Gå til innhold

Flere som røyker hasj gjevnlig her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI:

Din egoistiske selvsentrete drittunge! Setter du din egen nytelse av rus foran dine barns sikkerhet? Du er ikke det spor bedre enn de som drikker seg fulle rundt barna sine. Hvis du fortsatt er så naiv og sløv at du tror på at hasj ikke er skadelig er du ikke moden nok til å ha barn.

På en idiotiskala fra 1 til 10 treffer du en glatt innertier! Jeg forstod hvor skadelig narkotika var i en alder av 13, hvilken sten har du ligget under i de siste 10 årene? Hvor mye bevis krever du før du forstår at hasj er ulovlig av en grunn. Og bare det at du bevisst bryter loven på en så kraftig måte mens du har ansvar for barn sier jo sitt. Flotte verdier du sender videre. Får bare håpe dine barn er mer inteligent enn sin mor når det kommer til lovbryting og narkotika, ellers ender de vel opp som tungnarkomane på oslos gater. Hasj inn med morsmelka, blir bra folk av det!

Heisen går tydeligvis ikke helt på til øverste etasjen hos deg.. Synd og skam at du har barn som blir påvirket av ditt verdigrunnlag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes du bør stoppe med dette den dag i dag. Det er fullt mulig å ikke røyke hasj og ikke drikke seg full. Det er da bare tull av voksne mennesker å drive med ulovligheter.

Skrevet

Eller er det tull å lage lover for å regulere oppførselen til voksne mennesker så sant de ikke skader noen?

Skrevet

Lover er der av en grunn19:26, og man kan være enig eller uenig. Men så lenge det er ulovelig å røyke hasj burde det være såpass rundgang i topplokket at man lar være. Man skal ikke vidreføre lave terskler for lovbrudd til sine barn. Det er feil!

Og alle dere som synes hasj er OK, dere syns det vel er 100% greit om deres barn begynner med det i en alder av 13? For det kan jo ikke skje noe galt, ikke sant?

herrefred for noen korttenkte, lavpannede, degenererte høner dere er!

Skrevet

HI, håper du blir tatt når de ruller opp hvem som står bak hasjkjøp og salg.

Da tenker jeg du ikke er så høy i hatten (eller høy på andre måter) lengre.

Det er og blir kriminelt å bruke hasj enn så lenge.

Skrevet

I mine øyne er det feil å gjøre ungene til hodeløse regelryttere. Kan jeg spørre hvordan du kom frem til konklusjonen om at jeg syns det er helt greit at mindre-årige ruser seg?

Skrevet

20:08:Hva har det vel å si om de er mindreårige. Blir ikke mer eller mindre ulovelig for det... Og sien hasj ikke er farlig så er det vel et fett?

Hodeløse regelryttere? Det er snakk om å forholde seg til norsk lov, det er greit å ha meninger om loven, men å bryte dem er ikke OK. Har man sterke følelser mot en lov får man ytre seg om det. Det er det som er riktig! Barna skal ha egen meninger, og man skal ytre seg om det man føler er uriktig, men man skal IKKE bryte loven fordi mamma syns det er OK å være høy som et hus rundt sine barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...