Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 16. mars 2009 #26 Skrevet 16. mars 2009 FYSIO ja.. *klasker meg selv i pannen* Selvsagt. Hehe. Fysio ja,hva var det igjen?? Eeeh,tja... MÅ vell ha meg dit,men må først til legen. Er sååå treg på sånn ting. Huff. Så koselig med sønnen din. =) Moro når de sier noe om babyen,samma med mi på snart 5 år. Jeg blir rørt av at hun koser med babyen. Gleder meg til jeg kan si til henne at det er han eller hun inne i magen. (joda,det ER hun) hehe. Kjekt å kan spise en god del oster,jeg har så lyst på brødskive med salami. Og laks med eggerøre. :/ Men,tar ingen sjanser. Har nå klart å spist en hel sjokolade,og litt potetgull. Nåja,ingen dag uten sjokolade. Det går jo ikke. I morgen er det TUL til meg igjen,det blir koselig å få se og høre babyen igjen. =)
Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 17. mars 2009 #27 Skrevet 17. mars 2009 Alt fint på siste tidlige ul. =) PS: JEG VET KJØNN..!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))))
*toppris* Skrevet 17. mars 2009 #28 Skrevet 17. mars 2009 jaaaaaaaaaaaaaaaa.... ooooooooooog?????????????? kan ikke holde d fra meg vettu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 17. mars 2009 #29 Skrevet 17. mars 2009 For å si det sånn, så må du være den av oss som får jenta. Inne i min mage ligger det nok en liten gutte baby. =) Dumme kinesiske kalender. Haha. Nå er jeg bare glad,føler meg mere knytta til babyen siden jeg vet hva det er. Koselig siden han minste blir litt over 2 år når babyen kommer,de blir sikkert lekekompiser. OG han kan arve klær. Jippi.. Bare et liiiite problem, han kan ikke hete Ella. Hehehe.. Jeg fikk time med en gang til den ordinære ul,ble 23 april. Du da?
*toppris* Skrevet 17. mars 2009 #30 Skrevet 17. mars 2009 vrir meg av later her!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, stygge lille meg;p hehehehehe... JEG VISSTE DET!!! HAHAHAHAHA Daaakar, hehe.... neida, du som var SÅ BOMBESIKKER på at det var ei jente, *tihi* hehehe... får håpe kinesiske kalenderen har rett her da;) hehe, for her sier begge to jente... :-0 sant at det mest praktiske er gutt da, og man blir jo ikke lei seg etc, glad uansett;) har kjempemasse etter min sønn liggende så er det gutt her også så har jeg så og si alt:) veeel.... 23.april er jo lenge til da, hehehehe... for å se det slik, om tre uker idag så vet jeg kjønnet, ligger da på ultralyden kl.11.00 om 3 uker:) tiden flyr jo!!! skal du se unge mødre på fem nå? jeg ser på det innimellom, om jeg har tid.... så her blir det i bakrunnen til skolearbeidet;)
Gjest ~Gravida~ Uke 13 Skrevet 17. mars 2009 #31 Skrevet 17. mars 2009 HEHEHEHE, flirer godt nå jeg også. jeg har jo begge kjønn,så samma for meg hva det ble. Tror du mange av mine venner ler godt av meg nå,så bombesikker som jeg var. *uffe* Ser litt på unge mødre innimellom. Venter på Frustrerte i kveld,fin unnskyldning for godis. Skal å kjøpe meg noe megasøtt til en liten babygutt over helga,så på den vanlige ul bør det jaggu være gutt der også.
Gjest ~Gravida~ Uke 14 Skrevet 20. mars 2009 #32 Skrevet 20. mars 2009 God kveld. Endelig helg igjen. =) Begynner å kjenne graviditeten nå ja,og være sliten på kveldene. Hvordan går det med deg? Men du,hvorfor kombi og ikke duo?!?
*toppris* Skrevet 24. mars 2009 #33 Skrevet 24. mars 2009 wææææ to uker nå så vet jeg om det er en prins eller prinsesse her:) *gruer meg* *gleder meg* hehe..... klarer ikke helt å velge;) Kontroll idag, alt bra:) men hadde litt blod blandet med utflod i forgårs, og hu såg at jeg ikke har tatt celleprøve på 4 år, så hun vil jeg skal ta det nå... så etter ul skal det tas... for sikkerhetsskyld.. pga er null grunn til at det blodet skulle komme.. ikke sex eller noe, og det var friskt, så ikke gammelt... men bekymrer meg ikke, sjeldent det er snakk om kreft så nå har jeg spist to mais kolber og skal lage suppe, hehehe, så formen er toppers, spiser som bare juling! men har tydeligvis gått ned, hahahaha, vekta hos legen viser +3kg... min viser +2 til.. hahaha... holder meg til legen sin jeg;) fått selvsangivelsen da???:) jeg fikk igjen MASSE!!! woho! så vurderer nå svart vogn istedenfor den tåkeblå, hehe... for nå kan jeg ta meg råd til de ekstra lappene:) ah ja, kombi pga det er så greit å kunne ta ut baggen, og har ikke lagringsplass til sittedelen i 6mnd;) også er kombibaggen lengre i lengden enn duo.. smalere, men er lengden det går på her i familien;) han vokste fort ut av kombien han hadde, så da hadde han vokst enda fortere ut av duoen;) u see?) noe nytt hos deg da?
Gjest ~Gravida~ Uke 14 Skrevet 24. mars 2009 #34 Skrevet 24. mars 2009 Det blir drit moro å høre om det er enhan eller hun i magen din! Fint at du skal ta celleprøve,vet at mange leger kvier seg for å gjøre det pga blødninger etterpå,så forhør deg litt ang det. Spiser som en gris jeg,og går opp. Hehe. Skal til jm i morgen,blir spenende å se hvor mange kilo det er nå. JAAAAAH,har fått selvangivelsen,fikk igjen 28000,- =))))) Det trengs. Heldigvis er jeg ferdig med innkjøp av vogn,en sort brio duo. Jeg har helt vogdilla,mannen min blir snart gal. Har hatt 8 vogner, hihi. Det gikk så langt at jeg kunne se på brukte vogner å si årsmodeller etter om det var med det eller det. HAHA.. Jepp,kombi er kjekt pga å ta ut baggen,men trodde at baggen var lenger på duo? For da er det en egen stor bag,istedenfor baggen oppi sittedelen. Lengden er kjempeviktig her også,mine barn er lange. Det er stor forskjell på lengden på bagger etter hvilket merke det er. Det er sikkert. Du skulle ha simo? De har en av de lengste baggene på markede. Ingenting nytt,sliter med bekkene,men har ikke dratt til legen enda. *huffe* Gleder meg til påskeferie,drar sørover i en uke til familen. Har dere noen påskeplaner? Har ikke fått dilla på noe spesielt enda,du da? Søte ting er der fortsatt da. Kaker,softis og sjokoladepudding. NAM..!!
*toppris* Skrevet 24. mars 2009 #35 Skrevet 24. mars 2009 brioen sin kan kanskje være lengre i duo enn kombi, men ja som du sier, ikke simoen sin:) der har jeg både sjekket og forhørt meg:) hehe... så blir garantert kombi og simo her:) grattis med good kommende utbetaling:) var noen lapper mer her;p *tihi* utrolig gøy!!! oxo kommer jo feriepnegene i tillegg.. wæææ... blir rart å ha så mye på konto, for min del ivertfall, ikke vant t d;) jeg skal selv avvente litt ang bekkenet, pga er jo så opp og ned.. tar det helt rolig på jobben, planter ræven min godt på en stol og blir der, haha... hva kan de si? var det jeg fikk tilrettelagt sist gang.. så... og funker ikke d r d over og ut, enkelt og greit... har tatt den prøven en gang før...og legen babla om blødn osv n også.. så vil vente til etter ul pga det bittelille blodet i forgårs... for å se om det kommer mer eller ikke... nei påsken blir rolig her... ei veninne som flytta t sørlandet kommer til byn.. så holder oss hjemme:) er så sjeldent vi ser hverandre... og er det jente her hos meg så kommer hun med mange jenteklær til meg:) *håper*...og ja.. håpet er der fortsatt;p i hele to uker:p tenk hvis de har tatt feil med deg da... får sjokk på ordinær ul du da:) nå spiser jeg suppe, hehe.. NAMMENAM! Prøver å styre unna snopet.. *kremt* uten mye hell desv...
Gjest ~Gravida~ Uke 15 Skrevet 26. mars 2009 #36 Skrevet 26. mars 2009 Hvordan går d,noen flere blødninger? JAAAA,guri malla.. Tenk om de tok feil kjønn på ul til meg..!! Jeg var jo i uke 13 da,så ikke helt umulig. :-o Har kjøpt inn litt babyklær,alt i blått. Så bare d som mangler nå. Hehe, kanskje jeg skal vente med flere innkjøp til etter den ordinære ul. Hmmmm, jo,jeg venter med sengklær og mer. Alt var bra til jm,har lagt på meg 2 kg til,så d går oppover. Gleder mer til din ul,håper på jente siden du ønsker deg det. =) Men som min kloke mor sa: Det er lov til å ønske,men det er ikke lov til å bli skuffet. Jeg er alene hjemme i dag,sitter i sofaen med pledd og godis og slapper av. Jeg har så vondt i ene puppen min,samma pupp som jeg har hatt brystbetenelse i 2 ganger før,har ikke fått melk enda,men vondt er det. Må følge med litt om jeg får noen røde streker og feber. Ei venninne av meg fikk brystbet 4 år etter hun var ferdig med amminga,så man vet aldri.
*toppris* Skrevet 27. mars 2009 #37 Skrevet 27. mars 2009 Må bare si at hvis du får vite at det er en jente på odinær ul da ler jeg rått;p HAHAHAHA:) Nei ikke mer spor av blod, bekymrer meg ikke om det i det heletatt egentlig.... det sies jo at det er normalt, kan være en liten åre etc siden man får størr blodsirkulasjon osv... når jeg snyter meg kommer det jo blod nesten hele tiden;p Men legen sa jo at uansett om det er litt ller mye blod å er det ikke bra, lite gøy å høre det da når det ikke er det som står i sv.boka osv...hehe. menmen, hjeret banker og jeg kjenner liv... ja liv! kjente med hånda isted!!!! SYKT! Låg på høyre siden og kjente et par puff i magen på høyre siden... så la venstrehpånda der puffene var og trykte litt inn og hldt hånda der... da kjente jeg tydelig puff mot hånda:-D FANTASTISK!! kna leve lenge på dette:) Hehe... Og det må jo ha vært spark, for den lille kan ikke være så sterk i bokse armene sine;p hehe.... gleder meg enda mer til ul nå, skikkelig nedtelling på gang!! Nå er det 11 dager igjen:) YEY, går nedover da! Alle rundt meg tror det blir jente, så ja...blir skuffet hvis de sier gutt.. men hadde vært kos det også da, har jo mange fine klær etter min sønn som bare ligger der;) og siden tidspunktet er det samme så har eg str tilpasset sesongene, hehe... Har du gutteklær liggende utenom de du har kjøpt? Digg med "frikveld" da;) hehe, slappe heelt av:) Uff, ja brystbetennelse er ikke godt.. jeg fikk det etterjeg fikk min sønn... var dritvondt og ble ikke bedre... gikk på legevakten og de ville ikke gjøre noe med det... det kom ut av seg selv sa de... så fikk bare en nesespray som skulle bedre tømmingen osv... men jeg sa at det kommer ikke til å komme ut, pga det var mer på siden og ikke tilknyttet selve melken som kom ut brystvorten... mend e hørte ikke på meg.... gikk noen uker og værre ble det... Dro tilbake og da var en annen lege der, heldigvis.... han hørte på meg og kuttet det opp, kutt på ca en cm, så var ikke mye.. og ikke vondt, kunne jo ikke bli værre enn betennelsen... ut kom det så mye dritt at du aner ikke, var skikkelig ekkelt! brungult og ja, de fleste gusjefarger;p bare rant ut med klumper, så var skikkelig betent... for at det ikke skulle ro igjen og samle ny betennelse stappet de inn tøyremse i "gropen", ikke lite heller... så det hadde vært mye inni der... Til slutt ble det fjernet og sydd igjen... usj og usj... vil ikke oppleve det igjen... så her skal jeg gå til innkjøp til store ull innlegg og passe på de to "små";) Måtte du også skjære i puppen? *groteskt*
Gjest ~Gravida~ Uke 15 Skrevet 27. mars 2009 #38 Skrevet 27. mars 2009 AU,AU,AU.. Er du gaaaaaal?!? Nei,nei.. skjære i puppen? Aaaaaau.. :/ Stakkars deg,det hørtes dritvondt ut. Og fy f... for en dustelege som ikke hjalp deg med en gang. :@ Jeg fikk pencelin og nesespray begge gangene. Ble skikkelig rød i huden rundt puppen,og d spredde seg raskt til under arma og nedover. Vondt var det,og det virker som at det kan komme tilbake for 3 gang. usj. Har INGEN gutteklær,eller sengklær,dyne,kluter,osv. Solgte alt av babyutstyr,mangler stellebord også. DU skjønner vi var ferdige med babytiden. hehe. Kunne ikke dy meg på Lindex i dag,de har sånn stativ "ta 2 for 3", og der er det sånn gode myke velur bukser i str 56. Kjøpte 6 nye plagg,så nåde han legen på ul hvis det er jente nå asså. Hehe. Så fantastisk at du kjente liv på magen din..!! =) Jeg gleder meg til det kommer,sikker på at jeg har kjent babyen et par ganger i magen,men folk sier at det er for tidlig. Men det var babyen,jooo. Letter å vite hva man skal kjenne etter når man har vært gravid fra før da. Ellers holder jeg på å gruble meg grønn på navn,finner ikke noen spesilelle,jo Ella da. hihi. Kjøpte meg ny bikini topp i dag, har såååå lyst til å dra til syden i sommer,vet du hvor tett innpå fødsellen man kan fly??
*toppris* Skrevet 27. mars 2009 #39 Skrevet 27. mars 2009 Vel, det er som jeg alltid har sagt og sier... Man kjenner sin egen kropp best;) Men føler ingen tar meg alvorlig egentlig, blir plassert i en liten boks og blir sett på som ung, uerfaren og uvitende.. HAH! De skulle bare visst ja.... slik som fx når jeg ringte til sykehuset og sa at nå skjer det... (med min sønn) Fikk enkelt og greit beskjed om å legge meg ned og slappe av, for det var leeenge til noe kom til å skje... Fikk fremskyndet timen hos JM *wæææ 6-7cm åpning! Har du skyss til sykehuset? Du må opp med en gang*.. Var reaksjonen til henne ja.. Så HAH! Hvem hadde rett;p hehe... Og etter jeg fikk min sønn fikk jeg ikke ov å hjem, måtte være der til tross for ingen komplikasjoner osv. Og vi begge var friske osv... Men jeg var jo førstegangsfødende.. Herregud altså, har vokst opp med barn... Har 3 yngre søsken og passet andres spedbarn siden 9.klasse på ungdomsskolen.. Menmen, lett å ta alle under en kam ja;) Er nok liv du har kjent;) Man vet som regel slikt selv, uansett hva andre sier;) Jeg kjente det tidlig også, men ikke de sparkene da... Kjent svakere puff, men nå var de virkelig der:) Herlig:) *sukk* gleder meg til man kan kjenne de godt utenpå magen og se magen bevege seg. Tror min sønn kommer til å bli skremt da ja! Idag har jeg kjent sparkene ofte, med jevne mellomrom:) Deilig... Dumme meg som har tenkt mye på om h*n kan være lam i bena *tihi* pga kjente ikke ås mye som med min sønn, hehe... Men dtte må være bena, for de er kraftige... er det armene da er ungen bare rar egentlig, skikkelig bokser.. *uff* Gleeeder meg slik til ul.. helt sykt... helgen kommer til å gå fort, og da er det så og si bare en uke igjen, tiden flyr:) Har jenta på avlastning idag, koser oss:) Hehe, ja det var Ella ja.. hehe... hva med å ta en guttevariant av navnet da? Elias etc? Du får sjekke ut navne siden og se over alt på E:) Ang å fly når man er gravid: Står oxo ang land inne på siden... http://www.lommelegen.no/322877/flyreise-og-graviditet Sikrest i 2. trimester Den sikreste tiden for en gravid kvinne å fly er i det 2. trimester (fra 13. - 28. svangerskapskuke), fordi risikoen for komplikasjoner er lavest i denne perioden. I tillegg vil de fleste gravide da ha mindre plager (kvalme, oppkast, trøtthet) og kroppsvekten er på dette tidspunkt enda ikke en begrensende faktor. Når skal man ikke fly? Det finnes dog enkelte situasjoner hvor flyging for gravide kvinner sterkt frarådes: Tidligere spontanaborter (øker risikoen for gjentagelse i det aktuelle svangerskap) Tidligere ekstrauterine graviditer (svangerskap utenfor livmoren, gjentagelsesrisiko) Truende abort eller vaginal blødning i det aktuelle svangerskap Cervixinsuffisiens (inkompetent livmorhals) Placentaproblemer (sykdommer i morkaken) Flerlingsvangerskap Svangerskapsforgiftning eller truende svangerskapsforgifting (preeklampsi), høyt blodtrykk, diabetes mellitus Hjerteklaffefeil hos den gravide Kroniske sykdommer, som krever regelmessig overvåkning Alvorlig anemi (inkludert sigdcelleanemi). Anemi = blodfattighet. Hvis blodprosenten ( hemoglobin) er under 8,5 g/dl og flyreisen ikke kan unngås, kan man vurdere å bestille oksygen til den aktuelle flyreisen. Dette pga. den potensielle faren for den gravide og i mindre grad for fosteret siden fosteret er utstyrt med en spesiell type hemoglobin, som binder surstoff mye lettere enn hemoglobin hos voksne.
Gjest ~Gravida~ Uke 15 Skrevet 30. mars 2009 #40 Skrevet 30. mars 2009 Jeg må si at du imponerer meg,til jm med 6-7 cm åpning!! da hadde jeg død av frykt. Hehe. Jeg drar til sykehuset med 2 cm åpning med fult krav om lystgass og epidural snarest..!! Åja,jeg også gleder meg til jeg kan kjenne sparkene tydelig,og at min datter på snart 5 kan kjenne. Det blir koselig,hun går og stryker meg over magen og synger for babyen ofte. Var nyttig info ang flyging,jeg er fryktelig usikker på om jeg tør å fly. Skal iallefall fly innen jeg er 6-7 mnd på vei. Jeg har blitt så kvalm i det siste,usj. Skjønner ikke hva det kommer av. Har ikke kjent mere liv,det er litt ekkel periode nå, når jeg ikke får tilbakemelding på at babyen er der og har det fint liksom. Det er vel bare å holde ut noen uker til,er 15+4 i dag. Ikke lenge til ul din, iiiiiiiiiiiiiiiiii... Jeg gleder meg til å høre.
*toppris* Skrevet 3. april 2009 #41 Skrevet 3. april 2009 helluen, lenge siden nå;p hehe... travle tider her, usj...er så lei... i går, eller forgårs blir det vel nå... på torsdag satt jeg og ei veninne oppe til 5 om natta for å bli ferdig med en oppgave... jobber best under press da så er jo vår egen feil... men trodde ikke det var SÅ mye igjen.. usj... så var det tidlig pån med min sønn, levere oppgaven, hjem, sove en times tid før jeg skulle på jobb til 22 omkvelden... ugh... og så sitter jeg her da.. skal se en film... er trøtt men får ikke sove... usja... kan heldigvis sove lenge i morgen da men... lørdag altså;p hehe... og tiden flyr jo når man er på jobb..heldigvis... for nå, lørdag, er det tre dager igjen til ul!!!! gleder og gruer meg... tenker bare hva hvis.. fy meg. vet... pga kjenner jo mye liv nå... (spes når vi var oppe så sent, så den lille her er mest aktiv om natta ja;) kjenner du mer nå da? hva hvis du "dytter" litt i magen da? spisingen her har stabilisert seg mer nå, heldigvis:) er ikke SÅ sulten som jeg har vært til nå, hehe... ligger fortsatt på + 4-5 kg... og har funnet ut at jeg er nå på startvekten jeg hadde når jeg ble ravid med min sønn, så er igrunnen ikke gale:) vel.. film nå så lalle, så spise, så jobb... ugh...
Gjest ~Gravida~ Uke 16 Skrevet 4. april 2009 #42 Skrevet 4. april 2009 Heei. =) Høres ut som at du har hatt d travelt ja,men hold ut,snart sommer. Tenkte på deg i går,og fant ut at det var nå på tirsdag du skal på ul..!! =))) Åy,åy jeg er sååååå spent på kjønn asså. Dere vet jo heldigvis at alt er bra pga tidlige ul`er. Jeg drar på påsketur på mandagen,skal ha med pc`n,og håper at det er nett der så jeg får lese hvordan det har gått med deg. Kjenner ikke så mye,et par ganger,meget svakt. Gleder meg til jeg kjenner mer,og får mer bekreftelse på at babyen har det fint i magen. Er i dag 16+2 så det bli vel snart. Min tur på ul etter påske,eller 23 april. Da bør d som sagt være gutt. Hihi. Shopper jo gutteklær hele tiden. Vekta mi viser +11 kg,men regner jeg fra min normalvekt så blir d +6 kg. Tenker ikke vekt egentlig,spiser det jeg vil ha. Skal kooose meg med graviditeten med sjokolade og det som hører til. Og omega 3 kapsler for min samvittighet. Hehehe.. Skal male egg sammen med hun på 5 år nå,det blir koselig,og et mareritt å blåse ut guggen. Usj.
Gjest ~Gravida~ Uke 16 Skrevet 7. april 2009 #43 Skrevet 7. april 2009 Alt bra på ul idag? Jeg er spent nå asså...
*toppris* Skrevet 7. april 2009 #44 Skrevet 7. april 2009 halla;) hehe, ja nå kan du lure;) neida, vel... for å si det slik, var ikke tvil om hva det var.... SKIKKELIG UTSTYR JA!!!! *ler* men han ligger "dumt" til, eller låg det da pga skulle jo ta mål av han osv... han sitter på rumpa heeelt nede i bekkenet i den lille gropen *hehe* så hun som tok ul rista på magen min og styrte på, måtte hoppe på gulvet osv, men var ikke snakk om at han skulle flytte seg opp nei, hehe... så det forklarer nok tissingen min ja! skvetter i ett;) ligger rett med blæren, hehe... men fikk målt han til slutt og fikk endel bilder, men de er jo ikke de beste da pga han låg heeelt der nede;) han turna bare der nede, snudde seg litt osv, hehe... og til tider såg det ut som han lo, åpnet heeele kjeftn;) som han sa HAHA dere får det ikke til;) hun skrøt av både hjertet, ryggraden og nyrene,,...av alle ting, nyrene liksom, hehe... terminen ble egentlig satt til 0709, 3 dager bak... MEN... hadde jo forrige ul ogble satt til 13+6 da, termin 0409, så hun beholdt den;) sikkert pga min sønn kom 11 dager før ul terminen... også pga det er en spesialist ved sykehuset (som også driver privat ved siden av) som foretok den ul på meg;) så YEY... går ut i perm som planlagt, hehe... var litt nedsig da å få vite det var gutt, men følte det jo på meg... men håpet var der... er også mest pratisk og det enkleste med tanke på at jeg har mye ette rmin sønn også kan de lettere dele rom når den tiden kommer osv... det kom vel ikke osm noe sjokk at det var gutt? hehehehe
Gjest ~Gravida~ Uke 16 Skrevet 7. april 2009 #45 Skrevet 7. april 2009 Så bra at den lille babyen deres så helt frisk ut..!! =) Jeg hadde egentlig en jente følelse på deg,siden jeg "stakk av" med gutten. Hehe. Må le av deg og meg,for noen uker siden trodde begge vi at vi ventet jente,og se på oss nå. Haha. Syns jeg ser deg hoppe rundt på gulvet,hihi. Noen kuuule guttenavn på lager? Jeg holder meg til Ella,nekter å gi slipp på det,så han får jaggu bare hete det altså. Når går du ut i perm? Jeg går ut 1 August,men har ferie før den tid så det blir masse fri på meg da. Deilig. I dag har vi snakket om dåp,og tror at den blir 1 nyttårsdag,joda planlegger og drømmer her vettu.
*toppris* Skrevet 9. april 2009 #46 Skrevet 9. april 2009 hvorfor går du ut i permisjon så tidlig??? min begynner ikke før 14.august... men lir vel sykemelding før den tid med tanke på forrige sv.skap...
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 9. april 2009 #47 Skrevet 9. april 2009 Jobben min blir nedlagt 1 august,blir kjedelig til meg da. Bare hvile og ikke no stress. Må være flink til å besøke folk,og finne på ting.
*toppris* Skrevet 9. april 2009 #48 Skrevet 9. april 2009 ahaaa;) da så... hva går du tilbake til da etter permisjonen? søke jobber i permisjonen? må det selv her... siden jeg da er ferdig utdannet, står på bar bakke.. har jo deltidsjobb, men de pengene dekker ikke alt;) gutten min er så aktiv om kveldene nå er så kooos:) hehe... handlet en nyyyydelig lue på name it forleden dag... trekant lue i lyseblå, var så skjønn!!! men er ikke lett å finne noe fint som er baby... alt er liksom så "voksent" fra str 62 og oppover:( irriterende... nå skal jeg ned i boden og hente klærne etter min sønn, hehe, har tatt vare på det fineste... gleder me til å se over det:) skal kose meg med det... må få en oversikt over hva vi har og hva vi trenger:) så kan jeg ønske meg forskjellig, handle på salg og planlegge fremover:) så, 1.nyttårsdag ja.. er ikke det upraktisk da??? med tanke på at nyttårsaftenen er det gjerne fyll og fnteri og seeeeeeeeeen kveld/natt;) (ikke her hos meg da men, nyter den med familie osv, men generelt;) med vår sønn hadde vi det i desember før jul:) blir vel noenlunde samme tidpunktet nå også, enten da eller i januar:) gleder meg... storkoste meg med å dekorere osv:) elsker slikt, hehe... duskal se leil min til jul, og nå i påsken;) hehe... gubben syns det er mye og lite nødvendg.. men som jeg selv sier så koser jeg meg og j, har litt husmortendenser:) påvirker min sønn, hehe... når han ser noe ute så tar han på det og sier se mamma, fiiiin... hehe.. også stili sier han til noe;) *ler*
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 10. april 2009 #49 Skrevet 10. april 2009 Må nok søke på jobber,har ikke noe å gjøre etter permisjonen. Deilig å snart være ferdig utdannet. =) Passer jo så fint med tanke på babyen,at han kommer etter at du er ferdig. Tenkt på noen fine navn? Ja,jeg finner ikke det helt store i str 56,masse i 62. 1 nyttårsdag funker fint for oss,vi drikker aldri på nyttårsaften sammen med barna,og heller ikke de som er bedt. Men klokka blir jo over 12 før folk er i seng,så sent blir det jo. Jaja,de får slumre litt i kirka da. Hehe. Tenkte at det var praktisk med tanke på de som skal reise langt,for 1 nyttårsdag er på en fredag,og da har de fri den helga. Jaja,vi får se. Må prate litt med presten,familien osv. Det er så mange som reiser i fam vår til dåpen,og før jul har jo ingen tid. Hmmm,tenke....Tenke... Det praktiske med å ha dåpen etter jul,eller like før som du sier er jo at alle har nye pene klær. Moro å dekorere,greit når man har hatt dåp før som deg og meg,da vet man litt om hvordan ting skal være. Kjenner babyen bevege seg vær dag nå,det er koselig,endelig kommet dit. =)
*toppris* Skrevet 11. april 2009 #50 Skrevet 11. april 2009 uff, gruer meg til det jobb styret.. ikke det å begynne å jobbe, men selve søkeprosessen... tenker jo hva hvis jeg ikke får noe til permisjonen er ferdig.. *suk^k* og er ikke sikkert det er noe på markedet når jeg faktisk må ha meg en jobb... da blir det egentlig hva som helst bare for å jobbe og tjene til livets opphold... mens jeg søker på andre jobber selvsagt;) kjøpte ei nydelig sparkedress dag, på spar kjøp;) kun 59 kr også!! http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_16/PID-290371(SparBase).aspx den skal lillebror dra hjem i:) gleder meg, syns det er så lenge å vente;) hehe, men tiden går jo fort... om noen dager er jeg jo faktisk halvveis!!! syyykt... så bra at du kjenner liv hver dag:) men ikke bli bekymret når dagen kommer hvor du ikke kjenner da.... jeg får jo helt angst, hehe... dytter på magen osv.. men stakkar, han sover jo bare;) også kommer slemme meg og vekker han;) igår fikk han sukker kick, hehe... sukkerspinne r godt for å si det slik... var på tivoli med min sønn, han stooorkoste seg;) absolutt verdt det ja! til sommeren skal vi på sirkus:) hehe, han komemr til å sitter der som ett lys med stooooore øyne.... hehe når var det du hadde ordinær ul??? nærmer seg nå??? vi skal bestille 3d nå, regner med de har venteliste, så vil ikke vente når tiden kommer, da kan det bli for sent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå