Har kjøpt meg en genser,ikke så mye enda da. Trenger virkelig bh. Puppa er vonde og ømme,og passer ikke helt i mine vanlige bher.
*toppris* Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 heeeeej tjukken;p hehe, kødder med deg;) looong time nå sukk ja ikke lenge til ul, tiden flyyyr jo:) hvordan går det med magen din? her har den blitt mindre egentlig, er ikke så full av luft som tidligere;) men har da mage fortsatt, men en mer "ekte" mage, hehe:) var du betegnet som undervektig før sv.skapet da?? har selv fått beskjed om å passe på å spise nok og å legge på meg, hehe... før jul hellte jeg mot undervektig... hr lagt på meg 2 kg og jg syns bare det er mye! må understreke at jeg var "normal" (hva enn det er) når jeg ble gravid, pga julemat osvosv;) med min sønn la jeg kun på meg 12 kg, det man "skal" gjennom sv.skapet.... og la ikke på meg før nesten midten av sv.skapet mener jeg.. så økning allerede syns jeg r rart egentlig..hehe... har kuttet alt snopet da, men spiser jo hele tiden;p min kjære er fornøyd da;) hehe... men alt er jo individuelt, fra pers til pers og sv.skap til sv.skap... ellers noe nytt?
Gjest ~Gravida~ Uke 11 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Joa,du kan bare kalle meg for tjukka. Hehe. Ikke langt unna. Hadde litt for lite da jeg ble gravid,bruker å ligge på ca 55 kg. Guri malla,i morgen skal du på ul..!! =)))) Dagene går jo,pluttselig så sitter jeg også på ul. 2 kg er jo ingenting,da har du lagt på deg lite. Men det er som du sier,veldig idividuelt fra pers til pers. Jeg har fått dilla på is med sjokoladesaus som stivner på isen,spiser det vær dag,+ masse snop. Koser meg på kvelden når barna har lagt seg. Et glass brus blir det også. Jeg også spiser heeele tiden,haha. Spiste sen middag i dag,klokken 17.30, og tror du jaggu ikke at jeg spiste kveldsmat sammen med minstemann klokka 18.30. Nå er det bare 3 dager til jeg har "lov" til å være her,hehe. Føler meg mere vell her enn på 1.trimester er det nesten bare snakk om sa,ma,ting i begynnelsen osv. Jeg har kjøpt meg en vogn,liiitt tidlig,men jeg fikk et knalltilbud og da slo jeg til. Egentlig greit å ha det ute av verden,jeg mangler jo det meste.
*toppris* Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 wææææ, vet, ikke si det engang!!! herregud, dagen i morgen kan virkelig ikke gå fort nok;) hehe... men gruer meg også, skal innrømmedet!! tenk hvis noe er galt, uff og uff... skal jo slvsagt ikke tenke lik, men hvem gjør vel ikke det litt iny og ne innerst inne... ja snop er digg, men prøver å holde meg unna..men skeier ut innimellom.. som ikveld, har snart hatt i meg en hel pose med smash..mmmh...hehe... kveldsmat her i gården kommer ikke før i ti tiden;) hehe... elsker kveld/natt-mat:) mmmh, koser meg foran tv og stapper i meg,..hehe... ja du hører ikke til her du, fyfyfy og skam deg;) hehe, sku vært satt opp en sperre slik at de som kan og skal være her får være i fred;p hehehe, er ikke lenge til da! tiden flyyyr jo, tenk, på torsdag...da har du ul:) DET er IKKE lenge til i det heletatt:) krysser fingrene for at jeg får vite kjønnet.... de på spåsiene mener det blir gutt.. uff, hee.. du vet... *ønskerjente* hehe;) vogn ja, ojjda, det var tidlig;) hehe... men hvorfor ikke, skal jo ha barn uansett da, så... er det billig da er det billig;) skal vente med det til sommeren jeg:) "sommertilbudene" hehe... men er jo forsåvidt kun vogn og vippestol jeg manler da, så null hastverk;)
Gjest ~Gravida~ Uke 11 Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg kommer til å vente på innlegg fra deg i heeeele morgen,er kjempespent!! Ler så jeg griner av det du skriver ang sperre,hehehe.. Jeg har tatt ul i uke 12 og 13 før,og da kunne de ikke se kjønnet. Kan gjøre det i sjeldne tilfeller hvis det er gutt. Kveldsmaten min er rundt halv 7,også kommer nattmaten i 9-10 tiden. Haha. Mat-mat-mat.. Skulle tro at det var hull i magesekken,selv om jeg er stappmett,har jeg lyst på noe. Vogn ja,kjøpte med en Brio Duo,sort 2005-mod til bare 1500 kroner..!! Helt strøken vogn. Kunne ikke si nei til det altså. Spent på hva du og jeg skal ha av kjønn,skal bli greit den dagen vi vet,og kan ut å SHOPPE..!! =) Wiiiiiii.. Har du fått avsky for noe? Jeg spyr hvis noen steker vaffel,orker ikke tanken på å spise vaffel,og potetgull. Fysj. Smaker frityr olje syns jeg,holder meg til popkorn. Har ikke dilla på noe,enda. du? Men spiser litt av den kick lakrisen mot kvalmen. Lokter mat fra kjøkkene nå,løøøøper ut dit med en gang jeg har fått dratt tjukke rompa mi opp fra sofaen.
*toppris* Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 hahaha, og hva var det utvalgte på kjøkkenet denne gangen?? hehe;) smakte det?! hehe, ja spiser mye mer nå enn til vanlig, føler meg stappet hele tiden, full som bare f, men neida, holder det meg unna alt som er spiselig? hah, jaggu sa jeg smør;p det jeg elsker for tiden er ristet brød med MASSE smør, frokostrundstykker med MASSE smør, kokt ris blandet med amerikanskblanding grønnsaker igjen blandet med MASSE smør, "den lille runde" knekkebrød med MASSE smør, hehe, men har på ost der da... ser du gjengangeren eller?! MASSE SMØR!!! hehe.... spiser altfor mye smør nå, men F så gidt:) helt utrolig, *siklesikle* takler ikke lukten av fårepølse, usj!!! og svette! taco er bare fysj for tiden.. ellers så vet jeg egentlig ikke;) ja, og overparfymerte gamle damer på butikken, ajajaj...de eier jo ikke luktesans! skikkelig gammeldame parfyme som kveler... *håperhåper* han kan se kjønnet, hadde vært så koooselig) men er jo usikkert selvsagt, men de tar jo feil på ordinær ul også da, så hehe... brio er kanon, hadde det med min sønn:) svart den også, 05 modell ogs.. hmhm... min gamle vogn du har fått tak i elelr? hehe;) solgte min for 2000kr i begynnelsen av 07. Tror du jeg angrer nå eller??! hehe... har jo tittet litt på vogner, og syns mange er rett og slett fæle:( gruer meg litt til jeg må handle egentlig... men, den rette dukker vel opp:) og da må jeg jo bare kjøpe den, koste hva det koste vil... har lovet meg selv at denne gangen skal jeg ha ny vogn:) men så mangler jeg jo ikke så mye da, så det blir så og si den eneste utgiften... har du tenkt på 3D? Jeg har kjempelyst å ta det:) Utrolig artigt da, få "se" barnet:)
Gjest ~Gravida~ Uke 11 Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Ultralyyyyd.... Venter....venter....venter..... Hehehe, "overparfymerte gamle damer" LER HØYT..!! Enig med deg,sånn parfyme lukt er fryktelig kvalmt. Usj :/ Masse smør,du har fått dilla ja,helt klart. Så moro. Ja,kanskje det er din gamle vogn,hun jeg kjøpte den av hadde selv kjøpt den i 2007. Hehe. Ny vogn blir knall til dere,jeg kjøpte meg ny vogn for 5 år siden,det var også en svart brio duo,ser ut som at jeg har kjøpt tilbake min gamle også. Hehe. Veldig fornøyd med at det er lufte luke og tempratur måler i baggen. Jeg har vært helt i mot 3D ul,mange av mine venninner har tatt det,og de er kjempe missfornøyd,+ at det er dyrt. Noen sier at bildet av babyen ser skremmende ut. Men,nå er dette mitt aller siste svangerskap,og jeg må si at jeg føler meg litt fristet alikevell,vært gøy å ha prøvd det liksom.
*toppris* Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 jaaa...spent nå? hehe sjenert unge dette her... navlestrengen låg foran og i tillegg var bena i kryss, hehe, helt umulig å se noe!! men fikk se alt annet helt klart og tydeli:) satt frem to dager ut fra hodemålet:) så foreløbig termin nå er 4 sept;) 14 uker i morgen:) siver lenger fra deg, hehe... lårbenet tilsier enda to dager frem, dvs 2 sept.. men følger jo hodemålet;) og i min familie er vi lange;) h*n hikket så h*n hoppet inni der, hehe... bokset med armene, frem og tilbake annenhver arm:) og låg og gapte og lukket munnen:) såg både øyne, nese, ører osv:) utrolig!!! ingen tegn til noe unormalt i det heletatt, alt var i den skjønneste orden:) målte alt som kunne måles, hehe.... sjekket også blodgjennomstrømningen til hjertet, hehe;) sukksukk.... gleder meg mer til ul om en mnd nå vi vil ha 3d... snakket med han spesialistn idag, han anbefalte ene her i bergen, der var det best kvalitet osvosv... så følger rådet hans:) det bli i uke 28:) er halvveis til 3d i morgen da, *hehe*
Gjest ~Gravida~ Uke 11 Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 Ååååå,grattis. Felte en tåre nå ja,ble glad på deres vegne. =)))))) Fikk du vite hvor mange mm nakkefolden var på? Så gøy å ha sett babyen,jeg gleder meg innmari til torsdag nå ja,gruer meg litt også da. Syns du drar fra meg ganske mye nå,14 uker ja,jeg blir 12. Jaja,ikke så store forskjellen,du får gå en uke over tiden,og jeg får en uke før,da blir det på samme dag.
*toppris* Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 var helt utrolig, jeg ble jo bare så glad og rørt på en gang:) måtte le litt innimellom også, for plutselig lå barnet hånda oppå magen, som om h*n holdt noe.. da kommenterer pappan det, må være en gutt for han ligger jo og holder ølflasken på magen, hehe;p såg faktisk slik ut! fikk tilsendt 20 bilder etter ul:) wohooo, koselig:) ble ikke så tydelige på pcn som de var der på storskjermen..men, jeg vet ivertfall hva som er der:) hehe... går så bra skal du se:) skal krysse ALT for deg på torsdag... når klokka ligger du der på benken?;p og du...ikke F om jeg skal gå over en uke, bare så det er sagt;p hehe... så du får heller skvise h*n ut to uker før;p håper h*n kommer ltt før her, slik som min sønn.. han kom 11 dager før ul terminen... så krysser fingrene her også, hehe... siden terminen er helt oppi b.dagen til min sønn hadde det vært greit med litt avstand. kanskje en lillesøs eller bror til b.dagen? hehe... artigt..han gleder seg slik:)
Gjest ~Gravida~ Uke 11 Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Wohooo,20 bilder. Det var jo skikkelig bra..!! =) Jeg forelsår at du må kutte ut den stygge uvanen med å svelge ned ølflasker til babyen. Jeg har time 09.30 i morgen,bra det ikke er så sent. Syns godt at du kan gå en uke over tiden,ja 14 dager og faktisk. Hihi. Ser at du fikk 11 dager før ul terminen,såååå heldig,det er skikkelig pyton å gå over. (pjuk) Kaaaaaker, masse gode kaker. Sjokoladepudding,søte desserter osv. DET spiser jeg mye av,i kveld er det mandelpudding med rød saus. NAM-NAM, så får du bare sitte der med smøret ditt. Hehe.
Gjest ~Gravida~ Uke 12 Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Ååååååå,så gla så gla..!!!!!!!!!!!!! =) Alt var fint med babyen, nakkefold på mellom 1,8mm til 2 mm. Hjertet var helt fint. Jeg er så letta,fikk høre hjertelyden,moro. Legen fikk ikke til å se nyrene pga stillingen babyen lå i,så jeg skal på ny ul om bare 12 dager! Hurra,enda en ul. Det er gøy. Hehe. Tok blodprøven som viser om det er risikoen for trisomi,tror det er 13 , 18 og 21. Den ene er downs,den andre er at babyen ikke klarer å leve,også en til. Får svar allerede i morgen etter lunsj. Legen mente at det er liten sjans,pga fin ul.
*toppris* Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 ååååååååhs å braaaa!!!!! ble kjempe glad på dine vegne nå sitter her og smiler:) hva gjorde den lille inni der da? eller sov h*n? også enda en ul da, heldiggrisen;) hehe, dess mer dess bedre, sier ikke nei takk til ul, hehe:) jeg synsdet er såååå lenge til april, hehe... menmen... tiden flyr jo snn egentlig da;) regner med at svarene du får i morgen bare er positive:) eller så hadde det vel egentlig vist på fx nakefolden og hjertet??? jeg måtte ringe jobben nå, blir hjemme i morgen:( dette er tredje natten min sønn våkner hele tiden etter han har lagt seg og bare grenet.. han er kjempehes nå om daene, så håper det ikke er halsbetennelse etc han begynner å få... men har ikke feber da.. men, trenger jo ikk eha det for å være syk... min bror fx gikk med kraftig halsbetennelse og ørebetennelse uten feber osv... uff og uff.... ikke stygt men hadde vært greit at det er "noe" da, slik at han kan bli bedre og slippe å våkne så mye og grine osv... hikster etter luften med rare lyder i halsen om natta stakkar... så blir lite søvn på meg også... så vi blir hjemme i morgen begge to:( men vi skal kooose oss:) lage muffins:) og er det fint ute og han er god i formen så blir det nok en liten tur på lekeplassen rett utenfor her:)
Gjest ~Gravida~ Uke 12 Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Fikk positive svar på blodprøvene i dag. =) og med oppfølgings ul om 11 dager,så er jeg ganske avslappet på at ting er bra. Men du? Du vet den der jente babyen min? Jeg er nesten sikker på at jeg så en liten tissefant på ul. Hahaha, ja der ser du. Kan også være hovne kjønnslepper,siden det bare er i 12 uke. NÅ kan jeg endelig være på 2.trimester,jippi. Slipper å "snike" mere. Hehe. Huff,slitsomt for både barn og mor når lillemann er syk. :/ Håper han er bedre i dag? Jeg har nettopp hatt en sykerunde selv med vannkoper,først lillebror,så storesøster. Tok 14 dager før hun fikk det fra han,så her var det vannkopp karantene i nesten ei mnd. Usj. Hadde kløkrem opp til albuene,og over hele senga mi. Jaja,de er imune nå da,greit det.
*toppris* Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 velkommen og grattulerer kjære deg:) var mine kryssede fingre som hjalp altså hehe, godt å høre! og så gøy med ny ul om 11 dager da! hehe, jenta har blitt t gutt ja, hehehehehe.... du skal se at du får gutt og jeg jente, eller begge får gutt;p hehe... dritt at h*n her ikke ville vise seg frem, argh! menmen... er som sagt ikke lenge til ord.ul, eller TUL som legene skriver:) jeg har jo prøvd å få de der vannkoppene på guttungen, men neida, dukket ikke opp, hehe... greit å få det gjort før nestemann kommer slik a jeg slipper flere runder etter hverandre;p en var t legen idag da....har begynnende ørebetennelse... og har fått efidrin som han begynner på i morgen... er et styr! men håper på søvn i helgen da;) har ringt inn sykt barn, så... skal male boden i helgen... har en liten innerbod som skal ordnes.. har skrudd opp hyllesystemer allered, klarte ikke vente... så nå skal det males og legges gulv... er kun mur der... gidder ikke ta noe annet enn maling på veggene, er jo bod.. o det blir billig gulv fra ikea... men ser da bedre ut enn kun mur, skal jo selge en gang i tiden og vil at alle rom da skal være i orden... badet er jo fikset... neste blir mitt s.rom... in sønn sitt blir ikke ttt før han er eldre. hehe... han får ikke ødelegge det med en gang;) for her går lekene veg i mellom..
Gjest ~Gravida~ Uke 12 Skrevet 9. mars 2009 #18 Skrevet 9. mars 2009 Hallå..!! =) Gikk det bra med ørebet til gutten din? Oppussing ja,skulle ha begynt å pusse opp rommet som min gutt skal ha. Han ligger i sprinkelsenga inne hos meg enda,hanblir 2 år i April. Må vell "få han ut av rommet" så babyen kan overta sprinkelsenga. Men,d må pusses opp,tar det etter påske tenker jeg. Da er kveldene litt lysere,og ikke så kald med tanke på lufting når jeg maler. Jaja,8 dager til neste TUL til meg. Neste tirsdag,gleder meg. Bestandig stas å få sett babyen. Fikk med så mye fine bilder sist,bl.a et av bare hånda til h*n. Hehe. Begyner å tro nå at det er du som får jenta,og jeg gutt. Men det stemmer jo ikke,det ER jo jente inne i magen min. *Ler høyt* Du som har sniket deg fjorten dager før meg i terminen får vite kjønn før meg. Ikke lenge til den ordinære ul nå da,jeg har ikke fått time til den enda. Vet ikke om det blir en vanlig en,eller om den vanlige blir fulgt opp av legene jeg går til nå. Ellers så er formen min fin,ikke så kvalm lenger. Vekta stiger,har ikke batterier i min,så det blir spenende til jm den 25. Har en god del hodepine. :/ Formen din da snuppa??
*toppris* Skrevet 9. mars 2009 #19 Skrevet 9. mars 2009 han har ikke hatt feber idag eller ikveld, så håper;) så blir det ikke mye våkning i natt da blir det bhg i morgen... holdt han hjemme idag, ugh, for et styr... hehe, han blir så krevende da... skjønner jo det, han har jo et høyt aktivitetsbehov, men jeg er så trøtt n om dagene... trøttheten avtok, men nå er det pån igjen:( hehe, ja da er det snart på tide å "få han ut", hehe;) jeg fikk anbefalt green room, så kanskje det er noe for deg også? lukta ikke sterkt, boden har jo ikke vindu eller noe, hehe, så her kom det i hele leil min;) hvordan vil du ha det nye rommet da? heldig som har ul om ikke lenge! er jo sååå kooos!!! og bilder sier vi ikke nei til! hehe... jeg SKAL ha jente, hehe;p hm, til ordinær fr man jo innkalling til da, pga skal være på sykehuset osv... er det ikke slik da? det papiret man får osv som skal kopieres og sendes til nav, hehe... formen ja..hehe, som sagt.. blitt trøtt igjen. ugh.. men ikke rart med tanke på at det er så J travelt på skolen nå... menmen, er ikke lenge igjen.. bachelorn skal jo være ferdig 1106.... og jeg bare eeelsker alt søtt, sukk.... så vekten her, ja... vil ikke snakke om det engang, hehe;) gruer meg til å gå på vekta igjen.... vet det er mer enn 3kg opp ivertfall... skal til legen på kontroll 2403... og to uker etter det r det TUL!!!! YEEEEEAH! du MÅ krysse fingrene for termin i august for meg!!
Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 13. mars 2009 #20 Skrevet 13. mars 2009 God fredagskveld..!! =) Vil male det nye rommet til gutten i hvitt,eller off-white. Tenkte først på lyseblått,men da blir det liksom "too much" med blåe ting på vegga og møbler. Så hvite vegger,blåe og grønne ting på veggen,og møbler. Har funnet et pent teppe til gulvet som er mørkeblått. Har også blå olebrum sofa, grønt lite bord med to stoler. Jeg har ikke fått innkalling til ordinær ul,tror at legen tar avgjørelsen på sykehuset på ul på tirsdag om han vil har den ordinære selv,da får jeg timen der om 5-6 uker. Får bare vente å se. Du skal til legen dagen før meg,eller jeg til jm den 2503,har valgt jm istedenfor lege,men må vel til fastlegen en eller to ganger i slutten. Hmmm. Bachelorn? Jeg eeeelsker alt søtt jeg også,og har sikkert gått opp ca 9-10 kg,så ikke klag på vekta di asså!! Haha. Ikke faen om du skal få i august,og jeg skal presse meg gjennom hele september. Hahahahaha.. Joda,jeg krysser fingrene for deg at du blir satt tilbake,det er bestandig koslig å få vite at man slipper å gå fult så lenge. Min termin er nok stabil som f... Noe annet er helt umulig. Jeg har to poteter i ovnen nå,lager bakt potet,stekt skinke,med salat,rømme,smør og salt + pepper. NAM: Mat. Har du sett de bildene av kjønnet til en baby i uke 12?? På de bildene viser det tydeligvis at det JEG så på ul var ikke en liten tissemann,hihi. Gutter og jenter er jo akkurat likedan i den uka. Så da stemmer teorien min,og begge vi to får jenter.
*toppris* Skrevet 13. mars 2009 #21 Skrevet 13. mars 2009 hejhej, long time no see;p hm, den linken med kjønn må du gi meg altså!!! hehe... lyseblått rom er null prob, min sønn har det:) han en hvit bamse seng, hvitt bord og to stoler som har mørkeblå ben, ikea hylleanredning i slik tripp trapp med bokser man putter inni i fargene rød, møreblå og grønn:) på veggene har han en blå ole brum klokke, maleri han har malet, perlefigurer han har perlet, bilder av han selv og venner i hvite ikea rammer med plast istedenfor glass. Gardinene er mørkeblå med biler på. (ikke den biler serien fra tegnefilmen) også bilbaneteppe på gulvet;) bare vent og se du, midten av august da ligger jeg og presse som bare det:) hehe.... neida, det typiske er vel at det er du som ligger der da og jeg går til slutten av sept!! HAHAHA, da griner jeg altså! men tror ikke jeg blir satt frem mer, tror heller det blir bakover pga små barn i familien... men uasnett kommer jeg nok til å sykemelde meg de to siste ukene på jobben før jeg går i permisjon... siden jeg egentlig "vet" h*n mest sannsynlig kommer før.... så ta livet litt med ro... og siden bekkenet allerede har begynt å tulle seg... så på den ene jobben blir det nok snart sykemelding pga tung belastning... bachelorn ja, hehe.. bachelor oppgaven min på sklen... er på sisteåret nå er dritt lei!! men har noen fag igjen fra 1.året pga var da gravid med min sønn og bestefar døde...ble litt mye for meg med alle hormonene osv... hadde et nært forhold.. hans siste ønske var å være der til min sønn ble født, trist han ikke klarte det... det som er stilig er at ei veninne av meg hun ser auraen til folk og noen ganger ser hun at det er noen med deg som vokter og passer på.... og min sønn har en slik med seg, så jeg innbiller meg at det er bestefar;) hun har aldri sagt at jeg har en slik person med meg, helt til nå etter jeg ble gravid... så tror det er den lille sin "person";) men jeg har vistnok en veldig god og positiv aura,,hehe.... og ja, jeg tror på slikt;) pga har skjedd div hjemme hos min mor..... hehe... og uten at hun visste om det sa hun at det "bor" en mann der, hehe.... artigt:) ahhh, den maten hørtes nam ut! send litt til meg da;)
Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 13. mars 2009 #22 Skrevet 13. mars 2009 Hørtes fint ut med blått og hvite møbler,hmmm ble usikker nå jeg. =p Bekkenet mitt å har begynt å "skape seg" =/ Hadde skikkelig bekkenløsning med sistemann,har et par henvisninger til fysio liggende i skuffen,jepp-i skuffen min. Kom meg aldri dit,og får svi for det nå. Men denne gangen SKAL jeg til fysio,og være med på mor og barn trening etter fødsellen,har jo gratis nå som vi er gravide. Trist med bestefaren din,jeg er meget hormonell for tiden,så nå rant det noen tårer. Tror også at det er mere en hva vi kan forklare,det er koselig at du tror det er bestefaren din. Jeg leier et hus,og hun gamle damen som bodde i huset (hun flyttet på gml hjem da jeg leide) hun damen døde samme dag og tid som da datteren min på 4 ble født. Vegg i vegg der jeg lå å fødde!! Noen ganger hører vi noe som romsterer rundt omkring på loftet. De gml nabodamene her er ganske sjokkert over at hun som bodde her "ga slipp" samtidig som en ny jente ble født som bor i huset "hennes" Linken til den siden med kjønn er: http://baby2see.com/gender/external_genitals.html Så noe tissemann var det nok ikke på ul min i uke 12. Hehe.
*toppris* Skrevet 15. mars 2009 #23 Skrevet 15. mars 2009 ja jeg er overbevist om at det er han:) hehe, ler litt her..hehe... ser for meg at hu gamla er nå din datter... hihi,.... HAHAHAHAHA håper det var ei snill dame, hehehe... reinkarnasjon heter det vel;p når har du tenkt å begynne med ysio da? er vel bedre føre var enn etter snar, så har du ikke begynt bør du vel få fingen ut? såg på den kjønn siden, haha... stå tiss eller oppovertiss ja.. hehe, tror ikke jeg hadde klart å tolke det på en ultralyd nei;) men du kan jo ikke være heeelt sikker da;) hehe... må ikke storhandle før ordinær ul, og t.o.m der tar de jo feil;) jeg har blitt så J tett i pappen, utrolig kjipt!!! puster og peser som en hvalross for tiden, og svetter som en gris, ikke minst! usj, føler meg bare ekkel, hehe.... heldige gubben ja!!
Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 15. mars 2009 #24 Skrevet 15. mars 2009 Ysio?? Ja,håper da at hun gamla var snill. Hehe. Kjipt å være tett,håper at du ikke får feber og blir liggende rett ut. Dattra mi har feber i kveld, hoster og snørrer. Ikke no særlig med syke barn,slitsomt for mor og barn det gitt. Jeg puster og peser også som en hvalross,men det er pga all vekten. at dobbelhaka nærmest velter seg nedover brystkassen. Hehehe. Nåja,ikke sååå ille da,men det begynner å bli merkbart nå. Det hjelper sikkert på at jeg nå sitter i sofaen og hiver innpå med popcorn og sjokolade. Jepp.
*toppris* Skrevet 15. mars 2009 #25 Skrevet 15. mars 2009 fen kom ikke med;) fysio:) ahhh, ikke snakk engang... såg oppi ostepop posen min, den store posen.. og den er så og si tømt!!! litt dårlig samvittighet ja, hehe... den lille får nok kick ja, hehe:) så nå gikk jeg og henta noen gulerøtter, for å bedre min egen samvittighet litt ivertfall;) hehe... gruer meg til å gå på vekta igjen ja.... usj.. tør faktisk ikke... så da matcher vi hverandre, godt det ikke bare er meg;) hehe... føler meg bare ekkel her jeg sitter, hehe, men godt gubben ikke syns det da;) sønnen min var så herlig igår kveld, var sent oppe og koste seg med meg foran tvn:) jeg ligger a som regel på skrått i sofaen og guttungen sitter da innenfor bena mine.. så tar han opp genseren for å "kose med babyen" og utbryter" oj, mamma stor mage" mens han plukker på den, hehe.... han sier at babyen ligger i navlen.. "babyen er der, sant, sant mamma?" hehe... så peker jeg litt nedenfor der jeg finner hjertet og sier at den ligger der... men neida, det er feil, den ligger i navlen, så susser han navlen og gir den en klem... hehe, herlig unge ja! fikk vite noe fantastisk på fredag, noe jeg ikke var klar over... jeg eeelsker ost, kjeks og vin... trodde dette var noe jeg IKKE kunne nyte nå.... (vinen vet jeg jo, alkoholfritt smaker pyton syns jeg) var innom på safari og måtte bare spørre, da var det muggosten og bare en av mykostene de hadde jeg ikke kunne spise... så favorittene mine kunne jeg spise! så har spist det medritz kjeks hele helgen.. hehe... hjelper nok ikke på vekta nei, men fy så godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå